Fouten? Die mensen bumperkleven heus bewust. En dat moet je maar accepteren volgens jou?quote:Op zondag 22 april 2012 13:15 schreef H-D het volgende:
[..]
Ach man doe niet zo belerend alsof jij alles weer moet oplossen. Jij moet je gewoon niet zo aanstellen en accepteren dat anderen fouten maken en dat vang je het best op door even gas te geven en terug naar rechts gaan. Dat is veiliger dan als jij gaat liggen fucken. Oh en misschien is een cursus anger management iets voor jou? Na 1 post van mij al zo'n tirade zegt meer over jouw geschiktheid om auto te rijden dan die van mij vrind. Voortaan misschien even nadenken voor je op 'invoeren' ramt.
En wil je misschien even je excuses maken voor die enorm lompe belediging die je mijn kant uit smeet?
Sorry dat je je als een klapmongool opsteltquote:Op zondag 22 april 2012 13:15 schreef H-D het volgende:
[..]
Ach man doe niet zo belerend alsof jij alles weer moet oplossen. Jij moet je gewoon niet zo aanstellen en accepteren dat anderen fouten maken en dat vang je het best op door even gas te geven en terug naar rechts gaan. Dat is veiliger dan als jij gaat liggen fucken. Oh en misschien is een cursus anger management iets voor jou? Na 1 post van mij al zo'n tirade zegt meer over jouw geschiktheid om auto te rijden dan die van mij vrind. Voortaan misschien even nadenken voor je op 'invoeren' ramt.
En wil je misschien even je excuses maken voor die enorm lompe belediging die je mijn kant uit smeet?
he?quote:Op zondag 22 april 2012 13:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen Africa Twin, dus ik zou het niet weten.
geluidsdraak, anne berijdt het kleine zusjequote:
fuckquote:Op zondag 22 april 2012 13:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Sounddragon. En die rijdt er niet echt hard mee, verbruik ligt op de 1 op 18 ongeveer.
Je noemde me toch echt Annequote:Op zondag 22 april 2012 13:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
fuckWanneer wisselen jullie weer eens avatar, ik vergis mij nog steeds
![]()
En wat is het kleine zusje dan?
Enne; Transalp.quote:
Zeg flapdrol, kan het met iets lievere woorden de volgende keer? Onnodig.quote:Op zondag 22 april 2012 13:22 schreef Daeron het volgende:
[..]
Sorry dat je je als een klapmongool opstelt
Maar ik verbond het Nijntje avatar + african twin foto's In motorclub aan de naam Annequote:Op zondag 22 april 2012 13:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Je noemde me toch echt Anne.
[..]
Enne; Transalp.
[..]
Zeg flapdrol, kan het met iets lievere woorden de volgende keer? Onnodig.
Ja dat is gewoon mijn mening hèquote:Op zondag 22 april 2012 13:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Fouten? Die mensen bumperkleven heus bewust. En dat moet je maar accepteren volgens jou?
Rare denkwijze heb je. En imho keur je het ook nog eens goed door gas bij te geven (daar gaan weer een paar liter extra brandstof die je daardoor verspilt) en naar rechts te gaan. Dan doet ie het een volgende keer weer en weer en weer. Je kunt beter zo iemand in laten zien dat het geen nut heeft, door gewoon normaal door te rijden (al denk ik dat zulke mensen het niet zo gauw leren zullen).
Sorry maar dit is echt te triest voor woordenquote:Op zondag 22 april 2012 13:22 schreef Daeron het volgende:
[..]
Sorry dat je je als een klapmongool opstelt
Omdat jij haast hebt moet ik gas geven? Dat dacht ik toch niet.quote:Op zondag 22 april 2012 12:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Maar als je de voorste bent, geef dan effe gas zodat je weer naar rechts kan. lekkere boeiend dat je dan even 130 moet rijden, je word in die 100 meter echt niet geflitst
Ik zit liever tussen twee (Nederlandse, dat dan weer wel) vrachtwagens in, dan tussen twee bouwvakkersbusjes.quote:Op zondag 22 april 2012 13:07 schreef Matty___ het volgende:
[..]
lekker tussen 2 vrachtwagens in en jij hebt het over verkeersveiligheid.
Maar goed je staat in de file niemand is echt veel sneller.
Klopt, allemaal.quote:Op zondag 22 april 2012 13:15 schreef Matty___ het volgende:
[..]
weet niet maar juist vrachtwagens rijden gewoon te dicht op elkaar met of zonder auto er tussen.
Als je altijd gewend bent om zo te rijden doe je dat automatisch ook een beetje als je gewoon op zondag ergens heen rijdtquote:Op zondag 22 april 2012 14:54 schreef Tijn het volgende:
Dat je 's ochtends of 's avonds op een door de weekse dag wil opschieten begrijp ik best. Maar dat er mensen zijn die het ook op zondag nodig vinden om haast te maken, daar kan ik echt met m'n verstand niet bij.
filerijder onder elkaar zijn op elkaar ingespeeld.quote:Op zondag 22 april 2012 14:54 schreef Tijn het volgende:
Dat je 's ochtends of 's avonds op een door de weekse dag wil opschieten begrijp ik best. Maar dat er mensen zijn die het ook op zondag nodig vinden om haast te maken, daar kan ik echt met m'n verstand niet bij.
Je hoeft ook niet gelijk als een bejaarde te rijden natuurlijk. Maar waarom zou je op zondag gaan lopen jakkeren en je vervolgens ergeren aan mensen die gewoon van hun vrije dag aan het genieten zijn? Daar heb je alleen jezelf mee.quote:Op zondag 22 april 2012 14:56 schreef H-D het volgende:
[..]
Als je altijd gewend bent om zo te rijden doe je dat automatisch ook een beetje als je gewoon op zondag ergens heen rijdt
spuit 11 komt ook even...quote:Op zondag 22 april 2012 14:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik geniet altijd wel van die klapjosti's die op de linkerrijstrook hun voorkant per ongeluk in hun voorganger geboord hebben. als ik na een flinke file zo iemand zie staan doe ik altijd het thumbs up signaal aan hem geven.
Nee; vind ik niet. Op zo'n manier beloon je achterlijk en gevaarlijk gedrag en wordt die klever in zijn gedrag bevestigd (kijk, het werkt). Ik ben dan wel van t principe: jij irriteert mij met je debiele gekleef; ik iriiteer jou; en dat kan op heel veel manieren....quote:Op zondag 22 april 2012 13:41 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon mijn mening hèdan lijkt mij dat je het snelst de situatie weer terug naar normaal hebt. Ik heb geen zin om stug door te rijden met zo'n klever achter me. En al helemaal niet in rare spelletjes met zo'n persoon te gaan spelen. Dus ja dan geef ik wel even gas en ga weer naar rechts.Mja gelukkig heb ik er niet echt vaak last van.
Heb ook weleens een bumperklever gehad, maar die deed het niet om te kleven, maar reed er gewoon fucking kort achter.quote:Op zondag 22 april 2012 13:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Fouten? Die mensen bumperkleven heus bewust. En dat moet je maar accepteren volgens jou?
Rare denkwijze heb je. En imho keur je het ook nog eens goed door gas bij te geven (daar gaan weer een paar liter extra brandstof die je daardoor verspilt) en naar rechts te gaan. Dan doet ie het een volgende keer weer en weer en weer. Je kunt beter zo iemand in laten zien dat het geen nut heeft, door gewoon normaal door te rijden (al denk ik dat zulke mensen het niet zo gauw leren zullen).
[quote]quote:Op zondag 22 april 2012 14:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet gelijk als een bejaarde te rijden natuurlijk. Maar waarom zou je op zondag gaan lopen jakkeren en je vervolgens ergeren aan mensen die gewoon van hun vrije dag aan het genieten zijn? Daar heb je alleen jezelf mee.
Ugh, dat heb ik ook wel eens. En dan zit ik in mijzelf maar van "haal dan toch in??".quote:Op zondag 22 april 2012 15:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ook weleens een bumperklever gehad, maar die deed het niet om te kleven, maar reed er gewoon fucking kort achter.En steeds als ik naar rechts ging, ging die mee naar rechts. Reed niet eens in een klein autootje, maar in een bedrijfsbus, waardoor die doos ook echt amper iets kon zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |