Dus hij wordt steeds kleiner?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:21 schreef Argo het volgende:
Klopt de gemiddelde penis lengte wordt steeds kleiner, gelukkig is die van mij nog van gemiddelde lengte.
Enige zinnige post, en ik heb alles gelezen.quote:
Maar dat heeft letterlijk iedere vrouw.quote:Op donderdag 19 april 2012 06:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
'
Maar ik maak nog weleens mee dat dat ook het enige is, sommige mannen willen je gewoon als een soort statussymbool naast je, en hebben eigenlijk alleen seksuele interesse.
Kudo's daarvoor. Ik ben halverwege de OP afgehaakt.quote:
Ik wil passie en liefde.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:41 schreef Ziba het volgende:
[..]
Maar dat heeft letterlijk iedere vrouw.Ik bedoel: je wordt niet aangesproken door je mooie karakter als je ergens wordt aangesproken. En soms is het duidelijk dat mannen alleen maar seks willen.
Sinds wanneer is een vrouw aan de arm een status-symbool?quote:Op donderdag 19 april 2012 06:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Maar ik maak nog weleens mee dat dat ook het enige is, sommige mannen willen je gewoon als een soort statussymbool naast je
Misschien bedoelt ze dat sommige mannen met vrouwen omgaan omdat die vrouwen mooi zijn en willen pronken. Niet dat ik het me voor kan stellen bij mensen van boven de 16, maar oke.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een vrouw aan de arm een status-symbool?
Dit komt gewoon voor ongeacht leeftijd hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:59 schreef Ziba het volgende:
Misschien bedoelt ze dat sommige mannen met vrouwen omgaan omdat die vrouwen mooi zijn en willen pronken. Niet dat ik het me voor kan stellen bij mensen van boven de 16, maar oke.
Precies, klinkt allemaal een beetje simpel in mijn oren; pronken met een mooie vrouw. Ik bedoel ik heb ook wel eens gezegd over mijn vriendin dat het een lekker wijf is, of dat ze super lief is maar dat noem ik niet pronken.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze dat sommige mannen met vrouwen omgaan omdat die vrouwen mooi zijn en willen pronken. Niet dat ik het me voor kan stellen bij mensen van boven de 16, maar oke.
Of om eigenlijk allesquote:Op donderdag 19 april 2012 10:02 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Of over haatposts over Amsterdam.
Als je kind kwijt is mag je wat mij betreft wel een 'och jeetje wat nu?' Uiten.quote:
Juist, gevoellige wijven hier die niet tegen een grapske kunnen....quote:Op donderdag 19 april 2012 10:13 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
TS moet haar smoel houden en haar benen wijd doen.
Dit dusquote:Op donderdag 19 april 2012 10:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik wist niet dat er zoveel gefrustreerde vrouwen op FOK! zaten.
Oh, en dat mannen je alleen willen voor seks, zegt wat mij betreft ook meer dan genoeg. Mannen kunnen dat namelijk niet bij een vrouw flikken die zichzelf wel respecteert. Dit geldt trouwens ook andersom.
Bij het woord wijven schiet je al mis. Dat is dus wat TS bedoelt.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Juist, gevoellige wijven hier die niet tegen een grapske kunnen....
Wrom, waarom niet een : ik heb mijn leven terug!!quote:Op donderdag 19 april 2012 10:07 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Als je kind kwijt is mag je wat mij betreft wel een 'och jeetje wat nu?' Uiten.
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik wist niet dat er zoveel gefrustreerde vrouwen op FOK! zaten.
Oh, en dat mannen je alleen willen voor seks, zegt wat mij betreft ook meer dan genoeg. Mannen kunnen dat namelijk niet bij een vrouw flikken die zichzelf wel respecteert. Dit geldt trouwens ook andersom.
Inclusief jij? 23 denk ik.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:31 schreef Garisson72 het volgende:
Toch benieuwd hoeveel Fok!mannen hun pik inmiddels aan TS ter beschikking hebben gesteld.
23.... Ik las nergens dat TS ook aan ontmaagdingen doet.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 08:40 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ooit vrouwen onderling horen praten over seks/mannen?
Dat zie ik voor me bij alle vrouwen op Fok! die geen fobo hebben. En dan fap ik over hun posts heen.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:52 schreef Compoantje het volgende:
Ik zie een hele lekkere blondine met cup D voor me als ik aan TS denk.
Niet heel gek tochquote:
Waar dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet heel gek toch
Ik heb btw pics van TS gezien en snap wel dat niemand haar wil.
Wat een onvriendelijkheid, TS is toch vast wel een beetje te doenquote:Op donderdag 19 april 2012 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet heel gek toch
Ik heb btw pics van TS gezien en snap wel dat niemand haar wil.
Stonden in haar fobo eerstquote:
Dit gaat niet werken mattiequote:Op donderdag 19 april 2012 11:15 schreef Piethur het volgende:
[..]
Wat een onvriendelijkheid, TS is toch vast wel een beetje te doen?
Klopt dit. Grote bek, klein hartje. Geldt voor de meesten.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:25 schreef snakelady het volgende:
Dit is Internet, uiteraard hebben ze hier een grote bek maar in het echt zijn het meestal makke lammetjes die blij zijn als een grietje ze een keer aanspreekt en vertonen ze totaal niet het gedrag wat ze hier laten zien.
Dus trek het je niet aan, het is allemaal een faēade, jongens/mannen houden nu eenmaal van stoere grootspraak.
Wat hebben we niet door trouwens?quote:Klacht: ik walg van samen groeperende jongetjes die het ritueel van onderling vrouwen denegreren tot lustobjecten en pijpsletjes in zogenoemde 'mannentopics'. En ze hebben het niet eens door omdat seksistische moraal en gedrag vastgeroest is in onze cultuur
Ik ben in het echt nog veel erger. Maar ik bied netjes goedmaakseks aan wanneer ik zie dat het slecht valtquote:Op donderdag 19 april 2012 11:25 schreef snakelady het volgende:
Dit is Internet, uiteraard hebben ze hier een grote bek maar in het echt zijn het meestal makke lammetjes die blij zijn als een grietje ze een keer aanspreekt en vertonen ze totaal niet het gedrag wat ze hier laten zien.
Dus trek het je niet aan, het is allemaal een faēade, jongens/mannen houden nu eenmaal van stoere grootspraak.
Kunnen wel makke lammetjes zijn, in het achterhoofd blijven die gedachtes toch wel zittenquote:Op donderdag 19 april 2012 11:25 schreef snakelady het volgende:
Maar je hebt wel minimaal een gemiddeld lange penis mag ik hopen, anders heeft dat ook niet veel nut!quote:Op donderdag 19 april 2012 11:41 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ik ben in het echt nog veel erger. Maar ik bied netjes goedmaakseks aan wanneer ik zie dat het slecht valt
Dat is niet erg, wij hebben ook veel gedachtes in ons achterhoofd die we niet hardop benoemen.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:42 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Kunnen wel makke lammetjes zijn, in het achterhoofd blijven die gedachtes toch wel zitten
Dank je.quote:
Hier op fok heeft toch iedereen een piemel van minstens 25 cm?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar je hebt wel minimaal een gemiddeld lange penis mag ik hopen, anders heeft dat ook niet veel nut!
True!! Was ik even vergeten.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hier op fok heeft toch iedereen een piemel van minstens 25 cm?
Ze heeft internet in de keuken! Niet zeiken dus.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Van dit soort vrouwen weet je gewoon dat de ketting te lang is.
Haar werkelijke probleem is dat ze door haar eigen slechte ervaringen nu een vertekend beeld heeft. Lekker zwart-wit. Misschien een optie om dat grijze gebied daartussen eens te ontdekken.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze heeft internet in de keuken! Niet zeiken dus.
Uiteraard. En als ik hem in je keel of kont stop dan lijkt ie minstens bovengemiddeld!quote:Op donderdag 19 april 2012 11:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar je hebt wel minimaal een gemiddeld lange penis mag ik hopen, anders heeft dat ook niet veel nut!
Ik kan me echt niet voorstellen dat je op je dertigste als volwassene enkel met een vrouw omgaat omdat ze mooi is en je met haar wil pronken. Wellicht dat dit gebeurt bij de mensen die in de pubertijd zijn blijven hangen.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit komt gewoon voor ongeacht leeftijd hoor.
Nou nou, als je alle genuanceerde reacties van alle mannelijke fokkers voor waar zou moeten aannemen denk ik dat zo'n beetje 90% van die mensen een vertekend beeld heeft.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Haar werkelijke probleem is dat ze door haar eigen slechte ervaringen nu een vertekend beeld heeft. Lekker zwart-wit. Misschien een optie om dat grijze gebied daartussen eens te ontdekken.
True. Maar ze zijn er hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat je op je dertigste als volwassene enkel met een vrouw omgaat omdat ze mooi is en je met haar wil pronken. Wellicht dat dit gebeurt bij de mensen die in de pubertijd zijn blijven hangen.
Ja, wanneer ga jij aan mijn arm shinen?quote:
Je wil ze niet op de koffie hebben voor wie dit geldt.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:59 schreef Ziba het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat je op je dertigste als volwassene enkel met een vrouw omgaat omdat ze mooi is en je met haar wil pronken. Wellicht dat dit gebeurt bij de mensen die in de pubertijd zijn blijven hangen.
Hihiquote:Op donderdag 19 april 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, wanneer ga jij aan mijn arm shinen?
In dat geval moet TS vooral zo blijven denkenquote:Op donderdag 19 april 2012 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou nou, als je alle genuanceerde reacties van alle mannelijke fokkers voor waar zou moeten aannemen denk ik dat zo'n beetje 90% van die mensen een vertekend beeld heeft.
Chargeren op een internetforum is natuurlijk lekker makkelijk.
Ik ken er genoegquote:Op donderdag 19 april 2012 11:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Denegreren, hypocritie, je zou verwachten dat je blij zou zijn wanneer men je alleen op uiterlijke neukwaarde beordeelt.quote:Op donderdag 19 april 2012 03:21 schreef Mishu het volgende:
Klacht: ik walg van samen groeperende jongetjes die het ritueel van onderling vrouwen denegreren tot lustobjecten en pijpsletjes in zogenoemde 'mannentopics'. En ze hebben het niet eens door omdat seksistische moraal en gedrag vastgeroest is in onze cultuur. Ze denken allemaal dat ze heel westers & geemancipeerd zijn terwijl ze vrouwen alleen maar beoordelen op hun uiterlijke neukwaarde. De hypocritie van de Westerse samenleving
Zodra ik op haar uitgekeken benquote:Op donderdag 19 april 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, wanneer ga jij aan mijn arm shinen?
neukwaarde is heul geen woord.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Denegreren, hypocritie, je zou verwachten dat je blij zou zijn wanneer men je alleen op uiterlijke neukwaarde beordeelt.
Beordeelt ook nietquote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
neukwaarde is heul geen woord.
quote:
Dit vind ik echt wel triest... Je veralgemeent mannen gewoon, niet iedereen ziet vrouwen als lustobjecten....quote:Op donderdag 19 april 2012 03:21 schreef Mishu het volgende:
Even een titel a la 'Aftakelende studentes'. Vinden jullie ook niet dat de gemiddelde penislengte steeds meer achteruit gaat? Je zou mannen bijna niet meer geven.
Klacht: ik walg van samen groeperende jongetjes die het ritueel van onderling vrouwen denegreren tot lustobjecten en pijpsletjes in zogenoemde 'mannentopics'. En ze hebben het niet eens door omdat seksistische moraal en gedrag vastgeroest is in onze cultuur. Ze denken allemaal dat ze heel westers & geemancipeerd zijn terwijl ze vrouwen alleen maar beoordelen op hun uiterlijke neukwaarde. De hypocritie van de Westerse samenleving
In before: bashing wegens waarheid
En dan slaafs tegen hun vriendinnetjes zeggen dat vrouwen gelijk zijn
Er blijft niet veel van zijn berichtje overquote:
Nou ja, de lidwoorden en bezittelijk voornaamwoorden zijn wel goed.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Er blijft niet veel van zijn berichtje over![]()
OT ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:21 schreef Cher- het volgende:
Ai nohh rosepetals in da house en de slowchat begint. Jammer.
OT Mishu Mishu Mishu Mishu Mishu Mishu Mishu Mishu topper. Terechte OP!![]()
![]()
Mishu is uitgekeken op haar trolltopic. Volslowchatten met Rosepetals vs Cher- beef zeg ik.quote:
Als je ze niet kent, waarom is het dan een terechte op?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:24 schreef Cher- het volgende:
Volwassen mannen die met chicks omgaan omdat ze mooi zijn en willen opscheppen ken ik niet. Met zulke mensen rol ik sowieso niet. Ligt aan jullie omgeving en de mensen om jullie heen.
En ja ik zelf kijk ook naar het uiterlijk maar niet om te pronken.
Cher- heeft gesproken.
In jouw geval is het uiteraard allemaal anders.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:24 schreef Cher- het volgende:
En ja ik zelf kijk ook naar het uiterlijk maar niet om te pronken.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mishu is uitgekeken op haar trolltopic. Volslowchatten met Rosepetals vs Cher- beef zeg ik.
Misschien hetgeen ik quote lezen?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Er blijft niet veel van zijn berichtje over![]()
Nope maar het is vervelend dat ze een topic naar haarzelf toe schuift. Het gaat hier over kerels die triest zijn en niet over foutjes in zinnen. Mierenneukerij.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mishu is uitgekeken op haar trolltopic. Volslowchatten met Rosepetals vs Cher- beef zeg ik.
Ja want ik wil niet met een lelijke kerel maar ik doe het niet omdat ik wil pronken met iemand. Dus is het anders.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In jouw geval is het uiteraard allemaal anders.
Uit de OP ken ik wel. Mijn beste vriend net zo. Maar volwassen mannen die zo zijn ken ik niet. Begrijpend lezen is moeilijk, moeilijk, moeilijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je ze niet kent, waarom is het dan een terechte op?
Omdat ze het wel ziet op Fok waar mannen opeens hun ware aard laten zien.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je ze niet kent, waarom is het dan een terechte op?
Ja die Rose zegt dat hequote:Op donderdag 19 april 2012 12:27 schreef kingtoppie het volgende:
Wie neemt er nou een vriendin om er mee te pronken? Wat is dit voorn bullshit
Om te beginnen is de zuigelingensterfte onder jongetjes hoger dan onder meisjes. De jongetjes die overleven beginnen aan een leven vol getob.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |