Ja, het staat in het Noorse wet dat als je een pleurishekel aan een groep mensen hebt en je een aanslag pleegt, deze ook tegen dezelfde groep gericht moet zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:33 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Is dat een regel dan? Of een wet? Ik zou het niet weten.....misschien omdat hij gestoord is?
Ik wil geen kinderen. En hoewel mijn ouders hoogopgeleid zijn, zijn we geen kakkers.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent dan ook iemand die uit hoogopgeleide kakkerkringen komt, die krijgen pas met midden 30 kinderen.
De meeste koks zijn ook mannen, je ziet maar heel weinig vrouwen die chefkok zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:21 schreef Tem het volgende:
Trouwens, mannen kunnen over het algemeen beter koken dan vrouwen.
Stel dan ook niet van die vragen waarvan je het antwoord al weet.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, het staat in het Noorse wet dat als je een pleurishekel aan een groep mensen hebt en je een aanslag pleegt, deze ook tegen dezelfde groep gericht moet zijn.
Dit zou inderdaad verklaren waarom er niemand naar je luistert.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ben ik voortgekomen uit referenda?
Het kwartje valt eindelijk.
Absoluut. Al vroeg geleerd dus ze zijn het lekkerst van de hele wereld.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:35 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ow met dat (gezonde pikkie) bedoelde ik dat ik alleen maar gezonde (maaltijd)salades eet
Maarruuhh lekkerder dan De Vergulde Aerpel in Waalwijk????? Kan haast niet
Over een jaar of 10 kan je daar wel eens heel anders over denken..quote:Op woensdag 18 april 2012 13:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen. En hoewel mijn ouders hoogopgeleid zijn, zijn we geen kakkers.
Jij wilt geen kinderen? Ik dacht dat alle vrouwen kinderen willen. Hoe komt dat zo?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen. En hoewel mijn ouders hoogopgeleid zijn, zijn we geen kakkers.
Duidelijk...jij woont nog bij je ouders?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Absoluut. Al vroeg geleerd dus ze zijn het lekkerst van de hele wereld.Maar we doen het niet zo vaak, ik eet eigenlijk alleen nog patat als we weinig tijd hebben of ik toevallig thuis ben. Anders eet ik inderdaad ook een maaltijdsalade of pannenkoeken (
) of soep.
Ho eens even knul, jij maakt een opmerking, ik niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:37 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Stel dan ook niet van die vragen waarvan je het antwoord al weet.
Zou best kunnen, daarom laat ik mezelf ook niet steriliseren.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:38 schreef Auti het volgende:
[..]
Over een jaar of 10 kan je daar wel eens heel anders over denken..
Ik wil al vanaf heel jong geen kinderen, ik pas vaak genoeg op bij ouders en dat vind ik wel genoeg. Moet er niet aan denken dat mijn hele leven om zo'n jochie draait die ook nog eens de nachten van me afpakt.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij wilt geen kinderen? Ik dacht dat alle vrouwen kinderen willen. Hoe komt dat zo?
Oww was je vraag retorisch dan? Zie hieronder een quote van jou:quote:Op woensdag 18 april 2012 13:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ho eens even knul, jij maakt een opmerking, ik niet.
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar waarom heeft hij dan geen moslims vermoord?
Half half. Ben meer weg dan thuis.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:39 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Duidelijk...jij woont nog bij je ouders?
ps. ik ben laatste tijd wel van de poffertjes instead of pannekoekenhmmm hmm
Je gaat standaard al uit van een zoontje ipv dochtertje? Dat is dan wel apart.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil al vanaf heel jong geen kinderen, ik pas vaak genoeg op bij ouders en dat vind ik wel genoeg. Moet er niet aan denken dat mijn hele leven om zo'n jochie draait die ook nog eens de nachten van me afpakt.
Je woont dus nog thuisquote:Op woensdag 18 april 2012 13:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Half half. Ben meer weg dan thuis.
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:37 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit zou inderdaad verklaren waarom er niemand naar je luistert.
Jij komt met deze opmerking ertussen zeilen:quote:Op woensdag 18 april 2012 13:41 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Oww was je vraag retorisch dan? Zie hieronder een quote van jou:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:27 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Even beter opletten in het nieuws, het ging degelijk wel over de islamisering van Europa.
Gelukkig zijn er nog vrouwen zoals jij.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil al vanaf heel jong geen kinderen, ik pas vaak genoeg op bij ouders en dat vind ik wel genoeg. Moet er niet aan denken dat mijn hele leven om zo'n jochie draait die ook nog eens de nachten van me afpakt.
Jochie of meisje, wat is het verschil in het huilen? En wat is het verschil in het feit dat het een kind is en je daar dus altijd mee bezig bent, zelfs op oudere leeftijd.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:41 schreef Auti het volgende:
[..]
Je gaat standaard al uit van een zoontje ipv dochtertje? Dat is dan wel apart.
Je maakt zeker een grapje.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog vrouwen zoals jij.
Ach, Wiegel.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:42 schreef Friek_ het volgende:
http://www.maartenonline.(...)et-al-in-elkaar.html
Altijd leuk, de verhalen achteraf.
Nee, ik ben het gewoon eens met je argumentatie omtrent die kleine overlastgevers, terwijl ik dacht dat vrouwen altijd op kinderen gesteld waren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |