abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:06:20 #101
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_110615350
hoevaak ik trouwens wel niet meemaak dat iemand in een onoverzichtelijke bocht de binnenbocht neemt...
In mijn straatje zit zoeen bocht, haaks, en door struiken en bossen niet te overzien. En ja hoor daar komt weer een auto de hoek omzeilen, half over mijn weghelft. Ik rijd bij voorbaat al stapvoets daar, en da's niet voor niets... :(
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_110615484
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
hoevaak ik trouwens wel niet meemaak dat iemand in een onoverzichtelijke bocht de binnenbocht neemt...
In mijn straatje zit zoeen bocht, haaks, en door struiken en bossen niet te overzien. En ja hoor daar komt weer een auto de hoek omzeilen, half over mijn weghelft. Ik rijd bij voorbaat al stapvoets daar, en da's niet voor niets... :(
Dat soort idioten zijn er inderdaad meer dan genoeg. :{
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  FOK!fotograaf zaterdag 21 april 2012 @ 23:38:29 #103
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_110616745
quote:
Klinkt heel bekend. Hier een sbocht in de buurt die ook zo genomen wordt.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zondag 22 april 2012 @ 08:44:57 #104
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_110622923
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:38 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Klinkt heel bekend. Hier een sbocht in de buurt die ook zo genomen wordt.
Het is iets dat de laatste jaren steeds vaker gebeurt.
Waarom dat zo is, ik heb geen idee, misschien iets met de wegbelijning, of het gebrek daaraan.
pi_110624071
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 08:44 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Het is iets dat de laatste jaren steeds vaker gebeurt.
Waarom dat zo is, ik heb geen idee, misschien iets met de wegbelijning, of het gebrek daaraan.
Hier in Zwolle http://maps.google.nl/map(...)-8&hl=nl&sa=N&tab=wl

De situatie daar is daarom veranderd. Achter die kleine oude brug lag heel mooi asfalt en daarna een scherpe bocht naar rechts. Hoop mensen trokken hem daar helemaal open en kwamen er halverwege de bocht achter dat ze hem niet hielden. Achter de nieuwe brug ligt dus een flauwere bocht en vier stroken met een middenberm, dat scheelde toch een hoop gelanceerde peuters en harmonica-wrakken.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_110624119
Wat ik irritant vind is dat ik netjes +- 120/130 naar huis rij, dan een rij vrachtauto's inhaal en er dan zo'n petje/leasbak 20 cm achter mij gaat rijden om mij tussen de vrachtauto's te drukken zodat dat bij de volgende auto weer kan flikken.
Nou krijg je mij niet aan de kant en groot licht doet mij niks.

Of bij een afrit van een snelweg die op een rotonde uitkomt. Bv. afslag Zwolle-Zuid. Bestuurders die denken snel te zijn en op de buitenste baan gaan staan en toch nog overal snel proberen in te voegen. Regelmatig heb ik daar al mensen een extra rondje laten rijden omdat ik wel geduld heb en weet hoe je moet voorsorteren.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_110624699
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:47 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Wat ik irritant vind is dat ik netjes +- 120/130 naar huis rij, dan een rij vrachtauto's inhaal en er dan zo'n petje/leasbak 20 cm achter mij gaat rijden om mij tussen de vrachtauto's te drukken zodat dat bij de volgende auto weer kan flikken.
Nou krijg je mij niet aan de kant en groot licht doet mij niks.

[...]
Als het een ècht ernstige lease-hufter is wil ik mij nog wel eens af laten zakken tot achter die vrachtwagen om ruimte voor hem te maken. En dan een vriendelijk 'ga maar voor'-gebaar geven. Zie je zo'n gefrustreerde yuppie zichzelf helemaal opvreten. Sneu kind, je moet er toch langs?
  zondag 22 april 2012 @ 11:22:02 #108
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_110624760
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:18 schreef citywok het volgende:

[..]

Als het een ècht ernstige lease-hufter is wil ik mij nog wel eens af laten zakken tot achter die vrachtwagen om ruimte voor hem te maken. En dan een vriendelijk 'ga maar voor'-gebaar geven. Zie je zo'n gefrustreerde yuppie zichzelf helemaal opvreten. Sneu kind, je moet er toch langs?
je kunt ook een dot gas bij geven om het overige verkeer niet op te houden. Maar nu kies jij juist voor het hufterige gedrag dat ook nog eens files veroorzaakt.
well done :')
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_110624844
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:22 schreef Matty___ het volgende:

[..]

je kunt ook een dot gas bij geven om het overige verkeer niet op te houden. Maar nu kies jij juist voor het hufterige gedrag dat ook nog eens files veroorzaakt.
Ik neem toch aan dat hij dat alleen doet als de baan erachter niet helemaal vol zit. ;)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 22 april 2012 @ 11:25:43 #110
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_110624850
quote:
Ook vaak meegemaakt, ook bij hele open overzichtelijke kruisingen :') alle ruimte van de wereld maar ze moeten per se langs mijn bumper.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zondag 22 april 2012 @ 11:26:16 #111
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_110624857
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:25 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik neem toch aan dat hij dat alleen doet als de baan erachter niet helemaal vol zit. ;)
Zodra de leaserijders los gaan is het meestal spits.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zondag 22 april 2012 @ 11:26:19 #112
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_110624859
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:25 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

geen idee hij klinkt als een erge verkeershufter die het leuk vind het overige verkeer te irriteren
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  zondag 22 april 2012 @ 11:27:32 #113
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_110624893
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 11:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Zodra de leaserijders los gaan is het meestal spits.
helaas heb je ook mensen op zondag die wel een elkaar met 2km/h verschil willen inhalen en daar kan ik dan echt niet met mijn petje bij.
Dan vind ik bij vrachtwagens al irritant maar die kunnen er minder aan doen dan een personenauto.
pi_110625420
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:27 schreef Matty___ het volgende:

helaas heb je ook mensen op zondag die wel een elkaar met 2km/h verschil willen inhalen en daar kan ik dan echt niet met mijn petje bij.
Dan vind ik bij vrachtwagens al irritant maar die kunnen er minder aan doen dan een personenauto.
Ben jij een petje of een leasehufter? :7
  zondag 22 april 2012 @ 11:55:41 #115
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_110625575
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:49 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

Ben jij een petje of een leasehufter? :7
leaserijder. het feit dat je me hufter probeert te noemen zegt al genoeg over jezelf lijkt me. :') Weet je niet iedereen die een auto va de zaak heeft zit bumper te kleven maar blijkbaar gaat dat er niet in.
  zondag 22 april 2012 @ 12:05:51 #116
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_110625822
quote:

[..]

je kunt ook een dot gas bij geven om het overige verkeer niet op te houden.
Nee, dat helpt juist niet. Die klevert wordt dan alleen maar bevestigd in dat zijn gekleef en geplak het verkeer voor hem versneld aan de kant doet gaan. Ik vind het wel een toffe actie, dat afzakken en ruimte maken...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
  zondag 22 april 2012 @ 12:09:12 #117
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_110625895
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:05 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Nee, dat helpt juist niet. Die klevert wordt dan alleen maar bevestigd in dat zijn gekleef en geplak het verkeer voor hem versneld aan de kant doet gaan. Ik vind het wel een toffe actie, dat afzakken en ruimte maken...
dus ipv 1 iemand te straffen straf je gelijk een hele rij mensen want misschien moet je dan eens in de spiegel kijken aan de rij autos die er achter rijdt.
Maar je hebt je punt gemaakt namelijk dat je net zo een verkeershufter bent als de rest.
Laat me raden je laat mensen bij het ritzen er ook niet tussen als ze door rijden tot aan de streep :{w
  zondag 22 april 2012 @ 12:22:27 #118
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_110626219
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:09 schreef Matty___ het volgende:

[..]

dus ipv 1 iemand te straffen straf je gelijk een hele rij mensen want misschien moet je dan eens in de spiegel kijken aan de rij autos die er achter rijdt.
Maar je hebt je punt gemaakt namelijk dat je net zo een verkeershufter bent als de rest.
Laat me raden je laat mensen bij het ritzen er ook niet tussen als ze door rijden tot aan de streep :{w
Ach praat niet zo beschuldigend. Direct van die aannames doen, kom op.

Wat hier bedoeld wordt is 1 idioot die klevend iedereen aan de kant wil hebben.
Als er een heel treintje auto's aankomt ja dan is het wel een kwestie van snel ruimte maken.
Maar dan nog rijd je al 130km/u en dat is al snel genoeg. Of moet er een minimum snelheid komen?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
  zondag 22 april 2012 @ 12:25:30 #119
258802 Yreal
henk..!
pi_110626298
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:22 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Als er een heel treintje auto's aankomt ja dan is het wel een kwestie van snel ruimte maken.
Maar dan nog rijd je al 130km/u en dat is al snel genoeg. Of moet er een minimum snelheid komen?
Ja ! Alles meer dan 30 onder de vmax ook op de bon :{w
  zondag 22 april 2012 @ 12:29:06 #120
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_110626401
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:22 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

die is er gelukkig op de snelweg (80 namelijk)

En over beschuldigend praten -> iemand leasehufter noemen alleen omdat die toevallig in een leaseauto rijdt zegt al genoeg lijkt me
pi_110626509
quote:

[..]

Of je gaat 10 meter achter mij rijden i.p.v. in mijn achterwiel omdat ik die rij koekblikken voor me echt niet kan wegtoveren.

quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:09 schreef Matty___ het volgende:

[..]

[...]
Of jij kijkt uit je bolle harses naar die rij vóór je voorganger die hij nog steeds niet kan wegtoveren, aso-bumperklever.
  zondag 22 april 2012 @ 12:37:03 #122
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_110626628
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:33 schreef citywok het volgende:

[..]

Of je gaat 10 meter achter mij rijden i.p.v. in mijn achterwiel omdat ik die rij koekblikken voor me echt niet kan wegtoveren.

[..]

Of jij kijkt uit je bolle harses naar die rij vóór je voorganger die hij nog steeds niet kan wegtoveren, aso-bumperklever.
of jij zit niet te janken als een kein meisje :')

want waar maak je je druk over. Let jij liever op het verkeer VOOR je ipv achter je
  zondag 22 april 2012 @ 12:41:24 #123
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_110626761
Mensen die zelfs op zondag gaan kleven :')
  zondag 22 april 2012 @ 12:52:01 #124
258802 Yreal
henk..!
pi_110627076
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:29 schreef Matty___ het volgende:

[..]

En over beschuldigend praten -> iemand leasehufter noemen alleen omdat die toevallig in een leaseauto rijdt zegt al genoeg lijkt me
Nee, die is er niet :')
pi_110627091
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:05 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ik zou ook zeggen geef even gas en ga dan aan de kant ipv die kinderachtige dingen uit te gaan halen maargoed.
pi_110627106
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:29 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Nee das onzin je voertuig moet 80 kunnen maar je hoeft het niet te rijden.
pi_110627150
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 12:53 schreef H-D het volgende:

[..]

Nee das onzin je voertuig moet 80 kunnen maar je hoeft het niet te rijden.
Die grens is trouwens 60 km/h, niet 80. ;)

Al zou ik niet snel de snelweg opgaan met een auto (of wat er voor door moet gaan) die hooguit 70 km/h rijdt. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_110627192
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 12:52 schreef H-D het volgende:

[..]

Ik zou ook zeggen geef even gas en ga dan aan de kant ipv die kinderachtige dingen uit te gaan halen maargoed.
Waarom zou ik? Als ik de maximumsnelheid rijd en er kruipt iemand op mijn bumper laat ik ook regelmatig het gas los, mocht er iets voor ons gebeuren en ik moet een noodstop maken heb ik geen zin om die auto achter me op mijn achterbank te krijgen. Ik vergroot dan de afstand tot mijn voorligger en verlaag de snelheid om ervoor te zorgen dat de persoon achter me eerst kan remmen en dat ik daarna kan remmen.
  zondag 22 april 2012 @ 12:57:50 #129
258802 Yreal
henk..!
pi_110627254
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:54 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Die grens is trouwens 60 km/h, niet 80. ;)

Al zou ik niet snel de snelweg opgaan met een auto (of wat er voor door moet gaan) die hooguit 70 km/h rijdt. :')
65 :P 55 voor autowegen

quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:56 schreef Daeron het volgende:

[..]

Waarom zou ik? Als ik de maximumsnelheid rijd en er kruipt iemand op mijn bumper laat ik ook regelmatig het gas los, mocht er iets voor ons gebeuren en ik moet een noodstop maken heb ik geen zin om die auto achter me op mijn achterbank te krijgen. Ik vergroot dan de afstand tot mijn voorligger en verlaag de snelheid om ervoor te zorgen dat de persoon achter me eerst kan remmen en dat ik daarna kan remmen.
Maar als je de voorste bent, geef dan effe gas zodat je weer naar rechts kan. lekkere boeiend dat je dan even 130 moet rijden, je word in die 100 meter echt niet geflitst ;)
pi_110627343
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:57 schreef Yreal het volgende:

[..]

65 :P 55 voor autowegen

[..]

Maar als je de voorste bent, geef dan effe gas zodat je weer naar rechts kan. lekkere boeiend dat je dan even 130 moet rijden, je word in die 100 meter echt niet geflitst ;)
Dus ik moet dan de snelheidslimiet overschrijven omdat die gast achter me perse er langs wil? Tyft toch een eind op :{w

Dat die het zich lekker uitzoekt, het is niet alsof ik niet doorrijd ofzo.

Het gaat me er niet om dat ik dan geflitst kan worden of niet, maar gewoon om het principe. Ik rijd de maximumsnelheid en daar kan je het mee doen. Dan kan je achter me rijden en afstand houden tot ik ruimte zie om naar rechts te gaan en je er langs te laten, of je tyft een eind op van de weg. :{w
pi_110627400
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:56 schreef Daeron het volgende:

[..]

Omdat je gewoon kinerachtig loopt te treiteren en de moraalridder aan het uithangen bent puur omdat he iemand anders dwars wil liggen.
Het is niet jouw taak de WVW te handhaven.
  zondag 22 april 2012 @ 13:04:04 #132
258802 Yreal
henk..!
pi_110627460
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:00 schreef Daeron het volgende:

[..]

Dus ik moet dan de snelheidslimiet overschrijven omdat die gast achter me perse er langs wil? Tyft toch een eind op :{w

Het gaat me er niet om dat ik dan geflitst kan worden of niet, maar gewoon om het principe. Ik rijd de maximumsnelheid en daar kan je het mee doen. Dan kan je achter me rijden en afstand houden tot ik ruimte zie om naar rechts te gaan en je er langs te laten, of je tyft een eind op van de weg. :{w
of jij stelt je gewoon niet zo aan en dan is iedereen sneller thuis.
  zondag 22 april 2012 @ 13:04:12 #133
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_110627465
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:00 schreef Daeron het volgende:

[..]

waarom haal je dan in? blijf je toch lekker 90 rijden achter de vrachtwagen. is ook nog goed voor het brandstofverbruik
pi_110627476
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 13:01 schreef H-D het volgende:

[..]

Omdat je gewoon kinerachtig loopt te treiteren en de moraalridder aan het uithangen bent puur omdat he iemand anders dwars wil liggen.
Het is niet jouw taak de WVW te handhaven.
Anders lees je even mijn post...

Ik heb niet over het hanteren van de wet, ik heb het over de verkeersveiligheid. Misschien vertel ik je iets nieuws, maar auto's zijn potentieel levensgevaarlijke objecten. Dan is het wel fijn als je daar rekening mee houdt als je achter het stuur kruipt. Op het moment dat JIJ daar niet toe in staat bent moet IK het maar oplossen en de gevaarlijke situatie die ontstaat door het bumperkleven oplossen door de afstand tot MIJN voorligger te vergoten en MIJN snelheid te verlagen zodat JIJ bij een mogelijk gevaarlijke situatie de reactietijd hebt om te remmen ipv JOUW auto op MIJN achterbank te parkeren.

Achterlijke mongool dat je bent :r
  zondag 22 april 2012 @ 13:05:05 #135
258802 Yreal
henk..!
pi_110627490
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:04 schreef Daeron het volgende:

[..]

Ik heb niet over het hanteren van de wet, ik heb het over de verkeersveiligheid. Misschien vertel ik je iets nieuws, maar auto's zijn potentieel levensgevaarlijke objecten. Dan is het wel fijn als je daar rekening mee houdt als je achter het stuur kruipt. Op het moment dat JIJ daar niet toe in staat bent moet IK het maar oplossen en de gevaarlijke situatie die ontstaat door het bumperkleven oplossen door de afstand tot MIJN voorligger te vergoten en MIJN snelheid te verlagen zodat JIJ bij een mogelijk gevaarlijke situatie de reactietijd hebt om te remmen ipv JOUW auto op MIJN achterbank te parkeren.

ik zeg toch ook, als je de voorste bent :')
  zondag 22 april 2012 @ 13:05:22 #136
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_110627500
quote:

[..]

heb je een kort lontje ofzo? ben JIJ wel geschikt om auto te rijden.
pi_110627531
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:04 schreef Matty___ het volgende:

[..]

waarom haal je dan in? blijf je toch lekker 90 rijden achter de vrachtwagen. is ook nog goed voor het brandstofverbruik
Doe ik vaak genoeg in de spits, vind het altijd kostelijk om te zien hoe mensen steeds in een harmonicabeweging steeds naar voren en naar achter gaan ten opzichte van mij terwijl ik heerlijk constant met 90 naar huis toer. ^O^
pi_110627565
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:05 schreef Matty___ het volgende:

[..]

heb je een kort lontje ofzo? ben JIJ wel geschikt om auto te rijden.
Het zou wel zijn als onze klapjosti even in gaat op de post, ipv 5 woorden te lezen en dan gelijk een post eroverheen te rossen die nergens op slaat. :{w
  zondag 22 april 2012 @ 13:07:38 #139
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_110627566
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:06 schreef Daeron het volgende:

[..]

Doe ik vaak genoeg in de spits, vind het altijd kostelijk om te zien hoe mensen steeds in een harmonicabeweging steeds naar voren en naar achter gaan ten opzichte van mij terwijl ik heerlijk constant met 90 naar huis toer. ^O^
lekker tussen 2 vrachtwagens in en jij hebt het over verkeersveiligheid.
Maar goed je staat in de file niemand is echt veel sneller.
  zondag 22 april 2012 @ 13:08:13 #140
258802 Yreal
henk..!
pi_110627587
Al vind ik wel dat als je een club van 90 sticker hebt, je ook consequent 90 moet rijden. 30 zones, bebouwde kom, zandvoort... gewoon 90 :P
pi_110627612
.
  zondag 22 april 2012 @ 13:09:39 #142
258802 Yreal
henk..!
pi_110627627
Anne rijdt ook altijd te hard, toch?
  zondag 22 april 2012 @ 13:09:55 #143
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_110627640
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:07 schreef Daeron het volgende:

[..]

Het zou wel zijn als onze klapjosti even in gaat op de post, ipv 5 woorden te lezen en dan gelijk een post eroverheen te rossen die nergens op slaat. :{w
iemand gelijk voor mongool en klapjosti uit maken. Nee daar schieten we wat mee op. als je ook zo in het verkeer bent dan vind ik je idd niet geschikt als autorijder. :N
pi_110627665
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:07 schreef Matty___ het volgende:

[..]

lekker tussen 2 vrachtwagens in en jij hebt het over verkeersveiligheid.
Maar goed je staat in de file niemand is echt veel sneller.
Wie zegt dat ik dat tussen 2 vrachtwagens in doe?

Vaak genoeg dat er voor en/of achter me personenwagens mee toeren op de baan met vrachtwagens.

Daarnaast zitten vrachtwagens niet op mijn bumper maar hebben zij wel het verkeersinzicht om afstand te houden tot de personenwagen die voor ze rijdt met dezelfde snelheid die zij aanhouden. ^O^
pi_110627702
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:09 schreef Matty___ het volgende:

[..]

iemand gelijk voor mongool en klapjosti uit maken. Nee daar schieten we wat mee op. als je ook zo in het verkeer bent dan vind ik je idd niet geschikt als autorijder. :N
Heerlijk toch, lekker schelden in de auto op die klapmongolen die god weet hoe hun rijbewijs gehaald hebben ^O^
  zondag 22 april 2012 @ 13:13:03 #146
258802 Yreal
henk..!
pi_110627735
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:12 schreef Daeron het volgende:

[..]

Heerlijk toch, lekker schelden in de auto op die klapmongolen die god weet hoe hun rijbewijs gehaald hebben ^O^
ik ben gezakt omdat ik te langzaam en voorzichtig reed, dus dat denk ik over langzaamrijders :{w
  zondag 22 april 2012 @ 13:15:37 #147
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_110627799
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:10 schreef Daeron het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat tussen 2 vrachtwagens in doe?

Vaak genoeg dat er voor en/of achter me personenwagens mee toeren op de baan met vrachtwagens.

Daarnaast zitten vrachtwagens niet op mijn bumper maar hebben zij wel het verkeersinzicht om afstand te houden tot de personenwagen die voor ze rijdt met dezelfde snelheid die zij aanhouden. ^O^
weet niet maar juist vrachtwagens rijden gewoon te dicht op elkaar met of zonder auto er tussen.
pi_110627804
quote:

[..]

Ach man doe niet zo belerend alsof jij alles weer moet oplossen. Jij moet je gewoon niet zo aanstellen en accepteren dat anderen fouten maken en dat vang je het best op door even gas te geven en terug naar rechts gaan. Dat is veiliger dan als jij gaat liggen fucken. Oh en misschien is een cursus anger management iets voor jou? Na 1 post van mij al zo'n tirade zegt meer over jouw geschiktheid om auto te rijden dan die van mij vrind. Voortaan misschien even nadenken voor je op 'invoeren' ramt.

En wil je misschien even je excuses maken voor die enorm lompe belediging die je mijn kant uit smeet?
pi_110627871
quote:
6s.gif Op zondag 22 april 2012 13:09 schreef Yreal het volgende:
Anne rijdt ook altijd te hard, toch?
Sinds ik overgestapt ben naar een zuipende benzineschuit (faalactie) niet meer.
Ik rij zelfs onder de maximumsnelheid op de snelleweg.
Ik ben eindelijk aan het leren om niet meer zo gehaast te leven B-). Dat scheelt tevens een hoop duiten (brandstofkosten dus, maar ook aan bekeuringen, die ik gemiddeld eens per maand had).

Overigens, om maar mee te lullen, ga ik ook niet harder rijden voor een bumperklever wanneer ik aan het inhalen ben, zeker als ie van een afstandje kwam aanrijden. Dan had ie makkelijk even zijn poot van het gas kunnen halen (geldt overigens niet als ik hem er ineens tussen heb gepropt, wat ik zelden doe, want da's niet netjes, want dan pas ik me aan de snelheid van de rijders aan waar ik hem tussen heb gepropt en met mijn autootje gaat dat best vlot :Y)).

Langzamer rijden doe ik dan ook weer niet. Ik trek me gewoon niks aan van zulke lui, da's het beste denk ik.
  zondag 22 april 2012 @ 13:19:49 #150
258802 Yreal
henk..!
pi_110627943
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 13:17 schreef Anne het volgende:

[..]

Sinds ik overgestapt ben naar een zuipende benzineschuit (faalactie) niet meer.
Ik rij zelfs onder de maximumsnelheid op de snelleweg.
Ik ben eindelijk aan het leren om niet meer zo gehaast te leven B-). Dat scheelt tevens ook een hoop duiten (brandstofkosten dus, maar ook aan bekeuringen, die ik gemiddeld eens per maand had).

Overigens, om maar mee te lullen, ga ik ook niet harder rijden voor een bumperklever wanneer ik aan het inhalen ben, zeker als ie van een afstandje kwam aanrijden. Dan had ie makkelijk even zijn poot van het gas kunnen halen (geldt overigens niet als ik hem er ineens tussen heb gepropt, wat ik zelden doe, want da's niet netjes, want dan pas ik me aan de snelheid van de rijders aan waar ik hem tussen heb gepropt en met mijn autootje gaat dat best vlot :Y)).

Langzamer rijden doe ik dan ook weer niet. Ik trek me gewoon niks aan van zulke lui, da's het beste denk ik.
african twins zuipen? :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')