wie is schonequote:Op woensdag 18 april 2012 18:21 schreef gniffie het volgende:
Benieuwd naar schone, maar op het eerste gezicht al 10x beter dan janssen
geil, vertelquote:Op woensdag 18 april 2012 18:22 schreef Tyron het volgende:
Ik heb vannacht trouwens gedroomd over Eriksen
Werd je er geil van?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:22 schreef Tyron het volgende:
Ik heb vannacht trouwens gedroomd over Eriksen
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ajax Netwerk, daar zitten ook alleen de vincerusso's van deze samenleving volgens mij
Liefde voor altijd.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Ik mocht hem Chris noemen btw. Maar we waren op een feest en we plaagte elkaar enzo. Beetje dollen, leuk. Uitendelijk was Chris boos op mij, waarom weet ik niet.
Dus ik vragen; "waarom ben je boos?!".
Zeidie, "oh ben niet boos op jou". [ afbeelding ]
Daarna gaven we elkaar een knuffel en toen werd ik wakker.
Heel leuk zo'n lijstje, ik zal niet zeggen dat het fictie is, maar ik geloof er de ballen van.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb het lijstje al eens gepost maar vooruit:
- Technische Informatica Tudelft Afgerond
- Communicatie Hogeschool Rotterdam Afgerond (pretstudie 1, got me there)
- MEM Hogeschool Afgerond (Pretstudie 2, got me there again)
- Gezondheidswetenschappen, deze zomer Afgerond (EUR)
Masters:
Communicatiewetenschappen, WUR, Afgerond in December
Media- en Journalistiek, EUR, Afgerond in September
Komt dalijk nog een master in de zorgsector bij en Verpleegkunde (HRO). Dan nog een MCSE en wat andere kleinere certificaatjes.
* Helpmefok in before "ja leuk zo'n lijstje en toen werd je wakker uwuwuw fictie".
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:27 schreef gniffie het volgende:
hoe was het schot met zijn derde been trouwens
Snappen er niet veel van daar.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:18 schreef stoeltafel het volgende:
Wat vinden jullie van Frank?
Op AN zijn ze wel extreem negatief, mee eens?
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum12/938-71.php
Barcelona was nergens geweest zonder Ajax, zoveel lijkt me toch duidelijk...quote:
Coach voor het leven benoemen. Bij AN hebben ze een chromosoom te veel.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:18 schreef stoeltafel het volgende:
Wat vinden jullie van Frank?
Op AN zijn ze wel extreem negatief, mee eens?
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum12/938-71.php
Niet overdrijven. Schone is een goede speler maar zeker niet beter dan Theop Janssen. Hij zal ongetwijfeld voor de breedte gehaald zijn. Heel slim van Ajax want hij kost niks, alleen salaris.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:21 schreef gniffie het volgende:
Benieuwd naar schone, maar op het eerste gezicht al 10x beter dan janssen
Op basis van dit seizoen is iedereen beter dan Janssenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:35 schreef RonnieHansen het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Schone is een goede speler maar zeker niet beter dan Theop Janssen. Hij zal ongetwijfeld voor de breedte gehaald zijn. Heel slim van Ajax want hij kost niks, alleen salaris.
Holendrecht en dan de metro pakken hoorde ik laatst in dit topic.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:44 schreef mabo11 het volgende:
YES heb mijn rijbewijs gehaald en heb hem nou met spoed aangevraagd zodat ik zondag naar AJAX - groningen kan. Iemand nog suggesties waar ik de auto gratis kan parkeren?.
Pak gewoon de metro?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:44 schreef mabo11 het volgende:
YES heb mijn rijbewijs gehaald en heb hem nou met spoed aangevraagd zodat ik zondag met de auto naar AJAX - groningen kan. Iemand nog suggesties waar ik de auto gratis kan parkeren?.
2 goede potten gespeeld, afgelopen week was het weer matig, zelfs met zijn maatje Boerrigter op de flank waar die al maanden om roept. Waarom weet ik niet, want Boerrigter gaat amper diepquote:Op woensdag 18 april 2012 18:42 schreef Marsenal het volgende:
Maar nu Janssen eindelijk rendeert zou hij volgend seizoen weer speler van het jaar kunnen worden. Zie ik Schone nog niet doen.
Bulykin zal zijn contract dus niet verlengen, neem ik aan.quote:De Boer wil (jonge) spits en vleugelaanvaller
De Boer laat op de officiële website weten op zoek te zijn naar een vleugelaanvaller en een extra centrumspits. Zoals bekend is voor de positie van vleugelaanvaller Lucioano Narsingh in beeld. De zoektocht naar een flankspeler komt voort uit de wisselvalligheid van zijn team op die positie. "Ze moeten niet denken dat één goede voorzet genoeg is", wijst de voormalige Oranje-captain op onder anderen Aras Özbiliz, Jody Lukoki en Lorenzo Ebecilio. "Iedereen moet negentig minuten een bepaalde norm halen. Nu is het vaak ondermaats geweest. Ik wissel niet voor niks zoveel op die posities. Een mogelijke aankoop moet alleen wel een echte versterking zijn."
Ajax Netwerk
Daarnaast wil hij dus ook een extra spits. "Een jonge spits als het kan”, licht hij toe.
Je baalt gewoon dat jouw lijst er niet bovenuit steekt ondanks die grote mond.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:27 schreef TJV het volgende:
[..]
Heel leuk zo'n lijstje, ik zal niet zeggen dat het fictie is, maar ik geloof er de ballen van.
Hij ziet het dus wel! Liet het alleen nooit merken zodat ons kampioenschap er niet onder zou gaan lijdenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:53 schreef Reemi het volgende:
"Ze moeten niet denken dat één goede voorzet genoeg is", wijst de voormalige Oranje-captain op onder anderen Aras Özbiliz, Jody Lukoki en Lorenzo Ebecilio. "Iedereen moet negentig minuten een bepaalde norm halen"
Bij de Mac ergens, 10 minuutjes lopen naar de arena. Zit ook zo'n la place of zo.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:44 schreef mabo11 het volgende:
YES heb mijn rijbewijs gehaald en heb hem nou met spoed aangevraagd zodat ik zondag met de auto naar AJAX - groningen kan. Iemand nog suggesties waar ik de auto gratis kan parkeren?.
Bij Spaklerweg?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Bij de Mac ergens, 10 minuutjes lopen naar de arena. Zit ook zo'n la place of zo.
De metro pakken? Dat is n kwartiertje minuten lopen man, daar ga je toch niet de metro voor pakkenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:03 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat is bij station Bullewijk, rondom de IKEA.
Daar parkeren dus en de metro pakken!
Helpmefok dolt jullie allemaalquote:Op woensdag 18 april 2012 19:27 schreef Marsenal het volgende:
Ik kan zelf niks vinden als bron. Kon het me al niet voorstellen.
Dostojevskisingel, d8 ik..quote:Op woensdag 18 april 2012 18:44 schreef mabo11 het volgende:
Dus ze zoeken iemand voor in de basis. Dan kom je als snel uit bij Narsingh of Assaidiquote:Op woensdag 18 april 2012 20:05 schreef davihaa het volgende:
We zouden toch geen aankopen voor in de breedte doen?
Wat is er jochie, wil je iets kwijt?quote:
Geen breedte aankopen die ver over de hill waren en niets zouden toevoegen.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:05 schreef davihaa het volgende:
Als iets niks kost is het geen aankoop, en qua salaris zal het nou ook geen dure gast zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:05 schreef davihaa het volgende:
quote:Nicolai Boilesen heeft woensdag een test ondergaan en deze wijst uit dat hij het Europees Kampioenschap van komende zomer zal missen. Dit vertelt hij tegenover het Deense TV2. De blessure die hij 16 februari tegen Manchester United opliep is de oorzaak hiervan, wees de test uit. “Er is geen twijfel aan dat ik dit verschrikkelijk vind”, vertelt de ongelukkige linksachter. Dit seizoen bestond voor de jonge Deen bijna volledig uit blessures.
“Het zou een heel andere situatie zijn geweest als ik wist dat ik heel lang geblesseerd zou zijn,” vervolgt hij. “Ik had veel hoop en het was een grote droom om aan het EK mee te doen, maar dat is dus niet nu. Ik moet begrijpen dat ik pas twintig ben. Hopelijk zijn er nog veel Europees Kampioenschappen waar ik mee mag spelen.”
En een filmpje over een Roemeense variant van Wesley vs Esteban:quote:Tegenover het Deense OnSide laat ex-Ajaxtrainer en huidig Deens bondscoach Morton Olsen weten zeer blij te zijn met de transfer van Lasse Schöne naar Ajax. “Ajax is een goede keuze voor Schöne. Ik denk dat hij zelf, Ajax én het Deense elftal van deze transfer zullen kunnen genieten,” vertelt hij. “Schöne staat voor technisch goed voetbal en dat is het soort voetbal dat Ajax ook speelt. Hij komt voor de stap omhoog, maar ondanks de moeilijke omstandigheden maakt het hem een betere speler, individueel gezien.”
Olsen was dan ook niet verrast van de overstap. Sterker nog, hij gaf Schöne zelfs het advies om naar Ajax te vertrekken.
Die Perez was zo gek nog niet...quote:Op woensdag 18 april 2012 22:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
[ afbeelding ]
Brian Laudrup, enige lichtpuntje in een dramatisch seizoen (en een beetje Richard Knopper :|)
Bij Strandvliet kan je parkeren en dan naar Arena lopenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:45 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Holendrecht en dan de metro pakken hoorde ik laatst in dit topic.
Moet ie maar geen kut neger roepen als je een neger als coach hebtquote:Op woensdag 18 april 2012 22:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die Perez was zo gek nog niet...
Hij riep toch kanker neger?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Moet ie maar geen kut neger roepen als je een neger als coach hebt
quote:Siem de Jong en Christian Eriksen weten elkaar op het veld altijd goed te vinden. Steekpassje hier, doelpuntje daar. Het lijkt erop dat de twee ook volgend seizoen voor Ajax spelen, maar dan kunnen de middenvelders wel eens concurrenten van elkaar zijn, voorspelt De Jong in VI.
Vrienden
De lange afwezigheid van Kolbeinn Sigthórsson zorgt ervoor dat De Jong ook dit seizoen weer veel wedstrijden als spits speelt, maar eigenlijk is en blijft hij een aanvallende middenvelder. De positie ook om zich op door te ontwikkelen, al dreigt concurrentie.
"Als iedereen fit is, heeft de trainer enkele lastige keuzes te maken. Hij kent mijn ambities en daar ga ik voor," vertelt De Jong in Voetbal International. Hij moet de strijd aan met Eriksen en Theo Janssen.
Hij vervolgt: "Ik verwacht dat Christian gewoon bij Ajax blijft. Ik zie hem niet zo snel naar een club als Manchester City of Chelsea gaan. We zijn vrienden, maar straks misschien ook concurrenten. Ook Christian weet waar mijn voorkeur ligt."
Al te veel zorgen over seizoen 2012-2013 maakt De Jong zich voorlopig niet. "Dat zien we dan wel weer. Voorlopig telt maar een ding en dat is kampioen worden."
Dat kan ook inderdaad.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Bij Strandvliet kan je parkeren en dan naar Arena lopen
quote:Ajax is in actie gekomen als het gaat om het nieuwe seizoen. Woensdag werd Lasse Schöne voor drie seizoenen vastgelegd en inmiddels wordt er ook serieus werk gemaakt van de komst van Luciano Narsingh en Niklas Moisander. Ajax heeft een bod uitgebracht op Narsingh, dat is afgewezen door sc Heerenveen, en heeft van AZ toestemming gekregen om te onderhandelen met Moisander.
Ook Narsingh mag al om tafel gaan met de landskampioen. "Ik weet inmiddels dat Luciano een voorkeur heeft voor Ajax”, zegt technisch directeur Johan Hansma tegen De Telegraaf. "De insteek is nog steeds om Narsingh te behouden. We willen zijn contract tot 2013 openbreken, opwaarderen en verlengen. Maar daar zijn twee partijen voor nodig en eerlijk gezegd, denk ik dat de kans daarop klein is. Indien hij niet bijtekent, willen we voorkomen dat hij volgend jaar transfervrij de deur uitloopt en hem graag verkopen."
De 21-jarige Narsingh, die werd geboren in Amsterdam en al in de jeugdopleiding van Ajax speelde, was in januari ook al in beeld bij Ajax. Toen vond hij het te kort dag voor een transfer, maar nu wil hij wel graag terugkeren naar zijn geboortestad. "Ajax heeft al een indicatief bod uitgebracht, maar dat hebben we afgewezen", zegt Hansma. "Heerenveen heeft nu tegen de zaakwaarnemer van Narsingh (Mino Raiola, red.) gezegd eerst te kijken of hij er met de club kan uitkomen. Overigens is het ons om het even of dat Ajax of een andere clubs is."
Frank de Boer mag dus gaan proberen om Narsingh over te halen bij Ajax te tekenen en heeft inmiddels telefonisch contact gehad met AZ-verdediger Moisander, die in beeld is om Jan Vertonghen op te volgen in het hart van de Amsterdamse defensie. Evenals Narsingh speelde de inmiddels 26-jarige Moisander al eens voor Ajax: de Fin haalde het eerste elftal echter niet en belandde via FC Zwolle bij AZ. Daar loopt zijn contract volgend jaar zomer af.
"Het is een internationale regel dat clubs die een speler met een doorlopend contract willen kopen, de belangstelling bij zijn huidige club moeten melden om met hem te mogen praten. En Ajax doet dat – net als alle andere Nederlandse clubs – altijd heel correct", aldus algemeen directeur Toon Gerbrands van AZ. "We zitten nog niet in de fase van de transfer dat er al een bod door Ajax is gedaan. Als Ajax of een andere club wil onderhandelen, zullen we onze prijs bepalen aan de hand van de duur van het contract én hoe goed Niklas is geworden."
Hij zal echt wel wat kunnen, AZ heeft nog steeds de minste goals tegen in de Eredivisie en dat komt niet omdat ze een topkeeper op het doel hebben staanquote:Op donderdag 19 april 2012 08:08 schreef stoeltafel het volgende:
Dat las ik ook al op AN maar dat lijkt me niet. Deze vent kan toch beter voetballen. Tja niemand lijkt positie maar waarom is dan Bergkamp wel positief of Jonk of de Boer?
Met Derk, Siggy en Narsingh voorin met daarachter Eriksen en Janssen/Schone rol je heel wat clubs met gemak op hoor. Aras en Lorenzo zijn gewoon (nog) niet goed genoegquote:Op donderdag 19 april 2012 10:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik snap niet dat Ajax weer een hoop lijkt te willen gaan inkopen. Probeer de plek van Vertonghen gewoon op te vullen en pak er nog een spits bij.
Toby moet die rol gaan overnemen. Jantje was ook niet vanaf dag 1 een leiderquote:Op donderdag 19 april 2012 10:14 schreef Catch22- het volgende:
je hebt gewoon een leider nodig achterin, met ervaring... en die lopen niet in de jeugd
Valt wel mee. Gerichte, niet al te dure, aankopen om een team te versterken.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik snap niet dat Ajax weer een hoop lijkt te willen gaan inkopen. Probeer de plek van Vertonghen gewoon op te vullen en pak er nog een spits bij.
"De Anita", is dat de nieuwe naam voor het omslagpunt dit seizoen (en vorig seizoen)?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:32 schreef gniffie het volgende:
Boerrigter kan er ook niks van![]()
Ik vind zijn transfer toe nu toe ook matig, en het spel tot de Anita was dit seizoen ook slecht. Welke een sterke persoonlijkheid met veel durf, daarom altijd
Fixed.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben een beetje bang dat Moisander een Wielaertje is.
Werkt toch nooit.. Gewoon verhuren of knokken.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:20 schreef Catch22- het volgende:
kunnen ze castillion en sneijder niet verkopen met een terugkoopclausule?
wel slim om gewoon altijd de doen bij opgeleide spelers. Maar Sneijder en Castillion gaan het gewoon nooit maken.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:20 schreef Catch22- het volgende:
kunnen ze castillion en sneijder niet verkopen met een terugkoopclausule?
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op donderdag 19-04-2012 om 12:35:28Goed nieuws, de transfer van Luciano Narsingh naar Ajax gaat rondkomen, waarschijnlijk tussen de 4 en 6 miljoen. #AJAX reageer retweet
Hij schijnt nu gewoon te verlengen bij Inter, las ik netquote:Op donderdag 19 april 2012 12:40 schreef Catch22- het volgende:
om maar te zwijgen over de kaarten die hij pakt
Mijn droom voorhoede!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:52 schreef J2T het volgende:
Boerrigter Kolbeinn, Narsingh![]()
![]()
![]()
Niemand kan ons stoppen.
Ik zie er ook niks bijzonders aan.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben een beetje bang dat Moisander een Wielaertje wordt.
Er is ook niets bijzonders aan.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik zie er ook niks bijzonders aan.
?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:10 schreef Smoofie het volgende:
We hebben gwn geld nodig. Klaar. Uit EL stappen plz, ty.
Eh... whut?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:10 schreef Smoofie het volgende:
We hebben gwn geld nodig. Klaar. Uit EL stappen plz, ty.
quote:
3.8 mil tv geldquote:
Oh eredivisie livequote:Op donderdag 19 april 2012 14:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
3.8 mil tv geld. Nigga plz. Ajax moet gewoon conctractbreuk plegen met EL.
Als Ajax uit EL stapt is er kans dat ze gwn rond de 18 mil kunnen krijgen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh eredivisie live. Dat contract loopt sowieso in 2013 af. En het is niet alsof Ajax nu direct extra geld nodig heeft. Deze zomer hebben we zat geld voor aankopen. In ieder geval de aankopen die we nodig hebben.
En ik dacht dat je de europaleague bedoelde, vond het al een vreemd bericht
Was eens een bericht, dat Ajax evenveel zou kunnen vangen als FC porto als niet meer, en die krijg 18 milquote:
De kans is juist wel groot dat ze weggaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:24 schreef Wessiej het volgende:
Oke, kans is dus absoluut niet groot. Stel je voor dat je weg zou gaan, maar het andere bedrijf kan je na 1 jaar niets meer betalen, moet je met puppyogen terugkeren bij EL. Die de helft bieden.
Je verkoopt je wedstrijden aan een partij voor meerdere jaren. Dit kan EL zelf zijn, eurosport, RTL, SBS etc etc. Sport 1. Of allemaal.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:24 schreef MPC60 het volgende:
Sorry maar ik snap het niet.Als Ajax uit EL stapt hoe gaan ze dat doen met bv Ajax-Feyenoord? Moet je dan weer een andere betaalzender hebben om die wedstrijd te kijken? Gaat Ajax het dan zelf doen? Je ziet, ik snap het niet.
De helft van niks is nog steeds niks. Overigens is de kans dat ze bij EL weg gaan vrij groot, of in ieder geval dat er een ander systeem komt. In 2013 of 2014 lopen de contracten met EL af en de grote clubs zijn sowieso niet van plan voor dit bedrag daar in te blijven.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:24 schreef Wessiej het volgende:
Oke, kans is dus absoluut niet groot. Stel je voor dat je weg zou gaan, maar het andere bedrijf kan je na 1 jaar niets meer betalen, moet je met puppyogen terugkeren bij EL. Die de helft bieden.
Is dat alleen voor de thuiswedstrijden of ook voor de uitwedstrijden?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je verkoopt je wedstrijden aan een partij voor meerdere jaren. Dit kan EL zelf zijn, eurosport, RTL, SBS etc etc. Sport 1. Of allemaal.
Het ligt niet zo simpel, je hebt medewerking van de andere clubs nodigquote:Op donderdag 19 april 2012 14:27 schreef Smoofie het volgende:
Waarom denk je dat ze Römer hadden genomen voor de Rvc?
Om de boel op stelten te zetten.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:27 schreef Smoofie het volgende:
Waarom denk je dat ze Römer hadden genomen voor de Rvc?
Hoeft niet. Zou wel handig zijn als bijv. Ajax, Feyenoord en PSV samen gaan verkopen. Die wedstrijden trekken de meeste kijkers, en dit zijn de clubs die ze in het buitenland wel kennen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ligt niet zo simpel, je hebt medewerking van de andere clubs nodig
Elke eredivisieclub heeft alleen de rechten van zijn thuiswedstrijd. Dus EL voor alle uitwedstrijden van Ajax, voor thuis moet je maar een abbo op Ajax-TV nemen (!). Als Ajax gelooft zo meer te kunnen verdienen, denk het niet in NL, we zijn geen betaal-tv land...quote:Op donderdag 19 april 2012 14:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Is dat alleen voor de thuiswedstrijden of ook voor de uitwedstrijden?
Dat komt nog wel hoor, steeds meer mensen hebben al digitaal enz. Ook de samenvattingen niet meer bij de publieke omroep helpt. Dan moeten mensen wel een ab. nemen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:29 schreef tcr het volgende:
[..]
Elke eredivisieclub heeft alleen de rechten van zijn thuiswedstrijd. Dus EL voor alle uitwedstrijden van Ajax, voor thuis moet je maar een abbo op Ajax-TV nemen (!). Als Ajax gelooft zo meer te kunnen verdienen, denk het niet in NL, we zijn geen betaal-tv land...
Inderdaad, Hollanders willen alles gratis.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:29 schreef tcr het volgende:
[..]
Elke eredivisieclub heeft alleen de rechten van zijn thuiswedstrijd. Dus EL voor alle uitwedstrijden van Ajax, voor thuis moet je maar een abbo op Ajax-TV nemen (!). Als Ajax gelooft zo meer te kunnen verdienen, denk het niet in NL, we zijn geen betaal-tv land...
Ik weet wel dat Ajax ook voor EL vaak meldde dat ze in eigen beheer meer zouden kunnen verdienen maar dat ze solidair zijn met de andere clubs.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoeft niet. Zou wel handig zijn als bijv. Ajax, Feyenoord en PSV samen gaan verkopen. Die wedstrijden trekken de meeste kijkers, en dit zijn de clubs die ze in het buitenland wel kennen.
Ja, maar nu het zo slecht gaat en ze echt weer willen groeien zijn ze echt niet solidair hoorquote:Op donderdag 19 april 2012 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Ajax ook voor EL vaak meldde dat ze in eigen beheer meer zouden kunnen verdienen maar dat ze solidair zijn met de andere clubs.
Geloof ik niks van, af en toe een wedstrijd kopen misschien, maar dat zet ook geen zoden aan de dijk. Dan kopen ze alleen de toppers.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat komt nog wel hoor, steeds meer mensen hebben al digitaal enz. Ook de samenvattingen niet meer bij de publieke omroep helpt. Dan moeten mensen wel een ab. nemen.
Dat weet ik niet, je hebt toch 2 ploegen nodig om een wedstrijd te spelenquote:Op donderdag 19 april 2012 14:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar nu het zo slecht gaat en ze echt weer willen groeien zijn ze echt niet solidair hoor.
Alle ajacieden willen elke wedstrijd van Ajax wel zien. Als ze voor 5 euro per maand Ajax-TV nemen en als die dan de wedstrijden uitzendt....met Sierd de vosquote:Op donderdag 19 april 2012 14:32 schreef tcr het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, af en toe een wedstrijd kopen misschien, maar dat zet ook geen zoden aan de dijk. Dan kopen ze alleen de toppers.
In portugal hebben ze ook meer TV geld, nou, daar is er ook geen betaal-TV cultuur, en buiten de top 4 is alles een RKC.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, je hebt toch 2 ploegen nodig om een wedstrijd te spelen
Zuid-amerika en noord ook een beetje is Ajax wel "populair". China kun je proberenquote:Op donderdag 19 april 2012 14:33 schreef dimmak het volgende:
Maar jullie vergeten dat de toppers dan ook aan meer landen verkocht kunnen worden! China, Indonesië, Brazillie en ga zo maar door.
In Indonesië leeft het volgens mij ook aardig. Plus in Denemarken zijn ze ook allemaal fan nu.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zuid-amerika en noord ook een beetje is Ajax wel "populair". China kun je proberen.
Ik denk dat het begrip "alle ajacieden" dan erg gaat tegenvallen als ze ineens 5 euro per maand moeten betalen om de wedstrijden te zien (en dan alleen thuis).quote:Op donderdag 19 april 2012 14:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alle ajacieden willen elke wedstrijd van Ajax wel zien. Als ze voor 5 euro per maand Ajax-TV nemen en als die dan de wedstrijden uitzendt....met Sierd de vos. EN dan krijg je ook alle extra dingen van de toekomst enz.
Die 6 euro is afzetterij per wedstrijdquote:Op donderdag 19 april 2012 14:35 schreef tcr het volgende:
[..]
Ik denk dat het begrip "alle ajacieden" dan erg gaat tegenvallen als ze ineens 5 euro per maand moeten betalen om de wedstrijden te zien (en dan alleen thuis).
Denk dat 5 euro wel erg rooskleurig is, een wedstrijd is al 6 euro, dus reken op hetzelfde wat je nu voor EL betaalt en dan heb je alleen Ajax.
Hier is dat natuurlijk giga naar beneden gegaan door het falen van Sport7 en Talpaquote:Op donderdag 19 april 2012 14:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In portugal hebben ze ook meer TV geld, nou, daar is er ook geen betaal-TV cultuur, en buiten de top 4 is alles een RKC.
Dat lijkt me niet, dan snappen ze zelf ook wel dat mensen niet bereid zijn dat te betalen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:35 schreef tcr het volgende:
[..]
Ik denk dat het begrip "alle ajacieden" dan erg gaat tegenvallen als ze ineens 5 euro per maand moeten betalen om de wedstrijden te zien (en dan alleen thuis).
Denk dat 5 euro wel erg rooskleurig is, een wedstrijd is al 6 euro, dus reken op hetzelfde wat je nu voor EL betaalt en dan heb je alleen Ajax.
Maar daar zijn ze toch al vrij in?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:37 schreef dimmak het volgende:
Ik denk dat het voornamelijk ook zit in het exploiteren naar buitenland.
Als de Mol de samenvattingen koopt voor SBS kun je al tig meer verdienen aan NL zelf. Maar het is(voor een Ajax) voornamelijk buitenland waar je je op moet richten ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:37 schreef dimmak het volgende:
Ik denk dat het voornamelijk ook zit in het exploiteren naar buitenland.
Zeg ook niet dat het goedkoop is, geef alleen aan dat een "Ajax-TV" het voetbal kijken niet goedkoper maakt en dat er dan ineens 2,5 miljoen mensen een abonnement nemen (hoeveel ajacieden waren er ook alweer?).quote:Op donderdag 19 april 2012 14:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die 6 euro is afzetterij per wedstrijd.
Maar in engeland bijv betalen ze wat...30 quid per maand voor football.
Ik geloof het wel, alle rechten liggen in de handen van EL.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Dus dat gaat ook via EL en delen alle clubs in mee?
5 euro per maand. Kijk, een miljoen mensen zullen dat niet doen. Want het gross is teletekst supporter. Als 250k dat doen.. heb je al 4 x zoveel aan tv geld als nu. En dat is alleen binnenland.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:40 schreef tcr het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het goedkoop is, geef alleen aan dat een "Ajax-TV" het voetbal kijken niet goedkoper maakt en dat er dan ineens 2,5 miljoen mensen een abonnement nemen (hoeveel ajacieden waren er ook alweer?).
En tja 30 pond, dat is dus het dubbele van hier, dan zijn de opbrengsten ook hoger, al denk ik dat dan er een boel opzeggingen komen voor EL en dat Ajax-TV niet eens van de grond komt.
Ik vond hem gisteren aardig analyseren bij Chelsea- Barcelonaquote:Op donderdag 19 april 2012 14:42 schreef wieisboos het volgende:
Frank zit bij de clasico van zaterdag
Dat moet ook wel, anders gaan de duitsers ons opjagen.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:00 schreef Devv het volgende:
Als Ajax in Enschede kampioen wordt dan verwacht ik wel dat ze in een Chinook terug naar Amsterdam vliegen.
Vond ik wel meevallen gisteren, hij was lovend over Real en Mourinho, maar dat Real tegen Barca altijd een beetje raar doet, daar heeft hij wel gelijk inquote:
twitter:CatenaccioNL twitterde op donderdag 19-04-2012 om 15:00:57Ajax schiet het meest op doel (375) en heeft minste schoten op doel nodig om te kunnen scoren: 4,6 http://t.co/XIXb5IcI Data: @InfostradaNL reageer retweet
Oh, alles klopte wel, alleen hij zei ook dat hij vindt dat de Barca spelers zich niet aanstellen, wat dus wel zo is.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen gisteren, hij was lovend over Real en Mourinho, maar dat Real tegen Barca altijd een beetje raar doet, daar heeft hij wel gelijk in
Gisteren was de grootste aansteller Drogbaquote:Op donderdag 19 april 2012 15:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh, alles klopte wel, alleen hij zei ook dat hij vindt dat de Barca spelers zich niet aanstellen, wat dus wel zo is.
BeNeLiga FTW!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:03 schreef Moonlighter het volgende:
Is het eigenlijk theoretisch mogelijk dat AJAX uit de eredivisie stapt en zich aansluit bij de bundesliga of premier league?
Dan heb je 15 miljoen alleen al in nederland. Maar dan heb je ook meer kosten en het moet nog maar van de grond zien te komen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
5 euro per maand. Kijk, een miljoen mensen zullen dat niet doen. Want het gross is teletekst supporter. Als 250k dat doen.. heb je al 4 x zoveel aan tv geld als nu. En dat is alleen binnenland.
De kosten zijn niet hoog.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dan heb je 15 miljoen alleen al in nederland. Maar dan heb je ook meer kosten en het moet nog maar van de grond zien te komen.
Sowieso is het geen heel handig idee als je ineens 6 verschillende abonnementen moet kopen om de eredivisie te volgen, ze moeten voor de nederlandse TV gewoon samenwerken met de overige clubs in de eredivisie, maar wel op een andere manier. En dan de buitenlandse TV rechten zelf exploiteren.
Die zat gwn bij een horetje ofzo.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja want z'n broer was het vergeten schijnt
quote:De Bundesliga incasseert vanaf 2013 jaarlijks ongeveer 628 miljoen euro voor de uitzendrechten van de voetbalwedstrijden. De Duitse liga ondertekende dinsdag een 4-jarig contract tot 2017 met een totale waarde van 2,5 miljard euro.
Goeie vraag, geen ideequote:Op donderdag 19 april 2012 15:11 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik kom Hans van der Zee af en toe tegen. Werkt hij nou nog voor Ajax?
Dit. Toen met talpa, al was het geen succes, was het tenminste nog 100 miljoen.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:13 schreef J2T het volgende:
Zelfs Belgie heeft ons ingehaald. Nou dan doe je echt wat fout.
Eredivisie live doet het wel steeds beter volgens mij. Mensen zijn ook steeds meer bereid om wedstrijden te kopen. Mijn pa koopt nu ook bijna elk weekend wel een wedstrijd, terwijl hij dat vroeger nooit deed.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:13 schreef J2T het volgende:
Zelfs Belgie heeft ons ingehaald. Nou dan doe je echt wat fout.
Dan kan hij beter aan ab. nemen.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:14 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Eredivisie live doet het wel steeds beter volgens mij. Mensen zijn ook steeds meer bereid om wedstrijden te kopen. Mijn pa koopt nu ook bijna elk weekend wel een wedstrijd, terwijl hij dat vroeger nooit deed.
Dat zeg ik ook altijd tegen hem, maar dat wil hij dan weer niet omdat hij er dan aan vast zit. Hij is nu elke maand wel meer kwijt idd.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan kan hij beter aan ab. nemen.
En EL doet het minder slecht, niet beter.
En in wat voor kwaliteit....quote:Op donderdag 19 april 2012 15:17 schreef tja77 het volgende:
Je kunt beter gewoon gratis kijken, laptop aansluiten op je flatscreen. En je kijkt ALLES gratis.
Waarom stoppen ze Eredivisie Live niet gewoon in het basispakket, en dan 10 euro per maand erbij. En dat je dan kan kiezen om het niet de doen. En dan geen samenvattingen meer om 7 uur bij de NOS. Maar alles op EL. Veel beter.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En in wat voor kwaliteit....
En wat een supporter ben je dan man, waar lopen we nou over te zaniken? Idd, te weinig TV geld voor NL clubs, jij bent 1 van de oorzaken.
Kwaliteit is prima, en fatsoenlijk commentaar.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En wat een supporter ben je dan man, waar lopen we nou over te zaniken? Idd, te weinig TV geld voor NL clubs, jij bent 1 van de oorzaken.
Omdat er héél veel mensen zijn die GEEN EL willen en zich genaaid voelen als ze ervoor moeten betalen?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:23 schreef IAMCOMINGHOME het volgende:
[..]
Waarom stoppen ze Eredivisie Live niet gewoon in het basispakket, en dan 10 euro per maand erbij. En dat je dan kan kiezen om het niet de doen. En dan geen samenvattingen meer om 7 uur bij de NOS. Maar alles op EL. Veel beter.
Hij kiest ervoor. En hij zou anders ook geen abonnement nemen. Ze verliezen er niks door. En de voetballerij heeft het toch allang van het buitenland verloren, dus die paar miljoen extra zou niks uitmakenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sport 7 ?!?!?!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:23 schreef IAMCOMINGHOME het volgende:
[..]
Waarom stoppen ze Eredivisie Live niet gewoon in het basispakket, en dan 10 euro per maand erbij. En dat je dan kan kiezen om het niet de doen. En dan geen samenvattingen meer om 7 uur bij de NOS. Maar alles op EL. Veel beter.
Inderdaad, buitenlandse interesse in bijv. el classico is groter dan in een topper van nederlandse bodem. El classico van komend weekend verwachten ze 600 miljoen kijkers. Ik zie dat niet gebeuren voor een nederlandse topper.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:25 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Hij kiest ervoor. En hij zou anders ook geen abonnement nemen. Ze verliezen er niks door. En de voetballerij heeft het toch allang van het buitenland verloren, dus die paar miljoen extra zou niks uitmaken
Hoe groot zijn die verschillen dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:31 schreef Smoofie het volgende:
het gaat erom dat ook Portugal en Belgie meer TV-gelden hebben.
Ter vergelijking, FC porto krijgt 18 miljoen aan TV geld, Ajax 3.8 ofzo nu.quote:
Dat is inderdaad een te groot verschil. Maar waar ligt dat dan aan?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ter vergelijking, FC porto krijgt 18 miljoen aan TV geld, Ajax 3.8 ofzo nu.
In belgie hebben ze bijna 2x zoveel.
In Portugal, Spanje leeft er eigenlijk maar één ding. Is gewoon cultuur.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een te groot verschil. Maar waar ligt dat dan aan?
Ja maar in Belgie ook dubbel zoveel, in Belgie kijken ze ook naar wielrennen en veldrijden. Dus is voetbal niet een exceptioneel grotere sport dan hier in Nederland.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:37 schreef davihaa het volgende:
[..]
In Portugal, Spanje leeft er eigenlijk maar één ding. Is gewoon cultuur.
Als je het afzet tegen de stadionbezoeken, ook relatief, scoort nederland na duitsland het hoogstquote:Op donderdag 19 april 2012 15:37 schreef davihaa het volgende:
[..]
In Portugal, Spanje leeft er eigenlijk maar één ding. Is gewoon cultuur.
Al die Nederlandse streamkijkers.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een te groot verschil. Maar waar ligt dat dan aan?
Die hebben ze in andere landen niet?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Al die Nederlandse streamkijkers.
En het ongelofelijk slecht geregelde EL.
Qua zender is het een goede zender, financieel gezien (in ieder geval voor Ajax) klopt er geen reet van, als zelfs België meer binnenharkt aan TV geld...quote:Op donderdag 19 april 2012 15:42 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Wat is er mis met EL? Vind het wel een prettige zender eigenlijk
Word enorm slecht geleid .quote:Op donderdag 19 april 2012 15:42 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Wat is er mis met EL? Vind het wel een prettige zender eigenlijk
Was een grapjequote:Op donderdag 19 april 2012 15:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die hebben ze in andere landen niet?
Internet is iets internationaals, hebben ze in Spanje, Duitsland, Portugal, enz dus ook.
is idd krom, maar dan nog vind ik het allemaal magertjes.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:46 schreef Catch22- het volgende:
in nl worden de gelden toch ook evenredig verdeelt? is ook krom imho
Een duitserquote:Op donderdag 19 april 2012 16:10 schreef BrokenArrow het volgende:
Wie is die donkere jongen naast Frank?
Ik ken die gast die de schaal toen oppaktequote:
Onzin lijkt mij, wij spelen gewoon met 2 AM ipv 1. Natuurlijk wordt de ruimte iets kleiner maar je ziet dat Eriksen bv vaker voor Janssen komt dan andersom, dat wordt dus afgesproken.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
vd gijp zei nog dat het helemaal geen goede keus was. schone speelt het liefst met de punt naar voren en ajax met de punt naar achter
Vd Gijp zegt wel vaker dingen. Hij was gratis, en als hij niet past merken we dan wel. Het is niet echt een gigantisch risico of zo. T is niet alsof we 'm kopen voor 5 miljoen.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
vd gijp zei nog dat het helemaal geen goede keus was. schone speelt het liefst met de punt naar voren en ajax met de punt naar achter
Dat laatste klopt wel maar dat betekent toch niet dat hij dan in een andere systeem meteen onbruikbaar isquote:Op donderdag 19 april 2012 16:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
nog 1 na dezequote:Op donderdag 19 april 2012 16:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
wat voor contract heeft theo? nog 2 seizoenen na dit seizoen?
Als Schone zijn loopvermogen verbeterd en fysiek wat sterker word is er niks aan de hand hoorquote:Op donderdag 19 april 2012 16:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waar is die mafkees die beweerde dat Kuijt nooit zou komen? Was jij dat Smoofie?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:51 schreef Happel het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 19-04-2012 om 16:47:56De verwachting is dat #Feyenoord binnen drie weken met een aanbieding richting Kuyt / Liverpool gaat komen. reageer retweet
Die halen ze echt niet binnen hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar is die mafkees die beweerde dat Kuijt nooit zou komen? Was jij dat Smoofie?![]()
![]()
Dat is een aanbieding nerdquote:Op donderdag 19 april 2012 17:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar is die mafkees die beweerde dat Kuijt nooit zou komen? Was jij dat Smoofie?![]()
![]()
Geloof me nou, Mr. Yellow krijg OOK DIT weer voor elkaar. Verder houdt hij dit jaar Guidetti en Drenthe zit in het vliegtuig naar Rotterdam as we speak.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is een aanbieding nerd
Wie zegt dat ie ja zegt?
Ja, Ajax kan ook wel een aanbieding naar messi/Barcelona versturen. Komt toch ook niet hier heenquote:Op donderdag 19 april 2012 17:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
Kuijt heeft niet voor niets een clausule die hem tegen gereduceeerd tarief terug naar Feijenoord laat gaanquote:Op donderdag 19 april 2012 17:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, Ajax kan ook wel een aanbieding naar messi/Barcelona versturen. Komt toch ook niet hier heen
Verkeerde topicquote:Op donderdag 19 april 2012 17:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
wat moet Feyenoord voor hem betalen?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kuijt heeft niet voor niets een clausule die hem tegen gereduceeerd tarief terug naar Feijenoord laat gaan.
Dat betekend niet meteen dat hij komt.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kuijt heeft niet voor niets een clausule die hem tegen gereduceeerd tarief terug naar Feijenoord laat gaan.
Het werd hier pertinent uitgesloten!quote:Op donderdag 19 april 2012 17:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat betekend niet meteen dat hij komt.
Hij is er toch nog nietquote:Op donderdag 19 april 2012 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het werd hier pertinent uitgesloten!
1 miljoen salaris per jaar, 1.1 miljoen transfer. Krabbendam beweert dat er zelfs GEEN transfersom hoeft te worden betaald, maar dat gelooft niemand.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat moet Feyenoord voor hem betalen?
De situatie is nog precies hetzelfde, alleen nu heeft Feyenoord contact gezocht ipv alleen maar praten over contact zoeken, fantastischquote:Op donderdag 19 april 2012 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het werd hier pertinent uitgesloten!
Ja inderdaad, Nederlands internationalquote:Op donderdag 19 april 2012 17:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sowieso, Kuyt, net als Drenthe.
Zelfs Pieters is internationalquote:Op donderdag 19 april 2012 17:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Nederlands internationalEn Drenthe
Nee die Boerrigter is goed joh
Vorige keer zat zo'n Ajaxtroll te zeiken dat ik hem er op mocht wijzen als er dingen in het nieuws kwamen waaruit bleek dat er tóch sprake zou (kunnen) zijn van Kuijt naar Feijenoord. Er was zelfs iets met een sok opeten ofzo.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:39 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Maarehhh, HMF....hou dat dan ff in t kakkerlakken topic...
Mag ie weer samenwerken met pizzaquote:Op donderdag 19 april 2012 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=163551
Blinde paling in Volendam. NEEM DALEY MEE
Pieters beter dan Drenthe?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zelfs Pieters is international, en van een hoger niveau dan Drenthe ja.
BLINDE PIZZAquote:Op donderdag 19 april 2012 17:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Mag ie weer samenwerken met pizza
In de SC ben je chill, als het over Ajax gaat ben je echt een kk troll en moet je gewoon opdonderen.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pieters beter dan Drenthe?![]()
Ze spelen niet eens op dezelfde positie koekwaus! Het is niet voor niets dat Derksen / Genee / Gijp zeggen dat ALS Drenthe zich nou eens zou richten op de LB positie hij ALLANG vaste speler zou zijn in het NL elftal.
En ook Boerrigter kan je niet met Drenthe vergelijken, die is een factor 30 keer slechter dan deze negroïde held.
Ik ben helemaal geen troll. Ik ben de eerste (!) die alle Ajacieden feliciteerde na mijn ongelijk doordat Feijenoord zo nodig gelijk moest spelen tegen Roda.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In de SC ben je chill, als het over Ajax gaat ben je echt een kk troll en moet je gewoon opdonderen.
Nee, Boerrigter van een hoger niveau dan Drenthe. Pieters was alleen om aan te geven dat "nederlands international" niet persé een goed argument is. Pieters is een mongoolquote:Op donderdag 19 april 2012 17:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pieters beter dan Drenthe?![]()
Ze spelen niet eens op dezelfde positie koekwaus! Het is niet voor niets dat Derksen / Genee / Gijp zeggen dat ALS Drenthe zich nou eens zou richten op de LB positie hij ALLANG vaste speler zou zijn in het NL elftal.
En ook Boerrigter kan je niet met Drenthe vergelijken, die is een factor 30 keer slechter dan deze negroïde held.
Boerrigter is beter dan drenthe op linksbuiten.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen troll. Ik ben de eerste (!) die alle Ajacieden feliciteerde na mijn ongelijk doordat Feijenoord zo nodig gelijk moest spelen tegen Roda.
Ik ben donders serieus.
Je bent geen troll, je lult alleen nogal veel uit je nekquote:Op donderdag 19 april 2012 17:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen troll. Ik ben de eerste (!) die alle Ajacieden feliciteerde na mijn ongelijk doordat Feijenoord zo nodig gelijk moest spelen tegen Roda.
Ik ben donders serieus.
Drenthe speelt bij Everton niet onverdienstelijk: Boerrigter speelt als een mongool bij Ajax op drie potten na dit seizoen.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Boerrigter is beter dan drenthe op linksbuiten.
want die heeft ook al zo ontzettend veel wedstrijden gespeeld op hoog niveauquote:Op donderdag 19 april 2012 17:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Boerrigter is beter dan drenthe op linksbuiten.
Niet te vergeten dat de halve Engelse (sub)top Boerrigter wil hebben. O nee, wacht even, dat was Drenthe.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:46 schreef Cara het volgende:
[..]
want die heeft ook al zo ontzettend veel wedstrijden gespeeld op hoog niveau
Goed argument hoorquote:Op donderdag 19 april 2012 17:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Drenthe speelt bij Everton niet onverdienstelijk: Boerrigter speelt als een mongool bij Ajax op drie potten na dit seizoen.
Drenthe > Boerrigter.
Boerrigter speelt geweldig bij Ajax, elke wedstrjd die hij gespeeld heeft en had tot z'n vermoeidheidsbreuk. Wat lul je nou stomquote:Op donderdag 19 april 2012 17:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Drenthe speelt bij Everton niet onverdienstelijk: Boerrigter speelt als een mongool bij Ajax op drie potten na dit seizoen.
Drenthe > Boerrigter.
Die wilde ook Carrol hebben, wat is je punt nou.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat de halve Engelse (sub)top Boerrigter wil hebben. O nee, wacht even, dat was Drenthe.
Dat Drenthe eindbaas is en Boerrigter niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die wilde ook Carrol hebben, wat is je punt nou.
Drenthe heeft geen basisplaats bij Everton, vorige week zat hij niet eens bij de selectiequote:Op donderdag 19 april 2012 17:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Drenthe > Boerrigter.
Hij is een half seizoen geblesseerd geweest, leer eens discussiëren met argumenten in plaats van net zoals al die mongolen uit rotterdam zomaar wat uit je nek te lullen. Zou je een stuk geloofwaardiger overkomen. En de halve engelse subtop zit ook niet achter Drenthe aan.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat de halve Engelse (sub)top Boerrigter wil hebben. O nee, wacht even, dat was Drenthe.
Hij had een disciplinaire schorsing.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Drenthe heeft geen basisplaats bij Everton, vorige week zat hij niet eens bij de selectie
feit: Drenthe heeft zichzelf op hoog niveau bewezenquote:Op donderdag 19 april 2012 17:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij is een half seizoen geblesseerd geweest, leer eens discussiëren met argumenten in plaats van net zoals al die mongolen uit rotterdam zomaar wat uit je nek te lullen. Zou je een stuk geloofwaardiger overkomen. En de halve engelse subtop zit ook niet achter Drenthe aan.
Je bedoelt op de bank in Spanje waar iedereen 'm kwijt wilde? Is nou niet echt bewijzen.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:51 schreef Cara het volgende:
[..]
feit: Drenthe heeft zichzelf op hoog niveau bewezen
feit: Boerrigter heeft niet hoger dan ajax gevoetbald
feit: Boerrigter moet het eerst meer eens op hoger niveau laten zien voor men hem beter noemt dan Drenthe
man die gast heeft gewoon een tijd in de basis van Real gestaan. Bij Hercules alom geprezen en moest na een financieel geschil het veld ruimen. Had niets met voetbal te maken.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je bedoelt op de bank in Spanje waar iedereen 'm kwijt wilde? Is nou niet echt bewijzen.
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:51 schreef Cara het volgende:
[..]
feit: Boerrigter moet het eerst meer eens op hoger niveau laten zien voor men hem beter noemt dan Drenthe
Bij Real bewezen?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:51 schreef Cara het volgende:
[..]
jijbentboos.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bij Real bewezen?Dit seizoen speelde hij trouwens slechts 8 wedstrijden bij Everton.
En als Drenthe echt zo goed zou zijn als jullie beweren zou hij sowieso al niet naar Feyenoord gaan.
hihi goed argument gr grquote:Op donderdag 19 april 2012 17:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
jijbentboos.
En jawel, want deze man heeft échte clubliefde![]()
![]()
Iets wat Ajacieden nooit zullen begrijpen
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
jijbentboos.
![]()
Hercules, met pietje velthuizeennn. niveautje subtop eredivisie is dat manquote:Op donderdag 19 april 2012 17:53 schreef Cara het volgende:
[..]
man die gast heeft gewoon een tijd in de basis van Real gestaan. Bij Hercules alom geprezen en moest na een financieel geschil het veld ruimen. Had niets met voetbal te maken.
haha, grappigquote:Op donderdag 19 april 2012 17:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
jijbentboos.
![]()
Drenthe heeft alleen liefde voor geld manquote:Op donderdag 19 april 2012 17:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
jijbentboos.
![]()
Volgens mij zat Velthuizen daar altijd op de bank omdat er een veel betere keeper in de basis stond.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hercules, met pietje velthuizeennn. niveautje subtop eredivisie is dat man. Boerrigter werd ook alom geprezen bij Ajax en RKC, het is fantastisch.
Hoe komen jullie er trouwens bij dat Drenthe uberhaupt naar Feyenoord gaat?
Mensen vragen waarom wij Feyenoorders denken dat Drenthe terug komt, het antwoord is toch echt clubliefde. Kan ik toch ook niets aan doen.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:59 schreef Smoofie het volgende:
Feyenoorders die denken dat clubliefde alleen daar bestaat. Tyf toch lekker op man.
En waaruit blijkt dat Drenthe dat heeft dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:00 schreef Cara het volgende:
[..]
Mensen vragen waarom wij Feyenoorders denken dat Drenthe terug komt, het antwoord is toch echt clubliefde. Kan ik toch ook niets aan doen.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:00 schreef Cara het volgende:
[..]
Mensen vragen waarom wij Feyenoorders denken dat Drenthe terug komt, het antwoord is toch echt clubliefde. Kan ik toch ook niets aan doen.
KA-BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMquote:Royston Drenthe keert terug in De Kuip. De 25-jarige Nederlandse international verruilt het Spaanse Real Madrid transfervrij voor Feyenoord, waar hij een contract voor drie seizoenen zal ondertekenen.
Royston Drenthe speelde tussen 2005 en 2007 al ongeveer 30 officiële duels voor Feyenoord, waarin hij helaas nul keer scoorde. Desondanks werd de jonge voetballer al snel publiekslieveling in De Kuip.
Zo behoedde Drenthe, dankzij zijn keiharde werk, het wisselvallige Feyenoord van gezichtsverlies tegen de koploper PSV. Gesloopt werd hij voor het eindsignaal vervangen, liggend op de brancard incasseerde Royston het klaterende applaus van de supporters. Tijdens de match Feyenoord - FC Utrecht vermaakte Drenthe het publiek met een fenomenale beweging, die vergelijkbaar was met die van Ronaldinho.
Het huidige seizoen kwam de Nederlander uit voor het Engelse Everton, daar hij overbodig bevonden is door de clubleiding van Real Madrid.
En de bron is?quote:
Dat dusquote:
ik hoop dat die mislukte idioot daar terugkeert eigenlijkquote:Op donderdag 19 april 2012 18:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Haha, Goeie grap. Jullie gaan er gewoon van uit dat hij terugkomt, want ja clubliefde. Dat geloof je toch zeker zelf niet?
Geeft wel weer aan wat voor een genieën daar rondlopen in Rotterdam, de tering. En hij heeft 2 wedstrijden of zo in de basis gestaan bij Real.
Ahem, 28. En totaal 46 keer gespeeld.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Geeft wel weer aan wat voor een genieën daar rondlopen in Rotterdam, de tering. En hij heeft 2 wedstrijden of zo in de basis gestaan bij Real.
HOPPA.quote:Drenthe wil terug naar Feyenoord
Laatste update: 10 januari 2012 12:24
info
LIVERPOOL - Royston Drenthe is niet van plan nog heel lang in het buitenland te voetballen. De 24-jarige flankspeler, die momenteel uitkomt voor Everton, mikt op een terugkeer in de eredivisie binnen twee à drie jaar.
Foto: ProShots
Er is maar één club binnen Nederland waar hij wil spelen: Feyenoord. "Ik keer daar zeker terug. Feyenoord doet het weer goed hè," vertelt hij in het magazine van NUsport.
"Wanneer? Zeker voor 2015. Ik wil nog een beetje explosiviteit hebben. Wil zeker niet als pinch hitter terugkeren."
Gevoel
De laatste Feyenoord-PSV had voor Drenthe een dubbele lading. Feyenoord is de club waar hij zijn opleiding genoot en twee jaar in het eerste speelde, maar bij PSV speelt zijn boezemvriend Georginio Wijnaldum. Toch was Drenthe opgetogen over de 2-0 zege van de Rotterdammers.
"Georginio is mijn neefje, maar sorry, ik kan niet ineens voor PSV zijn omdat hij daar speelt. Ik heb gewoon een heel ander 010-gevoel dan iedereen, je weet toch. Het is niet eens een liefdegevoel. Het is gewoon… Rotterdamse trots."
Centen
De veelbesproken overstap van Wijnaldum was voer voor discussie afgelopen zomer. Ook tussen Drenthe en de huidige PSV'er. "Ik was met hem in Suriname toen hij die keuze moest maken."
"Georginio is ook een rasechte Rotterdammer. Feyenoord is de club die hem heeft groot gebracht. Waardoor hij nu zijn centen kan verdienen. Ik had die keuze nooit gemaakt. Ik zei tegen hem: je bent echt gek als je dat doet. Maar, ik respecteer hem wel."
In drie seizoenen. Real Madrid speelt in één seizoen al meer dan 46 wedstrijden.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ahem, 28. En totaal 46 keer gespeeld.
lul er nou maar overheen, Boerrigter heeft ivm Drenthe helemaal niets gepresteerd en laten zien. Oh en ik geloof dat Drenthe ongeveer een pot of 30 in de basis heeft gestaan, maar dat zegt genoeg over je kennis van zaken.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Haha, Goeie grap. Jullie gaan er gewoon van uit dat hij terugkomt, want ja clubliefde. Dat geloof je toch zeker zelf niet?
Desondanks heeft hij op het niveau gespeeld waar Boerrigter nooit is geweest EN nooit zal komen.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
In drie seizoenen. Real Madrid speelt in één seizoen al meer dan 46 wedstrijden.
Deze heldquote:Op donderdag 19 april 2012 18:04 schreef Cara het volgende:
[..]
lul er nou maar overheen, Boerrigter heeft ivm Drenthe helemaal niets gepresteerd en laten zien. Oh en ik geloof dat Drenthe ongeveer een pot of 30 in de basis heeft gestaan, maar dat zegt genoeg over je kennis van zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |