Dit vind ik echt wel triest... Je veralgemeent mannen gewoon, niet iedereen ziet vrouwen als lustobjecten....quote:Op donderdag 19 april 2012 03:21 schreef Mishu het volgende:
Even een titel a la 'Aftakelende studentes'. Vinden jullie ook niet dat de gemiddelde penislengte steeds meer achteruit gaat? Je zou mannen bijna niet meer geven.
Klacht: ik walg van samen groeperende jongetjes die het ritueel van onderling vrouwen denegreren tot lustobjecten en pijpsletjes in zogenoemde 'mannentopics'. En ze hebben het niet eens door omdat seksistische moraal en gedrag vastgeroest is in onze cultuur. Ze denken allemaal dat ze heel westers & geemancipeerd zijn terwijl ze vrouwen alleen maar beoordelen op hun uiterlijke neukwaarde. De hypocritie van de Westerse samenleving
In before: bashing wegens waarheid
En dan slaafs tegen hun vriendinnetjes zeggen dat vrouwen gelijk zijn
Er blijft niet veel van zijn berichtje overquote:
Nou ja, de lidwoorden en bezittelijk voornaamwoorden zijn wel goed.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Er blijft niet veel van zijn berichtje over![]()
OT ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:21 schreef Cher- het volgende:
Ai nohh rosepetals in da house en de slowchat begint. Jammer.
OT Mishu Mishu Mishu Mishu Mishu Mishu Mishu Mishu topper. Terechte OP!![]()
![]()
Mishu is uitgekeken op haar trolltopic. Volslowchatten met Rosepetals vs Cher- beef zeg ik.quote:
Als je ze niet kent, waarom is het dan een terechte op?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:24 schreef Cher- het volgende:
Volwassen mannen die met chicks omgaan omdat ze mooi zijn en willen opscheppen ken ik niet. Met zulke mensen rol ik sowieso niet. Ligt aan jullie omgeving en de mensen om jullie heen.
En ja ik zelf kijk ook naar het uiterlijk maar niet om te pronken.
Cher- heeft gesproken.
In jouw geval is het uiteraard allemaal anders.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:24 schreef Cher- het volgende:
En ja ik zelf kijk ook naar het uiterlijk maar niet om te pronken.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mishu is uitgekeken op haar trolltopic. Volslowchatten met Rosepetals vs Cher- beef zeg ik.
Misschien hetgeen ik quote lezen?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Er blijft niet veel van zijn berichtje over![]()
Nope maar het is vervelend dat ze een topic naar haarzelf toe schuift. Het gaat hier over kerels die triest zijn en niet over foutjes in zinnen. Mierenneukerij.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mishu is uitgekeken op haar trolltopic. Volslowchatten met Rosepetals vs Cher- beef zeg ik.
Ja want ik wil niet met een lelijke kerel maar ik doe het niet omdat ik wil pronken met iemand. Dus is het anders.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In jouw geval is het uiteraard allemaal anders.
Uit de OP ken ik wel. Mijn beste vriend net zo. Maar volwassen mannen die zo zijn ken ik niet. Begrijpend lezen is moeilijk, moeilijk, moeilijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je ze niet kent, waarom is het dan een terechte op?
Omdat ze het wel ziet op Fok waar mannen opeens hun ware aard laten zien.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je ze niet kent, waarom is het dan een terechte op?
Ja die Rose zegt dat hequote:Op donderdag 19 april 2012 12:27 schreef kingtoppie het volgende:
Wie neemt er nou een vriendin om er mee te pronken? Wat is dit voorn bullshit
Om te beginnen is de zuigelingensterfte onder jongetjes hoger dan onder meisjes. De jongetjes die overleven beginnen aan een leven vol getob.quote:
Denk je dat?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:27 schreef Mishu het volgende:
[..]
Omdat ze het wel ziet op Fok waar mannen opeens hun ware aard laten zien.
Dit is wat zo ongeveer iedereen zal zeggen die wordt aangesproken op hun pronkgedrag. "Nee natúúrlijk gaat het niet om hoe mooi hij is, ik bedoel: mooi meegenomen, maar hij heeft ook wel echt wat te bieden hoor!"quote:Op donderdag 19 april 2012 12:25 schreef Cher- het volgende:
Ja want ik wil niet met een lelijke kerel maar ik doe het niet omdat ik wil pronken met iemand. Dus is het anders.
Sis, do you even lift?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Om te beginnen is de zuigelingensterfte onder jongetjes hoger dan onder meisjes. De jongetjes die overleven, beginnen aan een leven vol getob. Op school halen ze gemiddeld slechtere cijfers dan meisjes en hebben ze vaker last van problemen als ADHD, dyslexie, schyzofrenie en depressies. Mannen hebben bovendien veel meer criminele neigingen en zijn gewelddadiger dan vrouwen. De gevangenis is dan ook een mannendomein.
Mannen hebben vaker dan vrouwen ernstige ziekten en ze zijn eerder verslaafd aan alcohol, tabak of andere drugs. Als ze een zware inspanning leveren, zijn ze meer tijd kwijt aan de herstelperiode. Gooi een man en een vrouw in ijskoud water en de man is eerder dood dan de vrouw. Gelukkig duurt alle ellende maar kort: mannen sterven behoorlijk wat eerder dan vrouwen. Van de 65 plussers bestaat slechts 40 procent uit mannen.
Dus wat nou, vrouwen het zwakke geslacht!!
Happerdehap.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Om te beginnen is de zuigelingensterfte onder jongetjes hoger dan onder meisjes. De jongetjes die overleven, beginnen aan een leven vol getob. Op school halen ze gemiddeld slechtere cijfers dan meisjes en hebben ze vaker last van problemen als ADHD, dyslexie, schyzofrenie en depressies. Mannen hebben bovendien veel meer criminele neigingen en zijn gewelddadiger dan vrouwen. De gevangenis is dan ook een mannendomein.
Mannen hebben vaker dan vrouwen ernstige ziekten en ze zijn eerder verslaafd aan alcohol, tabak of andere drugs. Als ze een zware inspanning leveren, zijn ze meer tijd kwijt aan de herstelperiode. Gooi een man en een vrouw in ijskoud water en de man is eerder dood dan de vrouw. Gelukkig duurt alle ellende maar kort: mannen sterven behoorlijk wat eerder dan vrouwen. Van de 65 plussers bestaat slechts 40 procent uit mannen.
Cher- niet, maar ze gaat er wel één worden voorspel ik.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:28 schreef Id_do_her het volgende:
Niemand heeft hier ooit van een trophy wife gehoord?
Prima, til jij die zware tassen voortaan maar dan.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:28 schreef snakelady het volgende:
Alleen hier heb ik mijn twijfels bij...quote:Op donderdag 19 april 2012 12:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Op je pikkie getrapt?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:27 schreef So_Surreal het volgende:
Goed topic, straks even alles lezen.
Aan de OP te zien is TS een smerig dik wijf
Als je zo'n gigantisch vet mormel bent, dan is (in vergelijking met jou smerige dikke lijf) iedere pik klein ja.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit is wat zo ongeveer iedereen zal zeggen die wordt aangesproken op hun pronkgedrag. "Nee natúúrlijk gaat het niet om hoe mooi hij is, ik bedoel: mooi meegenomen, maar hij heeft ook wel echt wat te bieden hoor!"
Wat is dat?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:28 schreef Id_do_her het volgende:
Niemand heeft hier ooit van een trophy wife gehoord?
Ik dacht dat het toch een best bekend fenomeen was.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Cher- niet, maar ze gaat er wel één worden voorspel ik.
Probeer je nou te peilen of ie jou wil ?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:30 schreef Cher- het volgende:
[..]! Jij gaat toch ook niet met een lelijke vrouw. Of wel?
Eigenlijk gewoon copy/paste en ik wachte gewoon om het een keer te gebruiken, ik zag nu mijn kans.quote:
Omdat ik lelijk ben?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Probeer je nou te peilen of ie jou wil ?
Dat doe ik beide al dus ok.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Prima, til jij die zware tassen voortaan maar dan.
En vergeet je het vuilnis niet buiten te zetten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |