Zo gek hoe dat dan kan verschillen hè? Hier dus echt andersomquote:Op woensdag 18 april 2012 21:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik sluit me aan bij Sannne. Persen is 100x fijner dan ontsluitingsweëen.
Nou het staan van het hoofdje tijdens het persen was het enige moment van die hele bevalling dat ik auw auw auw gejammert heb hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 21:07 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Zo gek hoe dat dan kan verschillen hè? Hier dus echt andersom
ontsluitingsweeen zijn heftig ja..quote:Op woensdag 18 april 2012 21:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik sluit me aan bij Sannne. Persen is 100x fijner dan ontsluitingsweëen.
Ik dus ook aan het ctg op bed!! ik dacht dat ik dood gingquote:Op woensdag 18 april 2012 21:20 schreef Sannne het volgende:
Ja precies dat Bitter!
Ik lag vast aan het ctg en mocht mn bed niet uit. Ik was doodsbang van de pijn en toen moest ik ineens poepen en toen dacht ik nog OOK DAT NOG!
Dus ik zeg Ik moet poepen, mag ik los?
Nee, poep maar, zegt de vpk.
En toen zakte er iets mega groots in mijn lijf.. En toen viel het kwartje. En de pijn kwam niet meer terug.
Vond?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:07 schreef Twinkle20 het volgende:
Zoe ik vond jou wel een heel lief buikje hebben ... Was er een beetje jaloers op!
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:20 schreef Sannne het volgende:
Ja precies dat Bitter!
Ik lag vast aan het ctg en mocht mn bed niet uit. Ik was doodsbang van de pijn en toen moest ik ineens poepen en toen dacht ik nog OOK DAT NOG!
Dus ik zeg Ik moet poepen, mag ik los?
Nee, poep maar, zegt de vpk.
En toen zakte er iets mega groots in mijn lijf.. En toen viel het kwartje. En de pijn kwam niet meer terug.
Hoe kom je die tijd door dat t zo heftig is, dat je denkt van dit trek ik niet (ofzo)quote:Op woensdag 18 april 2012 21:22 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik dus ook aan het ctg op bed!! ik dacht dat ik dood ging![]()
en toen ging de pijn weg en het drukte van onder...eindelijk rust
Hahaquote:Op woensdag 18 april 2012 21:26 schreef Kyara het volgende:
Ja, en dan kom je ook massaal weer hier posten zodra het over bloed, knippen en poepen tijdens de bevalling gaat.
Sjongquote:Op woensdag 18 april 2012 21:27 schreef Sannne het volgende:
Ik weet helemaal niet of ik gepoept hebt.
Volgens mij wel, de verloskundige zei Wauw wat ben jij sterk! Toen zei de verpleegkundige: En wat ruik je sterk
Kutwijf haha. Had net gekotst, zweette als een otter en was ws. aan het poepen, maar DAT wil je niet horen dan!
Ik heb de mijne net ook weer opgezocht. En ook weer tranen. N kwam net thuis en vroeg zich af waar ik nou weer om huil....quote:Op woensdag 18 april 2012 21:20 schreef Gerberaatje het volgende:
*snif* *hormonen* *emo*
het lijkt zo lang geleden![]()
Op één of andere manier zit je echt in een tijd vacuum.... het is in elk geval slim om te weten welke pijnstilling er isquote:Op woensdag 18 april 2012 21:26 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Hoe kom je die tijd door dat t zo heftig is, dat je denkt van dit trek ik niet (ofzo)
Ben geen voorstander van pijnstillers enz maar misschien moet ik me daar ook in verdiepen
Je moet wel. De tranen hebben bij mij wel over mijn wangen gerold. Toen ik na tig uur nog maar 1cm ontsluiting had heb ik voor een ruggenprik gekozen om de tijd door te komen. Daar heb ik heerlijk op geslapen een paar uurtjesquote:Op woensdag 18 april 2012 21:26 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Hoe kom je die tijd door dat t zo heftig is, dat je denkt van dit trek ik niet (ofzo)
Ben geen voorstander van pijnstillers enz maar misschien moet ik me daar ook in verdiepen
haha! ja!quote:Op woensdag 18 april 2012 21:26 schreef Kyara het volgende:
Ja, en dan kom je ook massaal weer hier posten zodra het over bloed, knippen en poepen tijdens de bevalling gaat.
Ik heb dus om pijnstillers gevraagd maar de vk zei dat het te snel ging ervoorquote:Op woensdag 18 april 2012 21:26 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:30 schreef oeke het volgende:
[..]
haha! ja!
En ik zou het zo weer over doen!
Gek genoeg heb ik af en toe gewoon heimwee naar de bevallingen. Zo bijzonder was het.
En persen was bij de eerste 12 minuten en bij nummer 2 ook maar 3 minuten.
En ik heb de buurvrouw wakker gegild.![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:32 schreef Sannne het volgende:
Ik heb door dat bed heen getold. Stond op een gegeven moment naast mn bed tijdens 1 van die ontsluitingsweeen en gilde heel hard OOOOOOOOOOOOH MY GOOOOOOOOOOOOOOD!
En toen is mn infuus verkeerd gaan zitten dus drupte al het vloeistof in mn hand. had daarna een olifantenhand haha.
En die avond lag ik alleen op de verloskamer met mijn dochter op mn borst. In de kamer ernaast gilde iemand 'Oooooh myyy goooood'. Toen moest ik even heel hard huilen..
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:30 schreef oeke het volgende:
[..]
haha! ja!
En ik zou het zo weer over doen!
Gek genoeg heb ik af en toe gewoon heimwee naar de bevallingen. Zo bijzonder was het.
En persen was bij de eerste 12 minuten en bij nummer 2 ook maar 3 minuten.
En ik heb de buurvrouw wakker gegild.![]()
Voor jouw werk is het denk ik heel waardevol dat jij het nu zelf hebt meegemaakt, niet?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:32 schreef Sannne het volgende:
Ik heb door dat bed heen getold. Stond op een gegeven moment naast mn bed tijdens 1 van die ontsluitingsweeen en gilde heel hard OOOOOOOOOOOOH MY GOOOOOOOOOOOOOOD!
En toen is mn infuus verkeerd gaan zitten dus drupte al het vloeistof in mn hand. had daarna een olifantenhand haha.
En die avond lag ik alleen op de verloskamer met mijn dochter op mn borst. In de kamer ernaast gilde iemand 'Oooooh myyy goooood'. Toen moest ik even heel hard huilen..
Ohh pff kan 't me helemaal voorstellen!quote:Op woensdag 18 april 2012 21:30 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik heb dus om pijnstillers gevraagd maar de vk zei dat het te snel ging ervoor
ik heb gegilden met mijn benen geschopt
en geroepen dat het moet ophouden want ik wil het niet meer
![]()
en toen zei de vk "je mag bijna persen"![]()
ohja ik heb mijn ogen de hele tijd dicht gehad denk ik
Ik zoek nog een goede kraamquote:Op woensdag 18 april 2012 21:37 schreef Sannne het volgende:
Ja heel apart, ik vond alleen al die vrouwen waar ik de bevalling van gezien heb 100 keer sterker dan mij zelf. Ik denk dat het een enorm verschil is; thuis bevallen met je eigen hormonen, of in het ziekenhuis met kunstmatige bijstimulatie.
Vooral het mama zijn vind ik speciaal en zou best nog eens een kraamgezinnetje willen doen, gewoon omdat ik nu weet wat het is!
Ga je niet meer als kraam aan de slag nu dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:37 schreef Sannne het volgende:
Ja heel apart, ik vond alleen al die vrouwen waar ik de bevalling van gezien heb 100 keer sterker dan mij zelf. Ik denk dat het een enorm verschil is; thuis bevallen met je eigen hormonen, of in het ziekenhuis met kunstmatige bijstimulatie.
Vooral het mama zijn vind ik speciaal en zou best nog eens een kraamgezinnetje willen doen, gewoon omdat ik nu weet wat het is!
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:37 schreef Kyara het volgende:
Ik wil nog wel een keer hoor. Maar dan vooral vanweze het eindresultaatniet voor de lol of zo.
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:37 schreef Susie het volgende:
Maak die meiden hier nu niet zo bang![]()
Het kan ook "gewoon" relaxed hoorNatuurlijk kan je 17 uur weeen hebben en een uur en 40 minuten persen en dan ook de pomp en een knip, maar dat is allemaal prima te doen hoor
Gewoon zonder pijnstilling, behalve verdoving voor de knip... Mja, bevallen is gewoon niet fijn, zal er geen hobby van maken, maar op zich te doen. Onthoud gewoon dat het echt een keer eindigt en dat je dan het allermooiste van de hele wereld mag begroeten.
Dealquote:Op woensdag 18 april 2012 21:40 schreef Sannne het volgende:
Haha Gerberaatje als ik Elise mee mag nemen kom ik wel hoor
Wat zonde dat het niet te combineren isquote:Op woensdag 18 april 2012 21:40 schreef Sannne het volgende:
Shit mijn quote is kapot!
DML nee ik werk nu in een verpleeghuis.. Niet te combineren met single mama zijn..
Het is denk ik ook maar goed dat je het van tevoren niet weet. Maar je kan wel veel meer dan je ooit gedacht hebt tijdens de bevalling. De juiste krachten komen op dat moment wel naar boven, onthoudt datquote:Op woensdag 18 april 2012 21:40 schreef Zoë23 het volgende:
[..]dat klinkt goed
Bevallen is sowieso wel spannend omdat je je van te voren niet kunt voorstellen hoe het gaat zijn (is ook zo verschillend bij iedereen)
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:37 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ohh pff kan 't me helemaal voorstellen!
Als ik nu hele erge kramp heb dan span ik m'n buik/onderlichaam
Hoop zo dat ik het wat toelaten allemaal
Met m'n ziekenhuisopname was ik heel rustig terwijl ik heel veel buikpijn had (wel gehuild maar dat kwam ook een beetje omdat de verloskundige daar wat in paniek was omdat ze dacht dat ik zou gaan bevallen)
Terwijl ik het ziekenhuis heel eng vond, maar nu dus niet meer
Ietsjes (maar) uit de richting...quote:Op woensdag 18 april 2012 21:42 schreef Sannne het volgende:
Ik zeg altijd ik wil nooit meer bevallen.
Maar voor Elise zou ik het nog 10 keer overdoen hoor
Gezellie Gerberaatje, waar woon je? Haha..
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is denk ik ook maar goed dat je het van tevoren niet weet. Maar je kan wel veel meer dan je ooit gedacht hebt tijdens de bevalling. De juiste krachten komen op dat moment wel naar boven, onthoudt dat![]()
Dat klinkt goed, dankjewelquote:Op woensdag 18 april 2012 21:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is denk ik ook maar goed dat je het van tevoren niet weet. Maar je kan wel veel meer dan je ooit gedacht hebt tijdens de bevalling. De juiste krachten komen op dat moment wel naar boven, onthoudt dat![]()
Dankjewelquote:Op woensdag 18 april 2012 21:42 schreef bitterend het volgende:
De vk riep steeds dat ik moest ontspannen en het laten gebeuren
als ik 1 tip zou hebben is dus ontspan zo goed mogelijk en raak niet in paniek...want je bent in goede handen
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:50 schreef Sannne het volgende:
Oh Zoe, je gaat zo'n bijzondere tijd tegemoet![]()
De eerste keer dat je je kindje ziet, de verliefdheidshormonen, de bijzondere eerste dag, het kennismaken, en zélfs het besef tijdens de bevalling WOW ik ga NU moeder worden..
Dat is onbetaalbaar!
Ja misschien! maar ik heb een hele kleine schaafwondje gehad en een kleine scheurtjequote:Op woensdag 18 april 2012 21:50 schreef Zoë23 het volgende:
Bitterend
Oh omdat je anders kunt uitscheuren ofzo? Of niet?
Ja dat had ik dus ookquote:Op woensdag 18 april 2012 21:48 schreef bitterend het volgende:
Tijdens het persen riep de vk nu niet meer persen
en ik dacht ja daaaahaaaag het kind moet er NU!!! uit ERUITTTTTT
Ontspannen is idd echt heel belangrijk!quote:Op woensdag 18 april 2012 21:42 schreef bitterend het volgende:
De vk riep steeds dat ik moest ontspannen en het laten gebeuren
als ik 1 tip zou hebben is dus ontspan zo goed mogelijk en raak niet in paniek...want je bent in goede handen
[..]
Ik kon dat. De VK zei dat ze nog nooit iemand zoveel energie had zien steken in het wegpuffen van de persweeen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:56 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ookAlsof dat je persweeen kunt tegenhouden zeg
![]()
Maar goed...ik heb wel een poging gedaanAchteraf zei ze dat de navelstreng om het nekje zat, en daarom moest ik wachten met persen
ja idem dito.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:11 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik kon dat. De VK zei dat ze nog nooit iemand zoveel energie had zien steken in het wegpuffen van de persweeen.
Het besef dat ik een kind king krijgen drong 'inééns' in zo'n volle hevigheid tot me door dat ik plankenkoorts kreeg.
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:19 schreef covie het volgende:
Best leuk om te lezen hoe het bij jullie een beetje ging. En hoe zwaar het ook was eigenlijk vind ik het toch nog best positief overkomen allemaal!
Jaquote:Op woensdag 18 april 2012 22:28 schreef Sannne het volgende:
Mignonne, bij ons doen ze dat al! Zowel thuis als in kraamhotel. Bevalt enorm goed! Heb het een keer gedaan voor ik met verlof ging en dat was de meest bijzondere bevalling. Je komt binnen als de kraamvrouw nog in staat is om gewoon te praten en leert ze zo ook een beetje kennen ipv binnen te komen in de oerkrachten en zenuwachtige papa-fase..
En voor de gezinnen enorm fijn natuurlijk, alleen zijn tijdens je bevalling sucks.
Hahaha ja, dat zal wel jaquote:Op woensdag 18 april 2012 22:31 schreef Sannne het volgende:
Maar ook dat is wel fijn, heb je eens een collega om mee te werkenMaar goed dan zal de krvz wel weer later komen
Voel me eigenlijk nog wel goed, mag zeker niet klagen. Merk wel dat alles meer moeite kost.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:29 schreef Zoë23 het volgende:
Roosje39weken!
Hoe voel je je verder? Heb je ook last van krampen oid?
Ik probeer geduldig te wachten
Al is het soms lastig met al die kramp
Kan me voorstellen dat het anders is bij een 2e
Ja dat ga ik zeker doen, en idd wel slim als m'n vriend weet wat mijn mening is & hoe het met pijnstilling zit.
Hij heeft vakantie dus we zijn lekker aan het voorbereiden
Snap denk ik wel wat je bedoelt, het idee dat je lichaam begrijpt wat de bedoeling is en de bewustwording van over een paar weken ben ik echt (weer) mama.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:46 schreef Zoë23 het volgende:
Zie het op zich wel als iets positiefs dat ik krampen enz heb (heb dan toch het gevoel van, er gebeurt iets, ook al is dat misschien niet zo) wordt zo wel bewust van m'n lichaam en alle veranderingen.
(ik weet niet hoe ik 't moet uitleggen)
Hier is het geboortecentrum een aparte afdeling met ook eigen personeel etc. Als je om wat voor een reden dan ook medisch wordt ga je naar beneden waar de ziekenhuis verloskamers zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:51 schreef Troeta het volgende:
Ik zou bevallen in het geboortehotel van het Hagaziekenhuis, leek me wel fijn. Maar dat is dan gewoon in een verloskamer van het ziekenhuis en een verpleegster met een leuk roze randje op haar uniform komt na 2 uur even de telefoon geven zodat je kan bellen als er iets is.
Toen ik om pijnstilling vroeg is die telefoon meteen opgehaald en heb alleen de verpleegster van de pijnstilling een paar keer snel gezien en 5 minuutjes voor ik mocht persen kwam er een verpleegster naast me zitten en legde me uit hoe ik weeën op kon vangen.
Jammer dat ze me dit 20 uur eerder niet vertelden![]()
ik vond de begeleiding erg triest iig, maar lees hier vaak dat dat niet overal is gelukkig.
Ik was vanmiddag nog bij de verloskundige en heb er wel vertrouwen in dat het deze keer wat fijner gaat worden.
Met de baby was alles goed, ze kon alleen niet goed voelen hoe ze lag. Baarmoeders 2 vingers boven de navel(geloof ik),bloedruk in orde en de eerste 2 kilo's zitten eraan.
Leuk dat je de baby voelt Kwisted![]()
Mignonne met je nepUGGS
Mooie grote kamer was het inderdaad waar ik in mijn eentje lag het ene nachtje dat ik moest blijven.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:59 schreef mignonne het volgende:
kraamsuites van het bronovo schijnen dan weer wel heel mooi te zijn.
http://www.bronovo.nl/Bro(...)gafdeling+Amalia.htm
Ik dacht ook dat het op zaal zou zijn omdat ik eerder in de zwangerschap op zaal lag met mijn uitdroging.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:20 schreef Troeta het volgende:
O, maar dan mag je dus in die kraamsuites? Niet op zaal?
Mijn buurvrouw is van de week bevallen en mocht ook blijven, maar die dacht dat ze dan op zaal moest met andere vrouwen, dus die is naar huis gegaan.
Maar het was druk, misschien daardoor?
ja!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:58 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Snap denk ik wel wat je bedoelt, het idee dat je lichaam begrijpt wat de bedoeling is en de bewustwording van over een paar weken ben ik echt (weer) mama.
Ohh!!quote:Op donderdag 19 april 2012 09:48 schreef covie het volgende:
35 weken!!!
![]()
en nóg belangrijker vandaag:
Nog 4 uurtjes en dan![]()
![]()
![]()
VERLOF!!!!!!
![]()
![]()
![]()
inderdaad.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:30 schreef Gerberaatje het volgende:
Lastig LL! Gelukkig hoef je nog niet te beslissen... Aan de andere kant: stel dat je stopt met alle bijwerkingen voor jou erbij en je baby moet straks om een andere reden nog even in het ziekenhuis blijven, dan is dat natuurlijk ook zuur!
Vrien riep vorige week dat we wel een mailtje rond zouden sturenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:25 schreef Roosje84 het volgende:
Geboortekaartjes check... Na lang zoeken en veel ' leuk maar tis het net niet' toch maar besloten zelf aan de slag te gaan.
Volgens mij is daar een goede kans opquote:Op donderdag 19 april 2012 14:25 schreef Solagratia het volgende:
Haha Ophelia, hij is wel pragmatisch in elk geval
Ik heb om half 6 een echo. Ik was er vrij relax onder, maar vind het toch wel spannend worden. Ben nu (naar eigen schatting) 6 weken en 2 dagen. Kan je dan al een hartje zien kloppen?
Vrienden van ons hebben laatst wel zo'n heel fout mailtje met gedetineerde ontsnapt na 9 maandenquote:Op donderdag 19 april 2012 14:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vrien riep vorige week dat we wel een mailtje rond zouden sturen![]()
Van die foute mailtjes ben ik geen fanquote:Op donderdag 19 april 2012 14:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vrienden van ons hebben laatst wel zo'n heel fout mailtje met gedetineerde ontsnapt na 9 maandenrond gestuurd en daarin stond dat ze geen geboortekaartjes maar een donatie aan orange babies zouden doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedere twee wekenquote:Op donderdag 19 april 2012 14:34 schreef Gerberaatje het volgende:
Wauw Ophelia
Ik vond het ook heel bijzonder om de hele ontwikkeling te kunnen zien, vanaf die eerste echo en dan elke week/elke 2 weken tot de (gevoelsmatig) enorme reus die nu in mijn buik zit
Ik zal eens kijken of ik die ook geüpload hebquote:Op donderdag 19 april 2012 14:37 schreef Solagratia het volgende:
Ligt de baby met de handjes voor het gezicht? Wat een verschil dan tussen het kidneyboontje aan het draadje en deze echo.![]()
Ik doe mee aan een studie dus ik krijg tot de 12 weken ook elke week een echo. Vind ik wel een hele bijzondere manier om een zwangerschap te beleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi is dat hèquote:Op donderdag 19 april 2012 15:09 schreef Tante_Soesa het volgende:
Jaaa, en binnen 2 weken (met name in het begin) verandert er zoveel! Hieronder mijn echofoto's, 1e met 8w 3d en de 2e precies 2 weken later...wat een verschil!
[ afbeelding ]
Ons zeepaardje![]()
[ afbeelding ]
die tweede hebben wij altijd wat raar gevonden, kindje was nogal uit verhouding toen. Mega hoofd![]()
Dat dusquote:Op donderdag 19 april 2012 15:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Tante Soesa bij die tweede werd het wel heul echt he!![]()
Hadden wij vandaag ook .. Als je de echo vergelijkt met die van twee weken terug .. Mensenlief wat een verschil. Maar mooi!
Ik ga het serieus steeds meer een wonder vinden maar toen ik vroeger dat mensen hoorde zeggen dacht ik alleen maar: Waar heb je het in godsnaam over?![]()
Nu komt dat besef meer en meer!
I love echo's
Tof Twinkle, van de goede echo!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Tante Soesa bij die tweede werd het wel heul echt he!![]()
Hadden wij vandaag ook .. Als je de echo vergelijkt met die van twee weken terug .. Mensenlief wat een verschil. Maar mooi!
Ik ga het serieus steeds meer een wonder vinden maar toen ik vroeger dat mensen hoorde zeggen dacht ik alleen maar: Waar heb je het in godsnaam over?![]()
Nu komt dat besef meer en meer!
I love echo's
Oh, inderdaad! Bizar, maar ergens wel gaaf om te zienquote:Op donderdag 19 april 2012 15:36 schreef Gerberaatje het volgende:
Bij de IVF-en die we in het VU deden, kreeg je bij de terugplaatsing ook een foto te zien van het zoveel-cellige embryo wat ze terugplaatstenhelaas lukte geen enkele terugplaatsing daar, en bij het MCK waar ik 2 keer zwanger ben geraakt, maakten ze die foto's niet...
Maar dan heb je helemaal een beeld van ik zeg 8 cellige tot voldragen babybizar eigk...
Heel mooiquote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja wonder klinkt mij ook iets te zweverig hoor .. Mijn nichtje is nu 22 weken en die heeft het iedere keer over haar 'wondertje' .. Nou heel leuk voor haar maar zoiets past totaal niet bij ons ..
Maar het blijft bijzonder en mooi
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:54 schreef sproet-je het volgende:
[ afbeelding ]
Hops, ons 5 dagen oude embryo bij terugplaatsing. Niet de beste kwaliteit maar heb nu niets anders op mijn tel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
Dankje Gerberaatje.quote:
Bloeddrukquote:Op donderdag 19 april 2012 17:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Helpt het dan ook niet als je meer zout gaat eten, meer drop ofzo? Dacht ik altijd
En dat iemand dat dan doet en met Babybites aankomt als betrouwbare bron?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:56 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind dit topic altijd zo mooi
'Mkay, let me google that for you'
Uiteraard.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En dat iemand dat dan doet en met Babybites aankomt als betrouwbare bron?
Toen ik weeën had bij Jelle en we de vk gebeld hadden en we naar het ziekenhuis moesten komen, hebben we m'n schoonouders gebeld. M'n schoonmoeder is toen hier gekomen, en bij (slapende) Lotte gebleven. Het was toen half 12 / 12 uur 's avonds. Toen Sander tegen 4:45 thuiskwam is m'n schoonmoeder weer naar huis gegaan, Sander in bed gekropen en Lotte was om 6:15 wakker en heeft niets meegekregen dat we weg waren geweest.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef Troeta het volgende:
Hoe hebben de moeders hier dat gedaan met een 2e kindje of hoe willen jullie dat gaan doen?
Als je maar niemand eraan herinnert wat je voor stoms hebt gedaan.quote:De ultieme vorm van zwangerschapdementie; dat je nog weet dat je gisteren iets héél stoms/dements hebt gedaan, maar dat je vergeten bent wat dat ook alweer was. Ik heb het.
Als je maar niemand eraan herinnert wat je voor stoms hebt gedaan.quote:De ultieme vorm van zwangerschapdementie; dat je nog weet dat je gisteren iets héél stoms/dements hebt gedaan, maar dat je vergeten bent wat dat ook alweer was. Ik heb het.
Gefeliciteerd met je vejaardag Frups!quote:Op vrijdag 20 april 2012 07:58 schreef Frups het volgende:
Zo controle bij de verloskundige & daarna door voor de 20 weken echo!! Spannend!
Daarna lekker lunchen met mijn meneer voor mijn verjaardag!
quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:48 schreef Sopho het volgende:
Tante_Soesa, vet romantischprecies zoals ik het ook zou willen!
Ik kan me dat wel voorstellen in het begin ja. Nu heb ik al inmiddels 10 echo's gehad voornamelijk bij de echoscopiste dus ik heb al meerdere malen kunnen zien dat alles erop en eraan zitquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Heerlijk vooruitzicht voor jou dus![]()
Oww ik zou kei nerveus worden van zo iemand die zegt: ow ja ik denk dat ik nou heth oofdje zie .. of nee toch het buikje .. of nee, voglens mij is het wel het hoofdje.
Gister die echoscopiste ging er echt voor zitten en van de meeste dingen zag ik echt niet wat het was maar dat lichtte zij dan kei goed toe .. echt heul duidelijk!
Ja das waar.. veroskundige is inderdaad geen echoscopiste. Kan het ze dan ook niet helemaal kwalijk nemen. Heb nu 1 keer echo bij vk gehad en 1 keer dan bij echoscopiste .. eens kijken hoe dat in de toekomst gaat dan bij de vk .. heb nog niet echt vergelijkingsmateriaal.. Boontje kon iedereen toen zien, daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben haha.
Pff.. nog uh.. 5 uur![]()
Terwijl ik vandaag toch zat te oen heb op het werk.. hoef me niet te vervelen
Hoe bedoel je dat tinuviel?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:31 schreef Tinuviel het volgende:
Zoë is je 42+2 en nog gaat de verloskundige/ gyn niet actie ondernemen, zodat het kind komt? Lijkt me ook prettig voor jou. En dat verhaal van je tweelingbroer![]()
Solagratia ik duim dat het misschien zelfs helemaal overgaat.
Tante_Sousa, apart verhaal van de gemeente ambtenaar. Ik bedoel, de gemeente heeft er toch zelf ook voor gekozen om op bepaalde dagen & tijdstippen trouwen gratis te maken. Moeten zij toch niet opkijken, als mensen er dan voor kiezen
Ik ben getrouwd, maar ik snap heel goed wat jullie bedoelen. Martijn en ik gaan er wel van uit dat we altijd bij elkaar blijven, maar dat weet je natuurlijk nooit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:56 schreef Kwisted het volgende:
Wat een leuke 3d echo foto's! Ik wil ook!
Tante Soesa, ik herken ons wel in jouw trouw-verhaal. Wij hechten er ook niet zoveel waarde aan. Het feit dat wij samen een kindje krijgen vind ik een veeeeel grotere verbintenis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |