wie is schonequote:Op woensdag 18 april 2012 18:21 schreef gniffie het volgende:
Benieuwd naar schone, maar op het eerste gezicht al 10x beter dan janssen
geil, vertelquote:Op woensdag 18 april 2012 18:22 schreef Tyron het volgende:
Ik heb vannacht trouwens gedroomd over Eriksen
Werd je er geil van?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:22 schreef Tyron het volgende:
Ik heb vannacht trouwens gedroomd over Eriksen
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ajax Netwerk, daar zitten ook alleen de vincerusso's van deze samenleving volgens mij
Liefde voor altijd.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Ik mocht hem Chris noemen btw. Maar we waren op een feest en we plaagte elkaar enzo. Beetje dollen, leuk. Uitendelijk was Chris boos op mij, waarom weet ik niet.
Dus ik vragen; "waarom ben je boos?!".
Zeidie, "oh ben niet boos op jou". [ afbeelding ]
Daarna gaven we elkaar een knuffel en toen werd ik wakker.
Heel leuk zo'n lijstje, ik zal niet zeggen dat het fictie is, maar ik geloof er de ballen van.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb het lijstje al eens gepost maar vooruit:
- Technische Informatica Tudelft Afgerond
- Communicatie Hogeschool Rotterdam Afgerond (pretstudie 1, got me there)
- MEM Hogeschool Afgerond (Pretstudie 2, got me there again)
- Gezondheidswetenschappen, deze zomer Afgerond (EUR)
Masters:
Communicatiewetenschappen, WUR, Afgerond in December
Media- en Journalistiek, EUR, Afgerond in September
Komt dalijk nog een master in de zorgsector bij en Verpleegkunde (HRO). Dan nog een MCSE en wat andere kleinere certificaatjes.
* Helpmefok in before "ja leuk zo'n lijstje en toen werd je wakker uwuwuw fictie".
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:27 schreef gniffie het volgende:
hoe was het schot met zijn derde been trouwens
Snappen er niet veel van daar.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:18 schreef stoeltafel het volgende:
Wat vinden jullie van Frank?
Op AN zijn ze wel extreem negatief, mee eens?
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum12/938-71.php
Barcelona was nergens geweest zonder Ajax, zoveel lijkt me toch duidelijk...quote:
Coach voor het leven benoemen. Bij AN hebben ze een chromosoom te veel.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:18 schreef stoeltafel het volgende:
Wat vinden jullie van Frank?
Op AN zijn ze wel extreem negatief, mee eens?
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum12/938-71.php
Niet overdrijven. Schone is een goede speler maar zeker niet beter dan Theop Janssen. Hij zal ongetwijfeld voor de breedte gehaald zijn. Heel slim van Ajax want hij kost niks, alleen salaris.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:21 schreef gniffie het volgende:
Benieuwd naar schone, maar op het eerste gezicht al 10x beter dan janssen
Op basis van dit seizoen is iedereen beter dan Janssenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:35 schreef RonnieHansen het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Schone is een goede speler maar zeker niet beter dan Theop Janssen. Hij zal ongetwijfeld voor de breedte gehaald zijn. Heel slim van Ajax want hij kost niks, alleen salaris.
Holendrecht en dan de metro pakken hoorde ik laatst in dit topic.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:44 schreef mabo11 het volgende:
YES heb mijn rijbewijs gehaald en heb hem nou met spoed aangevraagd zodat ik zondag naar AJAX - groningen kan. Iemand nog suggesties waar ik de auto gratis kan parkeren?.
Pak gewoon de metro?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:44 schreef mabo11 het volgende:
YES heb mijn rijbewijs gehaald en heb hem nou met spoed aangevraagd zodat ik zondag met de auto naar AJAX - groningen kan. Iemand nog suggesties waar ik de auto gratis kan parkeren?.
2 goede potten gespeeld, afgelopen week was het weer matig, zelfs met zijn maatje Boerrigter op de flank waar die al maanden om roept. Waarom weet ik niet, want Boerrigter gaat amper diepquote:Op woensdag 18 april 2012 18:42 schreef Marsenal het volgende:
Maar nu Janssen eindelijk rendeert zou hij volgend seizoen weer speler van het jaar kunnen worden. Zie ik Schone nog niet doen.
Bulykin zal zijn contract dus niet verlengen, neem ik aan.quote:De Boer wil (jonge) spits en vleugelaanvaller
De Boer laat op de officiële website weten op zoek te zijn naar een vleugelaanvaller en een extra centrumspits. Zoals bekend is voor de positie van vleugelaanvaller Lucioano Narsingh in beeld. De zoektocht naar een flankspeler komt voort uit de wisselvalligheid van zijn team op die positie. "Ze moeten niet denken dat één goede voorzet genoeg is", wijst de voormalige Oranje-captain op onder anderen Aras Özbiliz, Jody Lukoki en Lorenzo Ebecilio. "Iedereen moet negentig minuten een bepaalde norm halen. Nu is het vaak ondermaats geweest. Ik wissel niet voor niks zoveel op die posities. Een mogelijke aankoop moet alleen wel een echte versterking zijn."
Ajax Netwerk
Daarnaast wil hij dus ook een extra spits. "Een jonge spits als het kan”, licht hij toe.
Je baalt gewoon dat jouw lijst er niet bovenuit steekt ondanks die grote mond.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:27 schreef TJV het volgende:
[..]
Heel leuk zo'n lijstje, ik zal niet zeggen dat het fictie is, maar ik geloof er de ballen van.
Hij ziet het dus wel! Liet het alleen nooit merken zodat ons kampioenschap er niet onder zou gaan lijdenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:53 schreef Reemi het volgende:
"Ze moeten niet denken dat één goede voorzet genoeg is", wijst de voormalige Oranje-captain op onder anderen Aras Özbiliz, Jody Lukoki en Lorenzo Ebecilio. "Iedereen moet negentig minuten een bepaalde norm halen"
Bij de Mac ergens, 10 minuutjes lopen naar de arena. Zit ook zo'n la place of zo.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:44 schreef mabo11 het volgende:
YES heb mijn rijbewijs gehaald en heb hem nou met spoed aangevraagd zodat ik zondag met de auto naar AJAX - groningen kan. Iemand nog suggesties waar ik de auto gratis kan parkeren?.
Bij Spaklerweg?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Bij de Mac ergens, 10 minuutjes lopen naar de arena. Zit ook zo'n la place of zo.
De metro pakken? Dat is n kwartiertje minuten lopen man, daar ga je toch niet de metro voor pakkenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:03 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat is bij station Bullewijk, rondom de IKEA.
Daar parkeren dus en de metro pakken!
Helpmefok dolt jullie allemaalquote:Op woensdag 18 april 2012 19:27 schreef Marsenal het volgende:
Ik kan zelf niks vinden als bron. Kon het me al niet voorstellen.
Dostojevskisingel, d8 ik..quote:Op woensdag 18 april 2012 18:44 schreef mabo11 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |