Zyzz was een persoonlijkheid die hij ontwikkeld heeft net zoals Fresku Gino heeft. Wat bleek nou, Azis en niet Zyzz is heel anders dan zijn alter-ego.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:30 schreef Jajong het volgende:
Zijn fysiek is geweldig, maar zijn persoonlijkheid en de manier waarop hij het bereikt heeft + de manier waarop veel mensen hem op een voetstuk plaatsen maakt dat hij voor mij niet echt een motivatieobject is. Oh en hij is dood. Ofzo.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:21 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben trouwens voorstander van een permanente barbell in de TT.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:21 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben trouwens voorstander van een permanente barbell in de TT.
Dumbbell dan maar?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:55 schreef Snakey het volgende:
Dat past niet met deze TT. Ik heb niet genoeg ruimte.
Wat een domme vergelijking sorryquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zyzz was een persoonlijkheid die hij ontwikkeld heeft net zoals Fresku Gino heeft. Wat bleek nou, Azis en niet Zyzz is heel anders dan zijn alter-ego.
Thanks. Chest is een genetisch mazzeltje. Mooi symmetrisch en staat goed overeind. Zelfde geldt voor lats; die zie je zelfs al als ik niet trainquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:50 schreef Zith het volgende:
[..]
Jij hebt echt een geweldige chest/core, ook op die andere foto van jou zie je je abs terwijl je ruim boven de 10% zit. Ach ja die armpjes
Zolang je geen ingeklapte kippenborst hebt (dan ben je echt fucked); benchen lul! En incline fly is ook lekker.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:39 schreef Jajong het volgende:
Ik heb echt de zieligste chest allertijden. Echt geen idee hoe ik daar mees massa in krijg.
Ik bench, incline DB, fly's, pullovers. I DNO BRHAquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zolang je geen ingeklapte kippenborst hebt (dan ben je echt fucked); benchen lul! En incline fly is ook lekker.
Maarja, uiteindelijk zijn genetics een bitch
Heb echt zo'n Asian chest.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:46 schreef star_gazer het volgende:
Zolang je chest er niet zo uitziet, is er hoop:
[ afbeelding ]
Heb jij Asian genes? Zo ja, dan kun je lekker droog worden. Echt groot worden ze niet, maar wel kurkdroog. Soms wel jaloers op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |