Ik vond dat gedoe met tsunami en islamisering beter bekken eigenlijk.twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 22-04-2012 om 12:40:37Blok kwebbelt over "dissidenten" en "terugfluiten". Grote onzin. Unanieme PVV-fractie tegen Brusselse diktaten en aanval op onze ouderen. reageer retweet
Ik hoop dat Henk en Ingrid weten wat diktaten zijn. Of iig de ouders van Henk en Ingrid. En gaan de moslims zich niet verwaarloosd voelen nu? Vragen, vragen...quote:Op zondag 22 april 2012 12:46 schreef Friek_ het volgende:
De 'Brusselse diktaten' zijn nu weer de grote boosdoeners.
Ik ben PVV-moe.quote:Op zondag 22 april 2012 12:46 schreef Friek_ het volgende:
De andere pol. partijen en de media niet, kijk maar naar buitenhof het is Wilders Wilders en nog maals Wilders.quote:
Daar is de partij dan wel weer goed voor, maar het constante gezanik over PVV beleid blijft me verbazen. Die partij is sinds de oprichting al zo achterlijk als een looien deur, en anno 2012 moeten we ons nog steeds verbazen over dit feit wanneer Wilders weer eens iets achterlijks doet?quote:Op zondag 22 april 2012 12:53 schreef Oud_student het volgende:
[..]
De andere pol. partijen en de media niet, kijk maar naar buitenhof het is Wilders Wilders en nog maals Wilders.
En waarom?
Je kunt de schuld aan hem geven, uitleggen dat hij ongelijk heeft, en dat zijn partij verwerpelijk is en dat zijn plannen fout zijn.
Zo camoufleer je het gebrek van je eigen partij, visie en plannen.
Wat een geluk voor de gevestigde partijen dat de PVV bestaat
En daarna nog een paar jaartjes wachtgeld.quote:Op zondag 22 april 2012 12:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Och, stel dat je werkloos bent. Dan is een goed betaald Kamerlidmaatschap helemaal geen slechte optie. Zelfs als de Kamer na 2 jaar of zo weer ontbonden wordt, heb je toch 2 jaar kunnen incasseren en het staat leuk op je CV.
Die zijn namelijk van 'allochtonen'.quote:Op zondag 22 april 2012 12:46 schreef Friek_ het volgende:
Wat een onzin, alsof z'n fractie ook maar iets te zeggen heeftquote:Op zondag 22 april 2012 12:44 schreef Jarno het volgende:
Ik vond dat gedoe met tsunami en islamisering beter bekken eigenlijk.twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 22-04-2012 om 12:40:37Blok kwebbelt over "dissidenten" en "terugfluiten". Grote onzin. Unanieme PVV-fractie tegen Brusselse diktaten en aanval op onze ouderen. reageer retweet
Ik bedoel dus ook mensen met gewicht. Stumperds zijn er inderdaad genoeg te vinden.quote:Op zondag 22 april 2012 12:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Och, stel dat je werkloos bent. Dan is een goed betaald Kamerlidmaatschap helemaal geen slechte optie. Zelfs als de Kamer na 2 jaar of zo weer ontbonden wordt, heb je toch 2 jaar kunnen incasseren en het staat leuk op je CV.
Mwa Brinkman was natuurlijk een prima voorbeeld voor de anderenquote:Op zondag 22 april 2012 13:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof z'n fractie ook maar iets te zeggen heeft
Nouja ze hadden dus wel wat te zeggen in de zin dat er fractieleden waren die dreigden zich af te splitsen. Als je wilt weten wie moet je voor de verkiezingen kijken wie er onverwachts niet meer op de kandidatenlijst staan.quote:Op zondag 22 april 2012 13:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof z'n fractie ook maar iets te zeggen heeft
Ik hoop dat die dan even een boekje opendoen over hoe het gaat in die dictatoriale fractie.quote:Op zondag 22 april 2012 13:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nouja ze hadden dus wel wat te zeggen in de zin dat er fractieleden waren die dreigden zich af te splitsen. Als je wilt weten wie moet je voor de verkiezingen kijken wie er onverwachts niet meer op de kandidatenlijst staan.
Lekker geloofwaardig. Die man maakt zich met de dag belachelijker.quote:Op zondag 22 april 2012 12:44 schreef Jarno het volgende:
Ik denk dat het grootste deel van de CDA aanhang daar onderhand op teruggekomen is, als dat niet al het geval geweest was.quote:Op zondag 22 april 2012 12:53 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Wat een geluk voor de gevestigde partijen dat de PVV bestaat
Dat dus ja.quote:Op zondag 22 april 2012 13:55 schreef nikk het volgende:
Lekker geloofwaardig. Die man maakt zich met de dag belachelijker.![]()
De racist Wilders heeft zijn hand overspeelt, hij is gedoemd tot zijn dood alleen te lopen schelden in de oppositie. Hij zal nooit maar dan ook nooit regeringsmacht krijgen. De rol van die klootzak is eindelijk uitgespeeld.quote:Samsom bereid tot regeren met Rutte
telegraaf
DEN HAAG - PvdA-leider Diederik Samsom is bereid na de verkiezingen te regeren met de VVD van premier Mark Rutte, bijvoorbeeld in een paars-plusvariant. Samsom zei dat zondagavond in de tv-rubriek Brandpunt. „Ik ben tot alles bereid, als iedereen over zijn schaduw heen wil springen.”
Samsom wil dat na de verkiezingen snel een nieuw kabinet wordt gevormd, liefst in 14 dagen. Dan kan snel worden begonnen met een nieuwe begroting voor 2013. In de aanloop van de verkiezingen wil Samsom samenwerken met de andere partijen in de Tweede Kamer om Nederland uit de crisis te helpen. „Ik zal niet op mijn handen blijven zitten.”
Reageren niet mogelijk.
Nou, de ouderen in ieder geval ook niet zo meer, bij monde van de ANBO...quote:Op maandag 23 april 2012 07:47 schreef kossikvassik2 het volgende:
ZIjn er serieus nog mensen die de onzin praat van egoist WIlders nog geloven?
Lijkt erop dat Wilders dus alleen nog de Europakaart heeft straks.quote:Wilders maakt zich niet populair bij ouderenbond
AMSTERDAM - Met zijn besluit de stekker uit de coalitie te trekken heeft PVV-leider Geert Wilders zich niet populair gemaakt bij de ouderenbond ANBO.
Wilders stelde zaterdag dat hij uit het Catsoverleg was gestapt omdat de AOW'ers te hard werden getroffen. Directeur van de ANBO Liane den Haan denkt dat hij de ouderen heeft gebruikt als excuus om de stekker eruit te trekken.
"Er zijn ontzettend veel bezuinigingen ten nadele van ouderen waar hij wel aan heeft meegewerkt", zei Den Haan maandagochtend op Radio 1.
"Van mij had hij de stekker er eerder uit mogen trekken." Nu komt het volgens haar echter ongelegen. "Niemand zit te wachten op een politieke crisis. Op deze manier komt niemand verder." Ze wees erop dat ook andere groepen door de bezuinigingen worden getroffen.
Slechte dienst
VVD-fractieleider Stef Blok stelde zondag in Buitenhof dat Wilders de ouderen een slechte dienst heeft bewezen. Volgens hem gingen de ouderen er op langere termijn juist op vooruit. De pensioenfondsen zouden door de snellere verhoging van de AOW-leeftijd namelijk meer ruimte krijgen.
Den Haan denkt dat het nadeel voor ouderen op de langere termijn inderdaad kleiner zou worden. Toch ziet ze ook een lichtpuntje. "Nieuwe ronde, nieuwe kansen", zei ze over de grote kans dat nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven.
Nouja, plus de standaard islamofoben dus.quote:Op maandag 23 april 2012 08:07 schreef Jarno het volgende:
Lijkt erop dat Wilders dus alleen nog de Europakaart heeft straks.
Ipv een edit dus.quote:Op maandag 23 april 2012 08:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ah, Jarno is met zichzelf aan het chatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |