Ik zie er niet zo goed uit als hem maar chicks kan ik echt wel krijgen hoor. Als hij begint te lullen haken de helft van de dames al af. Kutblaagje zonder inhoud.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:03 schreef Cher- het volgende:
Overigens wel briljant om alle autistische FOK! ecto's op de kast te zien zitten. Geen van jullie kan het handelen dat jullie geen chicks kunnen krijgen en deze jongeman wel. Jealousy, jealousy, jealousy. It´s such an evil thing.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 02:36 schreef houdjemond het volgende:
Arme mannelijke fokkertjes die jaloers zijn op het uiterlijk van Manuel, wat snoezig.
Volgens de meeste vrouwen hier wel. Als je een beetje kritiek uit ben je blijkbaar direct jaloersquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:39 schreef Peachcore het volgende:
Ik vind hem lelijk en ik ben vrouw. Ben ik nu ook jaloers?
Hij is dan ook na een jaar van de toneelacademie getrapt, maar zijn pa is wel invloedrijk in dat wereldje en regelt rollen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij kan echt voor geen meter acteren.
Hoewel dat wel een Nederlandse ziekte is.
Heb ik dat nou, maar is de kop van Manuel Broekman niet gewoon vele malen beter? (no hommo)quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:06 schreef Peachcore het volgende:
Precies. En andersom gebeurt het ook zo vaak dat vrouwen op andere vrouwen bitchen. En vaak hoeft het niet eens uit jaloezie te zijn. Dus ik vind het een beetje onzin om de mannelijke fokkers voor "jaloers" uit te maken. Is het echt zo gek en ongegrond om Manuel Broekman irritant te vinden (of voor mijn part lelijk)? We hebben het nu niet over een Joe Manganiello waarbij enig kritiek duidelijke jaloezie is
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:42 schreef Cher- het volgende:
Alleen ectorina's vinden Manuel echt knap. Hij is ecto met een goeie kop maar niet aantrekkelijk genoeg voor mij. Ik kan beter krijgen.
Nou ik vind het echt niks. Bleh.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies en dan z'n uiterlijk gaan afkraken. Hij ziet er gewoon goed uit.
Dat dus.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:24 schreef Peachcore het volgende:
Zijn er echt vrouwen die hem knap vinden? Elke keer als ik langs BNN zap, erger ik me dood aan zijn hoofd. Die monobrowdie pijplippen
dat vieze zwarte baardje
dat vieze achterovergekamde gelkapsel
Hahaha, wat je een grapjas ben je tochquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:42 schreef Cher- het volgende:
Alleen ectorina's vinden Manuel echt knap. Hij is ecto met een goeie kop maar niet aantrekkelijk genoeg voor mij. Ik kan beter krijgen.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:24 schreef Peachcore het volgende:
Zijn er echt vrouwen die hem knap vinden? Elke keer als ik langs BNN zap, erger ik me dood aan zijn hoofd. Die monobrowdie pijplippen
dat vieze zwarte baardje
dat vieze achterovergekamde gelkapsel
Dat is frustratie.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:29 schreef nozem het volgende:
Is ecto het nieuwe modewoord om mannen met een normaal, slank postuur af te kraken?
Zijn jullie allemaal zo voluptueus dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |