ik maakte em niet omdat ik niet op een aardige TT kon komen, deze is weer eens wat andersquote:
quote:
Ik wou eerst doen: "Rustig aan en snel een beetje!" maar dat zou plagiaat zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik maakte em niet omdat ik niet op een aardige TT kon komen, deze is weer eens wat anders
Het duurde zo lang.. Ik zat al te denken, zal ik 'm pakken?quote:
fantastisch? nee..quote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het duurde zo lang.. Ik zat al te denken, zal ik 'm pakken?
Maar had geen goede TT
Trouwens, dit kan aan mij liggen, maar is het nu 2x op rij een fantastische TT?
Dit is geen quote.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
dit noem jij verkapte reclame?
dat is het zelfde als zeggen dat een open deur dicht is..
Lees toch de manga man!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:49 schreef De_Ilias het volgende:
Bakuman S2 uitgekeken, het belooft toch iets te worden. Het einde van de Seizoen hebben ze toch goed afgerond, ik had niet verwacht dat het toch zo spannend kon worden.
Sneu,je kijkt zeker ook de fillers??quote:Op donderdag 19 april 2012 13:06 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ben niet zo!n manga boy, ik lees maar 1 manga en dat is die van naruto.
ik vind het sneuer dat jij zo reageert....quote:Op donderdag 19 april 2012 13:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Sneu,je kijkt zeker ook de fillers??
Hehe, ik kijk geen fillers omdat dat gewoon tijdverspilling is. Zeg sinds wanneer heb jij Anime en Manga ontdekt? eerlijk aub.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je kunt ook normaal reageren.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:06 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ben niet zo!n manga boy, ik lees maar 1 manga en dat is die van naruto.
Fillers horen toch echt bij de anime hoor...quote:Op donderdag 19 april 2012 13:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
True, maar in de naruto manga valt het verschil ook niet echt te maken, midden in een episch gevecht staan beide kanten opeens stil om terug te kijken op een of ander iets dat 5 jaar geleden gebeurd is en meestal totaal onnodig is voor het verhaal, of is de sasuke/itachi wild boar hunt en kabutos backstory zo belangrijk om dat door zo'n gevesch heen te gooien.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fillers horen toch echt bij de anime hoor...
De gevechten komen voor mij nooit goed uit de verf in een manga, dus ik vind het niet erg als ze pauzeren om te praten.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar in de naruto manga valt het verschil ook niet echt te maken, midden in een episch gevecht staan beide kanten opeens stil om terug te kijken op een of ander iets dat 5 jaar geleden gebeurd is en meestal totaal onnodig voor het verhaal.
Weet ik!!Ik dol maar wat!quote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fillers horen toch echt bij de anime hoor...
Januari 1992(20 jaar terug dus).quote:Op donderdag 19 april 2012 13:16 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Hehe, ik kijk geen fillers omdat dat gewoon tijdverspilling is. Zeg sinds wanneer heb jij Anime en Manga ontdekt? eerlijk aub.
Breng nou niet in verleiding.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:55 schreef Theebag het volgende:
Kijk eigenlijk best weinig Anime, maar op Evangelion Shin Gekijôban: Kyu kan ik niet wachten... Vorige twee films staan hoog op mijn favorieten lijstje. Daarnaast af en toe Ghibli.
Deze man snapt hetquote:Op donderdag 19 april 2012 13:55 schreef Theebag het volgende:
Kijk eigenlijk best weinig Anime, maar op Evangelion Shin Gekijôban: Kyu kan ik niet wachten... Vorige twee films staan hoog op mijn favorieten lijstje. Daarnaast af en toe Ghibli.
In de volgende volumes misschien pasquote:Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef Klipnap het volgende:
Over manga gesproken: ik heb mijn Azumanga Diaoh boekje (het loopt tot de tweede zomervakantie) maar nergens komt Kimura-sensei voor! Terwijl op Wikipedia staat dat hij wel in de manga zit!
Hoe durven ze
Maar in de anime komt hij sinds wat? Episode 2 voor?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In de volgende volumes misschien pas
Soms gaat de manga net wat langzamer of sneller, of heeft het een totaal ander verloop.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar in de anime komt hij sinds wat? Episode 2 voor?
Ik heb zelfs even gedacht dat de Duitsers hem eruit hebben gecensureerdquote:Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Soms gaat de manga net wat langzamer of sneller, of heeft het een totaal ander verloop.
Plots geschreven voor de anime (die niet in de manga voorkomen) zijn per definitie filler (enkele [slot]arcs en canonificatie door de auteur daargelaten). Ik noem het filler materiaal omdat het bedoeld is om de tijd te doden en daarom mag de protagonist niet tot nieuwe inzichten komen of groeien en sterker worden. Dit hoeft echter niet te betekenen dat een inspiratieloze magaka plots niet onnodig kan oprekken zonder de protagonist sterker te maken of te laten groeien of tot nieuwe inzichten laten komen. Ze toch worden betaald per pagina en deadlines zijn deadlines.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Trouwens technisch gesproken kan de Naturo manga geen fillers bevatten dus je commentaar is nog mis ook
Dit. Kubo is verre van de enige die zijn manga rekt en onnodig opvult.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:21 schreef Easymodo het volgende:
Bleach krijgt dat overigens wel voor elkaar in een manga. Soms heb ik het gevoel alsof ik een filler in een filler aan het lezen ben.
Onzin. De wereld en alles er in bestaat pas sinds eind maart 1992. Hoe verklaar je anders dat ik voor dat punt nooit iets van die zogenaamde wereld gezien heb?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Januari 1992(20 jaar terug dus).
Ik ben ook nooit elitair geweest,lees meer mangas dan dat ik animes kijk.:Pquote:Op donderdag 19 april 2012 14:32 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb veel manga, maar lees ze niet zo veel. Als er een betere anime van is lees ik de manga vaak sowieso niet.
De meeste manga koop ik gewoon omdat het kan.
En Blue_Panther_Ninja, als je dan elitair wilt doen, doe het dan goed. Manga lezen is niets speciaals aan.
Nevermind.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit elitair geweest,lees meer mangas dan dat ik animes kijk!!:P
Breng me nou niet in verleiding met toffe series!!
Is al goed.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nevermind.
Kijk gewoon rustig een voor een in plaats van gelijk alles downloaden.
Kubo is wel chill laatste tijd!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Plots geschreven voor de anime (die niet in de manga voorkomen) zijn per definitie filler (enkele [slot]arcs en canonificatie door de auteur daargelaten). Ik noem het filler materiaal omdat het bedoeld is om de tijd te doden en daarom mag de protagonist niet tot nieuwe inzichten komen of groeien en sterker worden. Dit hoeft echter niet te betekenen dat een inspiratieloze magaka plots niet onnodig kan oprekken zonder de protagonist sterker te maken of te laten groeien of tot nieuwe inzichten laten komen. Ze toch worden betaald per pagina en deadlines zijn deadlines.
[..]
Dit. Kubo is verre van de enige die zijn manga rekt en onnodig opvult.
[..]
Onzin. De wereld en alles er in bestaat pas sinds eind maart 1992. Hoe verklaar je anders dat ik voor dat punt nooit iets van die zogenaamde wereld gezien heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je leest de boku no pico manga?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is al goed.
Van plaatje kijken word ik alleen maar geiler.
Waar is dat plaatje van?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:29 schreef Klipnap het volgende:
K-ON... De verleiding...
Nee! Ik moet aan mijn huiswerk
Maar Mio...
[ afbeelding ]
20 jaar? Dan wil ik wel eens weten hoe jouw MAL eruitziet, heb je die toevallig?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Weet ik!!Ik dol maar wat!
[..]
Januari 1992(20 jaar terug dus).
En Kishimoto mag wat meer doen!
Staat in de OP.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:32 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
20 jaar? Dan wil ik wel eens weten hoe jouw MAL eruitziet, heb je die toevallig?
Plaatje is trouwens van Nichijou.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar is dat plaatje van?
Oh ja ik ga K-ON maar eens binnenhalen.En die serie met kwijlmeisje. Voor het eerst sinds tijden weer genoeg vrije tijd.
Officieel gezien he, technisch 15 jaar!!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:32 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
20 jaar? Dan wil ik wel eens weten hoe jouw MAL eruitziet, heb je die toevallig?
Alleen een anime,of is het een H-anime?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:27 schreef robin007bond het volgende:
Gasten. Er is niet eens een manga van Boku No Pico
Tegen wie heb je het nu?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Plaatje is trouwens van Nichijou.
En ben je geen mod meer?
Jouquote:
Ik wilde net zeggen...ik ben nooit mod geweest.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jou
Oh nee. Ik ben in de war met Lithia
En de anime is trouwens Another in dat plaatje. Hoe kom ik in hemelsnaam bij Nichijou?
Ik ben even de weg kwijt vandaag.
Blargh, het zit niet mee deze weekquote:Op donderdag 19 april 2012 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen...ik ben nooit mod geweest.
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Blargh, het zit niet mee deze week
Flash player zit nog in je processen te draaien.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Klipnap het volgende:
Wat is er met mijn computer? Ik heb perongeluk Timotei voor 10 uur aangezet, en nu wil het geluid niet meer weg
Dan start je de boel even opnieuw op.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Klipnap het volgende:
Wat is er met mijn computer? Ik heb perongeluk Timotei voor 10 uur aangezet, en nu wil het geluid niet meer weg
Ha bedankt! Timotei is leuk, maar niet voor 10 uur.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Flash player zit nog in je processen te draaien.
Ctrl+shift+escape, dan moet je even kijken of je ergens nog een firefox.exe of flashplayer.exe ziet staan. Zo ja, dan klik je even op proces beëindigen.
Een snellere manier is dit:
Ga naar de Windows start knop linksonder
Typ 'cmd' zonder aanhalingstekens
wacht even totdat er cmd.exe komt te staan en druk op enter
Vervolgens tik je taskkill /IM firefox.exe of taskkill /IM flashplayer.exe
Dan weet je zeker dat ze allemaal gesloten zijn.
Edit: Ik was vergeten dat je Firefox gebruikte
Als ze pech heeft zegt Firefox dan dat Firefox de vorige keer onverwacht is beëindigd en zet hij hem automatisch weer terug op de pagina waar ze wasquote:Op donderdag 19 april 2012 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan start je de boel even opnieuw op.
Iets zoals Gollum maar dan anders.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom praat Firefox over Firefox in de derde persoon?
Een melding als "Excuses. Ik ben onverwacht beëindigd.". Of: "Excuses. Firefox is onverwacht beëindigd.".quote:Op donderdag 19 april 2012 16:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom praat Firefox over Firefox in de derde persoon?
Er zijn meer factoren hoor,ik lees meer mangas dan dat ik anime kijkt.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:41 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Voor iemand die 15 jaar anime kijkt is je lijst toch best matig.
Paracetamol nodig !quote:Op donderdag 19 april 2012 15:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jou
Oh nee. Ik ben in de war met Lithia
En de anime is trouwens Another in dat plaatje. Hoe kom ik in hemelsnaam bij Nichijou?
Ik ben even de weg kwijt vandaag.
Klopt!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen...ik ben nooit mod geweest.
My preciousquote:Op donderdag 19 april 2012 16:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Iets zoals Gollum maar dan anders.
Wordt steeds drukker hier.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je toevallig een MAL (MyAnimeList)?
Best leukquote:Op donderdag 19 april 2012 16:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wordt steeds drukker hier.
Fan van de monster afleveringenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je toevallig een MAL (MyAnimeList)?
Mensen zijn bang om MAL aan te geven.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Best leuk
De lijst in de OP is sinds korte tijd ook een stuk groter geworden.
Jeeuh!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Fan van de monster afleveringen(Ter verveling de hele serie gekeken )
Tijdje naruto fan alleen daar moet ik nog mee verder kijken.
bleach nooit verder dan 23 gekomen![]()
Deathnothe zoals iedereen wel gezien (welke versie dan ook)
Jigoku shoujo 3 seizoenen.
FF MAL op zoekenhad er 1.
jep heb er 1 alleen nog niet ingevuld![]()
Nice.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Fan van de monster afleveringen(Ter verveling de hele serie gekeken )
quote:Tijdje naruto fan alleen daar moet ik nog mee verder kijken.
Je kunt beter stoppenquote:bleach nooit verder dan 23 gekomen![]()
Death Note is wel leuk.quote:Deathnothe zoals iedereen wel gezien (welke versie dan ook)
Heb ik niet gezien.quote:Jigoku shoujo 3 seizoenen.
Oh, doe rustig aan.quote:FF MAL op zoekenhad er 1.
jep heb er 1 alleen nog niet ingevuld![]()
In dat geval!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Alleen blijf ik ook nog een hele grote scifi fan dus dingen als Stargate ( 2x gezien) voyager , next generation
Niet teveel Evangelion promoten aubquote:Op donderdag 19 april 2012 16:24 schreef robin007bond het volgende:
Heb je FMA gezien? Dat lijkt me wel een leuke serie voor jou, zo te zien. Of Evangelion.
Tuurlijk en full metal alchemist brotherhood ( alleen niet tot het einde )quote:Op donderdag 19 april 2012 16:24 schreef robin007bond het volgende:
Oh, doe rustig aan.
Heb je FMA gezien? Dat lijkt me wel een leuke serie voor jou, zo te zien. Of Evangelion.
Maar, maar. Hij kent hem nog niet waarschijnlijkquote:Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Niet teveel Evangelion promoten aub
Of gewoon allang gezienquote:Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar, maar. Hij kent hem nog niet waarschijnlijk
Hoi!quote:
Toendertijd wel leukquote:
Hoezo bold?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoi!
Picachu als icon is wel een erg bold statement
Ah, nice.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Toendertijd wel leuk. Beetje vage vader zoon relatie, meisje was een pietje precies en de vrouwelijke mentor was wel aardig maar best streng gevechten waren een bijzaak voor de relaties en best vermakelijk
. Drama erbij redelijk.
lichtelijk soms een sexueel tintje. Maar dat maakte het leuk om naar te kijken.
Ik ben ook een Sci-Fi fanquote:Op donderdag 19 april 2012 16:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Alleen blijf ik ook nog een hele grote scifi fan dus dingen als Stargate ( 2x gezien) voyager , next generation
Stargate the movie nog niet gezienquote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik ben ook een Sci-Fi fan![]()
Star Wars(Zomer 1995),Star Gate:the Movie(1997),Star Trek(Januari 2002,Voyager was mijn 1ste) en Dr Who(Pasen 2007,dankzij Fok!)
Je begrijpt dat je mensen ook moet waarschuwen dat het niet een standaard anime is, maar redelijk diep, ontzettend lang, etc etc?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In dat geval!
Legend of the Galactic Heroes. Beste sci-fi anime OOIT! Misschien sowieso wel de beste anime ooit.
Er is een "nieuwe" Fullmetal Alchemist, die volgt het verhaal van de manga helemaalquote:Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tuurlijk en full metal alchemist brotherhood ( alleen niet tot het einde )
Op Youtube en Dailymotion nog Classic episodes gezien,waaronder de 1e uit November 1963.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Stargate the movie nog niet gezien. en Drwho
![]()
![]()
Geniale serie.
Eerste keer was ik te jong om de serie leuk te vinden
Al gedaan. Verder is Steins;Gate misschien ook wel leuk voor hem.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je mensen ook moet waarschuwen dat het niet een standaard anime is, maar redelijk diep, ontzettend lang, etc etc?
Ik kijk nu ook naar stargate atlantisquote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je mensen ook moet waarschuwen dat het niet een standaard anime is, maar redelijk diep, ontzettend lang, etc etc?
Ik ook! Dr Who is geweldig.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik ben ook een Sci-Fi fan![]()
Star Wars(Zomer 1995),Star Gate:the Movie(1997),Star Trek(Januari 2002,Voyager was mijn 1ste) en Dr Who(Pasen 2007,dankzij Fok!)
Misschien is Boku no Pico iets voor je?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook naar stargate atlantisbijna klaar met 4 seizoenen. Ook een lang verhaal. Gundam was ook een lange sit
Gundam komt dus echt niet in de buurt van LoGH. LoGH gaat heel veel dieper.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook naar stargate atlantisbijna klaar met 4 seizoenen. Ook een lang verhaal. Gundam was ook een lange sit
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In dat geval!
Legend of the Galactic Heroes. Beste sci-fi anime OOIT! Misschien sowieso wel de beste anime ooit.
Echt??quote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat is wel de beste eigenlijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Misschien is Boku no Pico iets voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |