Hap hapquote:Op donderdag 19 april 2012 07:17 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Zolang is FOK! er nog niet eens doos..
Ik bied hoger. Jij het strijkijzer, ik de afwas. Mes moet aan beide kanten snijden.quote:Op donderdag 19 april 2012 06:48 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Pak van mijn hart, dit.Dankjewel
![]()
Makkelijk praten als je een afwasmachine hebtquote:Op donderdag 19 april 2012 07:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik bied hoger. Jij het strijkijzer, ik de afwas. Mes moet aan beide kanten snijden.
Ik doe het met de hand, geen afwasmachine.quote:Op donderdag 19 april 2012 07:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je een afwasmachine hebt
En 1 keer per week met de voorbindlul in je reet geneukt worden zekerquote:Op donderdag 19 april 2012 07:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik bied hoger. Jij het strijkijzer, ik de afwas. Mes moet aan beide kanten snijden.
Alsof dat tegenwoordig gay is...quote:Op donderdag 19 april 2012 07:28 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
En 1 keer per week met de voorbindlul in je reet geneukt worden zeker
Zover laat ik het niet komen.quote:Op donderdag 19 april 2012 07:28 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
En 1 keer per week met de voorbindlul in je reet geneukt worden zeker
Meid wat heb jij gebruikt want ik volg je niet meer?quote:Op donderdag 19 april 2012 03:29 schreef Mishu het volgende:
Het gaat me om het principe. Net alsof ik blij zou moeten zijn dat mannen me willen en dat ik daarom mijn mond zou houden. Ja ik ben mooi, maar ik heb wel mijn waardes en ik wil niet alleen maar dat vrouwen leven bij de gratie van hun dunheid. Vrouwen zijn ook mensen. Ze hebben ook hersens, een persoonlijkheid, een karakter.
Deze reactie laat alleen maar de domheid weer zien. Dus protesteren en intelligentie staat gelijk aan dik & lelijk zijn als vrouw? Wat een domme diskwalificatie.
We zijn niet allemaal van die lichtende bakens van progressiviteit.quote:
Ah, we hebben een nieuw bod. Iemand hoger?quote:Op donderdag 19 april 2012 07:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij de luiers, huishouden, boodschappen, ik de kroeg en de chimeids?quote:Op donderdag 19 april 2012 07:35 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ah, we hebben een nieuw bod. Iemand hoger?
quote:Op donderdag 19 april 2012 07:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij de luiers, huishouden, boodschappen, ik de kroeg en de chimeids?
Ik ben niet te beroerd om een chimeid te delen hoor, dus als je nog energie hebt na schoonmaken en koken....quote:Op donderdag 19 april 2012 07:43 schreef rosepetals het volgende:
De TT doet een beetje vermoeden van ''Nu weet jij eens hoe het voelt!'' maar volgens mij vinden mannen het alleen maar geweldig als vrouwen ze alleen willen om hun pik
[..]![]()
Neem je de chimeids mee naar huis, en zo ja, zijn ze ook voor mij?
Jij welquote:Op donderdag 19 april 2012 07:53 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik zou willen dat er vrouwelijke players bestaan, beetje op je gevoelens spelen, daarna neuken enzo en dan nooit meer wat van haar horen.
QFTquote:Op donderdag 19 april 2012 03:21 schreef Mishu het volgende:
Vinden jullie ook niet dat de gemiddelde penislengte steeds meer achteruit gaat? Je zou mannen bijna niet meer geven.
Klacht: ik walg van samen groeperende jongetjes die het ritueel van onderling vrouwen denegreren tot lustobjecten en pijpsletjes in zogenoemde 'mannentopics'. [...] De hypocritie van de Westerse samenleving
Wat lief, hoe jij je inleeft in mijn gevoelensquote:Op donderdag 19 april 2012 07:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben niet te beroerd om een chimeid te delen hoor, dus als je nog energie hebt na schoonmaken en koken....
Alle lobiquote:Op donderdag 19 april 2012 08:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wat lief, hoe jij je inleeft in mijn gevoelens![]()
Mannen zijn nu eenmaal hoe?quote:Op donderdag 19 april 2012 08:09 schreef Vaseline_ het volgende:
TS stel je niet zo aan. Je moet maar een radar zien te kweken voor dat soort mannen die je alleen willen voor de neuk. Mannen zijn nou eenmaal zo, dit topic verandert daar echt niks aan hoor. Hoe vaak zie ik topics langskomen over meiden die keihard geplayd zijn. Doen ze toch echt zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |