Dus hij wordt steeds kleiner?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:21 schreef Argo het volgende:
Klopt de gemiddelde penis lengte wordt steeds kleiner, gelukkig is die van mij nog van gemiddelde lengte.
Enige zinnige post, en ik heb alles gelezen.quote:
Maar dat heeft letterlijk iedere vrouw.quote:Op donderdag 19 april 2012 06:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
'
Maar ik maak nog weleens mee dat dat ook het enige is, sommige mannen willen je gewoon als een soort statussymbool naast je, en hebben eigenlijk alleen seksuele interesse.
Kudo's daarvoor. Ik ben halverwege de OP afgehaakt.quote:
Ik wil passie en liefde.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:41 schreef Ziba het volgende:
[..]
Maar dat heeft letterlijk iedere vrouw.Ik bedoel: je wordt niet aangesproken door je mooie karakter als je ergens wordt aangesproken. En soms is het duidelijk dat mannen alleen maar seks willen.
Sinds wanneer is een vrouw aan de arm een status-symbool?quote:Op donderdag 19 april 2012 06:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Maar ik maak nog weleens mee dat dat ook het enige is, sommige mannen willen je gewoon als een soort statussymbool naast je
Misschien bedoelt ze dat sommige mannen met vrouwen omgaan omdat die vrouwen mooi zijn en willen pronken. Niet dat ik het me voor kan stellen bij mensen van boven de 16, maar oke.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een vrouw aan de arm een status-symbool?
Dit komt gewoon voor ongeacht leeftijd hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:59 schreef Ziba het volgende:
Misschien bedoelt ze dat sommige mannen met vrouwen omgaan omdat die vrouwen mooi zijn en willen pronken. Niet dat ik het me voor kan stellen bij mensen van boven de 16, maar oke.
Precies, klinkt allemaal een beetje simpel in mijn oren; pronken met een mooie vrouw. Ik bedoel ik heb ook wel eens gezegd over mijn vriendin dat het een lekker wijf is, of dat ze super lief is maar dat noem ik niet pronken.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze dat sommige mannen met vrouwen omgaan omdat die vrouwen mooi zijn en willen pronken. Niet dat ik het me voor kan stellen bij mensen van boven de 16, maar oke.
Of om eigenlijk allesquote:Op donderdag 19 april 2012 10:02 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Of over haatposts over Amsterdam.
Als je kind kwijt is mag je wat mij betreft wel een 'och jeetje wat nu?' Uiten.quote:
Juist, gevoellige wijven hier die niet tegen een grapske kunnen....quote:Op donderdag 19 april 2012 10:13 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
TS moet haar smoel houden en haar benen wijd doen.
Dit dusquote:Op donderdag 19 april 2012 10:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik wist niet dat er zoveel gefrustreerde vrouwen op FOK! zaten.
Oh, en dat mannen je alleen willen voor seks, zegt wat mij betreft ook meer dan genoeg. Mannen kunnen dat namelijk niet bij een vrouw flikken die zichzelf wel respecteert. Dit geldt trouwens ook andersom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |