quote:Op donderdag 19 april 2012 14:11 schreef seto het volgende:
jullie kijken alleen maar of hij squats doet mensen moeten tog zelf wetuh of ze benen traine of niet mijn broeken passen al niet meer ook al squat ik niet eens 140kg maar tog
Nou ja, het is een heel mooi pak, wat ik toevallig droeg tijdens mijn trouwen; welke ook voor 'gewone' gelegenheden kan...quote:Op donderdag 19 april 2012 14:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom zou je die dragen? Trouw je elk jaar ofzo??
Nee maar meeste American Football-spelers zijn wel groot, dus was wel benieuwd.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:59 schreef kidkash19 het volgende:
Uhm niet aangezien ik technisch niet aan bodybuilden doeen aangezien ik nu in-season zit met football is het voor mij geen zaak om sterker of groter te worden maar is het meer bijhouden en herstellen vaak.
Kleine blessures sluipen er vaak in bij deze sport, 2 weken geleden een goede hit op mn quad gehad waar een goed ei op zat en nu nog wat beurs is. Afgelopen training op het veld een hit verkeerd aangekomen op mn schouder waardoor een spiertje op mn schouderblad goed de knoop is in gegaan en zo gaat het door
Vastend je workout doen is iets anders dan IF.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik denk niet alleen dat ik plat ga, ik ga ook plat.
Nogmaals, normaal zeg ik altijd gelijk "Dat went vanzelf" maar dit werkt gewoon niet voor iedereen.
En verder: Never change a winning team toch? Als iets werkt voor jou, dan hoef je nog niet te gaan IFF-en omdat andere dat doen. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.
Als ik werksetjes van 110kg wil gaan benchen tussen de middag, en dan de hele ochtend niet gegeten heb, dan weet ik zeker dat ik geen tandjes meer heb na de eerste poging.
Pas was m'n brood mislukt (te veel zout in gedaan) en kreeg ik het niet weg. Knikkende knietjes om 12:00...
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:11 schreef seto het volgende:
[..]
Nee maar meeste American Football-spelers zijn wel groot, dus was wel benieuwd.
Demon_Hunter is een beer van een vent en niet om zijn vet.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
Uit belangstelling: zijn die grote defenders in American Football niet ook groot omdat ze ook veel vetmassa bij zich dragen? Het zijn geen type powerlifters qua lichaamsstijl, of wel?
Hangt ook een beetje vanaf in welke divisie je gaat kijken en sowieso zitten er in elk team wel wat uitzonderingen bij.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Demon_Hunter is een beer van een vent en niet om zijn vet.
Ligt eraan welke positie, de Offensive Line is inderdaad meer richting powerlifters fysiek. Maar als je het gaat hebben over Running Backs en Linebackers zijn dat toch echt wel droge gasten al wegen ze vaak niet meer dan 100/110 KG (geen idee hoe het zit qua steroids enzo, er word wel getest maar goed je weet zelf hoe dat gaat). Wide Receivers, Defensive Backs zijn vaak wat tengerder maar nog steeds gebouwd en sommige zijn simpelweg freaks (Calvin Johnson is er zo 1)quote:Op donderdag 19 april 2012 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
Uit belangstelling: zijn die grote defenders in American Football niet ook groot omdat ze ook veel vetmassa bij zich dragen? Het zijn geen type powerlifters qua lichaamsstijl, of wel?
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:11 schreef seto het volgende:
jullie kijken alleen maar of hij squats doet mensen moeten tog zelf wetuh of ze benen traine of niet mijn broeken passen al niet meer ook al squat ik niet eens 140kg maar tog
Wat een beest man.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:25 schreef kidkash19 het volgende:
Jake Long , Offensive Line (#77), 26 jaar, 2.01, 144 KG
[ afbeelding ]
wat een animalquote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef kidkash19 het volgende:
En om je even terug op de grond te zetten als je in de gym bezig bent
The Freak Trent Richardson in de gym
Over 5 jaar kan ik je dat vertellenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:57 schreef kidkash19 het volgende:
Haal jij dit in 6 jaar dan? combinatie van keihard trainen (maar dan echt keihard), goede genen hebben en goede begeleiding (die in college best wel ok is, zeker in Alabama)
Uiteraard. Vanaf college al regelmatig op de bicycle.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:01 schreef DjMark het volgende:
En veel juice...
Ja natuurlijk zijn er zogenaamde controles...maar ondertussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |