Dat soort idioten zijn er inderdaad meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
hoevaak ik trouwens wel niet meemaak dat iemand in een onoverzichtelijke bocht de binnenbocht neemt...
In mijn straatje zit zoeen bocht, haaks, en door struiken en bossen niet te overzien. En ja hoor daar komt weer een auto de hoek omzeilen, half over mijn weghelft. Ik rijd bij voorbaat al stapvoets daar, en da's niet voor niets...
Klinkt heel bekend. Hier een sbocht in de buurt die ook zo genomen wordt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
hoevaak ik trouwens wel niet meemaak dat iemand in een onoverzichtelijke bocht de binnenbocht neemt...
In mijn straatje zit zoeen bocht, haaks, en door struiken en bossen niet te overzien. En ja hoor daar komt weer een auto de hoek omzeilen, half over mijn weghelft. Ik rijd bij voorbaat al stapvoets daar, en da's niet voor niets...
Het is iets dat de laatste jaren steeds vaker gebeurt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:38 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Klinkt heel bekend. Hier een sbocht in de buurt die ook zo genomen wordt.
Hier in Zwolle http://maps.google.nl/map(...)-8&hl=nl&sa=N&tab=wlquote:Op zondag 22 april 2012 08:44 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Het is iets dat de laatste jaren steeds vaker gebeurt.
Waarom dat zo is, ik heb geen idee, misschien iets met de wegbelijning, of het gebrek daaraan.
Als het een ècht ernstige lease-hufter is wil ik mij nog wel eens af laten zakken tot achter die vrachtwagen om ruimte voor hem te maken. En dan een vriendelijk 'ga maar voor'-gebaar geven. Zie je zo'n gefrustreerde yuppie zichzelf helemaal opvreten. Sneu kind, je moet er toch langs?quote:Op zondag 22 april 2012 10:47 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Wat ik irritant vind is dat ik netjes +- 120/130 naar huis rij, dan een rij vrachtauto's inhaal en er dan zo'n petje/leasbak 20 cm achter mij gaat rijden om mij tussen de vrachtauto's te drukken zodat dat bij de volgende auto weer kan flikken.
Nou krijg je mij niet aan de kant en groot licht doet mij niks.
[...]
je kunt ook een dot gas bij geven om het overige verkeer niet op te houden. Maar nu kies jij juist voor het hufterige gedrag dat ook nog eens files veroorzaakt.quote:Op zondag 22 april 2012 11:18 schreef citywok het volgende:
[..]
Als het een ècht ernstige lease-hufter is wil ik mij nog wel eens af laten zakken tot achter die vrachtwagen om ruimte voor hem te maken. En dan een vriendelijk 'ga maar voor'-gebaar geven. Zie je zo'n gefrustreerde yuppie zichzelf helemaal opvreten. Sneu kind, je moet er toch langs?
Ik neem toch aan dat hij dat alleen doet als de baan erachter niet helemaal vol zit.quote:Op zondag 22 april 2012 11:22 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je kunt ook een dot gas bij geven om het overige verkeer niet op te houden. Maar nu kies jij juist voor het hufterige gedrag dat ook nog eens files veroorzaakt.
well done
Ook vaak meegemaakt, ook bij hele open overzichtelijke kruisingenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Zodra de leaserijders los gaan is het meestal spits.quote:Op zondag 22 april 2012 11:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat hij dat alleen doet als de baan erachter niet helemaal vol zit.
geen idee hij klinkt als een erge verkeershufter die het leuk vind het overige verkeer te irriterenquote:Op zondag 22 april 2012 11:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat hij dat alleen doet als de baan erachter niet helemaal vol zit.
helaas heb je ook mensen op zondag die wel een elkaar met 2km/h verschil willen inhalen en daar kan ik dan echt niet met mijn petje bij.quote:Op zondag 22 april 2012 11:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zodra de leaserijders los gaan is het meestal spits.
Ben jij een petje of een leasehufter?quote:Op zondag 22 april 2012 11:27 schreef Matty___ het volgende:
helaas heb je ook mensen op zondag die wel een elkaar met 2km/h verschil willen inhalen en daar kan ik dan echt niet met mijn petje bij.
Dan vind ik bij vrachtwagens al irritant maar die kunnen er minder aan doen dan een personenauto.
leaserijder. het feit dat je me hufter probeert te noemen zegt al genoeg over jezelf lijkt me.quote:Op zondag 22 april 2012 11:49 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Ben jij een petje of een leasehufter?
Nee, dat helpt juist niet. Die klevert wordt dan alleen maar bevestigd in dat zijn gekleef en geplak het verkeer voor hem versneld aan de kant doet gaan. Ik vind het wel een toffe actie, dat afzakken en ruimte maken...quote:Op zondag 22 april 2012 11:22 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je kunt ook een dot gas bij geven om het overige verkeer niet op te houden.
dus ipv 1 iemand te straffen straf je gelijk een hele rij mensen want misschien moet je dan eens in de spiegel kijken aan de rij autos die er achter rijdt.quote:Op zondag 22 april 2012 12:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat helpt juist niet. Die klevert wordt dan alleen maar bevestigd in dat zijn gekleef en geplak het verkeer voor hem versneld aan de kant doet gaan. Ik vind het wel een toffe actie, dat afzakken en ruimte maken...
Ach praat niet zo beschuldigend. Direct van die aannames doen, kom op.quote:Op zondag 22 april 2012 12:09 schreef Matty___ het volgende:
[..]
dus ipv 1 iemand te straffen straf je gelijk een hele rij mensen want misschien moet je dan eens in de spiegel kijken aan de rij autos die er achter rijdt.
Maar je hebt je punt gemaakt namelijk dat je net zo een verkeershufter bent als de rest.
Laat me raden je laat mensen bij het ritzen er ook niet tussen als ze door rijden tot aan de streep
Ja ! Alles meer dan 30 onder de vmax ook op de bonquote:Op zondag 22 april 2012 12:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach praat niet zo beschuldigend. Direct van die aannames doen, kom op.
Wat hier bedoeld wordt is 1 idioot die klevend iedereen aan de kant wil hebben.
Als er een heel treintje auto's aankomt ja dan is het wel een kwestie van snel ruimte maken.
Maar dan nog rijd je al 130km/u en dat is al snel genoeg. Of moet er een minimum snelheid komen?
die is er gelukkig op de snelweg (80 namelijk)quote:Op zondag 22 april 2012 12:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach praat niet zo beschuldigend. Direct van die aannames doen, kom op.
Wat hier bedoeld wordt is 1 idioot die klevend iedereen aan de kant wil hebben.
Als er een heel treintje auto's aankomt ja dan is het wel een kwestie van snel ruimte maken.
Maar dan nog rijd je al 130km/u en dat is al snel genoeg. Of moet er een minimum snelheid komen?
Of je gaat 10 meter achter mij rijden i.p.v. in mijn achterwiel omdat ik die rij koekblikken voor me echt niet kan wegtoveren.quote:Op zondag 22 april 2012 11:22 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je kunt ook een dot gas bij geven om het overige verkeer niet op te houden. Maar nu kies jij juist voor het hufterige gedrag dat ook nog eens files veroorzaakt.
well done
Of jij kijkt uit je bolle harses naar die rij vóór je voorganger die hij nog steeds niet kan wegtoveren, aso-bumperklever.quote:Op zondag 22 april 2012 12:09 schreef Matty___ het volgende:
[..]
dus ipv 1 iemand te straffen straf je gelijk een hele rij mensen want misschien moet je dan eens in de spiegel kijken aan de rij autos die er achter rijdt.
[...]
of jij zit niet te janken als een kein meisjequote:Op zondag 22 april 2012 12:33 schreef citywok het volgende:
[..]
Of je gaat 10 meter achter mij rijden i.p.v. in mijn achterwiel omdat ik die rij koekblikken voor me echt niet kan wegtoveren.
[..]
Of jij kijkt uit je bolle harses naar die rij vóór je voorganger die hij nog steeds niet kan wegtoveren, aso-bumperklever.
Nee, die is er nietquote:Op zondag 22 april 2012 12:29 schreef Matty___ het volgende:
[..]
die is er gelukkig op de snelweg (80 namelijk)
En over beschuldigend praten -> iemand leasehufter noemen alleen omdat die toevallig in een leaseauto rijdt zegt al genoeg lijkt me
Ik zou ook zeggen geef even gas en ga dan aan de kant ipv die kinderachtige dingen uit te gaan halen maargoed.quote:Op zondag 22 april 2012 12:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat helpt juist niet. Die klevert wordt dan alleen maar bevestigd in dat zijn gekleef en geplak het verkeer voor hem versneld aan de kant doet gaan. Ik vind het wel een toffe actie, dat afzakken en ruimte maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |