Dit ja. Sowieso van die opgeblazen kerels met een sportschoolfetish.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:29 schreef nozem het volgende:
Is ecto het nieuwe modewoord om mannen met een normaal, slank postuur af te kraken?
Zijn jullie allemaal zo voluptueus dan?
Daar bestaat een lineair verband tussen. Hoe kleiner de penis, hoe meer er naar de sportschool wordt gegaan en hoe harder er ecto naar bepaalde mensen wordt geroepen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En het bezitten van een kleine penis.
Hoezo?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:45 schreef Robophatt het volgende:
Ken hem niet maar op die foto's ziet hij eruit als een mongool
Omdat hij op die foto's zo'n nietszeggende uitstraling heeft.quote:
Kan je vinden, maar 'mongool' vind ik dan weer wat overdreven.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omdat hij op die foto's zo'n nietszeggende uitstraling heeft.
"Ik zie er goed uit, dus ik kom er toch wel, haha."
Kan er ook naast zitten hoor. Mijn type is het in ieder geval niet.
Vooral deze foto, trouwens:
[ afbeelding ]Baby Rutger.
Sprekend Rutger inderdaad.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omdat hij op die foto's zo'n nietszeggende uitstraling heeft.
"Ik zie er goed uit, dus ik kom er toch wel, haha."
Kan er ook naast zitten hoor. Mijn type is het in ieder geval niet.
Vooral deze foto, trouwens:
[ afbeelding ]Baby Rutger.
Ik ben hier dan ook niet om alles lekker te nuanceren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:58 schreef Nietsch het volgende:
[..]
Kan je vinden, maar 'mongool' vind ik dan weer wat overdreven.En hij lijkt inderdaad wel een beetje op Rugter, dacht ik ook al.
kijk, een ectoquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar bestaat een lineair verband tussen. Hoe kleiner de penis, hoe meer er naar de sportschool wordt gegaan en hoe harder er ecto naar bepaalde mensen wordt geroepen.
Hij wordt nooit voor de gek gehouden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij is echt een kneus ja., hij presenteert ook echt als een sukkel en wordt negen van de tien keer gewoon voor de gek gehouden.,.,
Kakker? Die vent is een proleet pur sang.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:51 schreef Ziba het volgende:
Geweldig mooie kakker.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aged to perfection?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:53 schreef Sinosappel het volgende:
Tsja. Leuke 7.
Na een avond zuipen zou ik mijn kutgeil wel in z'n neusgaten squirten. Goeie lippen maar beetje te ecto hij.
Ik kon er vanuit gaan natuurlijk, maar soms wil ik even bevestiging.quote:
O mijn god wie is deze man?!quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:06 schreef Peachcore het volgende:
Precies. En andersom gebeurt het ook zo vaak dat vrouwen op andere vrouwen bitchen. En vaak hoeft het niet eens uit jaloezie te zijn. Dus ik vind het een beetje onzin om de mannelijke fokkers voor "jaloers" uit te maken. Is het echt zo gek en ongegrond om Manuel Broekman irritant te vinden (of voor mijn part lelijk)? We hebben het nu niet over een Joe Manganiello waarbij enig kritiek duidelijke jaloezie is
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:06 schreef Peachcore het volgende:
Precies. En andersom gebeurt het ook zo vaak dat vrouwen op andere vrouwen bitchen. En vaak hoeft het niet eens uit jaloezie te zijn. Dus ik vind het een beetje onzin om de mannelijke fokkers voor "jaloers" uit te maken. Is het echt zo gek en ongegrond om Manuel Broekman irritant te vinden (of voor mijn part lelijk)? We hebben het nu niet over een Joe Manganiello waarbij enig kritiek duidelijke jaloezie is
[ afbeelding ]
dat ben ikquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O mijn god wie is deze man?!
Godverdomme![]()
Prachtige kop? Juist een vieze apekop met schele ogen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Manuel is gewoon een mooie jongen met een prachtige kop en een lekker lichaam. Ik hoef die hangbuikzwijnen niet en Anabooltjes evenmin.
Walgelijk dat je de man zo als lustobject wegzet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Manuel is gewoon een mooie jongen met een prachtige kop en een lekker lichaam. Ik hoef die hangbuikzwijnen niet en Anabooltjes evenmin.
Absoluut, het is een prachtige jongen. Dat zou iedere modellenscout je kunnen vertellen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:03 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Walgelijk dat je de man zo als lustobject wegzet.
Ik luister dan ook niet naar modellenscouten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Absoluut, het is een prachtige jongen. Dat zou iedere modellenscout je kunnen vertellen.
Dat je hem een glijer en wanstaltig vindt interesseert me niet. Daar gaat het niet over. Wist je dat een babyface aantrekkelijker wordt gevonden, ook bij mannen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:08 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik luister dan ook niet naar modellenscouten.
Ik vind het een maar een nare glijer die zijn wanstaltige acteerprestaties compenseert met een pruilmondje, een babyface en een vies achteruit gekamd gelkapsel. Overhyped mannetje.
Verder heb ik niks tegen hem.
Fijn dat ik een eigen mening mag hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat je hem een glijer en wanstaltig vindt interesseert me niet. Daar gaat het niet over. Wist je dat een babyface aantrekkelijker wordt gevonden, ook bij mannen?
Nou, dan weet je dat nu.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:15 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Fijn dat ik een eigen mening mag hebben.
En nee.
Die jongens die modelscouts mooi vinden, noem ik meestal niet bepaald knap. Vaak nogal gay enzo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Absoluut, het is een prachtige jongen. Dat zou iedere modellenscout je kunnen vertellen.
Helemaal super.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nou, dan weet je dat nu.
Hij is lekkeeeerrrrrrrrrrr
Ook al heeft een aap een mooie mond.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:18 schreef Sinosappel het volgende:
Je kunt een hoop over Manuel zeggen maar hij heeft wel gruwelijk lekkere lippen.
Volgens mij kan hij echt geweldig zoenen (en nog meer, if ya know what I meanquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:18 schreef Sinosappel het volgende:
Je kunt een hoop over Manuel zeggen maar hij heeft wel gruwelijk lekkere lippen.
Ja dat lijkt me ook wel echt lekker met iemand met zulke lippen ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij echt geweldig zoenen (en nog meer, if ya know what I mean)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij echt geweldig zoenen (en nog meer, if ya know what I mean)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog ff wachten op de nieuwe L'homo. En wat posts terug staat ook een halfnaakte fotoquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Iemand nog meer (half)naaktfoto's van Manuel zoals deze: [ afbeelding ]
?
Niet een scheermes gebruikenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
?
Ja maar die zijn onherkenbaar geworden door de vele witte plakkerige vlekken erop, beetje vies en je hebt er waarschijnlijk niets meer aan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
?
Hoezo? Is toch geen gekke vraag. Manuel is een lekker ding niet vreemd dat ik er nog meer foto's van wil. En zo te zien ben ik niet de enige die hem 'te doen' vind.:)quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja maar die zijn onherkenbaar geworden door de vele witte plakkerige vlekken erop, beetje vies en je hebt er waarschijnlijk niets meer aan.
Dit vragen.
Dat is zijn zus.quote:
Waarom zit jij ermee hoe iedereen over hem denktquote:Op woensdag 25 april 2012 10:55 schreef Sinosappel het volgende:
Waarom denkt iedereen dat hij kakker is tho? Door die ene rol in Feuten?
Hij is echt verre van kak.
Ik zit hier gewoon met tranen in m'n ogen te schuimbekken iedere keer als iemand hem een kakker noemt alleen omdat ie een keer zo'n rol heeft gespeeld, laat mequote:Op woensdag 25 april 2012 10:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom zit jij ermee hoe iedereen over hem denkt
Komt ook door z'n haren en hoe hij praat.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:55 schreef Sinosappel het volgende:
Dat is zijn ex vriendin.quote:
Hij is best wel een kakker in het echt hoor, weet niet waarom je beweert van niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:55 schreef Sinosappel het volgende:
Welke goede looksquote:Op donderdag 19 april 2012 18:28 schreef CrushedTinBox het volgende:
Wat een vervelend blaagje is het ook. Heeft geen enkel talent om te acteren, laat staan presenteren. Komt alleen op TV door z'n goede looks en lijkt voor de rest niet veel te kunnen, net zoals de helft van alle BN'ers.
[ afbeelding ]
Met die dode cavia op z'n kin
Precies, snap echt niet wat er gezeurd wordt. Hij ziet er prima uit. Jaloerse mensenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch geen gekke vraag. Manuel is een lekker ding niet vreemd dat ik er nog meer foto's van wil. En zo te zien ben ik niet de enige die hem 'te doen' vind.:)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |