Zeg, ik ga geen foto's maken van alles wat ik in huis hebquote:Op woensdag 18 april 2012 13:33 schreef Etcetera het volgende:
Heb je toevallig foto's ofzodan kunnen E. en ik in elk geval kijken of het ons iets lijkt. Voor hetzelfde geld hebben we compleet andere smaken
Dat hout heeft al een bestemmingquote:Op woensdag 18 april 2012 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
Hebben jullie een openhaard? Red heeft nog wel wat hout.
Ok, het hout van de boom van je buren dan.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat hout heeft al een bestemmingbroerlief D. heeft in zijn nieuwe huis een open haard, en gezien alles wat hij alleen al het afgelopen jaar voor mij/ons heeft gedaan, sta ik graag elke dag een half uurtje te hakken om het klein te krijgen.
Jouw reacties in dat topicquote:Op woensdag 18 april 2012 13:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg, ik ga geen foto's maken van alles wat ik in huis heb![]()
![]()
In elk geval een tv-meubel:
[TK] Glazen tv meubel in goede staat aangeboden
Als ik hun boom mag omzagen...quote:Op woensdag 18 april 2012 13:52 schreef Cobra4 het volgende:
Ok, het hout van de boom van je buren dan.
Waarom zou je geen bijdrage leveren? Juist hier kun je gewoon je mening verkondigen, mits onderbouwd door pics argumentenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:53 schreef B.ertha het volgende:
Wat een discussies, laat ik daar maar niet aan bijdragen
Ik kan alleen zeggen dat wij een gezonde mix van nieuw en tweedehands hebben, met een nadruk op niet al te oud tweedehands.
Dat blijktquote:Op woensdag 18 april 2012 13:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik kon mezelf niet meer inhouden
Ik heb liever een houtenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg, ik ga geen foto's maken van alles wat ik in huis heb![]()
![]()
In elk geval een tv-meubel:
[TK] Glazen tv meubel in goede staat aangeboden
Ik kan wel de bijdrage leveren dat ik ook nog wel nieuwe meubels zoek?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarom zou je geen bijdrage leveren? Juist hier kun je gewoon je mening verkondigen, mits onderbouwd door pics argumenten
Ook dan verwijs ik je naar het eerder gepostte topicquote:Op woensdag 18 april 2012 13:55 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan wel de bijdrage leveren dat ik ook nog wel nieuwe meubels zoek?
Nee, niet eens. Ik kan bij de kringloop vaak niets leuks vinden. Ik ben wel op zoek naar een retro tafellamp en vloerlamp. Dat valt nog niet mee.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt? Ik had bij jullie ook wel wat retro kringloopjes verwacht
Ik zou trouwens best wat meer nieuwe spullen willen hebben hoor. Maar ik vind nieuwe meubels vaak erg lelijk, of heul duur
En ik maar wachten na die tweet.quote:
Stoelen zijn misschien welkomquote:Op woensdag 18 april 2012 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ook dan verwijs ik je naar het eerder gepostte topic
Verder hebben we nog een flinke stapel verhuisdozen over, en wat timmerhout en keukenblad-stukken. Ook een viertal stoelen voor de eetkamertafel, we hebben zelf een set gekocht die we mooier vinden, en als deze 4 weg zouden gaan, koop ik wel wat meer dan de serie die wel nu gebruiken
Hier zijn het voornamelijk mijn meubels, maar een groot deel daarvan komt uit de inboedel van mn moeder (mooie oude cafétafel + stoelen, mijn commode, die zij ook van iemand had gekregen, als buffetkastquote:Op woensdag 18 april 2012 13:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat blijkt
Bij ons zijn de meeste spullen ook niet al te oud trouwens, en ook een groot deel wat we zelf los van elkaar aangeschaft hebben dus wat eigenlijk niet helemaal tweedehands is
Jij bedoelt Joseph Joseph. Let daarbij wel op dat er verschillende varianten zijn: De standaard in grijs plastic, a 40 euro. En exact dezelfde, maar dan van RVS, van 70 euroquote:Op woensdag 18 april 2012 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik was gisteren in de Folkingestraat, zit een kookwinkel. Een set snijplanken (van die toffe, met onderscheid voor vlees/groente etc.) bestaande uit 4 planken was daar 40 euro ofzo. Aardig prijzig. Een paar winkels verderop, bij een accessoireswinkel, was exact dezelfde set 70 euro
www.retroloekie.nlquote:Op woensdag 18 april 2012 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Ik kan bij de kringloop vaak niets leuks vinden. Ik ben wel op zoek naar een retro tafellamp en vloerlamp. Dat valt nog niet mee.
Ow onze theekan is retro en erg tweedehands!
Oh dat zou ook kunnenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jij bedoelt Joseph Joseph. Let daarbij wel op dat er verschillende varianten zijn: De standaard in grijs plastic, a 40 euro. En exact dezelfde, maar dan van RVS, van 70 euro
Ik koop mijn snijplanken bij de IKEA voor 2 euro ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik was gisteren in de Folkingestraat, zit een kookwinkel. Een set snijplanken (van die toffe, met onderscheid voor vlees/groente etc.) bestaande uit 4 planken was daar 40 euro ofzo. Aardig prijzig. Een paar winkels verderop, bij een accessoireswinkel, was exact dezelfde set 70 euro
Oh er komt wel wat aan maar niet over die bijeenkomstquote:
Ow dat is tof. Die site ga ik in de gaten houden en fijn dat het dan op die manier kan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
www.retroloekie.nl
Daar heb ik mijn kapstok van gekochtZe struint zelf veel braderieën en veilingen af enzo, en verkoopt dan veel weer. Ze woont hier bij mij om de hoek, dus als ik iets voor je mee moet nemen volgende keer dat ik naar mn moeder ga, dan zeg je het maar
![]()
Bij ons is de bovenverdieping hoofdzakelijk afkomstig van G en beneden van mijquote:Op woensdag 18 april 2012 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier zijn het voornamelijk mijn meubels, maar een groot deel daarvan komt uit de inboedel van mn moeder (mooie oude cafétafel + stoelen, mijn commode, die zij ook van iemand had gekregen, als buffetkast), en verder marktplaats en kringloopspullen. Daarnaast dus nieuwe boekenkast, en 2 ikeakastjes die we van een vriend over hebben genomen.
Soms vind ik het een ratjetoe en wil ik alles wegdoen, maar als ik dan op tv zo'n compleet nieuw ingericht, alles bij elkaar passend huis zie ben ik vaak toch wel blij met mijn meubeltjes
Mijn vriend heeft hiervoor 10 jaar op dezelfde kamer van 16m2 gewoondquote:Op woensdag 18 april 2012 14:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij ons is de bovenverdieping hoofdzakelijk afkomstig van G en beneden van mijik was ook bang dat het een ratjetoe zou worden maar als ik hoor dat iedereen het gezellig vindt en echt van ons dan vind ik dat toch wel heel leuk
Ik ook.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik koop mijn snijplanken bij de IKEA voor 2 euro ofzo.
Ja, da's een stuk goedkoperquote:Op woensdag 18 april 2012 14:04 schreef Bart het volgende:
Ik koop mijn snijplanken bij de IKEA voor 2 euro ofzo.
quote:
Ik heb deze, in totaal 6 meter breed. Ramvol met boeken.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb ik, alleen allemaal helemaal voldus die kun je niet krijgen
Dat is toch de Benno?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben Billy cd-kasten. 8 stuks en helemaal vol.
Als we in elke ruimte boekenkasten moesten neerzetten voor mijn boeken, dan zou E. ze ritueel gaan verbrandenquote:
quote:
Ik moet een andere opstelling kiezen als ik twee nieuwe kasten koop. Dat zal dan moeten als in een bibliotheek.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef MaJo het volgende:
Mijn Billy staat ook helemaal vol met boeken, heel veel heb ik weer bovenop de andere boeken moeten leggenBovendien heb ik nog flink wat boeken bij mijn ouders dus er zou hier ook wel een kast bijkunnen, alleen past dat helaas niet
Nee, je moet verhuizenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef Cobra4 het volgende:
Ik moet een andere opstelling kiezen als ik twee nieuwe kasten koop. Dat zal dan moeten als in een bibliotheek.
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:59 schreef MaJo het volgende:
Bij mijn ouders is ook gaaf, de hele gang bestaat uit boekenkast, van de grond tot het plafond. Als je dus binnenkomt word je helemaal omgeven door boeken
Neuh, ik lever graag wat leefruimte in voor die kasten.quote:
Die is ook tofquote:Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef Mark het volgende:
Heb zelf overigens een stalen CD-rek:
[ afbeelding ]
Is plaatje van de site, mijne zit nog net niet vol
maar tegen zo'n schuine kant vallen de boeken er toch steeds uit?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef Bart het volgende:
Onze zolder is 4,5 meter hoog, mijn vrouw wil daar een boekenkast van vloer tot plafond, met een ladder ervoor.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef Bart het volgende:
Onze zolder is 4,5 meter hoog, mijn vrouw wil daar een boekenkast van vloer tot plafond, met een ladder ervoor.
Dat heeft Lennon een tijdje gedaan.. boeken eruit, boeken naar achteren drukken. Heel irritant. Maar nu gaat het goedquote:Op woensdag 18 april 2012 15:15 schreef Mark het volgende:
Met onze kinderen ben ik al blij als er een boek heel blijft (en in de kast)
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:14 schreef TradeMarkie het volgende:
maar tegen zo'n schuine kant vallen de boeken er toch steeds uit?
Daarom: alles tot een hoogte van 1,5m is ofwel van de kids, ofwel niet al te waardevolquote:Op woensdag 18 april 2012 15:15 schreef Mark het volgende:
Met onze kinderen ben ik al blij als er een boek heel blijft (en in de kast)
quote:
Wij hebben een recht wand op onze zolderquote:Op woensdag 18 april 2012 15:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar tegen zo'n schuine kant vallen de boeken er toch steeds uit?
Ik zeg: Doen!!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh en ik heb even jullie advies nodig
Kom maar op met die foto's.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh en ik heb even jullie advies nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
grapjassenEn cobra heeft me weer door
Ik heb vandaag een belangrijke presentatie en moet dus 'business casual'. Mijn vraag: Is dit business-casual of 'business-I-would-sleep-with-my-boss-for-a-promotion' ?doe je die presentatie zittend achter een bureau?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of staand? in het laatste geval heb je promotie.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
grapjassenEn cobra heeft me weer door
Ik heb vandaag een belangrijke presentatie en moet dus 'business casual'. Mijn vraag: Is dit business-casual of 'business-I-would-sleep-with-my-boss-for-a-promotion' ?Die Amsterdamse vlag is in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Verder lijkt je outfit mij prima, al dan niet 'business casual', tenzij je een colbert met sijkerbroek wilt gaan dragen...
staandquote:Op woensdag 18 april 2012 15:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
doe je die presentatie zittend achter een bureau?
Of staand? in het laatste geval heb je promotie.
nee want gedoequote:Op woensdag 18 april 2012 15:50 schreef iamredleader het volgende:
Ik vind het lastig beoordelen op basis van deze foto
Stille hint: meer pics
ik vind het een vrij kort jurkje als ik het zo zie.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
staandhet is niet voor mijn werk, trouwens
Kort? Als de benaming voor het jurkje niet gaat veranderen naar riem is er toch niks aan de hand?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik vind het een vrij kort jurkje als ik het zo zie.
Ook dat. Helemaal niet verkeerd overigens...maar niet "business"quote:Op woensdag 18 april 2012 15:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik vind het een vrij kort jurkje als ik het zo zie.
Geef MaJo haar mening dan ook even.quote:
Goed resultaatquote:Op woensdag 18 april 2012 16:26 schreef MadMaster het volgende:
Me is happy:
Bij 6 van de 8 whisky distilleerderijen op Islay, dat we eind mei/begin juni gaan bezoeken tijdens het een week durende Islay Whisky festival, hebben we het weten te regelen dat we er kunnen deelnemen aan tastings of warehouse-tours.![]()
De 2 die we niet bezoeken, passen niet in ons reisschema, dus meer dan dit was niet haalbaar.
Met 4 man hebben we ons de afgelopen weken suf gemaild en gebeld, maar het resultaat is zeer bevredigend.
Dat zijn de betere berichtenquote:Op woensdag 18 april 2012 16:26 schreef MadMaster het volgende:
Me is happy:
Bij 6 van de 8 whisky distilleerderijen op Islay, dat we eind mei/begin juni gaan bezoeken tijdens het een week durende Islay Whisky festival, hebben we het weten te regelen dat we er kunnen deelnemen aan tastings of warehouse-tours.![]()
De 2 die we niet bezoeken, passen niet in ons reisschema, dus meer dan dit was niet haalbaar.
Met 4 man hebben we ons de afgelopen weken suf gemaild en gebeld, maar het resultaat is zeer bevredigend.
Op naar bed.quote:
oh, staat die bij jou in de meterkast dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef TradeMarkie het volgende:
ik moet alleen nog een lamp voor boven de salontafel, daar hangt nog een verhuisfitting
En een tv meubeltje, maar die ga ik zelf maken, want die kan max 80 com breed en dat is niet echt een gangbare maat.
Waar het mij om gaat is dat dit klotekutkukidentkabinet werken bestraft.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat je samen een gezin vormt, samen in een schuitje zit.
Na kruidenstokken die op zonloze plekken worden gestoken mag ik best een grappig plaatje posten over mijn vermeende ochtendritueelquote:
Bij die kruidenstokken had ik tenminste geen visualquote:Op woensdag 18 april 2012 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Na kruidenstokken die op zonloze plekken worden gestoken mag ik best een grappig plaatje posten over mijn vermeende ochtendritueel
Volgens mij is het echt waarquote:En in ander nieuws
Ik hoop dat het een viral video is. Domino's heeft electrische brommers. Die maken zo weinig geluid dat ze er wat aan gedaan hebben
Nu nog steeds niet?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:07 schreef Etcetera het volgende:
Bij die kruidenstokken had ik tenminste geen visual
quote:Volgens mij is het echt waar
Ik heb geleerd om dingen niet te visualiseren waarvan ik vermoed dat ik er geen visual van wil hebbenquote:
quote:
Gaat de bezorgbeer het dadelijk ook doen. Bééééééérelekker
Dat is zoiets als zeggen: "denk niet aan een roze olifant"quote:Op woensdag 18 april 2012 18:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geleerd om dingen niet te visualiseren waarvan ik vermoed dat ik er geen visual van wil hebben
quote:
Oh ja, die afwasmachine: pomp was niet eens stuk maar verstopt hoorde ik net. Dus. Juist.
Tegen de rug van de meterkast inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2012 17:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
oh, staat die bij jou in de meterkast dan?
It's official: you're old!quote:Op woensdag 18 april 2012 18:33 schreef Mark het volgende:
Ik vind die plaatjes eigenlijk nooit leuk....
Ja, dat komt met de jarenquote:
In mijn geval word ik te snel volwassen en cynisch. Ik ben altijd mijn generatiegenoten ver vooruit.quote:
Ja, cynisch ben je wel af en toequote:Op woensdag 18 april 2012 18:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In mijn geval word ik te snel volwassen en cynisch. Ik ben altijd mijn generatiegenoten ver vooruit.
Of je hebt een afslag genomen die voor de rest van de generatie onbekend isquote:Op woensdag 18 april 2012 18:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In mijn geval word ik te snel volwassen en cynisch. Ik ben altijd mijn generatiegenoten ver vooruit.
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of je hebt een afslag genomen die voor de rest van de generatie onbekend is
Ik ben meer van zwart-wit zie ik alweer. Ik vind dat de kleuren in ieder geval bij een aantal foto's de kracht van het beeld verminderen.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:57 schreef Etcetera het volgende:
15 Famous Photos in History Colorized mooi om te zien.
Ik denk dat dat vooral ligt in de associatie die je hebt met 'vroeger'. Net als beelden van 9/11 of de Arabische lente niet ineens in zwart-wit horen.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben meer van zwart-wit zie ik alweer. Ik vind dat de kleuren in ieder geval bij een aantal foto's de kracht van het beeld verminderen.
De redactie van HvN heeft vaker bewezen geslapen te hebben tijdens topografie.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:08 schreef B.ertha het volgende:
Creatieve interpretatie van aangrenzend in HartvanNederland Ja, ik weet het, dat hoor ik niet te kijken
Beuningen, blabla. Een uur eerder in het aangrenzende dorp Ooij....
Dat had ik ook al bedachtquote:Op woensdag 18 april 2012 19:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even over het afhalen van meubels bij Red: als je een busje moet huren om gratis meubels van Amstelveen naar Groningen moet rijden worden die gratis meubels plotseling toch wat duur. Just sayin'
Dat lijkt me logisch. Je moet het alleen doen als je anders duurder uit bent (of ze zo mooi vindt dat ze meer waard zijn)quote:Op woensdag 18 april 2012 19:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even over het afhalen van meubels bij Red: als je een busje moet huren om gratis meubels van Amstelveen naar Groningen moet rijden worden die gratis meubels plotseling toch wat duur. Just sayin'
En dat dus ookquote:Op woensdag 18 april 2012 19:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch. Je moet het alleen doen als je anders duurder uit bent (of ze zo mooi vindt dat ze meer waard zijn)
Die heb ik gemist? Maar ik heb ook geen Facebook, misschien heb ik het daarom overgeslagen.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:21 schreef Nembrionic het volgende:
Geniaal toch? Hoe stom kun je zijn? Doet me gelijk terugdenken aan enkele discussies...
Ja, wat een getrek en gesjouw hè. Stiekem was ik wel bang dat hij uitschoot en dat ik op eens met een mond vol bloed zat of een gat in mijn wang.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk dat het werk van zo'n kaakchirurg niet onderdoet voor elk ander zwaar fysiek werk. Wat een geduw en getrek
De kies zat ernstig goed vast
Dat gaat toch niet? Iedereen die gekort dreigt te worden moet zijn/haar verhaal doen aan de gemeente? Daar zitten zij niet op te wachten, en begrijpelijk ook.quote:
Je spreekt jezelf hier tegen.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:28 schreef MaJo het volgende:
Ik ben het ook helemaal met jullie eens hoor, die jongen móét ook gewoon meebetalen. Maar in dit geval gebeurt het dus niet en daar is zij de dupe van. En dat vind ik zo erg, dat zij dus nauwelijks geld heeft en nog gekort wordt ook. Dan kun je zeggen dat cultuur geen uitzondering moet zijn, en dat ben ik ook wel met jullie eens, maar zo werkt het blijkbaar wel en ik vind het werkelijk schandalig dat deze vrouw rond moet komen ónder het minimum inkomen
Dan ga je toch mooi uit huis.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb er geen problemen mee om mijn gezin te onderhouden (sterker nog: als ik iets kan doen, dan doe ik het ook). Maar je zal de enige van het huis zijn die zich ondersteboven werkt en ééntje zit te klaplopen.
Mee eens. Het jurkje lijkt me ook van heel dun fladderige stof, waardoor het niet naar beneden blijft hangen en die je waarschijnlijk steeds naar beneden moet trekken? Het lijkt me ook eerder een tuniekje wat velen met een legging dragen. Deze panty is wat dun voor je outfit.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind het een vrij kort jurkje als ik het zo zie.
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:08 schreef B.ertha het volgende:
Creatieve interpretatie van aangrenzend in HartvanNederland Ja, ik weet het, dat hoor ik niet te kijken
Beuningen, blabla. Een uur eerder in het aangrenzende dorp Ooij....
Out-of-the-box denken!quote:Op woensdag 18 april 2012 19:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat hoor je niet te kijken, je bent geen doelgroep
Ja, ik ben in de warquote:Op woensdag 18 april 2012 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, net zoals Ooij naast Beuningen ligt
Je ziet wat er van komt, dat arme meisje is helemaal in de war.
Ze is zo niet doelgroep dat ze niet inziet dat de doelgroep dit voor zoete koek slikt of dat ze het eigenlijk geen hol interesseert
Komt wel goed B![]()
Kun je goed zwemmenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ja, maar iedere Amerikaan weet dan weer dat Ooij wel een Bizonbaai heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je ook moe? Ik werd echt doodmoe een paar uur nadat ze waren verwijderd. Gelukkig helpt slapen ook tegen pijnquote:
ik ben redelijk moe ja, zal vanavond niet laat wordenquote:Op woensdag 18 april 2012 20:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ben je ook moe? Ik werd echt doodmoe een paar uur nadat ze waren verwijderd. Gelukkig helpt slapen ook tegen pijn
Maandag moet ik weer
Ja, waarvan eentje nog niet is doorgekomen dus ik ben bang dat die lastig wordt.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik ben redelijk moe ja, zal vanavond niet laat worden
Moeten bij jou de andere 2 er uit?
Ah, daar kom ik dus blijkbaar langs als ik ren. Oortjeshekken ook.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ja, maar iedere Amerikaan weet dan weer dat Ooij wel een Bizonbaai heeft
Jammer, maar als het bij wat pijn blijft is dat wel fijn. Je hoort wel eens van meer complicaties. Was het TM niet die een week niet kon eten?quote:
Moet je voor de grap eens op een mooie zondag naar Oortjeshekken gaan. Het is nog erger als een tuincentrum op de eerste mooie zaterdag van het jaarquote:Op woensdag 18 april 2012 20:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, daar kom ik dus blijkbaar langs als ik ren. Oortjeshekken ook.
http://www.gmap-pedometer.com/?r=5410806
[..]
Jammer, maar als het bij wat pijn blijft is dat wel fijn. Je hoort wel eens van meer complicaties. Was het TM niet die een week niet kon eten?
ik het net dat buitenbad van traanplaat gekochtquote:Op woensdag 18 april 2012 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
Majo? Heb je nog een sok met geld ergens liggen?
http://www.ebay.co.uk/itm(...)f9dc26#ht_920wt_1392
Ik loop daar in principe altijd op zondag. Vol met auto's inderdaad.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens op een mooie zondag naar Oortjeshekken gaan. Het is nog erger als een tuincentrum op de eerste mooie zaterdag van het jaar
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik het net dat buitenbad van traanplaat gekocht
(ongeveer net zo duur)
Mijn vader heeft een EP van de Beatles met de Chipmunks. Hoeveel zou dat waard zijn?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
Majo? Heb je nog een sok met geld ergens liggen?
http://www.ebay.co.uk/itm(...)f9dc26#ht_920wt_1392
check Ebayquote:Op woensdag 18 april 2012 20:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een EP van de Beatles met de Chipmunks. Hoeveel zou dat waard zijn?
SPOILER: ZwangerschapshumorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:15 schreef B.ertha het volgende:
ZwangerschapshumorEen beetje editten terwijl ik zit te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Well skjoooz me!quote:Op woensdag 18 april 2012 20:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een beetje editten terwijl ik zit te lezen![]()
Maar dit is zo flauw dat hopelijk niemand zich aangesproken voelt.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:16 schreef B.ertha het volgende:
Misschien gevoelig onderwerp voor sommigen.
Niemand hier is zo teerhartig tochquote:Op woensdag 18 april 2012 20:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dit is zo flauw dat hopelijk niemand zich aangesproken voelt.
Behalve het wijf van Matthijs van Nieuwkerk.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dit is zo flauw dat hopelijk niemand zich aangesproken voelt.
Komt bij mij ook vaak voor.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:21 schreef B.ertha het volgende:
WTF, ik klik net op Ctrl+i (voor cursief, jeweetz) en ik krijg dit: [ i][ /i][ i][ /i][ i][ /i][ i][ /i] (zonder spaties uiteraard)
Bekende bug. Elke keer dat je het editscherm hebt geopend komt er eentje bij. een keer refreshen helpt.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:21 schreef B.ertha het volgende:
WTF, ik klik net op Ctrl+i (voor cursief, jeweetz) en ik krijg dit: [ i][ /i][ i][ /i][ i][ /i][ i][ /i] (zonder spaties uiteraard)
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het wyccie, je kan op je looproute hoogtekaart zelfs zien wanneer je een dijk dwars oversteekt
Ja, maar ik steek geen dijken dwars over? Enige hoogteverschil die ik merk is de Sint Hubertusweg en een stukje Kruisstraat. Bij kilometer 6 en 9. Dat zie ik niet terug in de hoogtekaart.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er zit een elevation optie in
(evenals een demotiverende calorieën optie)
Ik vermoed dat het om de opties gaat, niet om de routequote:Op woensdag 18 april 2012 20:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar ik steek geen dijken dwars over? Enige hoogteverschil die ik merk is de Sint Hubertusweg en een stukje Kruisstraat. Bij kilometer 6 en 9. Dat zie ik niet terug in de hoogtekaart.
die snap ik niet, ik heb het over de hoogtevershillen die in het diagram zichtbaar zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 20:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het om de opties gaat, niet om de route
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die heb ik nog nooit gesnapt. Het bedrag onderaan is altijd te laag
Je kunt beter een topadvocaat aan de haak slaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
duidelijk wat haar referentiekader is
(ik ga ook voor de TV werken...)
Ik had niet anders verwacht, Etcie, met jouw werkzaamheden en hoe gewaardeerd jij wordt.quote:
Dan weet je wat je te doen staat..quote:Op woensdag 18 april 2012 20:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vrouwelijke top advocaten zijn dun gezaaid
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een beetje editten terwijl ik zit te lezen![]()
quote:
HYPOCRIET, IK ZEG HET JE!quote:Op woensdag 18 april 2012 20:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vrouwelijke top advocaten zijn dun gezaaid
Misschien een rijke arts?![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:38 schreef wyccie het volgende:
Ik had niet anders verwacht, Etcie, met jouw werkzaamheden en hoe gewaardeerd jij wordt.
Ja, onze modjes zijn heel rechschapenquote:Op woensdag 18 april 2012 20:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
(ik kan niet zeggen dat je die tweede zin hebt weggehaald want dan heb ik het vermoeden dat hier een of andere mod dit wel weer rechtzet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben we een anti-edit beleidquote:Op woensdag 18 april 2012 20:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
(ik kan niet zeggen dat je die tweede zin hebt weggehaald want dan heb ik het vermoeden dat hier een of andere mod dit wel weer rechtzet)
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, onze modjes zijn heel rechschapenEcht toffe gasten, die jongens! Je zou er zo een biertje mee gaan drinken, je spaarcenten aan uitlenen of je kinderen aan toevertrouwen!
ik welquote:Op woensdag 18 april 2012 20:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hebben we een anti-edit beleid![]()
Zeg dat even tegen de mod die laatst in een ander topic andermans post editte om zijn eigen spelfout te verbergen
Zou op zich wel geinig zijn, één topic lang de mogelijkheid tot editten uitschakelen en dan op het eind spelfouten tellen.quote:
Maak er dan rechtsapen vanquote:Op woensdag 18 april 2012 20:48 schreef B.ertha het volgende:
En met rechschapen bedoel ik natuurlijk rechtschapen, maar dat kan ik nu niet gaan editten
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:08 schreef wyccie het volgende:
Eén van onze vrouwelijke topadvocaten:
[ afbeelding ]
nee, als je verhuist ben je al je geld kwijt, zo werkt datquote:Op woensdag 18 april 2012 21:09 schreef Etcetera het volgende:
Yo, red, bankspecialist. Wtf: SALDO-,OVERBOEKING I.V.M. VERHUIZINGIs dat iets van 'de bank checkt of mijn verhuisaanvraag naar het andere filiaal klopt'
Het klinkt voor mij als een manier om te garanderen dat er een afschrift verstuurd wordt. Het idee daarachter is dat mensen het afschrift goed controleren (quote:Op woensdag 18 april 2012 21:09 schreef Etcetera het volgende:
Yo, red, bankspecialist. Wtf: SALDO-OVERBOEKING I.V.M. VERHUIZINGIs dat iets van 'de bank checkt of mijn verhuisaanvraag naar het andere filiaal klopt'
ter verduidelijking: x-bedrag ging eraf op 12-04 en x-bedrag kwam er ook weer bij.
Normaal gesproken gaat dat vrij geleidelijkquote:Op woensdag 18 april 2012 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee, als je verhuist ben je al je geld kwijt, zo werkt dat
Klinkt als iets administratiefs i.d.d., geen faq op de site van de bank met een antwoord?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:09 schreef Etcetera het volgende:
Yo, red, bankspecialist. Wtf: SALDO-OVERBOEKING I.V.M. VERHUIZINGIs dat iets van 'de bank checkt of mijn verhuisaanvraag naar het andere filiaal klopt'
ter verduidelijking: x-bedrag ging eraf op 12-04 en x-bedrag kwam er ook weer bij.
PayPal maakt ook geld over naar je rekening wanneer je het aanvraagtquote:Op woensdag 18 april 2012 21:15 schreef wyccie het volgende:
Gewoon een controle of het genoemde rekeningnummer klopt.
Toen ik een spaarrekening opende bij Triodos, hebben ze 1 cent naar mijn betaalrekening overgeschreven. Maar die cent mocht ik houden.
Met een groter bedrag valt het eerder op dan een centquote:Op woensdag 18 april 2012 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het wel een flink bedrag dat heen en weer werd geschovennou ja, heb het niet gemist. En de datum klopt wel, toen waren we bij de bank om dat te regelen.
* Etcetera kan rustig slapen vannacht.
Nouja, ik kwam op m'n werk en iedereen was deze week al ontslagen. Dus ik vandaag ook.quote:
"Huh, wat kom jij hier nou doen?"quote:Op woensdag 18 april 2012 21:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, ik kwam op m'n werk en iedereen was deze week al ontslagen. Dus ik vandaag ook.
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, ik kwam op m'n werk en iedereen was deze week al ontslagen. Dus ik vandaag ook.
Ik dacht nog, dat is gek voor Groningers. Maar je zit al heel lang in Breda.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:22 schreef Soempie het volgende:
En onder de uitnodiging voor de borrel stond: houdoe en bedankt!
Hoezo dat ineens? Lekker brabants trouwensquote:Op woensdag 18 april 2012 21:22 schreef Soempie het volgende:
Ik ben een van het handje vol mensen dat het project volgende week echt af gaat sluiten. Bizar idee wel. Terwijl de rest dan aan de afscheidsborrel is.![]()
En onder de uitnodiging voor de borrel stond: houdoe en bedankt!
Dan krijg ik niet betaald.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En wat nou als je zegt 'fuck you en succes met die 3 dagen'?
Fair enoughquote:
Nog 8 dagen ipv 3.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoe lang 'moest' je eigenlijk nog werken van het kdv?
Ah, goede ontwikkeling dusquote:Op woensdag 18 april 2012 21:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog 8 dagen ipv 3.![]()
Maar omdat ik nu dus ontslag heb gekregen is alles weer anders. Morgen maar eens bellen met de belastingdienst.
De opzegtermijn is 2 maanden en we konden opzeggen per de 1e of 18e van de maand. 1e was net geweest, daarom gekozen voor de 18e. Maar dus een maand te laat.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, goede ontwikkeling dus![]()
Hoe lang van te voren had je het kdv eigenlijk moeten annuleren zonder verplicht die maand af te nemen?
Ik heb geen flauw idee. De communicatie is echt briljant, zoals je wel ziet.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:22 schreef wyccie het volgende:
Iedereen ontslagen? De robots hebben het werk overgenomen? Of Poolse arbeiders?
Dat zal ook wel hoor, maar meer voor het idee.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:29 schreef Soempie het volgende:
Maar denk dat het ook per kdv verschilt, die termijn.
Een ingesproken bandje met verwijzing naar de sitequote:Op woensdag 18 april 2012 21:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. De communicatie is echt briljant, zoals je wel ziet.
Dan heb je tenminste nog wel een paar leuke laatste werkdagenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:33 schreef Soempie het volgende:
't Is trouwens wel grappig hoe de sfeer ineens heel erg goed is op de werkvloer. Hoog saamhorigheidsgevoel en het is zo gek gegaan dat je eigenlijk alleen maar kunt lachen.Al is het voor veel mensen natuurlijk wel heel zuur.
Watskeburt?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als ik vanmorgen niet zo'n haast had gehad om op mijn werk te komen had ik dit mogen zien en ruiken![]()
[ afbeelding ]
Vrachtwagen + aanhanger met mest + bocht + lompe chauffeur die wil kerenquote:
doe hem de groetenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo mijn schoenen aandoen en richting een bushalte lopen. Ik ga namelijk vanavond een biertje drinken met de broer van PS en hem een fles paarse drank geven als bedankje voor de kaarten voor Miss Saigon laatst.
PS: nog niets verklappen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel foto's maken jonguh
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik zag het voor me, dat er wel iemand stond te wachten.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vrachtwagen + aanhanger met mest + bocht + lompe chauffeur die wil keren![]()
Dat ding ligt overigens op een fietsoversteekplaats, ik hoop maar dat er niemand stond te wachten
Ik ook hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 21:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zag het voor me, dat er wel iemand stond te wachten.![]()
Ja, rol lekker door de strontquote:Op woensdag 18 april 2012 21:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Geniaal excuus voor een proefwerk waar je geen zin in hebt![]()
]k geloof Ik en Nemquote:Op woensdag 18 april 2012 21:52 schreef wyccie het volgende:
Wie was het ook al weer die hier een tijdje geleden de Triggerfingerversie van I Follow Rivers postte?
Eeuwige dank.
quote:Omschrijving woning
Bijzonderheden indeling: begane grond schuur, ca 5 treden naar keuken, ca. 5 treden naar woonkamer, ca 5 treden naar 2 slaapkamer, ca 5 treden naar zolder
Totale inhoud ca. 250m3, totale oppervlakte ca. 99 m2
Is daar een docu over dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik raad niemand aan om naar die documentaire over Utoya te kijken. Woah![]()
ja op uitzending gemist. getuigen verhalen e.d.quote:
Ok, dank. Toch maar eens kijken dan.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja op uitzending gemist. getuigen verhalen e.d.
Op eigen risicoquote:Op woensdag 18 april 2012 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, dank. Toch maar eens kijken dan.
Ja mejuffvrouw.quote:
Hij vermaakt zich welquote:
Ja DM me even over wat er met zijn relatie is gebeurd wil je? Ik durf het niet te vragenquote:Op donderdag 19 april 2012 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hij vermaakt zich wel. Baalt er nog wel wat van dat zijn relatie uit is, maar vult de tijd voor zichzelf aardig goed op. Hij vertelde ook nog over een toneelstuk dat hij voor juni moet maken, dat klonk ook wel interessant
Ich! Keine problem!quote:Op woensdag 18 april 2012 21:52 schreef wyccie het volgende:
Wie was het ook al weer die hier een tijdje geleden de Triggerfingerversie van I Follow Rivers postte?
Eeuwige dank.
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
]k geloof Ik en Nem
Je mag ons bedanken (mits ik het goed heb wat Nem betreft)
ik vind die versie ook stukken fijner dan de eerste versie die uitgebracht is
Gezien. Ik kan het mensen juist aanraden.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik raad niemand aan om naar die documentaire over Utoya te kijken. Woah![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gezien. Ik kan het mensen juist aanraden.
Niet slecht, maar ik prefereer het origineel (Lykke Li dus).quote:Op woensdag 18 april 2012 21:52 schreef wyccie het volgende:
Eeuwige dank.
quote:Op donderdag 19 april 2012 02:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet slecht, maar ik prefereer het origineel (Lykke Li dus).
Degenen die de remix van The Magician beter vinden dan het origineel raad ik daarnaast aan hun oren uit te spuiten.
Ik vind het beter klinken dan de album versie.quote:
Ik vind de Triggerfinger versie dan weer beterquote:Op donderdag 19 april 2012 03:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind het beter klinken dan de album versie.
ik niet, maar ja, dan toch maar welquote:Op donderdag 19 april 2012 06:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind het tijd voor een goedemorgen
Yo, etc, verhuismeid. Ken ik niet, deze aanpassing. De verhuizingen van mijn klanten gaan schriftelijk. Niks geen gekke dagafschrift-mutaties.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:09 schreef Etcetera het volgende:
Ach ik vind het wel opgelost door de bankgebruikersquote:Op donderdag 19 april 2012 07:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Yo, etc, verhuismeid. Ken ik niet, deze aanpassing. De verhuizingen van mijn klanten gaan schriftelijk. Niks geen gekke dagafschrift-mutaties.
quote:Op donderdag 19 april 2012 07:15 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, dat is wel een grappig idee... Daar kan ik wat mee
Lekker bijdehandquote:Op donderdag 19 april 2012 09:12 schreef Etcetera het volgende:
Te druk, dus nee
Vanochtend zwaaide ik om de buschauffeur te laten weten dat ik meewilde, stopt het bouwvakkersbusje dat er vooraan reed bij de halte![]()
ik moest echt lachen, stak m'n duim op en ze reden weer verder
Rabobank?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:09 schreef Etcetera het volgende:
De Rabobank is in feite een verzameling van onafhankelijke banken. Je saldo is dus overgeboekt van bank A naar bank B. Alleen een beetje jammer dat je jou daar mee lastig vallen. Kan me niet herinneren dat ze dat gedaan hebben toen ik een aantal jaar geleden verhuisde.quote:
Bij elke bank is er wel watquote:Op donderdag 19 april 2012 10:06 schreef Etcetera het volgende:
Er zijn wel meer dingen waarvan het jammer is dat ik er last van heb bij de Rabomaar verder is het een prima bank, dus verhuizen naar een andere doe ik toch niet.
Had laatst nog een akkefietje met ze. Ik heb studentenrekening, want gratis.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Door de bank genomen ben ik wel tevreden met Rabo
Dat is ook wel een groot woord. Etcie heeft er in principe toch geen last van?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:04 schreef PhysicsRules het volgende:
Alleen een beetje jammer dat je jou daar mee lastig vallen.
Niet veel meer dan wanneer je overstapt naar een andere bank? Enige waar je op moet letten is dat je dus niet een ASN-filiaal in je woonplaats kunt binnenstappen. Ze werken echter wel samen met, ik dacht, de Rabobank of SNS-bank. Dus dan kun je, als het nodig is, daar wel terecht.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:26 schreef Whiteguy het volgende:
Overweeg overigens wel over te stappen naar ASN voor mijn betaalrekening, maar weet niet of daar nog veel bij komt kijken...?
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Had laatst nog een akkefietje met ze. Ik heb studentenrekening, want gratis.
Nu wilden ze mij aan een betaald pakket hebben 'want ik was geen student meer'
'je krijgt geen stufi meer op deze rekening gestort'
Ik had echt zoiets van.. 'oh dus iemand zit dat te checken'
en de gene die dat checkt ziet dan voor het gemak even niet dat er wel collegegeld wordt afgeschreven elke maand
Je bent vast niet de enige bij wie dat is gebeurd. Raar dat ze niet even een collegegeld-check invoeren in plaats van de stufi-check.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:50 schreef Soempie het volgende:
Hebben ze alleen wel zo'n 6 keer over gebeld, zodat ik elke keer weer opnieuw moest uitleggen dat er een aantekening in m'n dossier stond.
ING hield dat dan wel goed in de gaten, ik kreeg pas een brief toen er al een paar maanden geen collegegeld meer werd afgeschrevenquote:Op donderdag 19 april 2012 10:50 schreef Soempie het volgende:
[..]Heb precies hetzelfde gehad met de Rabo, maar toen wel afgesproken dat ik de studentenrekening kon houden. Hebben ze alleen wel zo'n 6 keer over gebeld, zodat ik elke keer weer opnieuw moest uitleggen dat er een aantekening in m'n dossier stond.
Echofoto inscannen?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Net weer even in het ziekenhuis mogen spieken naar mini
Ik vond haar op Lowlands wel erg gaafquote:
Graag gedaan...quote:Op woensdag 18 april 2012 21:52 schreef wyccie het volgende:
Eeuwige dank.
Waren we samen niet in discussie daarover?quote:
Klinkt als een auto zonder wielen...quote:Op donderdag 19 april 2012 11:27 schreef Etcetera het volgende:
CMS systeem dat niet fatsoenlijk html ondersteund:![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |