abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 april 2012 @ 11:57:03 #1
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110525769

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime is de Japanse variant op "onze" tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet.
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte afbeeldingen (hentai) of onze (kinderlijke) series (op Jetix, Nickelodeon).
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende genres. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jongens (Shonen): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series "Bleach" en "Naruto" vallen in dit gedeelte

Gericht op meisjes (Shoujo): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn "Sailor Moon", "Cardcaptor Sakura" en "Fruits Basket"

Gericht op de jong volwassen vrouw (Josei): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series "Nana", "Paradise Kiss" en "Honey and Clover" zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn "Junjou Romantica" en "Gravitation"

Gericht op de jong volwassen man (Seinen): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn "Elfen Lied" en "Ghost in the Shell".

Gericht op kinderen (Kodomo): "Hello Kitty" en "Hamtaro" - dit spreekt voor zich.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC rondvragen, een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen, het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer eerst deze eerst te downloaden.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!

Lente 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #17
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Animé/Manga meetingtopic dl. 5 - beware of the Ice tea.
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #17
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
.Cake. oO< oO< oO<
Bakakame ):O
Qunix :)
Xaryna :9
ArcticBlizzard
SleepSub
Denninho
Mschol
NeeEcht
Gaddle
Robin007bond O+ O+
Sinterklaaskapoentje
Lithia :7
Klipnap *O*
Samael
De_Ilias
RedBoyke :+
Blue_Panther_Ninja
AnimeFan
gniffie
Easymodo
DrNick
cablegunmaster

Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!

[ Bericht 0% gewijzigd door .Cake. op 19-04-2012 17:31:17 ]
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  donderdag 19 april 2012 @ 11:57:21 #2
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110525783
Accidental lapo :D
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_110525991
[reclame]

Animees.nl

[/reclame]
“An interesting thing is a good thing.”
pi_110526053
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:57 schreef .Cake. het volgende:
Jaah,he!!
pi_110526303
quote:
ik maakte em niet omdat ik niet op een aardige TT kon komen, deze is weer eens wat anders :+

eerste indruk Inu x Boku SS: apart, en ben benieuwd of dat youkai gedoe mij niet gaat ergeren..
  donderdag 19 april 2012 @ 12:14:19 #6
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110526308
quote:
10s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[reclame]

Animees.nl

[/reclame]
^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef mschol het volgende:

[..]

ik maakte em niet omdat ik niet op een aardige TT kon komen, deze is weer eens wat anders :+
Ik wou eerst doen: "Rustig aan en snel een beetje!" maar dat zou plagiaat zijn.
ANIMEES.
- Scamp
pi_110526324
quote:
Het duurde zo lang.. Ik zat al te denken, zal ik 'm pakken?
Maar had geen goede TT ;(

Trouwens, dit kan aan mij liggen, maar is het nu 2x op rij een fantastische TT? :o
pi_110526375
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Het duurde zo lang.. Ik zat al te denken, zal ik 'm pakken?
Maar had geen goede TT ;(

Trouwens, dit kan aan mij liggen, maar is het nu 2x op rij een fantastische TT? :o
fantastisch? nee..
degelijk? ja..

kut, mijn google apps domein heeft de verneukte nieuwe layout permanent gekregen...
pi_110526724
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:25 schreef Klipnap het volgende:
Hoezo verkapte reclame :')
dit noem jij verkapte reclame?
dat is het zelfde als zeggen dat een open deur dicht is..
pi_110526854
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:27 schreef mschol het volgende:

[..]

dit noem jij verkapte reclame?
dat is het zelfde als zeggen dat een open deur dicht is..
Dit is geen quote.
pi_110526941
Animees *O*
pi_110527406
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:25 schreef Klipnap het volgende:
Hoezo verkapte reclame :')
Waarzo?? :+
pi_110527472
Bakuman S2 uitgekeken, het belooft toch iets te worden. Het einde van de Seizoen hebben ze toch goed afgerond, ik had niet verwacht dat het toch zo spannend kon worden.
pi_110527729
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:49 schreef De_Ilias het volgende:
Bakuman S2 uitgekeken, het belooft toch iets te worden. Het einde van de Seizoen hebben ze toch goed afgerond, ik had niet verwacht dat het toch zo spannend kon worden.
Lees toch de manga man!
pi_110528100
Ik ben niet zo!n manga boy, ik lees maar 1 manga en dat is die van naruto.
pi_110528189
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:06 schreef De_Ilias het volgende:
Sneu,je kijkt zeker ook de fillers?? _O-
pi_110528328
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

ik vind het sneuer dat jij zo reageert....
pi_110528459
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Hehe, ik kijk geen fillers omdat dat gewoon tijdverspilling is. Zeg sinds wanneer heb jij Anime en Manga ontdekt? eerlijk aub.
  donderdag 19 april 2012 @ 13:18:19 #20
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_110528513
quote:

[..]

Je kunt ook normaal reageren.

Trouwens technisch gesproken kan de Naturo manga geen fillers bevatten dus je commentaar is nog mis ook :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  donderdag 19 april 2012 @ 13:21:17 #21
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110528634
Bleach krijgt dat overigens wel voor elkaar in een manga. Soms heb ik het gevoel alsof ik een filler in een filler aan het lezen ben.
pi_110528987
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:06 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ook.
pi_110529005
quote:

[..]

Fillers horen toch echt bij de anime hoor... :')
  donderdag 19 april 2012 @ 13:37:25 #24
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_110529262
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

True, maar in de naruto manga valt het verschil ook niet echt te maken, midden in een episch gevecht staan beide kanten opeens stil om terug te kijken op een of ander iets dat 5 jaar geleden gebeurd is en meestal totaal onnodig is voor het verhaal, of is de sasuke/itachi wild boar hunt en kabutos backstory zo belangrijk om dat door zo'n gevesch heen te gooien.
pi_110529378
quote:
10s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

True, maar in de naruto manga valt het verschil ook niet echt te maken, midden in een episch gevecht staan beide kanten opeens stil om terug te kijken op een of ander iets dat 5 jaar geleden gebeurd is en meestal totaal onnodig voor het verhaal.
De gevechten komen voor mij nooit goed uit de verf in een manga, dus ik vind het niet erg als ze pauzeren om te praten. :+
pi_110529535
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Weet ik!!Ik dol maar wat! :*

quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:16 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Hehe, ik kijk geen fillers omdat dat gewoon tijdverspilling is. Zeg sinds wanneer heb jij Anime en Manga ontdekt? eerlijk aub.
Januari 1992(20 jaar terug dus). :+

En Kishimoto mag wat meer doen!
pi_110530072
Kijk eigenlijk best weinig Anime, maar op Evangelion Shin Gekijôban: Kyu kan ik niet wachten... Vorige twee films staan hoog op mijn favorieten lijstje. Daarnaast af en toe Ghibli.

[ Bericht 8% gewijzigd door Theebag op 19-04-2012 14:00:41 ]
Dobbert nu even niet de wereld rond.
pi_110531079
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:55 schreef Theebag het volgende:
Kijk eigenlijk best weinig Anime, maar op Evangelion Shin Gekijôban: Kyu kan ik niet wachten... Vorige twee films staan hoog op mijn favorieten lijstje. Daarnaast af en toe Ghibli.
Breng nou niet in verleiding. :'(
pi_110531278
Nieuwe serie van Lupin III is best ok, zijn helaas maar 13 eps (wel wat weinig). Zijn er nu drie uit.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_110531611
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:55 schreef Theebag het volgende:
Deze man snapt het _O_

Evangelion _O_
pi_110531710
Ik heb veel manga, maar lees ze niet zo veel. Als er een betere anime van is lees ik de manga vaak sowieso niet.

De meeste manga koop ik gewoon omdat het kan.

En Blue_Panther_Ninja, als je dan elitair wilt doen, doe het dan goed. Manga lezen is niets speciaals aan.
pi_110532132
Over manga gesproken: ik heb mijn Azumanga Diaoh boekje (het loopt tot de tweede zomervakantie) maar nergens komt Kimura-sensei voor! Terwijl op Wikipedia staat dat hij wel in de manga zit!

Hoe durven ze :(
pi_110532169
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef Klipnap het volgende:
Over manga gesproken: ik heb mijn Azumanga Diaoh boekje (het loopt tot de tweede zomervakantie) maar nergens komt Kimura-sensei voor! Terwijl op Wikipedia staat dat hij wel in de manga zit!

Hoe durven ze :(
In de volgende volumes misschien pas :P
pi_110532254
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:42 schreef robin007bond het volgende:

[..]

In de volgende volumes misschien pas :P
Maar in de anime komt hij sinds wat? Episode 2 voor?
pi_110532340
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:44 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Maar in de anime komt hij sinds wat? Episode 2 voor?
Soms gaat de manga net wat langzamer of sneller, of heeft het een totaal ander verloop.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2012 14:46:20 ]
pi_110532513
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Soms gaat de manga net wat langzamer of sneller, of heeft het een totaal ander verloop.
Ik heb zelfs even gedacht dat de Duitsers hem eruit hebben gecensureerd :') Maar ze verkochten ook Elfen Lied...
pi_110532537
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:18 schreef wdn het volgende:

[..]

Trouwens technisch gesproken kan de Naturo manga geen fillers bevatten dus je commentaar is nog mis ook :+

Plots geschreven voor de anime (die niet in de manga voorkomen) zijn per definitie filler (enkele [slot]arcs en canonificatie door de auteur daargelaten). Ik noem het filler materiaal omdat het bedoeld is om de tijd te doden en daarom mag de protagonist niet tot nieuwe inzichten komen of groeien en sterker worden. Dit hoeft echter niet te betekenen dat een inspiratieloze magaka plots niet onnodig kan oprekken zonder de protagonist sterker te maken of te laten groeien of tot nieuwe inzichten laten komen. Ze toch worden betaald per pagina en deadlines zijn deadlines.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:21 schreef Easymodo het volgende:
Bleach krijgt dat overigens wel voor elkaar in een manga. Soms heb ik het gevoel alsof ik een filler in een filler aan het lezen ben.
Dit. Kubo is verre van de enige die zijn manga rekt en onnodig opvult.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Onzin. De wereld en alles er in bestaat pas sinds eind maart 1992. Hoe verklaar je anders dat ik voor dat punt nooit iets van die zogenaamde wereld gezien heb? :+
pi_110533116
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:32 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb veel manga, maar lees ze niet zo veel. Als er een betere anime van is lees ik de manga vaak sowieso niet.

De meeste manga koop ik gewoon omdat het kan.

En Blue_Panther_Ninja, als je dan elitair wilt doen, doe het dan goed. Manga lezen is niets speciaals aan.
Ik ben ook nooit elitair geweest,lees meer mangas dan dat ik animes kijk.:P

Breng me nou niet in verleiding met toffe anime series!!
pi_110533159
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ik ben ook nooit elitair geweest,lees meer mangas dan dat ik animes kijk!!:P

Breng me nou niet in verleiding met toffe series!!
Nevermind.

Kijk gewoon rustig een voor een in plaats van gelijk alles te downloaden. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2012 15:07:06 ]
pi_110533265
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nevermind.

Kijk gewoon rustig een voor een in plaats van gelijk alles downloaden. :)
Is al goed.

Van plaatje kijken word ik alleen maar geiler. :*

quote:
6s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:50 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Plots geschreven voor de anime (die niet in de manga voorkomen) zijn per definitie filler (enkele [slot]arcs en canonificatie door de auteur daargelaten). Ik noem het filler materiaal omdat het bedoeld is om de tijd te doden en daarom mag de protagonist niet tot nieuwe inzichten komen of groeien en sterker worden. Dit hoeft echter niet te betekenen dat een inspiratieloze magaka plots niet onnodig kan oprekken zonder de protagonist sterker te maken of te laten groeien of tot nieuwe inzichten laten komen. Ze toch worden betaald per pagina en deadlines zijn deadlines.

[..]

Dit. Kubo is verre van de enige die zijn manga rekt en onnodig opvult.

[..]

Onzin. De wereld en alles er in bestaat pas sinds eind maart 1992. Hoe verklaar je anders dat ik voor dat punt nooit iets van die zogenaamde wereld gezien heb? :+
Kubo is wel chill laatste tijd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110533643
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Is al goed.

Van plaatje kijken word ik alleen maar geiler. :*
je leest de boku no pico manga?
-O-
pi_110533773
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:14 schreef mschol het volgende:

[..]

je leest de boku no pico manga?
-O-
Shotacon MILF manga/anime?

Nee nog niet,hoezo? :*
pi_110534219
Gasten. Er is niet eens een manga van Boku No Pico :')
pi_110534237
pi_110534452
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:29 schreef Klipnap het volgende:
K-ON... De verleiding...
Nee! Ik moet aan mijn huiswerk :'(
Maar Mio...
[ afbeelding ]
Waar is dat plaatje van?

Oh ja ik ga K-ON maar eens binnenhalen. :9 En die serie met kwijlmeisje. Voor het eerst sinds tijden weer genoeg vrije tijd. O+
pi_110534463
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Weet ik!!Ik dol maar wat! :*

[..]

En Kishimoto mag wat meer doen!
20 jaar? Dan wil ik wel eens weten hoe jouw MAL eruitziet, heb je die toevallig?
pi_110534509
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:32 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

20 jaar? Dan wil ik wel eens weten hoe jouw MAL eruitziet, heb je die toevallig?
Staat in de OP.
pi_110534525
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waar is dat plaatje van?

Oh ja ik ga K-ON maar eens binnenhalen. :9 En die serie met kwijlmeisje. Voor het eerst sinds tijden weer genoeg vrije tijd. O+
Plaatje is trouwens van Nichijou.

En ben je geen mod meer? :o
pi_110534548
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:32 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Officieel gezien he, technisch 15 jaar!! :+
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:27 schreef robin007bond het volgende:
Alleen een anime,of is het een H-anime? :P
pi_110534679
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:33 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Al een tijdje niet!
pi_110534721
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Al een tijdje niet!
Waar was je een mod van?
pi_110534733
Dat wil ik ook wel eens weten.
pi_110534755
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:33 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Plaatje is trouwens van Nichijou.

Tegen wie heb je het nu? :+
pi_110534822
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

We hadden over jou!! :+
pi_110534890
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

We hadden over jou!! :+
Voor iemand die 15 jaar anime kijkt is je lijst toch best matig.
pi_110535110
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jou :P

Oh nee. Ik ben in de war met Lithia :')

En de anime is trouwens Another in dat plaatje. Hoe kom ik in hemelsnaam bij Nichijou? :')

Ik ben even de weg kwijt vandaag.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2012 15:47:19 ]
pi_110535306
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef robin007bond het volgende:

[..]

En de anime is trouwens Another in dat plaatje. Hoe kom ik in hemelsnaam bij Nichijou? :')

Ik wilde net zeggen...ik ben nooit mod geweest. :P
pi_110535371
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Blargh, het zit niet mee deze week ;(
pi_110535479
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:50 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Blargh, het zit niet mee deze week ;(
:*
pi_110535884
Wat is er met mijn computer? Ik heb perongeluk Timotei voor 10 uur aangezet, en nu wil het geluid niet meer weg ;(
pi_110535980
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Klipnap het volgende:
Wat is er met mijn computer? Ik heb perongeluk Timotei voor 10 uur aangezet, en nu wil het geluid niet meer weg ;(
Flash player zit nog in je processen te draaien.

Ctrl+shift+escape, dan moet je even kijken of je ergens nog een firefox.exe of flashplayer.exe ziet staan. Zo ja, dan klik je even op proces beëindigen.

Een snellere manier is dit:

Ga naar de Windows start knop linksonder
Typ 'cmd' zonder aanhalingstekens
wacht even totdat er cmd.exe komt te staan en druk op enter
Vervolgens tik je taskkill /IM firefox.exe of taskkill /IM flashplayer.exe

Dan weet je zeker dat ze allemaal gesloten zijn.

Edit: Ik was vergeten dat je Firefox gebruikte :P

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2012 16:07:03 ]
pi_110536065
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Klipnap het volgende:
Dan start je de boel even opnieuw op. :P
pi_110536144
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:03 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Flash player zit nog in je processen te draaien.

Ctrl+shift+escape, dan moet je even kijken of je ergens nog een firefox.exe of flashplayer.exe ziet staan. Zo ja, dan klik je even op proces beëindigen.

Een snellere manier is dit:

Ga naar de Windows start knop linksonder
Typ 'cmd' zonder aanhalingstekens
wacht even totdat er cmd.exe komt te staan en druk op enter
Vervolgens tik je taskkill /IM firefox.exe of taskkill /IM flashplayer.exe

Dan weet je zeker dat ze allemaal gesloten zijn.

Edit: Ik was vergeten dat je Firefox gebruikte :P
Ha bedankt! Timotei is leuk, maar niet voor 10 uur.
pi_110536181
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan start je de boel even opnieuw op. :P
Als ze pech heeft zegt Firefox dan dat Firefox de vorige keer onverwacht is beëindigd en zet hij hem automatisch weer terug op de pagina waar ze was :P

Dan zou de enige goede redding zijn om je usermap in Firefox te verwijderen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2012 16:09:02 ]
pi_110536346
Waarom praat Firefox over Firefox in de derde persoon?
pi_110536408
quote:
19s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Iets zoals Gollum maar dan anders.
pi_110536534
quote:
19s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Een melding als "Excuses. Ik ben onverwacht beëindigd.". Of: "Excuses. Firefox is onverwacht beëindigd.".

Dat laatste klinkt natuurlijk veel beter en is ook beter te begrijpen voor de gebruiker.
pi_110536542
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:41 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Voor iemand die 15 jaar anime kijkt is je lijst toch best matig.
Er zijn meer factoren hoor,ik lees meer mangas dan dat ik anime kijkt.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Paracetamol nodig ! :+

quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt!

quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:13 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Iets zoals Gollum maar dan anders.
My precious _O-
pi_110536686
Goedemiddag :) Leuk topic ^O^ ^O^
Redacted
pi_110536707
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:18 schreef cablegunmaster het volgende:
Heb je toevallig een MAL (MyAnimeList)?
pi_110536769
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:18 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wordt steeds drukker hier. :P
pi_110536819
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wordt steeds drukker hier. :P
Best leuk :)

De lijst in de OP is sinds korte tijd ook een stuk groter geworden.
pi_110536858
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:18 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Fan van de monster afleveringen :9 (Ter verveling de hele serie gekeken )
Tijdje naruto fan alleen daar moet ik nog mee verder kijken.
bleach nooit verder dan 23 gekomen :@
Deathnothe zoals iedereen wel gezien (welke versie dan ook :') )
Jigoku shoujo 3 seizoenen.

FF MAL op zoeken :') had er 1.

jep heb er 1 alleen nog niet ingevuld :P
Redacted
pi_110536919
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:20 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Best leuk :)

De lijst in de OP is sinds korte tijd ook een stuk groter geworden.
Mensen zijn bang om MAL aan te geven. :*

quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:21 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Jeeuh! *O*
pi_110537002
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:21 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Nice.
quote:
;(
quote:
Je kunt beter stoppen ;)
quote:
Death Note is wel leuk.
quote:
Heb ik niet gezien.
quote:

Oh, doe rustig aan. :P

Heb je FMA gezien? Dat lijkt me wel een leuke serie voor jou, zo te zien. Of Evangelion.
pi_110537011
Alleen blijf ik ook nog een hele grote scifi fan dus dingen als Stargate ( 2x gezien) voyager , next generation :P
Redacted
pi_110537028
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Alleen blijf ik ook nog een hele grote scifi fan dus dingen als Stargate ( 2x gezien) voyager , next generation :P
In dat geval!

Legend of the Galactic Heroes. Beste sci-fi anime OOIT! Misschien sowieso wel de beste anime ooit.
pi_110537032
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:24 schreef robin007bond het volgende:
Heb je FMA gezien? Dat lijkt me wel een leuke serie voor jou, zo te zien. Of Evangelion.
Niet teveel Evangelion promoten aub :X
pi_110537035
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:24 schreef robin007bond het volgende:

Oh, doe rustig aan. :P

Tuurlijk en full metal alchemist brotherhood ( alleen niet tot het einde )
Redacted
pi_110537045
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Niet teveel Evangelion promoten aub :X
Maar, maar. Hij kent hem nog niet waarschijnlijk :'(
pi_110537114
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Maar, maar. Hij kent hem nog niet waarschijnlijk :'(
Of gewoon allang gezien _O-
Redacted
  donderdag 19 april 2012 @ 16:27:51 #83
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_110537132
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:18 schreef cablegunmaster het volgende:
Hoi!

Picachu als icon is wel een erg bold statement :+
pi_110537133
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:27 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Of gewoon allang gezien _O-
Hoe vond je hem? :P
pi_110537187
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:27 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hoe vond je hem? :P
Toendertijd wel leuk :). Beetje vage vader zoon relatie, meisje was een pietje precies en de vrouwelijke mentor was wel aardig maar best streng gevechten waren een bijzaak voor de relaties en best vermakelijk :). Drama erbij redelijk. :P lichtelijk soms een sexueel tintje. Maar dat maakte het leuk om naar te kijken.
Redacted
pi_110537202
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:27 schreef wdn het volgende:

[..]

Hoi!

Picachu als icon is wel een erg bold statement :+
Hoezo bold? :D
Redacted
pi_110537215
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:29 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Toendertijd wel leuk :). Beetje vage vader zoon relatie, meisje was een pietje precies en de vrouwelijke mentor was wel aardig maar best streng gevechten waren een bijzaak voor de relaties en best vermakelijk :). Drama erbij redelijk. :P lichtelijk soms een sexueel tintje. Maar dat maakte het leuk om naar te kijken.
Ah, nice.

Verder denk ik dus echt dat Legend of the Galactic Heroes bij je past. Zeker als je zo'n Star Trek fan bent :P

Omdat je Evangelion hebt gezien twijfel ik niet aan je intelligentie, maar een waarschuwing is altijd op zijn plaats. LoGH zit vol met politieke termen, is erg diep en veel mensen zullen er ook niet veel van snappen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2012 16:32:23 ]
pi_110537248
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik ben ook een Sci-Fi fan *O*

Star Wars(Zomer 1995),Star Gate:the Movie(1997),Star Trek(Januari 2002,Voyager was mijn 1ste) en Dr Who(Pasen 2007,dankzij Fok!)
pi_110537286
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Star Wars(Zomer 1995),Star Gate:the Movie(1997),Star Trek(Januari 2002,Voyager was mijn 1ste) en Dr Who(Pasen 2007,dankzij Fok!)
Stargate the movie nog niet gezien :o. en Drwho ^O^ ^O^ ^O^ Geniale serie.
Eerste keer was ik te jong om de serie leuk te vinden :D
Redacted
pi_110537315
quote:

[..]

In dat geval!

Legend of the Galactic Heroes. Beste sci-fi anime OOIT! Misschien sowieso wel de beste anime ooit.
Je begrijpt dat je mensen ook moet waarschuwen dat het niet een standaard anime is, maar redelijk diep, ontzettend lang, etc etc? :P

quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Tuurlijk en full metal alchemist brotherhood ( alleen niet tot het einde )
Er is een "nieuwe" Fullmetal Alchemist, die volgt het verhaal van de manga helemaal :Y
Fullmetal Alchemist: Brotherhood heet het.

Als je nog andere SF zoekt: Steins;Gate is erg leuk (en een van de beste anime die er is volgens MAL) en Gundam 00 is ook heel goed ^O^
pi_110537353
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Stargate the movie nog niet gezien :o. en Drwho ^O^ ^O^ ^O^ Geniale serie.
Eerste keer was ik te jong om de serie leuk te vinden :D
Op Youtube en Dailymotion nog Classic episodes gezien,waaronder de 1e uit November 1963. :9
pi_110537363
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Je begrijpt dat je mensen ook moet waarschuwen dat het niet een standaard anime is, maar redelijk diep, ontzettend lang, etc etc? :P
Al gedaan. Verder is Steins;Gate misschien ook wel leuk voor hem.
pi_110537392
quote:

[..]

Ik kijk nu ook naar stargate atlantis :') bijna klaar met 4 seizoenen. Ook een lang verhaal. Gundam was ook een lange sit :P
Redacted
  donderdag 19 april 2012 @ 16:33:50 #94
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_110537423
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ik ook! Dr Who is geweldig.

Farscape kan ik aanraden. Zo ook Terra Nova. Battlestar Galactica.
pi_110537438
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:33 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Ik kijk nu ook naar stargate atlantis :') bijna klaar met 4 seizoenen. Ook een lang verhaal. Gundam was ook een lange sit :P
Misschien is Boku no Pico iets voor je?
pi_110537445
Ergste van mij is dat als ik voyager langer dan 3 minuten kijk ik precies weet hoe de episode gaat.
Dus voor mij is herkijken van star trek voyager , niet nuttig meer. Even laten liggen :').
Redacted
pi_110537455
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:33 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Gundam komt dus echt niet in de buurt van LoGH. LoGH gaat heel veel dieper.
pi_110537476
quote:

[..]

In dat geval!

quote:

[..]

Echt?? :o

Jullie brengen mij echt in verleiding! :(

* Blue_Panther_Ninja gaat LOGH toevoegen
pi_110537489
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:34 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Misschien is Boku no Pico iets voor je?
Dat is wel de beste eigenlijk.

De romantiek is ook erg goed in kaart gebracht. Wellicht wat controversieel, maar het mag er wel wezen. ^O^

Die actie ook en dat verhaal _O_ Most underrated anime.
pi_110537508

:')
  donderdag 19 april 2012 @ 16:35:55 #101
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_110537514
quote:

[..]

In dat geval!

Onzin :+ :+

Slayers for the win!
pi_110537548
quote:
pi_110537599
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:35 schreef wdn het volgende:

[..]

Onzin :+ :+

Slayers for the win!
LoGH toegevoegd,110 episodes *O*

Kappen nou mensen,sci-fi anime kijk ik weinig! :%
pi_110537627
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:33 schreef wdn het volgende:

[..]

Ik ook! Dr Who is geweldig.

Farscape kan ik aanraden. Zo ook Terra Nova. Battlestar Galactica.
De oude battlestar galactiva heb ik nog niet gezien, ben met de nieuwe bezig :D Farscape al doorgekeken + de film die het afmaakt net als Serenity (en de serie daarbij) :P
Redacted
  donderdag 19 april 2012 @ 16:38:57 #105
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_110537641
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

LoGH toegevoegd,110 episodes *O*

Kappen nou man,sci-fi anime kijk ik weinig!

Ook leuk als ringtone _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:38 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

De oude battlestar galactiva heb ik nog niet gezien, ben met de nieuwe bezig :D Farscape al doorgekeken + de film die het afmaakt net als Serenity (en de serie daarbij) :P
Firefly! *O*

De nieuwe BG is goed te zien zonder de oude serie alleen je mist wel wat het einde zo goed maakt ;)
pi_110537667
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:36 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
What the fuck did I just read
pi_110537670
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:38 schreef wdn het volgende:

[..]

Ook leuk als ringtone _O_
Nog meer sc-fi animes voor MAL?A la Dr Who? O+
pi_110537724
Boku no Pico _O_
quote:
I really had no idea this genre existed at all, and I was morbidly curious to see if it was as disturbing as it sounded.

It was.

I am a really open-minded person, but this is where I draw the line. This is the first, and probably only, anime I'll ever rate as unwatchable.
pi_110537740
Over ringtones gesproken...welcome to the NHK.

pi_110537772
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Nog meer sc-fi animes voor MAL?? O+
Eureka Seven, Planetes, Steins;Gate, Summer Wars, Eve no Jikan, Gurren Lagann, Full Metal Panic!
quote:
10s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

What the fuck did I just read
pi_110537801
Ik zit even jullie lijstjes door te kijken naar titels die ik heb gezien _O- Soms weet ik het ook even niet allemaal maar zet alleen neer wat ik zeker weet :P

Serie : meid die alleen is eigenlijk verliefd op een jongen en een robot blijkt te zijn, gebruikt door het leger. Japan word aangevallen en vervolgens word ze als wapen ingezet tegen de vijand. Veel drama tussen het meisje en de jongen als ze aan het leger proberen te ontsnappen.
Redacted
pi_110537847
quote:
_O-

Dat van die stemmen wist ik trouwens. Dat werd echt gedaan vroeger (mss nogsteeds wel).
pi_110537867
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

_O-

Dat van die stemmen wist ik trouwens. Dat werd echt gedaan vroeger (mss nogsteeds wel).
Klopt. Dat gebeurde echt. ;(
  donderdag 19 april 2012 @ 16:44:27 #114
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110537894
Ook een leuke ringtone:

pi_110537935
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Eureka Seven-na 10 eps afgehaakt
Planetes-ken ik niet
Steins;Gate-heb ik ze allemaal
Summer Wars- effe checken
Eve no Jikan-ken ik nog niet
Gurren Lagann-3 eps gezien
Full Metal Panic!-heb ik vaak gelezen
Zo he,weer wat om toe te voegen! o|O
pi_110537936
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:43 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Klopt. Dat gebeurde echt. ;(
Nu nog steeds.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110537954
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:45 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Nu nog steeds.
SPOILER
Daar ging de cola _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2012 16:45:57 ]
  donderdag 19 april 2012 @ 16:46:03 #118
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_110537964
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef Easymodo het volgende:
Ook een leuke ringtone:

d00d!!!!

Volgende week ga ik deel 4 halen. Ben ik weer 200 uur zoet :X
pi_110537981
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:46 schreef wdn het volgende:

[..]

d00d!!!!

Volgende week ga ik deel 4 halen. Ben ik weer 200 uur zoet :X
:o heb je de spel dan?? :9
  donderdag 19 april 2012 @ 16:47:05 #120
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_110538010
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

:O heb je de spel dan??
Ja, deel 4 ligt in de winkel ;)

http://gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=25441

30 euro maar
pi_110538091
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:47 schreef wdn het volgende:

[..]

30 euro maar
Is het ook in Japans?? :'(
  donderdag 19 april 2012 @ 16:49:19 #122
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110538093
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:47 schreef wdn het volgende:

[..]

30 euro maar
Heb geen ps3, maar een wii :(. Goede prijs voor zo'n game.
pi_110538142
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:49 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Heb geen ps3
Koop er 1tje!
pi_110538143
http://myanimelist.net/animelist/cablegunmaster
Begin van wat ik zo uit mijn hoofd weet _O-
Redacted
  donderdag 19 april 2012 @ 16:52:38 #125
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_110538220
quote:
11s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Is het ook in Japans?? :'(
Ja!
pi_110538247
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:40 schreef Klipnap het volgende:
Boku no Pico _O_

[..]

ik keek n.a.v.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:27 schreef robin007bond het volgende:
die reactie op MAL
en zag geschockeerd dat er 2 sequels zijn :o
pi_110538435
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:36 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Duuuuude, die OVA heb ik nog niet gezien. :'(

quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:42 schreef cablegunmaster het volgende:

Serie : meid die alleen is eigenlijk verliefd op een jongen en een robot blijkt te zijn, gebruikt door het leger. Japan word aangevallen en vervolgens word ze als wapen ingezet tegen de vijand. Veel drama tussen het meisje en de jongen als ze aan het leger proberen te ontsnappen.
Die beknopte samenvatting herken ik. Saikano?
pi_110538438
Laatst Serial Experiments Lain in 1 sit weer gezien :@ O+ DAMN!
Redacted
pi_110538461
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die beknopte samenvatting herken ik. Saikano?
Dankje :D Klopt ^^.
Redacted
  donderdag 19 april 2012 @ 16:59:56 #130
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110538548
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Koop er 1tje!
Geen geld, geen tijd en heb al teveel games. Dan laat ik de series die ik nog wil zien buiten beschouwing :3.
pi_110538690
Mij verbaasd het soms hoeveel een mens kan onthouden :D Dat er van trigun een film is Dat wordt genieten vanavond _O_ En eindelijk mogelijk klaar zijn met hellsing ultimate

[ Bericht 21% gewijzigd door cablegunmaster op 19-04-2012 17:08:21 ]
Redacted
pi_110538831
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:52 schreef wdn het volgende:

[..]

Ja!
Dual audio toch?? :*

quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:59 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Geen geld, geen tijd en heb al teveel games. Dan laat ik de series die ik nog wil zien buiten beschouwing :3.
voor ¤225(160 GiB) bij Futurezone gehaald voor mijn neefje! _O-
  donderdag 19 april 2012 @ 17:08:02 #133
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_110538882
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Dual audio toch?? :*
Absoluut. jap+eng sub of eng+eng sub zijn beide mogelijk.
pi_110538902
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:08 schreef wdn het volgende:

[..]

Absoluut. jap+eng sub of eng+eng sub zijn beide mogelijk.
*; Dank

Disgaea4 is instant buy,net als alle games van NIS. :9
  donderdag 19 april 2012 @ 17:09:52 #135
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_110538964
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:59 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Ik zie het zo: PS3 kost wat geld. Games kostten wat geld (zal er hier 200+ hebben liggen _O- ) maar tijdens het gamen kun je geen geld uitgeven. De weekenden dat ik thuis gegamed heb leveren me geld op want als ik de stad in ga geef ik al snel 200 euro uit aan drank en eten.

Ik bestel mijn games vaak ook nog eens in Canada (6 maanden eerder uit dan hier en soms een limited edition voor de prijs van een normale hier).
pi_110539098
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:09 schreef wdn het volgende:

[..]

Ik zie het zo: PS3 kost wat geld. Games kostten wat geld (zal er hier 200+ hebben liggen _O- ) maar tijdens het gamen kun je geen geld uitgeven. De weekenden dat ik thuis gegamed heb leveren me geld op want als ik de stad in ga geef ik al snel 200 euro uit aan drank en eten.
Klopt inderdaad jaah. :Y

Nieuw
http://www.yourgamezone.nl/PS3-Disgaea-4-A-Promise-Unforgotten

ik zelf heb een account bij thehut.com

Skullgirls morgen toevoegen! :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 19-04-2012 17:50:12 ]
pi_110539488
http://myanimelist.net/animelist/cablegunmaster Dan moet hij zo wel in de buurt komen wat van die highschool specials kom ik de naam niet op :@
Redacted
pi_110539680
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:22 schreef cablegunmaster het volgende:
http://myanimelist.net/animelist/cablegunmaster Dan moet hij zo wel in de buurt komen wat van die highschool specials kom ik de naam niet op :@
Highschool of the dead of is het DxD?? :*
pi_110539713
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Highschool of the dead of is het DxD?? :*
Geen idee eerst kijken nu naar anime vul het later wel weer aan als ik op iets kom :) Canon denk ik iets in die richting :P
Redacted
pi_110539741
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:27 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Geen idee eerst kijken nu naar anime vul het later wel weer aan als ik op iets kom :) Canon denk ik iets in die richting :P
Kanon, Clannad?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2012 17:28:21 ]
pi_110539836
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Kanon, Clannad?
Allebei ook nog gezien Drama van hier tot tokio :')
Redacted
  donderdag 19 april 2012 @ 17:30:06 #142
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110539841
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:03 schreef cablegunmaster het volgende:
Mij verbaasd het soms hoeveel een mens kan onthouden :D Dat er van trigun een film is Dat wordt genieten vanavond _O_ En eindelijk mogelijk klaar zijn met hellsing ultimate
Trigun film is wel geinig ja, maar verwacht niet dat het verhaal nu ook maar enigszins veranderd ;)

Zal je MAL wel ff in de OP zetten.

En DAMN jongens, we gaan weer hard vandaag. Zitten jullie aan de koffie ofzo?
ANIMEES.
- Scamp
pi_110539936
Wist niet eens dat Xam'd: Lost Memories ook een spel was!en sci-fi nog wel! :+

* Blue_Panther_Ninja moet niet teveel naar Anime Academy Radio luisteren :P

quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:30 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Trigun film is wel geinig ja, maar verwacht niet dat het verhaal nu ook maar enigszins veranderd ;)

Zal je MAL wel ff in de OP zetten.

En DAMN jongens, we gaan weer hard vandaag. Zitten jullie aan de koffie ofzo?
Spitsuur en een smiley graag bij MAL :*
pi_110540315
:W <--- wil ik die smiley ernaast :D Alsjeblieft ;)
Redacted
pi_110540527
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:42 schreef Klipnap het volgende:
Over smiley's gesproken, wat is er gebeurd met Bakakame? :P
Hopelijk aan het werk of iets geils aan het kijken. >:)
pi_110540654
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Hopelijk aan het werk of iets geils aan het kijken. >:)
Ik bedoel zijn smiley's in de OP >:)
pi_110540696
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:49 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik bedoel zijn smiley's in de OP >:)
Check>> ):O .Cake zeker? _O-
pi_110540772
Hahaha, misschien was dat een actie van .cake

Of Lithia zit als mod stiekem de boel te saboteren :o
pi_110540802
Mijn hartjes zijn gebleven. Ik ben ook zo lief O+
pi_110540826
Gelukkig zijn mijn hartjes gebleven O+
pi_110540838

pi_110540912
quote:
Nee joh, serieus? _O-
pi_110540914
quote:
_O-
Geweldig. Zelf gemaakt?
pi_110540976
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:57 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O-
Geweldig. Zelf gemaakt?
Waarschijnlijk!
pi_110541030
quote:
pi_110541121
Plaatjes zoeken, tekst schrappen en slepen met troep in een fotobewerkingsprogramma dat in 2004 al verouderd was. Ik ben de enige mens op aarde die zijn tijd zo verspilt. Tenminst dat hoop ik voor de mensheid. :@
pi_110541271
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Plaatjes zoeken, tekst schrappen en slepen met troep in een fotobewerkingsprogramma dat in 2004 al verouderd was. Ik ben de enige mens op aarde die zijn tijd zo verspilt. Tenminst dat hoop ik voor de mensheid. :@
GIMP gebruiken jij!! o|O
pi_110541681
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:16 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Kan met een staf omgaan als de beste? :')
Goed lezen!!
pi_110541786
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

GIMP gebruiken jij!! o|O
GEEN DIG! ;(

SPOILER
pi_110541806
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:19 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik snap hem al hoor. Daar heb ik genoeg ecchi voor gezien!
Dit is dus waarom ik mijn zusje niet dat soort anime laat zien ;(
pi_110541950
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:19 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Blij met mijn eigen woning! :P
  donderdag 19 april 2012 @ 18:31:12 #165
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_110542227
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:19 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik kijk in de woonkamer met een beamer en spanscherm. Flat, 2 hoog. Het scherm is 2m53 (100 inch) en als ik de gordijnen open laat is de kans groot dat er iemand aan de deurbel hangt als ik aan het kijken ben. Zo ook bij voetbal en films :D

Tegenwoordig let ik dus verdomd goed op welke anime ik op dat scherm kijk of in de trein kijk en welke ik mee wacht als ik in bed zit met de laptop op schoot :D
pi_110542347
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:31 schreef wdn het volgende:

[..]

Ik kijk in de woonkamer met een beamer en spanscherm. Flat, 2 hoog. Het scherm is 2m53 (100 inch) en als ik de gordijnen open laat is de kans groot dat er iemand aan de deurbel hangt als ik aan het kijken ben. Zo ook bij voetbal en films :D

Tegenwoordig let ik dus verdomd goed op welke anime ik op dat scherm kijk of in de trein kijk en welke ik mee wacht als ik in bed zit met de laptop op schoot :D
Nah ja, meestal zit ik gewoon in mijn kamer. Soms kijk ik wel samen met zijn zusje een anime op mijn kamer, haar kamer of in de woonkamer. Maar dan laat ik haar natuurlijk geen series met al te veel ecchi zien. Steins;Gate vond ik met Daru zijn grapjes al best ver gaan ;(

In de woonkamer kijk ik vooral maatschappelijk geaccepteerde anime. 5 centimeters per second, NGE, FMA, LOGH etc. :P

Op school kijk ik gewoon alles. Ze weten inmiddels wel van mijn hobby.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2012 18:37:48 ]
pi_110542530
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:34 schreef robin007bond het volgende:

[..]

. :PNah ja, meestal zit ik gewoon in mijn kamer. Soms kijk ik wel samen met zijn zusje een anime op mijn kamer, haar kamer of in de woonkamer. Maar dan laat ik haar natuurlijk geen series met al te veel ecchi zien. Steins;Gate vond ik met Daru zijn grapjes al best ver gaan ;(

In de woonkamer kijk ik vooral maatschappelijk geaccepteerde anime. 5 centimeters per second, NGE, FMA, LOGH etc

Waarom perse op school?? _O-
pi_110542551
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Waarom perse op school?? _O-
Ik heb toch niets beters te doen :')
pi_110542598
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:38 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik heb toch niets beters te doen :')
Hebben ze wel HD ? :P
  donderdag 19 april 2012 @ 18:41:45 #170
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_110542712
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:34 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nah ja, meestal zit ik gewoon in mijn kamer. Soms kijk ik wel samen met zijn zusje een anime op mijn kamer, haar kamer of in de woonkamer. Maar dan laat ik haar natuurlijk geen series met al te veel ecchi zien. Steins;Gate vond ik met Daru zijn grapjes al best ver gaan ;(

In de woonkamer kijk ik vooral maatschappelijk geaccepteerde anime. 5 centimeters per second, NGE, FMA, LOGH etc. :P

Heb ik al eens verteld denk ik maar ik zat ooit in de trein. 2 stoelen achter me in de andere rij zit een meid waarvan ik merk dat ze meekijkt. Dus ik ga een beetje anders zitten en blokkeer het zicht.
Komt ze naar me toe met de vraag of ze mee mag kijken ( :D ). Ben er 1x mee wezen stappen waarbij we gezellig gekletst hebben. Zie der nog wel eens in de trein en kwebbelen we wat af :D
pi_110542756
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:41 schreef wdn het volgende:

[..]

Heb ik al eens verteld denk ik maar ik zat ooit in de trein. 2 stoelen achter me in de andere rij zit een meid waarvan ik merk dat ze meekijkt. Dus ik ga een beetje anders zitten en blokkeer het zicht.
Komt ze naar me toe met de vraag of ze mee mag kijken ( :D ). Ben er 1x mee wezen stappen waarbij we gezellig gekletst hebben. Zie der nog wel eens in de trein en kwebbelen we wat af :D
Dat is ook zo awesome ^O^
Redacted
pi_110542764
quote:
:') !!!
pi_110542791
quote:

[..]

Charmeur :*
  donderdag 19 april 2012 @ 18:48:47 #174
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_110543105
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Charmeur :*
Nee hoor :D

Gebeurd trouwens best regelmatig. Vooral bij Nana (die keek ik vaak in de bus onderweg naar een klant en die bus kwam langs 4 of 5 scholen dus zat vol met leerlingen), Clannad en meer van die series.
pi_110543230
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:48 schreef wdn het volgende:

[..]

Nee hoor :D

Gebeurd trouwens best regelmatig. Vooral bij Nana (die keek ik vaak in de bus onderweg naar een klant en die bus kwam langs 4 of 5 scholen dus zat vol met leerlingen), Clannad en meer van die series.
Middelbaar hopelijk!!
pi_110543638
quote:

[..]

Baas _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Hebben ze wel HD ? :P
Gewoon op mijn laptop :P
pi_110543727
Had net een #52 melding! |:(

quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:00 schreef robin007bond het volgende:
Gewoon op mijn laptop :P
Ook goed :P
pi_110543807
Op Tsunacon zat ik op een stoeltje met daarnaast mijn dakimakura, mijn vrienden waren sushi aan het halen :P

Toen zag ik een groepje meisjes ook naar me kijken. Eentje zei: "Pas op, ik wil ook zo iets hebben. Straks steel ik hem nog".

Toen zei ik: "Haha! Dat lukt jullie toch niet!".

Toen deed dat meisje zo'n foei gebaar met haar vinger en zei: "Stout jongetje".

;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2012 19:03:42 ]
pi_110543948
Ik haat het altijd als meisjes verkleinwoorden bij me gebruiken. JA, ik ben best klein, maar noem me dan gewoon jongen, in plaats van jongetje :(

Overigens moet ik mijn echte grote groeispurt nog krijgen. Mijn vader was ook best klein tot zijn 18e en is toen heel erg gegroeid.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2012 19:07:00 ]
pi_110543968
Weet je zeker dat het een meisje was. #crossgendercossplay
pi_110543976
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:06 schreef robin007bond het volgende:
Ik haat het altijd als meisjes verkleinwoorden bij me gebruiken. JA, ik ben best klein, maar noem me dan gewoon jongen, in plaats van jongetje :(
Jongetje, moet je maar 1m92 zijn :') last van je rug krijgen en van je knieeen :D
quote:
19s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
:D
Redacted
pi_110543993
Ik kijk alleen op mijn eigen kamer anime, luxaflex dicht, en uiteraard een ander tabblad als ik mijn moeder de trap op hoor stommelen :')
Ook kijk ik wel eens op mijn broer's iPad op zijn kamer Nana ofzo, terwijl hij gamet. Af en toe een beetje vaag naar mijn scherm kijken, maar daar blijft het bij :P
pi_110543995
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:03 schreef robin007bond het volgende:
Op Tsunacon zat ik op een stoeltje met daarnaast mijn dakimakura, mijn vrienden waren sushi aan het halen :P

Toen zag ik een groepje meisjes ook naar me kijken. Eentje zei: "Pas op, ik wil ook zo iets hebben. Straks steel ik hem nog".

Toen zei ik: "Haha! Dat lukt jullie toch niet!".

Toen deed dat meisje zo'n foei gebaar met haar vinger en zei: "Stout jongetje".

;(
Ik wil ook naar een con ,verdomme! :'(

quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef Klipnap het volgende:
Ik kijk alleen op mijn eigen kamer anime, luxaflex dicht, en uiteraard een ander tabblad als ik mijn moeder de trap op hoor stommelen :')
Ook kijk ik wel eens op mijn broer's iPad op zijn kamer Nana ofzo, terwijl hij gamet. Af en toe een beetje vaag naar mijn scherm kijken, maar daar blijft het bij :P
Leuk gezin
pi_110544083
quote:
19s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Bah. ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef Klipnap het volgende:
Ik kijk soms gewoon met de luxaflex open, maar meestal heb ik ze dicht. Niet omdat ik me schaam, maar omdat ik er een hekel aan heb wanneer er zonlicht op mijn scherm komt.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ik wil ook naar een con ,verdomme! :'(

[..]

Leuk gezin
Nah ja, 90% is lelijk. Dus kijk er niet te veel op uit.
pi_110544119
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:08 schreef robin007bond het volgende:
Nah ja, 90% is lelijk. Dus kijk er niet te veel op uit.
Ga ik wel naar Japan. *O*
pi_110544134
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:06 schreef cablegunmaster het volgende:
Jongetje, moet je maar 1m92 zijn :') last van je rug krijgen en van je knieeen :D
True, true.

Gelukkig is mijn schoenmaat wel heel groot. Je weet wat ze daar over zeggen. Vaak groeien eerst de voeten en dan de rest, HAHA!
pi_110544216
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ga ik wel naar Japan. *O*
Is dit niets voor jou?

http://friends.jlist.com/welcome/
pi_110544268
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Is dit niets voor jou?

http://friends.jlist.com/welcome/
Ik heb 7 al jaar Jlist,nooit geweten!! :P

Morgen checken!!
pi_110544287
DARN YOU CAKE! :( Dit soort dingen maken me nogal moody!
SPOILER
Overigens was ik aan het studeren en ga ik vandaag vroeg naar huis, namelijk: nu! *O*
Vanavond nog even verder studeren en dan morgen om 12u eindelijk klaar met tentamens 8-)
pi_110544328
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:10 schreef robin007bond het volgende:

[..]

True, true.

Gelukkig is mijn schoenmaat wel heel groot. Je weet wat ze daar over zeggen. Vaak groeien eerst de voeten en dan de rest, HAHA!
Hoe lang ben je? :P
pi_110544352
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:14 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Hij is 1m60?? :*
pi_110544387
Anime kijk ik in mn kamer, breedbeeld monitor, als ik iemand de trap op hoor lopen zet ik hem op pauze en doe ik alsof ik normaal aan het internetten ben. Ik schaam me best als bijv. mn vader binnenkomt en ik anime aan het kijken ben, bij mn moeder heb ik dat niet.
  donderdag 19 april 2012 @ 19:15:49 #194
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110544399
quote:
8s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:13 schreef Bakakame het volgende:
DARN YOU CAKE! :( Dit soort dingen maken me nogal moody!
SPOILER
_O-
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:41 schreef cablegunmaster het volgende:
:W <--- wil ik die smiley ernaast :D Alsjeblieft ;)
Helaas. Dat kan niet. Ongeschreven regel is dat je nieuw deel moet openen. Dan mag je het zelf doen :P
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:42 schreef Klipnap het volgende:
Over smiley's gesproken, wat is er gebeurd met Bakakame? :P
Ik weet eerlijk heus waar echt niet wat je bedoelt? O-)
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 19 april 2012 @ 19:15:51 #195
333374 Lithia
Too serious
pi_110544400
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:53 schreef robin007bond het volgende:
Hahaha, misschien was dat een actie van .cake

Of Lithia zit als mod stiekem de boel te saboteren :o
Ik heb mijn handen vol aan KLB.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_110544528
Ik kijk de meeste anime op mijn computerscherm. Als ik zin heb download ik iets in .avi-formaat, speel het af op de xbox en kijk het op de breedbeeld teevee be-nee.
pi_110544830
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:15 schreef .Cake. het volgende:

[..]

_O-

[..]

Helaas. Dat kan niet. Ongeschreven regel is dat je nieuw deel moet openen. Dan mag je het zelf doen :P

[..]

leugenaar :+

quote:
9s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:15 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ik heb mijn handen vol aan KLB.
Zoals altijd *;

quote:
99s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik kijk de meeste anime op mijn computerscherm. Als ik zin heb download ik iets in .avi-formaat, speel het af op de xbox en kijk het op de breedbeeld teevee be-nee.
avi??Neem gewoon mkv *O*
pi_110544867
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:15 schreef .Cake. het volgende:

[..]

_O-

[..]

[..]

Lapohunten om een smiley _O-
Redacted
pi_110545050
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[...]

avi??Neem gewoon mkv *O*
Denk je nu echt de M-Microsoft een console op de markt zou brengen die een veelzijdig en efficiënt en veelgebruikt bestandsformaat als .mkv zou ondersteunen? :o
pi_110545125
Sakamichi no Apollon _O_ _O_ *O* *O*

Woow!
pi_110545242
Ok... Het nummer wat ze spelen in de kelder is dus nieuw en gemaakt door Yoko Kanno en dus OST.
pi_110545257
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:14 schreef Klipnap het volgende:

[..]

1.73/1.74 zo iets :P

Jij?
pi_110545376
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 20:04 schreef Klipnap het volgende:

[..]

1,75 :P
Ha!
Ooit haal ik je in :P
pi_110545377
Dat is heul niet kort.
pi_110545379
Onderhoud

Op dit moment is FOK! even uit de lucht, we doen er alles aan om FOK! weer in de lucht te krijgen. Tot die tijd zul je even geduld moeten hebben.

Geen mededelingen.
pi_110545409
Welcome to the N.H.K. is misschien een van mijn favoriete anime.

Ben nu bij episode 6 :)
  donderdag 19 april 2012 @ 20:34:32 #209
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_110545470
quote:
4s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:35 schreef Qunix het volgende:
Sakamichi no Apollon _O_ _O_ *O* *O*

Woow!
Na 2 eps vind ik het al een goede anime.
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:55 schreef Qunix het volgende:
Ok... Het nummer wat ze spelen in de kelder is dus nieuw en gemaakt door Yoko Kanno en dus OST.
Gaaf :D
pi_110545500

Deze 2 werd over gesproken in de episode van deze week.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 20:34 schreef wdn het volgende:

[..]

Na 2 eps vind ik het al een goede anime.

[..]

Gaaf :D
Idem dito.
pi_110545583
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 20:25 schreef robin007bond het volgende:

Je zult nooit van je pad als hikikomori afgestuurd worden door een schijnbaar evangelisch meisje.
pi_110545595
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 20:58 schreef Klipnap het volgende:
Episode 2 is pas een paar uur uit ;(
Of kijken jullie raws?
Horriblesubs.
pi_110545639
simulcasts.

fokiseentrut.
pi_110545648
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 21:01 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Je zult nooit van je pad als hikikomori afgestuurd worden door een schijnbaar evangelisch meisje.
Jammer hé. Ik ben meer die buurjongen dan de MC.
  donderdag 19 april 2012 @ 21:43:46 #216
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110545920
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 20:25 schreef robin007bond het volgende:

Told ya, manga is ook heel goed.

donderdag 19 april 2012 @ 22:31:31 #217
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110546119
Gundam 00, was helemaal vergeten van die Trinity gasten!

Wanneer Setsuna concludeerd dat
SPOILER
dat is echt een FUCK YEAH! momentje :)

Ben zo blij dat ik deze serie aan het herkijken ben!

Straks werken... niet bijster veel zin in...
ANIMEES.
- Scamp
pi_110546136
irc.tweakers.net #FOK!-anime, voor de mensen die dit lezen maar geen zin hebben om te FOK!ken in deze zware tijden van downtime :P
pi_110546399
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 22:44 schreef Klipnap het volgende:
Battle Royale is zo cool.. Maar wel ziek.
Geen anime :{w

Human Centipede 2 is nog zieker. Ik vond deel 1 leuker, maar minder grof. :P

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2012 23:08:00 ]
pi_110546445
pi_110546522
O_W, ben jij dat?
pi_110546724
quote:
11s.gif Op donderdag 19 april 2012 23:15 schreef Qunix het volgende:
O_W, ben jij dat?
Nee joh. Over tien jaar misschien.
  donderdag 19 april 2012 @ 23:25:36 #224
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110546744
Arme oude man. Wat een miskoop!
pi_110547220
quote:
89 is hij.
  donderdag 19 april 2012 @ 23:55:03 #226
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110547425
Ben trouwens een stuk verder met Stein's;gate en het komt redelijk op gang.

pi_110547875
Inu x Boku SS *O*
leuke serie weer, stiekem hoop ik op een soort vervolg
hond uitlaten (dat moet helaas ook gebeuren :P)

en dan de volgende serie oppakken/afkijken

[ Bericht 36% gewijzigd door mschol op 20-04-2012 00:42:52 ]
pi_110548849
Druk bezig met het kijken van Gosick en opeens doet het me denken aan de 9gag post over sherlock holmes :D Detective doet me denken aan die meid van Rozen maiden :P

[ Bericht 27% gewijzigd door cablegunmaster op 20-04-2012 00:56:22 ]
Redacted
pi_110548940
*hallo,dutje gedaan O+
  vrijdag 20 april 2012 @ 00:57:40 #230
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_110548968
Om de een of andere reden zie ik overal waar ik kijk nu halfgrappige schuine moppen of woordspelingen. Ik las Gosick zelfs als Goslick als in slicking. Er is iets mis met mijn hersenen. 8)7
pi_110548982
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 00:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Om de een of andere reden zie ik overal waar ik kijk nu halfgrappige schuine moppen of woordspelingen. Ik las Gosick zelfs als Goslick als in slicking. Er is iets mis met mijn hersenen. 8)7
Ga slapen joh :).
Redacted
pi_110549239
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 00:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Teveel anime misschien?? >:)
pi_110549650
Gosick gaat erdoorheen als water :P
Redacted
pi_110549667
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 01:54 schreef cablegunmaster het volgende:
victoriaans moe,vorig jaar maar 1 aflevering :*
pi_110549817
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 01:54 schreef cablegunmaster het volgende:
was een leuke serie ja :)
pi_110550010
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 02:14 schreef mschol het volgende:

[..]

was een leuke serie ja :)
Loli detective! :P
pi_110550210
Luv you mio xx wjnmk
  vrijdag 20 april 2012 @ 07:23:47 #238
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_110551635
Zo, Fok! doet het weer dus.
pi_110558054
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 april 2012 09:19 schreef Qunix het volgende:
Zo, Fok! doet het weer dus.
Half :P

Soms ligt hij er nog steeds uit.
pi_110558436
Idd
  vrijdag 20 april 2012 @ 15:30:47 #242
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110558684
Eerste wat in mij opkwam; ik was blijkbaar niet de enige.
  vrijdag 20 april 2012 @ 15:31:44 #243
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110558714
Kak, helemaal geen zin om straks te werken. Wil Apollon afschrijven. Misschien dat het mij vanavond lukt als ik weer terug ben. Als ik dan nog puf heb ervoor. Rest van het weekend zit namelijk ook al volgepland en dan zou het op z'n vroegst zondag of maandag worden eer ik er aan toe kom.

Sociale leven ook altijd!
ANIMEES.
- Scamp
pi_110558751
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 15:30 schreef Easymodo het volgende:
Eerste wat in mij opkwam; ik was blijkbaar niet de enige.
_O_
pi_110558863
Niet veel gebeurd sinds ik net wakker ben* Blue_Panther_Ninja ging om 06:05 naar bed:+

Heeft iemand goeie subgroep voor LoGH??
pi_110558888
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 april 2012 15:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Niet veel gebeurd sinds ik net wakker ben* Blue_Panther_Ninja ging om 06:05 naar bed:+

*verwijst Blue_panther_ninja door naar bakabt
pi_110559062
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 april 2012 15:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

Op MAL staan altijd de fansubgroepen die een serie doen met de bijbehorende beoordelingen.
pi_110559176
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 15:38 schreef mschol het volgende:

[..]

*verwijst Blue_panther_ninja door naar bakabt
Torrents zeker?? :*
pi_110559200
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 15:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Torrents zeker?? :*
uiteraard, daar is dan ook niks mis mee..
pi_110559268
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 15:49 schreef mschol het volgende:

[..]

uiteraard, daar is dan ook niks mis mee..
Moet ik wel heel lang wachten! kat.ph al gecheckt :+
pi_110559418
Kunnen we trouwens stoppen met de vragen welke download of welke fansub je moet hebben? Die dingen zijn prima zelf uit te zoeken.
  vrijdag 20 april 2012 @ 15:55:46 #252
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_110559440
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 15:55 schreef robin007bond het volgende:
Kunnen we trouwens stoppen met de vragen welke download of welke fansub je moet hebben? Die dingen zijn prima zelf uit te zoeken.
vooral subgroeps kunnen een uitdaging zijn...
pi_110559481
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 15:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Moet ik wel heel lang wachten! kat.ph al gecheckt :+
:') lang? was 30GB binnen 5 uur binnen, en dan zit ik nog een adsl2 lijntje...
pi_110559540
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef mschol het volgende:

[..]

:') lang? was 30GB binnen 5 uur binnen, en dan zit ik nog een adsl2 lijntje...
Waar dan?

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 15:55 schreef robin007bond het volgende:
Jaah,als je kwaliteit wil.Teveel keuzes! B-)
pi_110559598
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 15:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Waar dan?
bakabt
pi_110559638
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:01 schreef mschol het volgende:

[..]

bakabt
Website??even checken :P
pi_110559667
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 15:56 schreef mschol het volgende:

[..]

vooral subgroeps kunnen een uitdaging zijn...
Nou, even op MAL kijken welke fansubgroepen er zijn of voor nieuwe series op ji-hi.net

Poeh zeg! Sowieso is er ook nog via AniDB van alles te vinden.
pi_110559699
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Website??even checken :P
Je moet je registreren.

Wil je downloaden zonder te hoeven seeden daarna, dan kun je gewoon "legend of the galactic heroes bakabt" typen op Google. Anders moet je net zo veel uploaden als dat je download. Op deze manier via Google hoef je je niet te registreren.
pi_110559702
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nou, even op MAL kijken welke fansubgroepen er zijn of voor nieuwe series op ji-hi.net

Poeh zeg! Sowieso is er ook nog via AniDB van alles te vinden.
Central Anime lijk me wat!! :+
pi_110559726
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Central Anime lijk me wat!! :+
Dat is ook de enige goede. De andere fansubgroep vertaald het vanuit het Chinees.
pi_110559753
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat is ook de enige goede. De andere fansubgroep vertaald het vanuit het Chinees.
Hong kong toch??

[ Bericht 7% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 20-04-2012 16:12:03 ]
pi_110559792
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Hong kong toch??
Hier mogen geen links geplaatst worden.

Maar ja, deze download is goed. Je kunt ook gaan voor de HD versie, die is wel stukken groter en of je het verschil merkt met zo'n oude serie is nog maar de vraag.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2012 16:08:16 ]
pi_110559949
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hier mogen geen links geplaatst worden.

Maar ja, deze download is goed. Je kunt ook gaan voor de HD versie, die is wel stukken groter en of je het verschil merkt met zo'n oude serie is nog maar de vraag.
Ben benieuwd !! :P
  vrijdag 20 april 2012 @ 16:37:53 #265
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110560819
Deze hele pagina kan samengevat worden als:

"Kijk op Bakabt en zoek het zelf lekker uit. Is niet moeilijk."

Off to work, als ik vanavond niets van me laat horen dan tot na het weekend!
ANIMEES.
- Scamp
pi_110560895
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:37 schreef .Cake. het volgende:
Deze hele pagina kan samengevat worden als:

"Kijk op Bakabt en zoek het zelf lekker uit. Is niet moeilijk."

Off to work, als ik vanavond niets van me laat horen dan tot na het weekend!
Nu effe bezig :9

23.5 GiB(110 afleveringen) in 1uur en 15 minten binnen halen!LoGH,Sci-fi anime serie die tussen 1988 en 1997 heeft gelopen. *O*

En daarmee oudste anime die ik heb als collectie!! :+

[ Bericht 3% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 20-04-2012 16:48:53 ]
  vrijdag 20 april 2012 @ 16:51:33 #267
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_110561340
Gatver. Lees ik Battle Royale, komt opeens de verkrachting van Souma aan bod :r
Moet dit? :'(
pi_110561461
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:51 schreef Klipnap het volgende:
Arme jij! Je bent toch BL fan? :P
  vrijdag 20 april 2012 @ 16:56:50 #269
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_110561550
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

23.5 GiB(110 afleveringen) in 1uur en 15 minten binnen halen!LoGH,Sci-fi anime serie die tussen 1988 en 1997 heeft gelopen. *O*

Slayers!
April 7, 1995 – September 29, 1995
*O*
pi_110561626
quote:
"The series Battle Royale has been categorized as 'mature', therefore may contain intense violence, blood/gore, sexual content and/or strong language that may not be appropriate for underage viewers thus is blocked for their protection."

Je had het kunnen weten. Ik hoop dat je niet geschrokken bent :P
pi_110561810
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

"The series Battle Royale has been categorized as 'mature', therefore may contain intense violence, blood/gore, sexual content and/or strong language that may not be appropriate for underage viewers thus is blocked for their protection."

mangafox zeker! Battle Royal is dus een josei/seinen serie! _O-

1
2
3
Filesystem            Size  Used Avail Use% Mounted on

/dev/sda2             847G  603G  202G  75% /home
:9
  vrijdag 20 april 2012 @ 17:23:31 #272
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_110562557
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Eerlijk waar. Het boeit mij echt geen reet hoe snel je iets kan downloaden. Echt 0 komma 0.
En LoGH weet iedereen ook wat het is. Kan ook niet anders, met alle LoGH spam van robin :P

Oh ja, het is niet zo druk op het werk dus kan ff op laptop van de baas :P
ANIMEES.
- Scamp
pi_110562605
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:23 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Eerlijk waar. Het boeit mij echt geen reet hoe snel je iets kan downloaden. Echt 0 komma 0.
En LoGH weet iedereen ook wat het is. Kan ook niet anders, met alle LoGH spam van robin :P

Hallo :W
pi_110562722
quote:

Wat moet je nou met laptop van baas?Porno kijken? :D
pi_110562815
.........
pi_110562927
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:30 schreef robin007bond het volgende:
.........
Tegen mij? :P
pi_110563012
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Tegen mij? :P
Een beetje. Ik bedoel, kom op zeg. :P
pi_110563018
quote:
tja.. tis battle royale, een verkrachting meer of minder is dan toch geen probleem i guess?
pi_110563085
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:36 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Een beetje. Ik bedoel, kom op zeg. :P
Porno kijken onder baas tijd,is toch algemeen bekend?Niet op baas laptop natuurlijk,wel anime! :* :+
  vrijdag 20 april 2012 @ 17:40:49 #280
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_110563152
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

De gore boeit me niets.

En wat is BL?
pi_110563220
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:40 schreef Klipnap het volgende:

[..]

De gore boeit me niets.

En wat is BL?
Boy love.
pi_110563265
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:42 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Boy love.
Nog net geen yaoi. :P
pi_110563276
quote:

[..]

De gore boeit me niets.

En wat is BL?
BOY LOVE!
http://weheartit.com/Kura613
pi_110563325
quote:
Oh my !!
  vrijdag 20 april 2012 @ 17:53:59 #285
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_110563657
quote:

[..]

De gore boeit me niets.

En wat is BL?
Ooooh ik zie iemand in een val stappen!
  vrijdag 20 april 2012 @ 17:55:11 #286
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_110563713
quote:

[..]

Ga van mijn laptop af! Nu.
pi_110563795
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef wdn het volgende:

[..]

Ga van mijn laptop af! Nu.
Rustig maar chef,laat hem lekker zijn H-anime kijken! :*

GoT thema toch maar als standaard gebruiken. :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 20-04-2012 18:03:48 ]
  vrijdag 20 april 2012 @ 18:21:52 #288
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_110564664
quote:
Nee het was zo'n meisje die zo'n jongen die op sterven lag ging verkrachten en hem daarna de keel doorsneed.
Toch wel disturbing.
pi_110564681
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:21 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Nee het was zo'n meisje die zo'n jongen die op sterven lag ging verkrachten en hem daarna de keel doorsneed.
Toch wel disturbing.
wreed _O- :')
  vrijdag 20 april 2012 @ 18:24:59 #290
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_110564813
quote:

[..]

Toch wel disturbing.
_O_
pi_110564984
quote:

[..]

Toch wel disturbing.
Higurashi zeker?
pi_110564991
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:24 schreef Klipnap het volgende:

[..]

En dan zeer confronterend getekend ;(
_O_
degene die bedacht en getekend is is baas :Y) _O-
  vrijdag 20 april 2012 @ 18:31:41 #294
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_110565030
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:31 schreef mschol het volgende:

[..]

_O_
Eens.
  vrijdag 20 april 2012 @ 18:32:50 #296
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_110565073
ik zit overigens xxxHolic te kijken.. mis ik ergens wat of blijft het zo (relatief saai) doorkabbelen? (episode 8 nu)
pi_110565163
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:31 schreef mschol het volgende:

[..]

_O_
Zeker wel!
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:31 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Battle Royale manga ;(
Aha,even lezen dan.op mangafox :9
  vrijdag 20 april 2012 @ 18:37:48 #299
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_110565313
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Zeker wel!

[..]

Aha,even lezen dan.op mangafox :9
http://mangafox.me/manga/(...)a_kiss_for_5000_won/ wtf? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')