ik maakte em niet omdat ik niet op een aardige TT kon komen, deze is weer eens wat andersquote:
quote:
Ik wou eerst doen: "Rustig aan en snel een beetje!" maar dat zou plagiaat zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik maakte em niet omdat ik niet op een aardige TT kon komen, deze is weer eens wat anders
Het duurde zo lang.. Ik zat al te denken, zal ik 'm pakken?quote:
fantastisch? nee..quote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het duurde zo lang.. Ik zat al te denken, zal ik 'm pakken?
Maar had geen goede TT
Trouwens, dit kan aan mij liggen, maar is het nu 2x op rij een fantastische TT?
Dit is geen quote.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
dit noem jij verkapte reclame?
dat is het zelfde als zeggen dat een open deur dicht is..
Lees toch de manga man!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:49 schreef De_Ilias het volgende:
Bakuman S2 uitgekeken, het belooft toch iets te worden. Het einde van de Seizoen hebben ze toch goed afgerond, ik had niet verwacht dat het toch zo spannend kon worden.
Sneu,je kijkt zeker ook de fillers??quote:Op donderdag 19 april 2012 13:06 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ben niet zo!n manga boy, ik lees maar 1 manga en dat is die van naruto.
ik vind het sneuer dat jij zo reageert....quote:Op donderdag 19 april 2012 13:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Sneu,je kijkt zeker ook de fillers??
Hehe, ik kijk geen fillers omdat dat gewoon tijdverspilling is. Zeg sinds wanneer heb jij Anime en Manga ontdekt? eerlijk aub.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je kunt ook normaal reageren.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:06 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ben niet zo!n manga boy, ik lees maar 1 manga en dat is die van naruto.
Fillers horen toch echt bij de anime hoor...quote:Op donderdag 19 april 2012 13:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
True, maar in de naruto manga valt het verschil ook niet echt te maken, midden in een episch gevecht staan beide kanten opeens stil om terug te kijken op een of ander iets dat 5 jaar geleden gebeurd is en meestal totaal onnodig is voor het verhaal, of is de sasuke/itachi wild boar hunt en kabutos backstory zo belangrijk om dat door zo'n gevesch heen te gooien.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fillers horen toch echt bij de anime hoor...
De gevechten komen voor mij nooit goed uit de verf in een manga, dus ik vind het niet erg als ze pauzeren om te praten.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar in de naruto manga valt het verschil ook niet echt te maken, midden in een episch gevecht staan beide kanten opeens stil om terug te kijken op een of ander iets dat 5 jaar geleden gebeurd is en meestal totaal onnodig voor het verhaal.
Weet ik!!Ik dol maar wat!quote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fillers horen toch echt bij de anime hoor...
Januari 1992(20 jaar terug dus).quote:Op donderdag 19 april 2012 13:16 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Hehe, ik kijk geen fillers omdat dat gewoon tijdverspilling is. Zeg sinds wanneer heb jij Anime en Manga ontdekt? eerlijk aub.
Breng nou niet in verleiding.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:55 schreef Theebag het volgende:
Kijk eigenlijk best weinig Anime, maar op Evangelion Shin Gekijôban: Kyu kan ik niet wachten... Vorige twee films staan hoog op mijn favorieten lijstje. Daarnaast af en toe Ghibli.
Deze man snapt hetquote:Op donderdag 19 april 2012 13:55 schreef Theebag het volgende:
Kijk eigenlijk best weinig Anime, maar op Evangelion Shin Gekijôban: Kyu kan ik niet wachten... Vorige twee films staan hoog op mijn favorieten lijstje. Daarnaast af en toe Ghibli.
In de volgende volumes misschien pasquote:Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef Klipnap het volgende:
Over manga gesproken: ik heb mijn Azumanga Diaoh boekje (het loopt tot de tweede zomervakantie) maar nergens komt Kimura-sensei voor! Terwijl op Wikipedia staat dat hij wel in de manga zit!
Hoe durven ze
Maar in de anime komt hij sinds wat? Episode 2 voor?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In de volgende volumes misschien pas
Soms gaat de manga net wat langzamer of sneller, of heeft het een totaal ander verloop.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar in de anime komt hij sinds wat? Episode 2 voor?
Ik heb zelfs even gedacht dat de Duitsers hem eruit hebben gecensureerdquote:Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Soms gaat de manga net wat langzamer of sneller, of heeft het een totaal ander verloop.
Plots geschreven voor de anime (die niet in de manga voorkomen) zijn per definitie filler (enkele [slot]arcs en canonificatie door de auteur daargelaten). Ik noem het filler materiaal omdat het bedoeld is om de tijd te doden en daarom mag de protagonist niet tot nieuwe inzichten komen of groeien en sterker worden. Dit hoeft echter niet te betekenen dat een inspiratieloze magaka plots niet onnodig kan oprekken zonder de protagonist sterker te maken of te laten groeien of tot nieuwe inzichten laten komen. Ze toch worden betaald per pagina en deadlines zijn deadlines.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Trouwens technisch gesproken kan de Naturo manga geen fillers bevatten dus je commentaar is nog mis ook
Dit. Kubo is verre van de enige die zijn manga rekt en onnodig opvult.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:21 schreef Easymodo het volgende:
Bleach krijgt dat overigens wel voor elkaar in een manga. Soms heb ik het gevoel alsof ik een filler in een filler aan het lezen ben.
Onzin. De wereld en alles er in bestaat pas sinds eind maart 1992. Hoe verklaar je anders dat ik voor dat punt nooit iets van die zogenaamde wereld gezien heb?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Januari 1992(20 jaar terug dus).
Ik ben ook nooit elitair geweest,lees meer mangas dan dat ik animes kijk.:Pquote:Op donderdag 19 april 2012 14:32 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb veel manga, maar lees ze niet zo veel. Als er een betere anime van is lees ik de manga vaak sowieso niet.
De meeste manga koop ik gewoon omdat het kan.
En Blue_Panther_Ninja, als je dan elitair wilt doen, doe het dan goed. Manga lezen is niets speciaals aan.
Nevermind.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit elitair geweest,lees meer mangas dan dat ik animes kijk!!:P
Breng me nou niet in verleiding met toffe series!!
Is al goed.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nevermind.
Kijk gewoon rustig een voor een in plaats van gelijk alles downloaden.
Kubo is wel chill laatste tijd!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Plots geschreven voor de anime (die niet in de manga voorkomen) zijn per definitie filler (enkele [slot]arcs en canonificatie door de auteur daargelaten). Ik noem het filler materiaal omdat het bedoeld is om de tijd te doden en daarom mag de protagonist niet tot nieuwe inzichten komen of groeien en sterker worden. Dit hoeft echter niet te betekenen dat een inspiratieloze magaka plots niet onnodig kan oprekken zonder de protagonist sterker te maken of te laten groeien of tot nieuwe inzichten laten komen. Ze toch worden betaald per pagina en deadlines zijn deadlines.
[..]
Dit. Kubo is verre van de enige die zijn manga rekt en onnodig opvult.
[..]
Onzin. De wereld en alles er in bestaat pas sinds eind maart 1992. Hoe verklaar je anders dat ik voor dat punt nooit iets van die zogenaamde wereld gezien heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je leest de boku no pico manga?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is al goed.
Van plaatje kijken word ik alleen maar geiler.
Waar is dat plaatje van?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:29 schreef Klipnap het volgende:
K-ON... De verleiding...
Nee! Ik moet aan mijn huiswerk
Maar Mio...
[ afbeelding ]
20 jaar? Dan wil ik wel eens weten hoe jouw MAL eruitziet, heb je die toevallig?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Weet ik!!Ik dol maar wat!
[..]
Januari 1992(20 jaar terug dus).
En Kishimoto mag wat meer doen!
Staat in de OP.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:32 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
20 jaar? Dan wil ik wel eens weten hoe jouw MAL eruitziet, heb je die toevallig?
Plaatje is trouwens van Nichijou.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar is dat plaatje van?
Oh ja ik ga K-ON maar eens binnenhalen.En die serie met kwijlmeisje. Voor het eerst sinds tijden weer genoeg vrije tijd.
Officieel gezien he, technisch 15 jaar!!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:32 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
20 jaar? Dan wil ik wel eens weten hoe jouw MAL eruitziet, heb je die toevallig?
Alleen een anime,of is het een H-anime?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:27 schreef robin007bond het volgende:
Gasten. Er is niet eens een manga van Boku No Pico
Tegen wie heb je het nu?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Plaatje is trouwens van Nichijou.
En ben je geen mod meer?
Jouquote:
Ik wilde net zeggen...ik ben nooit mod geweest.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jou
Oh nee. Ik ben in de war met Lithia
En de anime is trouwens Another in dat plaatje. Hoe kom ik in hemelsnaam bij Nichijou?
Ik ben even de weg kwijt vandaag.
Blargh, het zit niet mee deze weekquote:Op donderdag 19 april 2012 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen...ik ben nooit mod geweest.
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Blargh, het zit niet mee deze week
Flash player zit nog in je processen te draaien.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Klipnap het volgende:
Wat is er met mijn computer? Ik heb perongeluk Timotei voor 10 uur aangezet, en nu wil het geluid niet meer weg
Dan start je de boel even opnieuw op.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Klipnap het volgende:
Wat is er met mijn computer? Ik heb perongeluk Timotei voor 10 uur aangezet, en nu wil het geluid niet meer weg
Ha bedankt! Timotei is leuk, maar niet voor 10 uur.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Flash player zit nog in je processen te draaien.
Ctrl+shift+escape, dan moet je even kijken of je ergens nog een firefox.exe of flashplayer.exe ziet staan. Zo ja, dan klik je even op proces beëindigen.
Een snellere manier is dit:
Ga naar de Windows start knop linksonder
Typ 'cmd' zonder aanhalingstekens
wacht even totdat er cmd.exe komt te staan en druk op enter
Vervolgens tik je taskkill /IM firefox.exe of taskkill /IM flashplayer.exe
Dan weet je zeker dat ze allemaal gesloten zijn.
Edit: Ik was vergeten dat je Firefox gebruikte
Als ze pech heeft zegt Firefox dan dat Firefox de vorige keer onverwacht is beëindigd en zet hij hem automatisch weer terug op de pagina waar ze wasquote:Op donderdag 19 april 2012 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan start je de boel even opnieuw op.
Iets zoals Gollum maar dan anders.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom praat Firefox over Firefox in de derde persoon?
Een melding als "Excuses. Ik ben onverwacht beëindigd.". Of: "Excuses. Firefox is onverwacht beëindigd.".quote:Op donderdag 19 april 2012 16:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom praat Firefox over Firefox in de derde persoon?
Er zijn meer factoren hoor,ik lees meer mangas dan dat ik anime kijkt.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:41 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Voor iemand die 15 jaar anime kijkt is je lijst toch best matig.
Paracetamol nodig !quote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jou
Oh nee. Ik ben in de war met Lithia
En de anime is trouwens Another in dat plaatje. Hoe kom ik in hemelsnaam bij Nichijou?
Ik ben even de weg kwijt vandaag.
Klopt!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen...ik ben nooit mod geweest.
My preciousquote:Op donderdag 19 april 2012 16:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Iets zoals Gollum maar dan anders.
Wordt steeds drukker hier.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je toevallig een MAL (MyAnimeList)?
Best leukquote:Op donderdag 19 april 2012 16:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wordt steeds drukker hier.
Fan van de monster afleveringenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je toevallig een MAL (MyAnimeList)?
Mensen zijn bang om MAL aan te geven.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Best leuk
De lijst in de OP is sinds korte tijd ook een stuk groter geworden.
Jeeuh!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Fan van de monster afleveringen(Ter verveling de hele serie gekeken )
Tijdje naruto fan alleen daar moet ik nog mee verder kijken.
bleach nooit verder dan 23 gekomen![]()
Deathnothe zoals iedereen wel gezien (welke versie dan ook)
Jigoku shoujo 3 seizoenen.
FF MAL op zoekenhad er 1.
jep heb er 1 alleen nog niet ingevuld![]()
Nice.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Fan van de monster afleveringen(Ter verveling de hele serie gekeken )
quote:Tijdje naruto fan alleen daar moet ik nog mee verder kijken.
Je kunt beter stoppenquote:bleach nooit verder dan 23 gekomen![]()
Death Note is wel leuk.quote:Deathnothe zoals iedereen wel gezien (welke versie dan ook)
Heb ik niet gezien.quote:Jigoku shoujo 3 seizoenen.
Oh, doe rustig aan.quote:FF MAL op zoekenhad er 1.
jep heb er 1 alleen nog niet ingevuld![]()
In dat geval!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Alleen blijf ik ook nog een hele grote scifi fan dus dingen als Stargate ( 2x gezien) voyager , next generation
Niet teveel Evangelion promoten aubquote:Op donderdag 19 april 2012 16:24 schreef robin007bond het volgende:
Heb je FMA gezien? Dat lijkt me wel een leuke serie voor jou, zo te zien. Of Evangelion.
Tuurlijk en full metal alchemist brotherhood ( alleen niet tot het einde )quote:Op donderdag 19 april 2012 16:24 schreef robin007bond het volgende:
Oh, doe rustig aan.
Heb je FMA gezien? Dat lijkt me wel een leuke serie voor jou, zo te zien. Of Evangelion.
Maar, maar. Hij kent hem nog niet waarschijnlijkquote:Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Niet teveel Evangelion promoten aub
Of gewoon allang gezienquote:Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar, maar. Hij kent hem nog niet waarschijnlijk
Hoi!quote:
Toendertijd wel leukquote:
Hoezo bold?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoi!
Picachu als icon is wel een erg bold statement
Ah, nice.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Toendertijd wel leuk. Beetje vage vader zoon relatie, meisje was een pietje precies en de vrouwelijke mentor was wel aardig maar best streng gevechten waren een bijzaak voor de relaties en best vermakelijk
. Drama erbij redelijk.
lichtelijk soms een sexueel tintje. Maar dat maakte het leuk om naar te kijken.
Ik ben ook een Sci-Fi fanquote:Op donderdag 19 april 2012 16:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Alleen blijf ik ook nog een hele grote scifi fan dus dingen als Stargate ( 2x gezien) voyager , next generation
Stargate the movie nog niet gezienquote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik ben ook een Sci-Fi fan![]()
Star Wars(Zomer 1995),Star Gate:the Movie(1997),Star Trek(Januari 2002,Voyager was mijn 1ste) en Dr Who(Pasen 2007,dankzij Fok!)
Je begrijpt dat je mensen ook moet waarschuwen dat het niet een standaard anime is, maar redelijk diep, ontzettend lang, etc etc?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In dat geval!
Legend of the Galactic Heroes. Beste sci-fi anime OOIT! Misschien sowieso wel de beste anime ooit.
Er is een "nieuwe" Fullmetal Alchemist, die volgt het verhaal van de manga helemaalquote:Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tuurlijk en full metal alchemist brotherhood ( alleen niet tot het einde )
Op Youtube en Dailymotion nog Classic episodes gezien,waaronder de 1e uit November 1963.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Stargate the movie nog niet gezien. en Drwho
![]()
![]()
Geniale serie.
Eerste keer was ik te jong om de serie leuk te vinden
Al gedaan. Verder is Steins;Gate misschien ook wel leuk voor hem.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je mensen ook moet waarschuwen dat het niet een standaard anime is, maar redelijk diep, ontzettend lang, etc etc?
Ik kijk nu ook naar stargate atlantisquote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je mensen ook moet waarschuwen dat het niet een standaard anime is, maar redelijk diep, ontzettend lang, etc etc?
Ik ook! Dr Who is geweldig.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik ben ook een Sci-Fi fan![]()
Star Wars(Zomer 1995),Star Gate:the Movie(1997),Star Trek(Januari 2002,Voyager was mijn 1ste) en Dr Who(Pasen 2007,dankzij Fok!)
Misschien is Boku no Pico iets voor je?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook naar stargate atlantisbijna klaar met 4 seizoenen. Ook een lang verhaal. Gundam was ook een lange sit
Gundam komt dus echt niet in de buurt van LoGH. LoGH gaat heel veel dieper.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook naar stargate atlantisbijna klaar met 4 seizoenen. Ook een lang verhaal. Gundam was ook een lange sit
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In dat geval!
Legend of the Galactic Heroes. Beste sci-fi anime OOIT! Misschien sowieso wel de beste anime ooit.
Echt??quote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat is wel de beste eigenlijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Misschien is Boku no Pico iets voor je?
Onzinquote:Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In dat geval!
De oude battlestar galactiva heb ik nog niet gezien, ben met de nieuwe bezigquote:Op donderdag 19 april 2012 16:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ook! Dr Who is geweldig.
Farscape kan ik aanraden. Zo ook Terra Nova. Battlestar Galactica.
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
LoGH toegevoegd,110 episodes
Kappen nou man,sci-fi anime kijk ik weinig!
Firefly!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
De oude battlestar galactiva heb ik nog niet gezien, ben met de nieuwe bezigFarscape al doorgekeken + de film die het afmaakt net als Serenity (en de serie daarbij)
Nog meer sc-fi animes voor MAL?A la Dr Who?quote:
quote:I really had no idea this genre existed at all, and I was morbidly curious to see if it was as disturbing as it sounded.
It was.
I am a really open-minded person, but this is where I draw the line. This is the first, and probably only, anime I'll ever rate as unwatchable.
Eureka Seven, Planetes, Steins;Gate, Summer Wars, Eve no Jikan, Gurren Lagann, Full Metal Panic!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nog meer sc-fi animes voor MAL??
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
What the fuck did I just read
Klopt. Dat gebeurde echt.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat van die stemmen wist ik trouwens. Dat werd echt gedaan vroeger (mss nogsteeds wel).
Zo he,weer wat om toe te voegen!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eureka Seven-na 10 eps afgehaakt
Planetes-ken ik niet
Steins;Gate-heb ik ze allemaal
Summer Wars- effe checken
Eve no Jikan-ken ik nog niet
Gurren Lagann-3 eps gezien
Full Metal Panic!-heb ik vaak gelezen
Nu nog steeds.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nu nog steeds.Daar ging de colaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2012 16:45:57 ]
d00d!!!!quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:46 schreef wdn het volgende:
[..]
d00d!!!!
Volgende week ga ik deel 4 halen. Ben ik weer 200 uur zoet
Ja, deel 4 ligt in de winkelquote:
Is het ook in Japans??quote:Op donderdag 19 april 2012 16:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja, deel 4 ligt in de winkel
http://gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=25441
30 euro maar
Heb geen ps3, maar een wiiquote:Op donderdag 19 april 2012 16:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja, deel 4 ligt in de winkel
http://gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=25441
30 euro maar
Ja!quote:
ik keek n.a.v.quote:
die reactie op MALquote:Op donderdag 19 april 2012 15:27 schreef robin007bond het volgende:
Gasten. Er is niet eens een manga van Boku No Pico
Duuuuude, die OVA heb ik nog niet gezien.quote:
Die beknopte samenvatting herken ik. Saikano?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:42 schreef cablegunmaster het volgende:
Serie : meid die alleen is eigenlijk verliefd op een jongen en een robot blijkt te zijn, gebruikt door het leger. Japan word aangevallen en vervolgens word ze als wapen ingezet tegen de vijand. Veel drama tussen het meisje en de jongen als ze aan het leger proberen te ontsnappen.
Dankjequote:Op donderdag 19 april 2012 16:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die beknopte samenvatting herken ik. Saikano?
Geen geld, geen tijd en heb al teveel games. Dan laat ik de series die ik nog wil zien buiten beschouwing :3.quote:
Dual audio toch??quote:
voor ¤225(160 GiB) bij Futurezone gehaald voor mijn neefje!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:59 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Geen geld, geen tijd en heb al teveel games. Dan laat ik de series die ik nog wil zien buiten beschouwing :3.
Absoluut. jap+eng sub of eng+eng sub zijn beide mogelijk.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Absoluut. jap+eng sub of eng+eng sub zijn beide mogelijk.
Ik zie het zo: PS3 kost wat geld. Games kostten wat geld (zal er hier 200+ hebben liggenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:59 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Geen geld, geen tijd en heb al teveel games. Dan laat ik de series die ik nog wil zien buiten beschouwing :3.
Klopt inderdaad jaah.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zie het zo: PS3 kost wat geld. Games kostten wat geld (zal er hier 200+ hebben liggen) maar tijdens het gamen kun je geen geld uitgeven. De weekenden dat ik thuis gegamed heb leveren me geld op want als ik de stad in ga geef ik al snel 200 euro uit aan drank en eten.
Highschool of the dead of is het DxD??quote:Op donderdag 19 april 2012 17:22 schreef cablegunmaster het volgende:
http://myanimelist.net/animelist/cablegunmaster Dan moet hij zo wel in de buurt komen wat van die highschool specials kom ik de naam niet op
Geen idee eerst kijken nu naar anime vul het later wel weer aan als ik op iets komquote:Op donderdag 19 april 2012 17:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Highschool of the dead of is het DxD??
Kanon, Clannad?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Geen idee eerst kijken nu naar anime vul het later wel weer aan als ik op iets komCanon denk ik iets in die richting
Trigun film is wel geinig ja, maar verwacht niet dat het verhaal nu ook maar enigszins veranderdquote:Op donderdag 19 april 2012 17:03 schreef cablegunmaster het volgende:
Mij verbaasd het soms hoeveel een mens kan onthoudenDat er van trigun een film is Dat wordt genieten vanavond
En eindelijk mogelijk klaar zijn met hellsing ultimate
Spitsuur en een smiley graag bij MALquote:Op donderdag 19 april 2012 17:30 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Trigun film is wel geinig ja, maar verwacht niet dat het verhaal nu ook maar enigszins veranderd![]()
Zal je MAL wel ff in de OP zetten.
En DAMN jongens, we gaan weer hard vandaag. Zitten jullie aan de koffie ofzo?
Hopelijk aan het werk of iets geils aan het kijken.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:42 schreef Klipnap het volgende:
Over smiley's gesproken, wat is er gebeurd met Bakakame?
Ik bedoel zijn smiley's in de OPquote:Op donderdag 19 april 2012 17:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hopelijk aan het werk of iets geils aan het kijken.
GIMP gebruiken jij!!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Plaatjes zoeken, tekst schrappen en slepen met troep in een fotobewerkingsprogramma dat in 2004 al verouderd was. Ik ben de enige mens op aarde die zijn tijd zo verspilt. Tenminst dat hoop ik voor de mensheid.![]()
Goed lezen!!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kan met een staf omgaan als de beste?
GEEN DIG!quote:
Dit is dus waarom ik mijn zusje niet dat soort anime laat zienquote:Op donderdag 19 april 2012 18:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik snap hem al hoor. Daar heb ik genoeg ecchi voor gezien!
Blij met mijn eigen woning!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit is dus waarom ik mijn zusje niet dat soort anime laat zien
Ik kijk in de woonkamer met een beamer en spanscherm. Flat, 2 hoog. Het scherm is 2m53 (100 inch) en als ik de gordijnen open laat is de kans groot dat er iemand aan de deurbel hangt als ik aan het kijken ben. Zo ook bij voetbal en filmsquote:Op donderdag 19 april 2012 18:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit is dus waarom ik mijn zusje niet dat soort anime laat zien
Nah ja, meestal zit ik gewoon in mijn kamer. Soms kijk ik wel samen met zijn zusje een anime op mijn kamer, haar kamer of in de woonkamer. Maar dan laat ik haar natuurlijk geen series met al te veel ecchi zien. Steins;Gate vond ik met Daru zijn grapjes al best ver gaanquote:Op donderdag 19 april 2012 18:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik kijk in de woonkamer met een beamer en spanscherm. Flat, 2 hoog. Het scherm is 2m53 (100 inch) en als ik de gordijnen open laat is de kans groot dat er iemand aan de deurbel hangt als ik aan het kijken ben. Zo ook bij voetbal en films
Tegenwoordig let ik dus verdomd goed op welke anime ik op dat scherm kijk of in de trein kijk en welke ik mee wacht als ik in bed zit met de laptop op schoot
Waarom perse op school??quote:Op donderdag 19 april 2012 18:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
.Nah ja, meestal zit ik gewoon in mijn kamer. Soms kijk ik wel samen met zijn zusje een anime op mijn kamer, haar kamer of in de woonkamer. Maar dan laat ik haar natuurlijk geen series met al te veel ecchi zien. Steins;Gate vond ik met Daru zijn grapjes al best ver gaan
In de woonkamer kijk ik vooral maatschappelijk geaccepteerde anime. 5 centimeters per second, NGE, FMA, LOGH etc
Op school kijk ik gewoon alles. Ze weten inmiddels wel van mijn hobby.
Ik heb toch niets beters te doenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Waarom perse op school??
Hebben ze wel HD ?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb toch niets beters te doen
Heb ik al eens verteld denk ik maar ik zat ooit in de trein. 2 stoelen achter me in de andere rij zit een meid waarvan ik merk dat ze meekijkt. Dus ik ga een beetje anders zitten en blokkeer het zicht.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah ja, meestal zit ik gewoon in mijn kamer. Soms kijk ik wel samen met zijn zusje een anime op mijn kamer, haar kamer of in de woonkamer. Maar dan laat ik haar natuurlijk geen series met al te veel ecchi zien. Steins;Gate vond ik met Daru zijn grapjes al best ver gaan
In de woonkamer kijk ik vooral maatschappelijk geaccepteerde anime. 5 centimeters per second, NGE, FMA, LOGH etc.
Op school kijk ik gewoon alles. Ze weten inmiddels wel van mijn hobby.
Dat is ook zo awesomequote:Op donderdag 19 april 2012 18:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb ik al eens verteld denk ik maar ik zat ooit in de trein. 2 stoelen achter me in de andere rij zit een meid waarvan ik merk dat ze meekijkt. Dus ik ga een beetje anders zitten en blokkeer het zicht.
Komt ze naar me toe met de vraag of ze mee mag kijken (). Ben er 1x mee wezen stappen waarbij we gezellig gekletst hebben. Zie der nog wel eens in de trein en kwebbelen we wat af
Charmeurquote:Op donderdag 19 april 2012 18:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb ik al eens verteld denk ik maar ik zat ooit in de trein. 2 stoelen achter me in de andere rij zit een meid waarvan ik merk dat ze meekijkt. Dus ik ga een beetje anders zitten en blokkeer het zicht.
Komt ze naar me toe met de vraag of ze mee mag kijken (). Ben er 1x mee wezen stappen waarbij we gezellig gekletst hebben. Zie der nog wel eens in de trein en kwebbelen we wat af
Nee hoorquote:
Middelbaar hopelijk!!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Gebeurd trouwens best regelmatig. Vooral bij Nana (die keek ik vaak in de bus onderweg naar een klant en die bus kwam langs 4 of 5 scholen dus zat vol met leerlingen), Clannad en meer van die series.
Baasquote:Op donderdag 19 april 2012 18:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Gewoon op mijn laptopquote:
Jongetje, moet je maar 1m92 zijnquote:Op donderdag 19 april 2012 19:06 schreef robin007bond het volgende:
Ik haat het altijd als meisjes verkleinwoorden bij me gebruiken. JA, ik ben best klein, maar noem me dan gewoon jongen, in plaats van jongetje
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Weet je zeker dat het een meisje was. #crossgendercossplay
Ik wil ook naar een con ,verdomme!quote:Op donderdag 19 april 2012 19:03 schreef robin007bond het volgende:
Op Tsunacon zat ik op een stoeltje met daarnaast mijn dakimakura, mijn vrienden waren sushi aan het halen
Toen zag ik een groepje meisjes ook naar me kijken. Eentje zei: "Pas op, ik wil ook zo iets hebben. Straks steel ik hem nog".
Toen zei ik: "Haha! Dat lukt jullie toch niet!".
Toen deed dat meisje zo'n foei gebaar met haar vinger en zei: "Stout jongetje".
Leuk gezinquote:Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef Klipnap het volgende:
Ik kijk alleen op mijn eigen kamer anime, luxaflex dicht, en uiteraard een ander tabblad als ik mijn moeder de trap op hoor stommelen
Ook kijk ik wel eens op mijn broer's iPad op zijn kamer Nana ofzo, terwijl hij gamet. Af en toe een beetje vaag naar mijn scherm kijken, maar daar blijft het bij
Bah.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Weet je zeker dat het een meisje was. #crossgendercossplay
Ik kijk soms gewoon met de luxaflex open, maar meestal heb ik ze dicht. Niet omdat ik me schaam, maar omdat ik er een hekel aan heb wanneer er zonlicht op mijn scherm komt.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef Klipnap het volgende:
Ik kijk alleen op mijn eigen kamer anime, luxaflex dicht, en uiteraard een ander tabblad als ik mijn moeder de trap op hoor stommelen
Ook kijk ik wel eens op mijn broer's iPad op zijn kamer Nana ofzo, terwijl hij gamet. Af en toe een beetje vaag naar mijn scherm kijken, maar daar blijft het bij
Nah ja, 90% is lelijk. Dus kijk er niet te veel op uit.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik wil ook naar een con ,verdomme!
[..]
Leuk gezin
Ga ik wel naar Japan.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:08 schreef robin007bond het volgende:
Nah ja, 90% is lelijk. Dus kijk er niet te veel op uit.
True, true.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:06 schreef cablegunmaster het volgende:
Jongetje, moet je maar 1m92 zijnlast van je rug krijgen en van je knieeen
Ik heb 7 al jaar Jlist,nooit geweten!!quote:Op donderdag 19 april 2012 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is dit niets voor jou?
http://friends.jlist.com/welcome/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens was ik aan het studeren en ga ik vandaag vroeg naar huis, namelijk: nu!
Vanavond nog even verder studeren en dan morgen om 12u eindelijk klaar met tentamens![]()
Hoe lang ben je?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
True, true.
Gelukkig is mijn schoenmaat wel heel groot. Je weet wat ze daar over zeggen. Vaak groeien eerst de voeten en dan de rest, HAHA!
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:13 schreef Bakakame het volgende:
DARN YOU CAKE!Dit soort dingen maken me nogal moody!
Helaas. Dat kan niet. Ongeschreven regel is dat je nieuw deel moet openen. Dan mag je het zelf doenquote:Op donderdag 19 april 2012 17:41 schreef cablegunmaster het volgende:
<--- wil ik die smiley ernaast
Alsjeblieft
Ik weet eerlijk heus waar echt niet wat je bedoelt?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:42 schreef Klipnap het volgende:
Over smiley's gesproken, wat is er gebeurd met Bakakame?
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Ik heb mijn handen vol aan KLB.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:53 schreef robin007bond het volgende:
Hahaha, misschien was dat een actie van .cake
Of Lithia zit als mod stiekem de boel te saboteren
leugenaarquote:Op donderdag 19 april 2012 19:15 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[..]
Helaas. Dat kan niet. Ongeschreven regel is dat je nieuw deel moet openen. Dan mag je het zelf doen
[..]
Ik weet eerlijk heus waar echt niet wat je bedoelt?
Zoals altijdquote:
avi??Neem gewoon mkvquote:Op donderdag 19 april 2012 19:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik kijk de meeste anime op mijn computerscherm. Als ik zin heb download ik iets in .avi-formaat, speel het af op de xbox en kijk het op de breedbeeld teevee be-nee.
Lapohunten om een smileyquote:Op donderdag 19 april 2012 19:15 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[..]
Helaas. Dat kan niet. Ongeschreven regel is dat je nieuw deel moet openen. Dan mag je het zelf doen
[..]
Ik weet eerlijk heus waar echt niet wat je bedoelt?
Denk je nu echt de M-Microsoft een console op de markt zou brengen die een veelzijdig en efficiënt en veelgebruikt bestandsformaat als .mkv zou ondersteunen?quote:
Na 2 eps vind ik het al een goede anime.quote:
Gaafquote:Op donderdag 19 april 2012 19:55 schreef Qunix het volgende:
Ok... Het nummer wat ze spelen in de kelder is dus nieuw en gemaakt door Yoko Kanno en dus OST.
Idem dito.quote:Op donderdag 19 april 2012 20:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Na 2 eps vind ik het al een goede anime.
[..]
Gaaf
Je zult nooit van je pad als hikikomori afgestuurd worden door een schijnbaar evangelisch meisje.quote:Op donderdag 19 april 2012 20:25 schreef robin007bond het volgende:
Welcome to the N.H.K. is misschien een van mijn favoriete anime.
Ben nu bij episode 6
Horriblesubs.quote:Op donderdag 19 april 2012 20:58 schreef Klipnap het volgende:
Episode 2 is pas een paar uur uit
Of kijken jullie raws?
Jammer hé. Ik ben meer die buurjongen dan de MC.quote:Op donderdag 19 april 2012 21:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je zult nooit van je pad als hikikomori afgestuurd worden door een schijnbaar evangelisch meisje.
Told ya, manga is ook heel goed.quote:Op donderdag 19 april 2012 20:25 schreef robin007bond het volgende:
Welcome to the N.H.K. is misschien een van mijn favoriete anime.
Ben nu bij episode 6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is echt een FUCK YEAH! momentje
Ben zo blij dat ik deze serie aan het herkijken ben!
Straks werken... niet bijster veel zin in...ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Geen animequote:Op donderdag 19 april 2012 22:44 schreef Klipnap het volgende:
Battle Royale is zo cool.. Maar wel ziek.
Ga slapen johquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Om de een of andere reden zie ik overal waar ik kijk nu halfgrappige schuine moppen of woordspelingen. Ik las Gosick zelfs als Goslick als in slicking. Er is iets mis met mijn hersenen.
Teveel anime misschien??quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Om de een of andere reden zie ik overal waar ik kijk nu halfgrappige schuine moppen of woordspelingen. Ik las Gosick zelfs als Goslick als in slicking. Er is iets mis met mijn hersenen.
Wel mangaquote:Op donderdag 19 april 2012 23:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen anime![]()
Human Centipede 2 is nog zieker. Ik vond deel 1 leuker, maar minder grof.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:30 schreef Easymodo het volgende:
Eerste wat in mij opkwam; ik was blijkbaar niet de enige.
*verwijst Blue_panther_ninja door naar bakabtquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Niet veel gebeurd sinds ik net wakker ben* Blue_Panther_Ninja ging om 06:05 naar bed![]()
Heeft iemand goeie subgroep voor LoGH??
Op MAL staan altijd de fansubgroepen die een serie doen met de bijbehorende beoordelingen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Niet veel gebeurd sinds ik net wakker ben* Blue_Panther_Ninja ging om 06:05 naar bed![]()
Heeft iemand goeie subgroep voor LoGH??
Torrents zeker??quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
*verwijst Blue_panther_ninja door naar bakabt
Moet ik wel heel lang wachten! kat.ph al gechecktquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:49 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard, daar is dan ook niks mis mee..
vooral subgroeps kunnen een uitdaging zijn...quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:55 schreef robin007bond het volgende:
Kunnen we trouwens stoppen met de vragen welke download of welke fansub je moet hebben? Die dingen zijn prima zelf uit te zoeken.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Moet ik wel heel lang wachten! kat.ph al gecheckt![]()
Waar dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]lang? was 30GB binnen 5 uur binnen, en dan zit ik nog een adsl2 lijntje...
Jaah,als je kwaliteit wil.Teveel keuzes!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:55 schreef robin007bond het volgende:
Kunnen we trouwens stoppen met de vragen welke download of welke fansub je moet hebben? Die dingen zijn prima zelf uit te zoeken.
Nou, even op MAL kijken welke fansubgroepen er zijn of voor nieuwe series op ji-hi.netquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]
vooral subgroeps kunnen een uitdaging zijn...
Je moet je registreren.quote:
Central Anime lijk me wat!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, even op MAL kijken welke fansubgroepen er zijn of voor nieuwe series op ji-hi.net
Poeh zeg! Sowieso is er ook nog via AniDB van alles te vinden.
Dat is ook de enige goede. De andere fansubgroep vertaald het vanuit het Chinees.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Central Anime lijk me wat!!
Hong kong toch??quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is ook de enige goede. De andere fansubgroep vertaald het vanuit het Chinees.
Hier mogen geen links geplaatst worden.quote:
Ben benieuwd !!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hier mogen geen links geplaatst worden.
Maar ja, deze download is goed. Je kunt ook gaan voor de HD versie, die is wel stukken groter en of je het verschil merkt met zo'n oude serie is nog maar de vraag.
Nu effe bezigquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:37 schreef .Cake. het volgende:
Deze hele pagina kan samengevat worden als:
"Kijk op Bakabt en zoek het zelf lekker uit. Is niet moeilijk."
Off to work, als ik vanavond niets van me laat horen dan tot na het weekend!
Arme jij! Je bent toch BL fan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:51 schreef Klipnap het volgende:
Gatver. Lees ik Battle Royale, komt opeens de verkrachting van Souma aan bod
Moet dit?
Slayers!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nu effe bezig![]()
23.5 GiB(110 afleveringen) in 1uur en 15 minten binnen halen!LoGH,Sci-fi anime serie die tussen 1988 en 1997 heeft gelopen.
En daarmee oudste anime die ik heb als collectie!!![]()
"The series Battle Royale has been categorized as 'mature', therefore may contain intense violence, blood/gore, sexual content and/or strong language that may not be appropriate for underage viewers thus is blocked for their protection."quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:51 schreef Klipnap het volgende:
Moet dit?
mangafox zeker! Battle Royal is dus een josei/seinen serie!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"The series Battle Royale has been categorized as 'mature', therefore may contain intense violence, blood/gore, sexual content and/or strong language that may not be appropriate for underage viewers thus is blocked for their protection."
Je had het kunnen weten. Ik hoop dat je niet geschrokken bent
1 2 3 | Filesystem Size Used Avail Use% Mounted on /dev/sda2 847G 603G 202G 75% /home |
Eerlijk waar. Het boeit mij echt geen reet hoe snel je iets kan downloaden. Echt 0 komma 0.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nu effe bezig![]()
23.5 GiB(110 afleveringen) in 1uur en 15 minten binnen halen!LoGH,Sci-fi anime serie die tussen 1988 en 1997 heeft gelopen.
En daarmee oudste anime die ik heb als collectie!!![]()
Halloquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Eerlijk waar. Het boeit mij echt geen reet hoe snel je iets kan downloaden. Echt 0 komma 0.
En LoGH weet iedereen ook wat het is. Kan ook niet anders, met alle LoGH spam van robin![]()
Oh ja, het is niet zo druk op het werk dus kan ff op laptop van de baas
Wat moet je nou met laptop van baas?Porno kijken?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:23 schreef .Cake. het volgende:
tja.. tis battle royale, een verkrachting meer of minder is dan toch geen probleem i guess?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:51 schreef Klipnap het volgende:
Moet dit?
Porno kijken onder baas tijd,is toch algemeen bekend?Niet op baas laptop natuurlijk,wel anime!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een beetje. Ik bedoel, kom op zeg.
De gore boeit me niets.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"The series Battle Royale has been categorized as 'mature', therefore may contain intense violence, blood/gore, sexual content and/or strong language that may not be appropriate for underage viewers thus is blocked for their protection."
Je had het kunnen weten. Ik hoop dat je niet geschrokken bent
Boy love.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De gore boeit me niets.
En wat is BL?
BOY LOVE!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De gore boeit me niets.
En wat is BL?
Oh my !!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:44 schreef Bakakame het volgende:
[..]
BOY LOVE!
http://weheartit.com/Kura613
Ooooh ik zie iemand in een val stappen!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De gore boeit me niets.
En wat is BL?
Ga van mijn laptop af! Nu.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Eerlijk waar. Het boeit mij echt geen reet hoe snel je iets kan downloaden. Echt 0 komma 0.
En LoGH weet iedereen ook wat het is. Kan ook niet anders, met alle LoGH spam van robin![]()
Rustig maar chef,laat hem lekker zijn H-anime kijken!quote:
Nee het was zo'n meisje die zo'n jongen die op sterven lag ging verkrachten en hem daarna de keel doorsneed.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:44 schreef Bakakame het volgende:
[..]
BOY LOVE!
http://weheartit.com/Kura613
wreedquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee het was zo'n meisje die zo'n jongen die op sterven lag ging verkrachten en hem daarna de keel doorsneed.
Toch wel disturbing.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee het was zo'n meisje die zo'n jongen die op sterven lag ging verkrachten en hem daarna de keel doorsneed.
Toch wel disturbing.
Higurashi zeker?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Toch wel disturbing.
Eens.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:31 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
degene die bedacht en getekend is is baas![]()
Zeker wel!quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:31 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
degene die bedacht en getekend is is baas![]()
Aha,even lezen dan.op mangafoxquote:
http://mangafox.me/manga/(...)a_kiss_for_5000_won/ wtf?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zeker wel!
[..]
Aha,even lezen dan.op mangafox
Aha OKquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
http://mangafox.me/manga/(...)a_kiss_for_5000_won/ wtf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |