Dit.quote:Op donderdag 19 april 2012 03:26 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij zijn mannen juist nodig om andere 'dingen' te doen die de soort vooruit helpen. Zoals uitvindingen doen, eten verbouwen, steden ontwerpen, autorijden, etc etc. Vrouwen zijn er om nieuwe mannen te creëren en op te voeden zodat ook die mannen de gehele soort weer vooruit kunnen helpen.
Mooi, neuken?quote:
Trolll.quote:Op donderdag 19 april 2012 03:26 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij zijn mannen juist nodig om andere 'dingen' te doen die de soort vooruit helpen. Zoals uitvindingen doen, eten verbouwen, steden ontwerpen, autorijden, etc etc. Vrouwen zijn er om nieuwe mannen te creëren en op te voeden zodat ook die mannen de gehele soort weer vooruit kunnen helpen.
zou voorzichtig zijn met waar je om vraagt op fokquote:Op donderdag 19 april 2012 03:31 schreef Mishu het volgende:
[..]
Prima, foto's van penis? Tevens in erectie aub.
Jullie vrouwen zijn ook allemaal hetzelfde he..quote:Op donderdag 19 april 2012 03:31 schreef Mishu het volgende:
[..]
Prima, foto's van penis? Tevens in erectie aub.
Ja dat is waar, mannen zijn een beetje enthousiast wat dat betreft.quote:Op donderdag 19 april 2012 03:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
zou voorzichtig zijn met waar je om vraagt op fok
Maar even serieus, wat ik merk in een groep is dat wanneer iemand alleen maar over sex praat en lekker wijf hier en lekker wijf, neuken zus, neuken zo, dat diegene het minste neukt.quote:Op donderdag 19 april 2012 03:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja dat is waar, mannen zijn een beetje enthousiast wat dat betreft.
Ach, het seksisme is zo'n groepsritueel waar mannen zich thuisvoelen. Lekker samen zich beter voelen. Ook zo makkelijk aangezien de geschiedenis altijd in je voordeel heeft beslist.
Ja wij willen alleen maar neuken,quote:Op donderdag 19 april 2012 03:21 schreef Mishu het volgende:
Even een titel a la 'Aftakelende studentes'. Vinden jullie ook niet dat de gemiddelde penislengte steeds meer achteruit gaat? Je zou mannen bijna niet meer geven.
Klacht: ik walg van samen groeperende jongetjes die het ritueel van onderling vrouwen denegreren tot lustobjecten en pijpsletjes in zogenoemde 'mannentopics'. En ze hebben het niet eens door omdat seksistische moraal en gedrag vastgeroest is in onze cultuur. Ze denken allemaal dat ze heel westers & geemancipeerd zijn terwijl ze vrouwen alleen maar beoordelen op hun uiterlijke neukwaarde. De hypocritie van de Westerse samenleving
In before: bashing wegens waarheid
En dan slaafs tegen hun vriendinnetjes zeggen dat vrouwen gelijk zijn
Ik heb geen zin om daar helemaal over uit te gaan wijden, maar je OP schiet naar mijn mening een beetje door.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 03:21 schreef Mishu het volgende:
Ze denken allemaal dat ze heel westers & geemancipeerd zijn terwijl ze vrouwen alleen maar beoordelen op hun uiterlijke neukwaarde.
Je hebt gelijk, maar helaas is deze houding van mannen wel hetgeen dat het meeste loont, zeker in een bepaalde leeftijdsfase. De mannen die dan vrouwen met respect behandelen staan langs de zijlijn. Met deze redenatie kan je best stellen dat een groot deel van de vrouwen zelf bijdraagt aan deze "oppervlakkigheid" van de man. Mannen gaan voor uiterlijk en vrouwen voor (sociale) status. In die zin hebben beide seksen wel hun oppervlakkigheid, óf, volgen de wetten van de evolutie.quote:Op donderdag 19 april 2012 03:21 schreef Mishu het volgende:
Klacht: ik walg van samen groeperende jongetjes die het ritueel van onderling vrouwen denegreren tot lustobjecten en pijpsletjes in zogenoemde 'mannentopics'. En ze hebben het niet eens door omdat seksistische moraal en gedrag vastgeroest is in onze cultuur.
Benen uit elkaar en lippen op elkaar sletje.quote:Op donderdag 19 april 2012 03:21 schreef Mishu het volgende:
Even een titel a la 'Aftakelende studentes'. Vinden jullie ook niet dat de gemiddelde penislengte steeds meer achteruit gaat? Je zou mannen bijna niet meer geven.
Klacht: ik walg van samen groeperende jongetjes die het ritueel van onderling vrouwen denegreren tot lustobjecten en pijpsletjes in zogenoemde 'mannentopics'. En ze hebben het niet eens door omdat seksistische moraal en gedrag vastgeroest is in onze cultuur. Ze denken allemaal dat ze heel westers & geemancipeerd zijn terwijl ze vrouwen alleen maar beoordelen op hun uiterlijke neukwaarde. De hypocritie van de Westerse samenleving
In before: bashing wegens waarheid
En dan slaafs tegen hun vriendinnetjes zeggen dat vrouwen gelijk zijn
flikker toch op. wijven zijn geen haar beter.quote:Op donderdag 19 april 2012 04:04 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om daar helemaal over uit te gaan wijden, maar je OP schiet naar mijn mening een beetje door.
Mannen zijn nou eenmaal wat visueler ingesteld in het beoordelen van vrouwen. Ik noem het beoordelen ja. Zo oppervlakkig zijn mannen. Ik snap dat je je aangevallen voelt omdat jij, als vrouw zijnde, meer wilt zijn dan een leuk koppie met een stel tieten en dat is logisch. Het is niet dat wij mannen er een sport van makken om elke vrouw aan een intensieve keuring te onderwerpen, dat doen we echter wel. Onbewust. Allemaal. Kan je daarmee leven?
Ik ben het wel met je eens dat het een voor een keuren van vrouwen alsof het een koemarkt is enigzins verwerpelijk is, maar dat was niet het doel van het bewuste topic.
Praat je tegen mij of..quote:Op donderdag 19 april 2012 06:16 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
tot daar aan toe, maar je sluit je ook aan
bij die hilarische maatschappelijke "aanklacht"?
valt me een beetje van je tegenquote:Op donderdag 19 april 2012 05:30 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
flikker toch op. wijven zijn geen haar beter.
Dat tutje neemt dat gelul hier veel te serieus.
Maarrr... ik ben in dat hele studentes topic niet geweest.quote:Op donderdag 19 april 2012 06:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
valt me een beetje van je tegen
Daar prik ik toch zo doorheenquote:Op donderdag 19 april 2012 06:38 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Maarrr... ik ben in dat hele studentes topic niet geweest.
Krijg alleen jeuk van de manier waarop er een soort maatschappelijke aanklacht van wordt gemaakt.
Bovendien, je leest mijn posts vast weleens, per ongeluk of expres, en daar spat het respect voor de vrouwelijke waardigheid ook niet altijd af.
Dat betekent niet dat ik geen enkel respect voor vrouwen heb. Maar ik voel ook weinig behoefte me te verantwoorden naar TS toe.
Alleen naar jou
'quote:
Prik hier dan ook doorheenquote:Op donderdag 19 april 2012 06:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Daar prik ik toch zo doorheen
Laat me je gerust stellen, ik zou je laten strijken en afwassen. Niks geen statussymbool.quote:Op donderdag 19 april 2012 06:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
'
Oh hahaOke, nou ik ga niet beweren dat alle mannen zo doen.. En fok is natuurlijk sowieso een heel ander verhaal (
)
En ik vind het leuk als mannen me aantrekkelijk vinden hoor, het is altijd een compliment.. Maar ik maak nog weleens mee dat dat ook het enige is, sommige mannen willen je gewoon als een soort statussymbool naast je, en hebben eigenlijk alleen seksuele interesse.. Kan me daardoor wel minderwaardig voelen, want ik ben inderdaad ook een persoon.
Maar goed, ik ga me hier niet over ''aanstellen'' als het zo overkomt, want ik prik daar dus wel doorheen. Maar het is wel jammer.
Pak van mijn hart, dit.quote:Op donderdag 19 april 2012 06:46 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Laat me je gerust stellen, ik zou je laten strijken en afwassen. Niks geen statussymbool.
Al gebiedt de eerlijkheid te zeggen dat ik best een paar jaartjes tegen dat hoofd van jou aan zou kunnen kijken
quote:Op donderdag 19 april 2012 03:23 schreef GroenerDanGras het volgende:
Heb jij ook binnen een jaar een dikke reet een een plofkop gekregen? Want je zou bijna denken dat je je aangevallen voelt na het topic 'aftakelende studentes'
Goede argumenten gaan nu eenmaal lang mee.quote:Op donderdag 19 april 2012 07:13 schreef Mishu het volgende:
Alle TS is vet/lelijk/staat droog/insert something comments...O please, zo 18e eeuw om je zo te verdedigen.
Zolang is FOK! er nog niet eens doos..quote:Op donderdag 19 april 2012 07:13 schreef Mishu het volgende:
Alle TS is vet/lelijk/staat droog/insert something comments...O please, zo 18e eeuw om je zo te verdedigen.
Hap hapquote:Op donderdag 19 april 2012 07:17 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Zolang is FOK! er nog niet eens doos..
Ik bied hoger. Jij het strijkijzer, ik de afwas. Mes moet aan beide kanten snijden.quote:Op donderdag 19 april 2012 06:48 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Pak van mijn hart, dit.Dankjewel
![]()
Makkelijk praten als je een afwasmachine hebtquote:Op donderdag 19 april 2012 07:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik bied hoger. Jij het strijkijzer, ik de afwas. Mes moet aan beide kanten snijden.
Ik doe het met de hand, geen afwasmachine.quote:Op donderdag 19 april 2012 07:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je een afwasmachine hebt
En 1 keer per week met de voorbindlul in je reet geneukt worden zekerquote:Op donderdag 19 april 2012 07:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik bied hoger. Jij het strijkijzer, ik de afwas. Mes moet aan beide kanten snijden.
Alsof dat tegenwoordig gay is...quote:Op donderdag 19 april 2012 07:28 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
En 1 keer per week met de voorbindlul in je reet geneukt worden zeker
Zover laat ik het niet komen.quote:Op donderdag 19 april 2012 07:28 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
En 1 keer per week met de voorbindlul in je reet geneukt worden zeker
Meid wat heb jij gebruikt want ik volg je niet meer?quote:Op donderdag 19 april 2012 03:29 schreef Mishu het volgende:
Het gaat me om het principe. Net alsof ik blij zou moeten zijn dat mannen me willen en dat ik daarom mijn mond zou houden. Ja ik ben mooi, maar ik heb wel mijn waardes en ik wil niet alleen maar dat vrouwen leven bij de gratie van hun dunheid. Vrouwen zijn ook mensen. Ze hebben ook hersens, een persoonlijkheid, een karakter.
Deze reactie laat alleen maar de domheid weer zien. Dus protesteren en intelligentie staat gelijk aan dik & lelijk zijn als vrouw? Wat een domme diskwalificatie.
We zijn niet allemaal van die lichtende bakens van progressiviteit.quote:
Ah, we hebben een nieuw bod. Iemand hoger?quote:Op donderdag 19 april 2012 07:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij de luiers, huishouden, boodschappen, ik de kroeg en de chimeids?quote:Op donderdag 19 april 2012 07:35 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ah, we hebben een nieuw bod. Iemand hoger?
quote:Op donderdag 19 april 2012 07:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij de luiers, huishouden, boodschappen, ik de kroeg en de chimeids?
Ik ben niet te beroerd om een chimeid te delen hoor, dus als je nog energie hebt na schoonmaken en koken....quote:Op donderdag 19 april 2012 07:43 schreef rosepetals het volgende:
De TT doet een beetje vermoeden van ''Nu weet jij eens hoe het voelt!'' maar volgens mij vinden mannen het alleen maar geweldig als vrouwen ze alleen willen om hun pik
[..]![]()
Neem je de chimeids mee naar huis, en zo ja, zijn ze ook voor mij?
Jij welquote:Op donderdag 19 april 2012 07:53 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik zou willen dat er vrouwelijke players bestaan, beetje op je gevoelens spelen, daarna neuken enzo en dan nooit meer wat van haar horen.
QFTquote:Op donderdag 19 april 2012 03:21 schreef Mishu het volgende:
Vinden jullie ook niet dat de gemiddelde penislengte steeds meer achteruit gaat? Je zou mannen bijna niet meer geven.
Klacht: ik walg van samen groeperende jongetjes die het ritueel van onderling vrouwen denegreren tot lustobjecten en pijpsletjes in zogenoemde 'mannentopics'. [...] De hypocritie van de Westerse samenleving
Wat lief, hoe jij je inleeft in mijn gevoelensquote:Op donderdag 19 april 2012 07:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben niet te beroerd om een chimeid te delen hoor, dus als je nog energie hebt na schoonmaken en koken....
Alle lobiquote:Op donderdag 19 april 2012 08:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wat lief, hoe jij je inleeft in mijn gevoelens![]()
Mannen zijn nu eenmaal hoe?quote:Op donderdag 19 april 2012 08:09 schreef Vaseline_ het volgende:
TS stel je niet zo aan. Je moet maar een radar zien te kweken voor dat soort mannen die je alleen willen voor de neuk. Mannen zijn nou eenmaal zo, dit topic verandert daar echt niks aan hoor. Hoe vaak zie ik topics langskomen over meiden die keihard geplayd zijn. Doen ze toch echt zelf.
Krijgen we ditquote:Op donderdag 19 april 2012 08:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Is t zo moeilijk een man te vinden die je behandeld met respect en liefde?
Maybe you should go out more?
Mijn vriendin heeft niets te klagen in ieder geval.
Maar dat sluit de andere zaken niet uit.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gefixeerd op seks en het uiterlijk voorkomen van een vrouw bij de eerste ontmoetig.
Je zet het wel heel eenzijdig neer hoor. Sommige vrouwen zijn misschien uitsluitend lustobject, maar die zijn vaak ook te dom om te poepen. Een leuke vrouw is lustobject maar ook maatje! Lust in een relatie is juist niks mis mee, maar er moet wel meer zijn anders EXIT.quote:Op donderdag 19 april 2012 07:38 schreef SchoneZoon het volgende:
Al sinds de mens bestaat worden vrouwen als lustobject gezien. Vrouwenrechten zijn pas iets van de laatste 50 jaar.
Dat mannen zo oversexed zijn heb je overal ter wereld. Was vroeger zo, is nu zo, en zal ook altijd zo blijven.
U mad? Blame human nature. Als je een man was zou je ook zo zijn
ja maar dat zeg ik, genoeg van die mannen die serieus alleen seks willen maar ook genoeg die vrouwen met respect behandelen etc. Je moet ze maar net zien te vinden.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:19 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Maar dat sluit de andere zaken niet uit.
Wellicht is het vrouwelijke zwart/wit denken daar debet aan.
Voor alleen een uiterlijk koop je niks. En laten we eerlijk zijn, de gemiddelde fokker mag al blij zijn met de vrouwelijke equivalent van een broodkorst.
Als je bent wat ik zoek kus ik de grond waar je op loopt in principe.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja maar dat zeg ik, genoeg van die mannen die serieus alleen seks willen maar ook genoeg die vrouwen met respect behandelen etc. Je moet ze maar net zien te vinden.
mooie vrouwen daarentegen..quote:Op donderdag 19 april 2012 08:25 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
dat dus.
maar leuke vrouwen zijn schaars.
mooi is een kwestie van smaak.quote:
Dat kan ik vreemd genoeg nog wel enigzins begrijpen, ja als je je als goedkope snol gedraagt dan word je ook zo behandeldquote:Op donderdag 19 april 2012 08:27 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Als je bent wat ik zoek kus ik de grond waar je op loopt in principe.
wellicht dat het gemis aan dergelijke kwaliteitssnollen bijdraagt aan de onrespectvolle toon.
Dat en verveling.
Tsja je had al drie zinnige reacties acter elkaar, er moest dus wel een onzinnige aankomenquote:Op donderdag 19 april 2012 08:30 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
mooi is een kwestie van smaak.
Ik kom weinig tegen waar ik warm van word.
Ligt eraan. Er is niks mis met sletterig gedrag, maar wel als je dom bent en de nadruk volledig op je overdreven zogenaamd geile uiterlijk ligt met je overdreven make up en je overdreven goedkope sletterige en niet eens mooie kleding.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat kan ik vreemd genoeg nog wel enigzins begrijpen, ja als je je als goedkope snol gedraagt dan word je ook zo behandeld
Evengoed zou ik graag begraven worden.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:35 schreef Sjarrel78 het volgende:
[..]
Tsja je had al drie zinnige reacties acter elkaar, er moest dus wel een onzinnige aankomen
Ooit vrouwen onderling horen praten over seks/mannen?quote:Op donderdag 19 april 2012 08:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gefixeerd op seks en het uiterlijk voorkomen van een vrouw bij de eerste ontmoetig.
zo. heb jij haar even tuk met je vlijmscherpe opmerkingquote:Op donderdag 19 april 2012 08:38 schreef star_gazer het volgende:
Aangezien wij toch alleen nodig zijn voor onze pik, vind je het vast neit erg als we alleen denken met onze pik.
Feminazi's
Ja hequote:Op donderdag 19 april 2012 08:40 schreef Sjarrel78 het volgende:
[..]
zo. heb jij haar even tuk met je vlijmscherpe opmerking
Ik ben geen hoer, maar voor haar wil ik wel.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat vinden mannen ook niet erg ts dat je ze gebruikt enkel en alleen om hun pik. Graag zelfs.
Dat geeft niet, voor man is dat niet erg. Als man ben je geen hoer maar een baas.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:21 schreef Argo het volgende:
Klopt de gemiddelde penis lengte wordt steeds kleiner, gelukkig is die van mij nog van gemiddelde lengte.
[..]
Ik ben geen hoer, maar voor haar wil ik wel.
Als we het zo bekijken, bied ik gratis mijn diensten. Ik wil wel voor afspraak foto's zien.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat geeft niet, voor man is dat niet erg. Als man ben je geen hoer maar een baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |