Fijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:52 schreef Netsplitter het volgende:
Motorbloempje komt hier mee helpen met modden enzovoorts.
Eens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is het zo langzamerhand niet makkelijker om die gewoon FA te maken?
Ze doet het perfect als 1 van de weinige, is er veel en is betrouwbaar.
Bovendien heeft ze een prettige manier van moddenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is het zo langzamerhand niet makkelijker om die gewoon FA te maken?
Ze doet het perfect als 1 van de weinige, is er veel en is betrouwbaar.
Ik dacht dat gedeelte afgedekt te hebben met de mededeling dat ze het perfect doet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bovendien heeft ze een prettige manier van modden
Vanaf mei al. Had je dat niet moeten aangeven ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Patje1987 het volgende:
Heb nu andere dingen aan mijn hoofd.
Laat gaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanaf mei al. Had je dat niet moeten aangeven ?
Daar gaan we weerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben net even ergens anders mee bezig![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ben ik alleen al 2 uur per dag bezig m'n eigen topics op slot te gooien. Ik ben dan wel een schizofreen, maar om dan in feedback met mezelf in discussie te gaan over een onterecht slotje gaat zelfs voor een psycho te ver.
Hoe voelt het eigenlijk, je eigen FA te hebben?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:09 schreef tong80 het volgende:
Betere titel zou zijn :
'Nostradamus voorspelde overwinning van Epke Zonderland.'
Zagen jullie dat vanavond bij de NOS...
Lijkt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangepast.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:09 schreef tong80 het volgende:
Betere titel zou zijn :
Lijkt mij.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hoe voelt het eigenlijk, je eigen FA te hebben?Ik zie niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:16 schreef roos85 het volgende:
Er zijn 2 BMX topics:
[BMX] Heuveltje op, heuveltje af
BMX en Mountainbike 2
Mergen of verder een bepaald topic?
Aangepast.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:37 schreef roos85 het volgende:
Ben ik weer
[Paardensport] #20 Zilver dus
Staat #21 in de TT, maar moet #20 zijn.
Bedanktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik pak 't even op.
Ene topic gereekst en voor de ander een merge-verzoek bij de FA's ingediend. Sit back and relax!
Thanksquote:
Wel het oorspronkelijke topic, met de juiste TT verdwenen.quote:
Volgens mij was het hiervoor ook al een keer gewijzigd? Ik weet het niet meer precies...quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel het oorspronkelijke topic, met de juiste TT verdwenen.
Ja mijn topic weggestopt in een later topic met een slechte TT.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij was het hiervoor ook al een keer gewijzigd? Ik weet het niet meer precies...
Tong, doe eens even positief. Ze proberen je aan alle kanten te helpen zegquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja mijn topic weggestopt in een later topic met een slechte TT.
Ik plaag maarquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Tong, doe eens even positief. Ze proberen je aan alle kanten te helpen zeg
Dit lijkt me iets voor Patje.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
Keuze van sport, naar aanleiding van OS12 ? dubbel, zie
Iemand geprikkeld door OS2012 om een sport te gaan beoefenen?
Eén van de twee geslotenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
Keuze van sport, naar aanleiding van OS12 ? dubbel, zie
Iemand geprikkeld door OS2012 om een sport te gaan beoefenen?
Tong heeft hier niks te vertellenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, hé, dat was er een voor Patjen zei tong!
Die moet zich niet overal mee bemoeienquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, hé, dat was er een voor Patjen zei tong!
Neuken ?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb een zwak voor tong. Sorry
Excuses ervaard.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ben wel getrouwd én monogaam en trouw tong, sorry
Toch maar geen FA danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb een zwak voor tong. Sorry
Ik vind het een potentieel bash topic en een deel van je post vrij generaliserend. Dat andere topic gaat over Paralympische vs Olympische sporters, daar gaat jouw topic ook grotendeels over.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:30 schreef Falco het volgende:
[KLB] Overdreven veel aandacht voor de Paralympische Spelen.
Als die semi-jolige tag [KLB] weggehaald wordt, kan dit topic wel open neem ik aan? Het is toch een heel ander topic dan Paralympische sporters vs niet-gehandicapten waarnaartoe verwezen wordt in de slotpost.
Anders open ik hem in KLB zelf.
Met goede moderatie kan het wel meevallen met bashen. Het bekritiseren van de Paralympics moet kunnen vind ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het een potentieel bash topic en een deel van je post vrij generaliserend. Dat andere topic gaat over Paralympische vs Olympische sporters, daar gaat jouw topic ook grotendeels over.
Wat wil je ermee bereiken? Dit forum is bedoelt om van het toernooi te genieten en daar hierover te praten. Een kritische noot mag altijd maar dat kan prima in dat andere topic of open een topic in KLB.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Met goede moderatie kan het wel meevallen met bashen. Het bekritiseren van de Paralympics moet kunnen vind ik.
Ik denk omdat het oude OS forum is heropend..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:35 schreef tong80 het volgende:
Waarom heet dit Forum niet Paralympics ?
Klein vraagje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |