abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 april 2012 @ 03:14:26 #226
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_110585102
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 april 2012 02:55 schreef Jajong het volgende:
Noem me een Maori
apart. Dat zijn vaak van die mega endo's.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_110585133
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 april 2012 02:39 schreef Jajong het volgende:
Ik heb echt de zieligste chest allertijden. Echt geen idee hoe ik daar mees massa in krijg ;(.
Ja, met 4x weeks een shotje underground Testosterone.

Nee ik denk gewoon Updrukken, Bench, Dip. En dat 3 maal weeks.
  zaterdag 21 april 2012 @ 03:40:25 #228
107445 Jajong
Hadouken!
pi_110585341
Denk dat ik maar wat Synthol aan ga schaffen
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_110585429
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 april 2012 03:40 schreef Jajong het volgende:
Of toch du vader?
  zaterdag 21 april 2012 @ 04:59:42 #230
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_110585605
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 april 2012 03:40 schreef Jajong het volgende:
en we hebben beeld, ziet er geil uit })

.
pi_110586057
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 02:46 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik bench, incline DB, fly's, pullovers. I DNO BRHA
Is je vorm wel goed? Anders zou ik eens een maandje de pek deck gebruiken en misschien lager of hoger in reps gaan zitten.
  zaterdag 21 april 2012 @ 10:02:01 #232
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_110586708
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 23:49 schreef Warsaw het volgende:
Wie van jullie neemt er creatine? en wat is de beste manier om het te nemen? Ik doe op niet trainingsdagen 's ochtends 3 gram. en op trainingsdagen: voor de training 3 gram en na de training 3 gram.

Groet
1 scoop per dag is genoeg.
  zaterdag 21 april 2012 @ 10:06:15 #233
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_110586755
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 03:14 schreef star_gazer het volgende:

[..]

apart. Dat zijn vaak van die mega endo's.
Ben je niet in de war met aboriginals? Maori´s zijn over het algemeen geen endo´s.
pi_110588973
Volgende week mijn 6e week in van serieus trainen...

Doe het al 4 jaar vanaf mijn 17e, maar destijds gewoon met 5 vrienden tegelijk, 3 uur daar rondhangen en totaal niet wetende waar we mee bezig waren... 2 weken en dan weer 3 maanden niet gaan...

In ieder geval, nu echt serieus begonnen, goed schema, goed vreten, al wil dat laatste in het weekend nog wel eens compleet uit de hand lopen dus op gebied van eten zullen de touwtjes nog een stuk strakker aan moeten...

Kut is alleen dat ik in mijn vet % nog altijd wel een stuk te hoog zit. Weeg nu 106 kg @ 1.98 meter. Lichaam begint er al iets gevormder uit te zien, alleen heb nog steeds boven mn broek van die lovehandles uitsteken als ik mn riem een beetje strak aantrek :r Gevolg van een jaar lang amper letten op eten... Buik is redelijk plat, vet zit meer op mijn heupen en op mn tieten, beetje de vrouwelijke zones..

Maar hoe kan ik het nu het best aanpakken? Zit al een tijd met een enkelblessure waardoor hardlopen niet gaat, en focus me sowieso liever alleen op die 5 x krachttraining in de week.... Word je met hard krachttrainen en goed vreten ook redelijk snel droger? Of zet het geen zoden aan de dijk zonder cardio...
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:15:36 #235
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_110589463
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 11:57 schreef InterMilan het volgende:

Doe het al 4 jaar vanaf mijn 17e, maar destijds gewoon met 5 vrienden tegelijk, 3 uur daar rondhangen en totaal niet wetende waar we mee bezig waren... 2 weken en dan weer 3 maanden niet gaan...

In ieder geval, nu echt serieus begonnen, goed schema, goed vreten, al wil dat laatste in het weekend nog wel eens compleet uit de hand lopen dus op gebied van eten zullen de touwtjes nog een stuk strakker aan moeten...

Kut is alleen dat ik in mijn vet % nog altijd wel een stuk te hoog zit. Weeg nu 106 kg @ 1.98 meter. Lichaam begint er al iets gevormder uit te zien, alleen heb nog steeds boven mn broek van die lovehandles uitsteken als ik mn riem een beetje strak aantrek :r Gevolg van een jaar lang amper letten op eten... Buik is redelijk plat, vet zit meer op mijn heupen en op mn tieten, beetje de vrouwelijke zones..

Maar hoe kan ik het nu het best aanpakken? Zit al een tijd met een enkelblessure waardoor hardlopen niet gaat, en focus me sowieso liever alleen op die 5 x krachttraining in de week.... Word je met hard krachttrainen en goed vreten ook redelijk snel droger? Of zet het geen zoden aan de dijk zonder cardio...
Kun je niet na je krachttraining half uurtje op de crosstrainer?
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:33:00 #236
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_110589825
als je niet kan hardlopen ga je toch fietsen of zwemmen..

en schoon eten en niet zoveel bier zuipen

bovendien is een speklaag waar een jaar lang in geïnvesteerd is niet ineens weg als je een beetje aan het ijzer gaat hangen. bloed zweet en tranen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_110590637
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 11:57 schreef InterMilan het volgende:

Ik begon ook met vergelijkbare stats. Verdiep je in voeding. 2x per week flinke fullbody en cardio erbij. Hou dit aan en kom over een half jaar terug.

Kijk ook ff in het fitness topic, staan veel handige tips in voor beginners.
pi_110590881
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:40 schreef kidkash19 het volgende:
The Do's and the Don'ts

1. Don't perform an exercise or use a training tool because it looks cool or it's the "in" thing right now. DO perform an exercise or use a training tool because it's the best way to solve a problem.

2. Don't try to develop everything equally at the same time. DO focus on a maximum of three elements at once.

3. Don't trash a muscle group so that it will take 5-7 days until you can train it again. DO focus on being able to train a muscle on a daily basis while performing at a high level.

4. Don't be afraid of the complexity of the Olympic lifts. DO learn the Olympic lifts gradually because they will provide a tremendous training effect while improving shoulder health.

5. Don't include so many exercises in your program that you cannot work on mastering any of them. DO focus on a select few money exercises and work hard at mastering them. Become OCD about learning the fine details of each of these movements.

6. Don't work "chest", "biceps," "legs," etc. DO work movement patterns: pushing from down to up, pulling from up to down, pushing away in front, pulling horizontally toward you, standing up with the lower body, pushing with the lower body.

7. Don't focus on going slow on purpose during a lifting exercise. DO focus on lifting explosively. The only time the bar will not move with lightning speed is when lifting for maximum tension/force, but even then still attempt to produce as much power as possible.

8. Don't focus on the eccentric (i.e. the "negative.") It's overrated for muscle growth and will greatly increase the length of the recovery period. DO focus on high acceleration and high tension/force concentric actions as well as high tension holds (isometrics) in important positions. These will build the most strength and power, and require much less recovery time, allowing you to perform on a daily basis.

9. Don't neglect jumps. DO perform 7 to 14 single jumps during each training session. This will prime the nervous system, making the whole workout more effective while building explosiveness and increasing your lower body's responsiveness to training.

10. Don't train on rings with the purpose of getting to the most advanced positions as fast as you can. DO use the rings to work on perfecting body position, especially at the shoulder joint. Rings for us are a tool to create a certain type of contraction while being in position; it's not an end in itself. -- Christian Thibaudeau
^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 00:24 schreef Levolution het volgende:
Ik heb een vraag. Ik wil whey door havermout mixen, dus in heet water. De eiwitten zullen ongetwijfeld denatureren bij zulke temperaturen. Wat betekent dit voor de opname?

Van een hardgekookt eitje is bekend dat de gedenatureerde eiwitten beter opgenomen worden.
Ik gooi het er soms doorheen met cacaopoeder. Maar na het koken, dus niet tijdens. :@
pi_110591050
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef kidkash19 het volgende:
En om je even terug op de grond te zetten als je in de gym bezig bent :P

The Freak Trent Richardson in de gym

Wat een beest _O_

dafuq echt :D _O_
  zaterdag 21 april 2012 @ 13:27:53 #240
107445 Jajong
Hadouken!
pi_110591125
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 09:01 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Is je vorm wel goed? Anders zou ik eens een maandje de pek deck gebruiken en misschien lager of hoger in reps gaan zitten.
Pec Deck kan nik niet gebruik ivm mn schouder. Maar goed, ik zit ook in de cut dus het is ook niet heel verrassend dat mn chest niet veel groter wordt :P
  zaterdag 21 april 2012 @ 13:31:55 #241
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_110591234
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2012 13:27 schreef Jajong het volgende:

[..]

Pec Deck kan nik niet gebruik ivm mn schouder. Maar goed, ik zit ook in de cut dus het is ook niet heel verrassend dat mn chest niet veel groter wordt :P
Haha, dat zal 't hem zijn. En niet te veel in de spiegel kijken, dan zie je je progressie ook niet.

Momenteel gun ik mijn lichaam een paar dagen rust, volgende week een nieuw schema dus even rust pakken en dan volle bak ertegenaan.
  zaterdag 21 april 2012 @ 14:00:12 #242
107445 Jajong
Hadouken!
pi_110592036
Mjah mn schouder is wsl weer kapot, niet echt last van mijn liften maar een MMA partij zit er binnenkort niet in dus misschien ga ik wel bietje bulken yo.
pi_110593095
Dippen; voornamelijk voor de onderkant borst, triceps of schouders?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_110593207
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 april 2012 14:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dippen; voornamelijk voor de onderkant borst, triceps of schouders?
Dat hangt af van hoeverre je voorover leunt (meer nadruk op de borst) of rechtop blijft (meer focus op de triceps). Beide manieren pakken ook je schouders mee.
  zaterdag 21 april 2012 @ 14:39:48 #245
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_110593256
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 13:19 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik gooi het er soms doorheen met cacaopoeder. Maar na het koken, dus niet tijdens. :@
Uiteraard na het koken.

In principe worden eiwitten altijd afgebroken tot aminozuren in je maag-darmkanaal. Dat ze daar eerst nog moeten denatureren, kost alleen maar meer tijd, zodat de kans bestaat dat een deel 'het niet haalt' voordat het uitgepoept wordt.
Keerzijde is dat verschillende aminozuren verschillende eigenschappen hebben. Sommige zijn geladen, waardoor ze het membraan moeizamer passeren, of hydrofoob, zodat ze minder makkelijk oplossen (oplossen is noodzakelijk voor passage). Zulke aminozuren kunnen beter 'ingekapseld' zijn in de opgevouwen vorm van een eiwit en als zodanig het membraan passeren: ware het niet dat eiwitten, voor zover ik weet, pas passeren na afbraak tot aminozuren. De tertiaire structuur speelt dus geen rol bij de membraanpassage (en dus opname), waardoor deze keerzijde niet geldt.

Dus mijn bescheiden conclusie is dat denaturatie altijd de opname bevordert. Heet water is dus niet alleen mogelijk, maar zelfs beter?
This isn't even my final form.
pi_110593360
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:33 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ga binnenkort ook eens wat foto's bij elkaar plakken met stats erbij. Heb al weer een paar mooie verzameld.

20 januari 2011, trainde ongeveer een maand in een fitnesscentrum, < 60 kg. 'ik eet alles maar ik kom niet aan'-mode.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18 april 2012, 78 - 80 kg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb geen recente benenpics, maar ze staan er prima bij.

Slowly getting there, Zyzz bedankt voor de inspiratie. _O_
Mooie traps (nohomo)
Prins der kikkers
  zaterdag 21 april 2012 @ 14:44:36 #247
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_110593388
Vandaag weer een heerlijke trainingssessie gehad. Ik train sinds eind augustus. Toen begonnen met 3x per week full body. In begin januari over gestapt naar 5 daagse split. Wegens fulltime stage, begin februari weer begonnen met 3x per week full body. Wat vinden jullie van mijn schema?

Alles laatste set tot failure.

Pullups 4x10
Seated row 4x10
Deadlift 4x10

Incline benchpress 4x10
benchpress 4x10
cable flyes 3x10

squat 4x10
calve raies 4x10

bicep curl ez bar 3x10

military press 3x10
front raises 3x10
lateral raise 3x10

dips 4x failure

Iemand op en aanmerkingen op dit schema?
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
pi_110593523
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 14:44 schreef jeurse04 het volgende:
Vandaag weer een heerlijke trainingssessie gehad. Ik train sinds eind augustus. Toen begonnen met 3x per week full body. In begin januari over gestapt naar 5 daagse split. Wegens fulltime stage, begin februari weer begonnen met 3x per week full body. Wat vinden jullie van mijn schema?

Pullups 4x10
Seated row 4x10
Deadlift 4x10

Incline benchpress 4x10
benchpress 4x10
cable flyes 3x10

squat 4x10
calve raies 4x10

bicep curl ez bar 3x10

military press 3x10
front raises 3x10
lateral raise 3x10

dips 4x failure

Teveel sets voor een full-body. Isolatie werk altijd aan het einde van je workout. Teveel schouderoefeningen. Met dips pak je je schouders ook mee.

M.a.w. keep it simple. 1 of 2 oefeningen per spiergroep ongeveer.
pi_110594369
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 14:44 schreef jeurse04 het volgende:

Pullups 4x10
Seated row 4x10
Deadlift 4x10

Incline benchpress 4x10
benchpress 4x10
cable flyes 3x10

squat 4x10
calve raies 4x10

bicep curl ez bar 3x10

military press 3x10
front raises 3x10
lateral raise 3x10

dips 4x failure

Ik zou ook seated row vervangen door bent over row. Of eventueel afwisselen per keer.
  zaterdag 21 april 2012 @ 15:27:22 #250
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_110594989
Vandaag voor het eerste gesquat! Zeker vaker doen! :)
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')