badeendjequote:Op maandag 23 april 2012 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
crv!Le Baguette
Wat gaaf dit topic, ik ga meelezen!
zal ik zeker proberenquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:36 schreef jdel het volgende:
Gaaf topic dit, leuk dat je het wilt posten.
Ik hoop dat je regelmatig updates geeft, niet alleen plaatjes maar ook uitleg en wat info over de eventuele struikelblokken daar zowel bij het bouwen, inrichten als alle rompslomp eromheen.
Vind dat heel interessant.
Succes in ieder geval.
Extra muurtjequote:Op dinsdag 24 april 2012 22:14 schreef crv het volgende:
Ik zit mijn kop suf te denken hoe wij het voor elkaar kunnen krijgen toch een grotere kelder onder het terras te krijgen zonder dat de bouwcontroleurs het te weten krijgen
Dan wordt het een "secret cellar". Nee het moet dan worden zoals gepland. dus 5 meter diep en 14 meter langquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:27 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
Extra muurtje
Een geluk in Noorwegen, daar "controleer" je gewoon zelf. Met andere woorden, als je vind dat je bouwwerk klaar is dan stuur je een brief of e-mail naar de gemeente met een "klaarmelding".
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:45 schreef Teslynd het volgende:
Kan je het niet als atoombunker brengen? Beetje onder Zwitserse invloed verkerend en door hun aangestoken.
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:02 schreef jdel het volgende:
Klinkt allemaal goed!
Nog een uurtje en dan heb je de offerte
dat Hoop ik ook, vandaag ook nog niets.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:47 schreef jdel het volgende:
Frankrijk he, daar zijn ze volgens mij niet altijd even stipt
Hopelijk heb je hem snel!
Ik was ook wel erg duidelijk, en het is niet de eerste keer dat ik hem belquote:
hinkt hij daarom???quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:34 schreef crv het volgende:
[..]
Ik was ook wel erg duidelijk, en het is niet de eerste keer dat ik hem bel
nee, het is meer een verbastering van zijn duitse naam. Het is een ook duitse keukenfirma.en de eigenaar is Mandemakersquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:40 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hinkt hij daarom???of heb je daar niets mee te maken
Het is leemgrond, Maar het is behoorlijk wat werk en de grond is hellend.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:50 schreef fietsie het volgende:
Is de grond erg zwaar / rotsachtig in dat gebied, dat er zulke bedragen aan hangen?
Want ik begreep dat de "prijs van arbeid" in het oosten van Frankrijk juist relatief laag is...
Dat Magquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:09 schreef RanTheMan het volgende:
Tsja het zijn enorme bedragen, maar het is voor de meesten denk ik hier moeilijk in perspectief te plaatsen les alpes du rhone is natuurlijk iets anders dan een nederlandse polder
Mag ik zo vrij zijn te vragen waar je op had gerekend? En waar bijvoorbeeld die 54K precies in gaat zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |