Hmm, tja het zou ook kunnen liggen aan dat ik niet te veel heb afgewisseld en gezien ik redelijk gegroeid was had ik zoiets van never change a winning team. Maar op dit moment heb ik het gevoel dat ik te weinig doe vanwege het schema wat ik nu volg. Zouden mijn vetpercentages dan toch aan het eten toen hebben gelegen? Want dan zou ik nu dus wel goed resultaat in mijn cut kunnen halen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:52 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Zit toevallig zelf ook aan de roa, maar dan wel een flinke dosis -> 120 mg op 80/83kg (1,5mg/kg/dag).
Zit ook niet in Nederland, voeding is ernstig 'zo-zo', maar haal nog wel een milligram of 100 aan eiwitten per dag.
Ben zeker geen doorgewinterde bodybuilder, maar draai al wel langer dan 4 maanden. In mijn ervaring belemmert roa me nauwelijks in het gewicht. Enige wat ik merk is dat ik erg slaperig ben en altijd rugpijn heb. Bij het eigenlijke trainen lijkt die rugpijn echter nooit zo erg, er is makkelijk doorheen te werken.
Ik begrijp dat bijwerkingen voor iedereen anders kunnen zijn, maar ik zou de oorzaak van gebrekkige groei niet direct in roa zoeken. Striae heb ik pas gekregen onder roa
En v.w.b. het vetgehalte. Dit staat -zover ik weet- volledig los van je vetpercentage. Roaccutane heeft invloed op triglycerides, enzymen, enz, in je bloed, niet op je buik. Dat is ook de reden dat je maandelijks (of iets minder vaak) een bloedtest doet.
Daar dacht ik zelf ook aan, maar ik eet bij het avondeten relatief veel aardappels pasta etc. Kan wel wat rijst bij de wok gooien. Het idee achter het schema was juist relatief weinig koolhydraten tijdens een cut ( ben dus nu al begonnen ), kreeg ik mee als tip van de coach.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
weet niet wat het idee achter je voedingsschema is, maar misschien moet je carbs gaan eten?
Het schema lijkt me vrij mager maar er zijn mensen in dit topic die hier tig keer verstand van hebben dan ik en al helemaal als die nog met een knieblessure zit.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:11 schreef seto het volgende:
jullie kijken alleen maar of hij squats doet mensen moeten tog zelf wetuh of ze benen traine of niet mijn broeken passen al niet meer ook al squat ik niet eens 140kg maar tog
Hmm, zit te lezen maar die DNP is aantrekkelijk spul voor iedereen die te dik is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2012 14:14:55 ]
Jaquote:Op donderdag 19 april 2012 14:11 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Hmm, tja het zou ook kunnen liggen aan dat ik niet te veel heb afgewisseld en gezien ik redelijk gegroeid was had ik zoiets van never change a winning team. Maar op dit moment heb ik het gevoel dat ik te weinig doe vanwege het schema wat ik nu volg. Zouden mijn vetpercentages dan toch aan het eten toen hebben gelegen?
Je traint nu 4 maanden, waarvan je 1 maand wellicht vooruitgang hebt geboekt. Je gaat nu cutten?quote:Want dan zou ik nu dus wel goed resultaat in mijn cut kunnen halen.
Ik train al vanaf september. Ander schema op dat moment dat ik nog uit mijn periode bij het USC had in Amsterdam. Nu alleen wel wat beter gegeten dan in Amsterdam toen der tijd. Had zelf ook nog wat oefeningen toegevoegd.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:14 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Ja
[..]
Je traint nu 4 maanden, waarvan je 1 maand wellicht vooruitgang hebt geboekt. Je gaat nu cutten?
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:14 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hmm, zit te lezen maar die DNP is aantrekkelijk spul voor iedereen die te dik is.
Vooral de bijwerkingen zijn verwaarloosbaar en je verbranding stijgt met 60 tot 80%!Mjamie, ice-water enemas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is zo lekker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The coach" heb ik zo'n tering erge hekel aan héquote:Op donderdag 19 april 2012 14:25 schreef Silvanovisch het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tschool_figuren.html
Zonder grappen, maar mijn trouwpak van 07-2011 op maatje 52 past op m'n bovenbenen niet meerquote:Op donderdag 19 april 2012 14:11 schreef seto het volgende:
jullie kijken alleen maar of hij squats doet mensen moeten tog zelf wetuh of ze benen traine of niet mijn broeken passen al niet meer ook al squat ik niet eens 140kg maar tog
Waarom zou je die dragen? Trouw je elk jaar ofzo??quote:Op donderdag 19 april 2012 14:34 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Zonder grappen, maar mijn trouwpak van 07-2011 op maatje 52 past op m'n bovenbenen niet meer![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom zou je die dragen? Trouw je elk jaar ofzo??
Eigenlijk wel ja, gisteren nog gedaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:33 schreef drumstickNL het volgende:
Zeta; doe je die handstand pushups ook in de gym?
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:25 schreef Silvanovisch het volgende:
goede gym trouwens... Atletiekbaan en alquote:Op donderdag 19 april 2012 14:25 schreef Silvanovisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |