Wel grappig, want Sushi ligt nu eigenlijk ongeveer hetzelfde als bij jou op schoot en dan lijkt ze ook wel weer wat kleiner.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:44 schreef Turbomuis het volgende:
Om ff aan te geven wat een ukkie Momo is: Hier ligt ze bij m'n vriend (die geen extreem grote handen heeft)
[ afbeelding ]
En hier ligt ze bij mij op schoot (wat geen extreem brede schoot is)
[ afbeelding ]
whahahahaaaa!!! Ik kwam echt niet bij van dat Elvisbekkie!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:21 schreef Turbomuis het volgende:
Hier zie je (als je door het onscherpe heen kijkt) wat er over is gebleven van Momo's gebit. Tikje ruïne dus...
[ afbeelding ]
Deze is heel raar, maar d'r Elvisbekkie is aardig duidelijk zo:
[ afbeelding ]
En om het goed te maken ook nog een mooie:
[ afbeelding ]
En nee, Momo heeft niet stiekem toch haar, Merlijn had haar bed ff ingepikt.
Klopt. Pak je haar op met koude handen, dan is het "Gil! Laat me on-mid-de-lijk los!"quote:Op zondag 30 september 2012 13:48 schreef Ordos20 het volgende:
Ze heeft het volgens mij maar half door dat ze het heeft. Trouwens, koude handen is een no-no voor momo!
Jaquote:Op zondag 30 september 2012 16:34 schreef Ordos20 het volgende:
Grappig trouwens, door de klimplant achter MoMo lijkt het net of ze twee lange snorharen heeft
Yup, nek, inclusief sabbelen aan mijn oor, waar ik haar 20x moet wegduwenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:36 schreef Ordos20 het volgende:
Ja nou, van haar grootte maakt ze goed gebruik. Iemand anders ook ervaring met Sphynxen die je schouder/nek als zitting gebruiken als je achter de laptop zit?
Onze Rani is echt een nekklauteraar. Gelijk brommen. Ze springt ook in je armen als jij bijvoorbeeld thuiskomt. Sowieso liggen ze met z'n drieën in bed vaak op de borst en bij je nek en schouders. Soms erg irritant.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:36 schreef Ordos20 het volgende:
Ja nou, van haar grootte maakt ze goed gebruik. Iemand anders ook ervaring met Sphynxen die je schouder/nek als zitting gebruiken als je achter de laptop zit?
Momo weegt 2,7 kilo. Inderdaad een ukkie dusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat weegt momo dan? Spot is groot en weegt 5,5 kilo, budgie is klein en weegt 3,5e kilo. Dat zijn wel mannetjes.
Awww, sweet!quote:[ afbeelding ]
Heb het al 1x gedaan! Alleen die waren iets te klein, had ze toen ook nog niet op alle nageltjes. Nu heb ik dus een bestelling met een andere maat gedaan, hopen dat ze nu helemaal goed zijn. Vriendin van me heeft ze ook. Ze werken echt prima.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Flappe, ik ben heel benieuwd naar je ervaringen daarmee en of het ook blijft zitten. Budgie springt ook aaaaaaaltijd op ons, wij zitten ook volledig onder de krassen op onze rug en schouders. Ik zou zoiets geweldig vinden, maar hoe succesvol is het.... Likken ze het er niet af, eten ze ze niet op?? Ben benieuwd, laat je het weten?
Oh sorry, was vergeten te reageren!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Goh, wat bijzonder om meer te lezen. Ik heb dan zeker wel interesse, als jij uit ervaring kunt zeggen dat het geen gevaar is. Het lijkt me zaaaaalig als Budgie ons geen pijn meer kan doen....Alleen het oplijmen, is dat geen hele strijd? Droogt die lijm snel?
Als je zehebt moet je maar even laten weten welke maat je hebt gekocht en hoe ze passen, en wat Soes (Mag ik Soes zeggen? vast wel he?![]()
) nu weegt, dan kan ik het vergelijken met Budgie....
En ohja, als je je sphynxen baddert, blijven ze dan ook zitten?
Mijn katten gaan sowieso niet naar buiten dus dat is geen probleem.
Goedkoop kattenbakspul is helaas helaas helaas geen optie bij ons, ik heb ook een suikerkat en die piest zich een slag in de rondte, knap kattengrit dat dat kan bolwerken.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:27 schreef vencodark het volgende:
Wij zijn van dure grit afgelopen week overgestapt op goedkope.Van 10 euro per 5 kilo naar 1,12 per 10 kilo (of zoiets). We moeten beetje bezuinigen dus die dure moest vervangen worden. De katten doen niet moeilijk, zo volwassen zijn ze dus al.
Gister ook nieuwe kattenbakken gehaald. We hadden al van die dure die de geuren filteren. Maar het leegscheppen wordt lastig als je man straks zijn arm niet meer mag gebruiken en ik mag niet tillen (zwanger enzo). Dus overgieten op het balkon gaat dus ook niet meer (zeker niet in de winter).
We hebben nu 'roll-over' kattenbakken. Die rol je om, poep gaat in kuipje en het overige griet komt weer op z'n plek. Het werkt!Katten doen wederom niet moeilijk.
Je moet af en toe natuurlijk wel de het deksel enzo even schoonmaken want de poepjes drukken soms wel een beetje af.
Het is met 5 minuten gebeurd, allebei!
Oh en Rani is net een fleecedeken inmiddels. Zo schattig. Xena hangt met haar buik boven de kachel en kijkt tegelijk naar buiten. Hoe gelukkig zal ze zijn.![]()
Hier.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:46 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Goedkoop kattenbakspul is helaas helaas helaas geen optie bij ons, ik heb ook een suikerkat en die piest zich een slag in de rondte, knap kattengrit dat dat kan bolwerken.
Maarre... rolloverbakken? Waar?
Lijkt me errug handig!quote:Op donderdag 1 november 2012 13:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hier.
http://www.zooplus.nl/sho(...)akken_met_kap/315096
Klopt. Dat is ook wel het nadeel wat er ook bij staat. Je moet goede grit hebben en geen halve liters plas erin. Voor ons werkt het tot dusver. Maar we hebben dan ook 2 bakken, 3 katten en die dingen sinds gister nog maar hoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:05 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Lijkt me errug handig!
Maar ik ben bang dat dat niet gaat werken... Merlijn piest zoveel dat er aan het eind van de dag vaak een soort deegkleispul aan de bodem zit, en dat valt er niet af...
Ik heb nu het grit met het hoogste absorbsievermogen dat ik kon vinden. En dat moet eigenlijk ook minstens twee keer per dag leeggeschept worden, dan is het nog te doen. Maar goed, als je allemaal werkt/naar school bent, wordt dat lastig. Resultaat: natte klei...quote:Op donderdag 1 november 2012 14:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klopt. Dat is ook wel het nadeel wat er ook bij staat. Je moet goede grit hebben en geen halve liters plas erin. Voor ons werkt het tot dusver. Maar we hebben dan ook 2 bakken, 3 katten en die dingen sinds gister nog maar hoor.
Wij deden het de laatste tijd om de dag ipv elke dag. Nou, een paar dagen geleden merkten we dat we iets te lang oud grit erin hadden laten liggen. Het stonk naar urine!!quote:Op donderdag 1 november 2012 14:21 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik heb nu het grit met het hoogste absorbsievermogen dat ik kon vinden. En dat moet eigenlijk ook minstens twee keer per dag leeggeschept worden, dan is het nog te doen. Maar goed, als je allemaal werkt/naar school bent, wordt dat lastig. Resultaat: natte klei...
Als de korrels die we nu hebben op zijn zal ik die 's proberen. Positieve reviews bij Zooplus in ieder gevalquote:Op donderdag 1 november 2012 14:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij deden het de laatste tijd om de dag ipv elke dag. Nou, een paar dagen geleden merkten we dat we iets te lang oud grit erin hadden laten liggen. Het stonk naar urine!!
Dus alles weggegooid en de boel weer opgefrist. Als je dat niet bijhoudt.![]()
Wij hebben trouwens altijd Biokat/Biocat gebruikt. Ken je dat?
Die grit bedoel je? Ja, wij waren daar ook tevreden over. Geen pootafdrukjes en weinig verspreiding door het huis. Die goedkopere laat wel pootafdrukjes achter.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:45 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Als de korrels die we nu hebben op zijn zal ik die 's proberen. Positieve reviews bij Zooplus in ieder geval
Ik zie dat ik de MicroFresh al 's heb geprobeerd. Werd echt misselijk van de geur die dat spul had...quote:Op donderdag 1 november 2012 14:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die grit bedoel je? Ja, wij waren daar ook tevreden over. Geen pootafdrukjes en weinig verspreiding door het huis. Die goedkopere laat wel pootafdrukjes achter.
Oh my god, cat gone crazyquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:43 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hugz!
[ afbeelding ]
Koekoek
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:57 schreef Turbomuis het volgende:
Momo is raaaaaaaaaaaar
"Ha! Fijn! Een handdoek op de verwarming! Daar ga ik 's lekker naast zitten!"
[ afbeelding ]
Heuh, dit had ik helemaal gemistquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh my god, cat gone crazy![]()
En dat licht op die eerste foto, ze staat er zo scherp en helder op, prachtig
[..]Wel lekker warm plekkie
Ik geef het omdat ze het heel erg lekker vindt. Da's de enige reden. Als het verder niets toevoegt of zelfs slecht zou kunnen zijn dan ga ik er mee stoppen. Ik zal het de dierenarts eens vragen als ik er toch ben.quote:Op zondag 18 november 2012 12:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee, wat is het nut van een kat kattenmelk geven? Voor zover ik weet is melk alleen voor kittens, mijn katten krijgen alleen brokjes en water, en een doodenkele keer een snoepje of blikje.
Nou, naaktkatten klimmen gewoon heel graag op je rug en schouder (had Scampi ook en volgens mij meerdere katten in dit topic...) en dat doet verrekkes zeerquote:Op maandag 19 november 2012 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wat grappig, die nagels, Flappe! Heb je bij een naaktkat dan meer krassen dan bij een gewone kat? Of is Sushi zo'n bewegelijk aapje?Ik vind die 'bruinige' poten zo mooi
Vooral Rani springt graag in je nek. Bij weggaan en thuiskomt.quote:Op maandag 19 november 2012 21:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nou, naaktkatten klimmen gewoon heel graag op je rug en schouder (had Scampi ook en volgens mij meerdere katten in dit topic...) en dat doet verrekkes zeer!!
Dit was een diervriendelijke oplossing waar ik heel graag gebruik van maak!!
Qua geld bedoel je? Nee joh, 1 dollar!!quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vooral Rani springt graag in je nek. Bij weggaan en thuiskomt.![]()
En dat doet soms echt pijn!
Maar om nu aan kunstnagels te beginnen, dat kost ook steeds weer wat.
Waar dan? Ik zie ze niet in het goedkoop... (Niet dat ik heel ijverig heb gekeken, maar de eerste nederlandstalige link was duur. En als je ze vanuit Engeland moet laten komen lijkt het me ook duur)quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Qua geld bedoel je? Nee joh, 1 dollar!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |