Zeg, ik ga geen foto's maken van alles wat ik in huis hebquote:Op woensdag 18 april 2012 13:33 schreef Etcetera het volgende:
Heb je toevallig foto's ofzodan kunnen E. en ik in elk geval kijken of het ons iets lijkt. Voor hetzelfde geld hebben we compleet andere smaken
Dat hout heeft al een bestemmingquote:Op woensdag 18 april 2012 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
Hebben jullie een openhaard? Red heeft nog wel wat hout.
Ok, het hout van de boom van je buren dan.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat hout heeft al een bestemmingbroerlief D. heeft in zijn nieuwe huis een open haard, en gezien alles wat hij alleen al het afgelopen jaar voor mij/ons heeft gedaan, sta ik graag elke dag een half uurtje te hakken om het klein te krijgen.
Jouw reacties in dat topicquote:Op woensdag 18 april 2012 13:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg, ik ga geen foto's maken van alles wat ik in huis heb![]()
![]()
In elk geval een tv-meubel:
[TK] Glazen tv meubel in goede staat aangeboden
Als ik hun boom mag omzagen...quote:Op woensdag 18 april 2012 13:52 schreef Cobra4 het volgende:
Ok, het hout van de boom van je buren dan.
Waarom zou je geen bijdrage leveren? Juist hier kun je gewoon je mening verkondigen, mits onderbouwd door pics argumentenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:53 schreef B.ertha het volgende:
Wat een discussies, laat ik daar maar niet aan bijdragen
Ik kan alleen zeggen dat wij een gezonde mix van nieuw en tweedehands hebben, met een nadruk op niet al te oud tweedehands.
Dat blijktquote:Op woensdag 18 april 2012 13:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik kon mezelf niet meer inhouden
Ik heb liever een houtenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg, ik ga geen foto's maken van alles wat ik in huis heb![]()
![]()
In elk geval een tv-meubel:
[TK] Glazen tv meubel in goede staat aangeboden
Ik kan wel de bijdrage leveren dat ik ook nog wel nieuwe meubels zoek?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarom zou je geen bijdrage leveren? Juist hier kun je gewoon je mening verkondigen, mits onderbouwd door pics argumenten
Ook dan verwijs ik je naar het eerder gepostte topicquote:Op woensdag 18 april 2012 13:55 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan wel de bijdrage leveren dat ik ook nog wel nieuwe meubels zoek?
Nee, niet eens. Ik kan bij de kringloop vaak niets leuks vinden. Ik ben wel op zoek naar een retro tafellamp en vloerlamp. Dat valt nog niet mee.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt? Ik had bij jullie ook wel wat retro kringloopjes verwacht
Ik zou trouwens best wat meer nieuwe spullen willen hebben hoor. Maar ik vind nieuwe meubels vaak erg lelijk, of heul duur
En ik maar wachten na die tweet.quote:
Stoelen zijn misschien welkomquote:Op woensdag 18 april 2012 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ook dan verwijs ik je naar het eerder gepostte topic
Verder hebben we nog een flinke stapel verhuisdozen over, en wat timmerhout en keukenblad-stukken. Ook een viertal stoelen voor de eetkamertafel, we hebben zelf een set gekocht die we mooier vinden, en als deze 4 weg zouden gaan, koop ik wel wat meer dan de serie die wel nu gebruiken
Hier zijn het voornamelijk mijn meubels, maar een groot deel daarvan komt uit de inboedel van mn moeder (mooie oude cafétafel + stoelen, mijn commode, die zij ook van iemand had gekregen, als buffetkastquote:Op woensdag 18 april 2012 13:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat blijkt
Bij ons zijn de meeste spullen ook niet al te oud trouwens, en ook een groot deel wat we zelf los van elkaar aangeschaft hebben dus wat eigenlijk niet helemaal tweedehands is
Jij bedoelt Joseph Joseph. Let daarbij wel op dat er verschillende varianten zijn: De standaard in grijs plastic, a 40 euro. En exact dezelfde, maar dan van RVS, van 70 euroquote:Op woensdag 18 april 2012 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik was gisteren in de Folkingestraat, zit een kookwinkel. Een set snijplanken (van die toffe, met onderscheid voor vlees/groente etc.) bestaande uit 4 planken was daar 40 euro ofzo. Aardig prijzig. Een paar winkels verderop, bij een accessoireswinkel, was exact dezelfde set 70 euro
www.retroloekie.nlquote:Op woensdag 18 april 2012 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Ik kan bij de kringloop vaak niets leuks vinden. Ik ben wel op zoek naar een retro tafellamp en vloerlamp. Dat valt nog niet mee.
Ow onze theekan is retro en erg tweedehands!
Oh dat zou ook kunnenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jij bedoelt Joseph Joseph. Let daarbij wel op dat er verschillende varianten zijn: De standaard in grijs plastic, a 40 euro. En exact dezelfde, maar dan van RVS, van 70 euro
Ik koop mijn snijplanken bij de IKEA voor 2 euro ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik was gisteren in de Folkingestraat, zit een kookwinkel. Een set snijplanken (van die toffe, met onderscheid voor vlees/groente etc.) bestaande uit 4 planken was daar 40 euro ofzo. Aardig prijzig. Een paar winkels verderop, bij een accessoireswinkel, was exact dezelfde set 70 euro
Oh er komt wel wat aan maar niet over die bijeenkomstquote:
Ow dat is tof. Die site ga ik in de gaten houden en fijn dat het dan op die manier kan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
www.retroloekie.nl
Daar heb ik mijn kapstok van gekochtZe struint zelf veel braderieën en veilingen af enzo, en verkoopt dan veel weer. Ze woont hier bij mij om de hoek, dus als ik iets voor je mee moet nemen volgende keer dat ik naar mn moeder ga, dan zeg je het maar
![]()
Bij ons is de bovenverdieping hoofdzakelijk afkomstig van G en beneden van mijquote:Op woensdag 18 april 2012 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier zijn het voornamelijk mijn meubels, maar een groot deel daarvan komt uit de inboedel van mn moeder (mooie oude cafétafel + stoelen, mijn commode, die zij ook van iemand had gekregen, als buffetkast), en verder marktplaats en kringloopspullen. Daarnaast dus nieuwe boekenkast, en 2 ikeakastjes die we van een vriend over hebben genomen.
Soms vind ik het een ratjetoe en wil ik alles wegdoen, maar als ik dan op tv zo'n compleet nieuw ingericht, alles bij elkaar passend huis zie ben ik vaak toch wel blij met mijn meubeltjes
Mijn vriend heeft hiervoor 10 jaar op dezelfde kamer van 16m2 gewoondquote:Op woensdag 18 april 2012 14:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij ons is de bovenverdieping hoofdzakelijk afkomstig van G en beneden van mijik was ook bang dat het een ratjetoe zou worden maar als ik hoor dat iedereen het gezellig vindt en echt van ons dan vind ik dat toch wel heel leuk
Ik ook.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik koop mijn snijplanken bij de IKEA voor 2 euro ofzo.
Ja, da's een stuk goedkoperquote:Op woensdag 18 april 2012 14:04 schreef Bart het volgende:
Ik koop mijn snijplanken bij de IKEA voor 2 euro ofzo.
quote:
Ik heb deze, in totaal 6 meter breed. Ramvol met boeken.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb ik, alleen allemaal helemaal voldus die kun je niet krijgen
Dat is toch de Benno?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben Billy cd-kasten. 8 stuks en helemaal vol.
Als we in elke ruimte boekenkasten moesten neerzetten voor mijn boeken, dan zou E. ze ritueel gaan verbrandenquote:
quote:
Ik moet een andere opstelling kiezen als ik twee nieuwe kasten koop. Dat zal dan moeten als in een bibliotheek.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef MaJo het volgende:
Mijn Billy staat ook helemaal vol met boeken, heel veel heb ik weer bovenop de andere boeken moeten leggenBovendien heb ik nog flink wat boeken bij mijn ouders dus er zou hier ook wel een kast bijkunnen, alleen past dat helaas niet
Nee, je moet verhuizenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef Cobra4 het volgende:
Ik moet een andere opstelling kiezen als ik twee nieuwe kasten koop. Dat zal dan moeten als in een bibliotheek.
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:59 schreef MaJo het volgende:
Bij mijn ouders is ook gaaf, de hele gang bestaat uit boekenkast, van de grond tot het plafond. Als je dus binnenkomt word je helemaal omgeven door boeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |