Aparte tijdelijke mods aanstellenquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een tip ter verbetering. Ik zie vaak dat er weinig OS-Mods aanwezig zijn in de livetopics. Weet niet of dit meerdere mensen opvalt. Maar het zou toch handiger zijn als er extra mods kwamen.
Weet wel dat andere mods wel eens voor vliegende barkeeper spelen. Graag jullie mening
Al een verzoek ingediend, was volgens hun niet nodig. Ik heb Patje al helemaal niet gezien in OS, en Morph zie ik af en toe.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een tip ter verbetering. Ik zie vaak dat er weinig OS-Mods aanwezig zijn in de livetopics. Weet niet of dit meerdere mensen opvalt. Maar het zou toch handiger zijn als er extra mods kwamen.
Weet wel dat andere mods wel eens voor vliegende barkeeper spelen. Graag jullie mening
Dat vind ik ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Al een verzoek ingediend, was volgens hun niet nodig. Ik heb Patje al helemaal niet gezien in OS, en Morph zie ik af en toe.
Tijdens de OS zou er altijd wel 1 mod aanwezig moeten zijn. Want subforum OS is gewoon heel actief.
Ik heb liever dat er alleen serieus in wordt gegaan op mijn mening momenteel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:01 schreef Netsplitter het volgende:
Heel typisch dat alleen users met het woord ajacied in hun nick graag mods erbij zien komen.
Pech.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er alleen serieus in wordt gegaan op mijn mening momenteel.
Ik heb in een aantal live topics vooral gezien dat er een paar tussen zitten die one-liners posten in de hoop dat daarop gereageerd gaat worden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:17 schreef Jojoortje het volgende:
Nou dan doe ik het woord wel.
In de sporttopics worden 'vreemden' niet echt gewaardeerd om hun mening te geven, want die hebben zogenaamd geen verstand van de sport. Reacties als 'Heb jij wel een gezeild dan?!!!! ' zie ik vaak voorbij komen en dat is helemaal niet nodig.
Dat lokt natuurlijk ook reacties van die 'vreemden' uit (ik denk dat ik daar onder val) om gewoon extra op ze in te gaan. En dat gaat ten nadele van de sfeer.
Ook kunnen veel mensen het niet hebben als men een andere mening heeft. Ik ben iemand die een zilveren medaille eigenlijk best jammer vind, omdat je zo dichtbij het goud bent etc. Anderen hebben als motto: meedoen is belangrijker dan winnen. Compleet anders dus, maar sommigen kunnen daar niet mee omgaan.
dat negeren is makkelijker gezegd dan gedaan, want als er 10 man live meekijken en er reageren er 2 van, dan is het balletje al aan het rollenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb in een aantal live topics vooral gezien dat er een paar tussen zitten die one-liners posten in de hoop dat daarop gereageerd gaat worden.
De zogenaamde hit&run posts.
Als die nou eens genegeerd worden, want onderbouwing ga je toch nooit krijgen van dat soort trolletjes, dan hebben zij er ook geen lol meer in omdat ze geen aandacht meer krijgen.
Men, waaronder ik, zouden inderdaad vaker aanwezig moeten zijn, ben ik met je eens.
Zal eens achter gaan overleggen hoe we dit het best kunnen aanpakken.
Als ik iedereen eraf trap die "faal" roept zonder onderbouwing word het vrij rustig denk ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:19 schreef franklop het volgende:
met het eerste deel totaal eens, alleen wordt alles wat niet goud is door die lui afgedaan als faal, en daar wordt ik gewoon gek van.
Bleef door diezelfde lui al weg uit TDF eerder en zit nu ook nauwelijks meer mee te lezen
Ja dat is ook een beetje hun manier van hun teleurstelling uiten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:19 schreef franklop het volgende:
met het eerste deel totaal eens, alleen wordt alles wat niet goud is door die lui afgedaan als faal, en daar wordt ik gewoon gek van.
Bleef door diezelfde lui al weg uit TDF eerder en zit nu ook nauwelijks meer mee te lezen
Fair enough.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb in een aantal live topics vooral gezien dat er een paar tussen zitten die one-liners posten in de hoop dat daarop gereageerd gaat worden.
De zogenaamde hit&run posts.
Als die nou eens genegeerd worden, want onderbouwing ga je toch nooit krijgen van dat soort trolletjes, dan hebben zij er ook geen lol meer in omdat ze geen aandacht meer krijgen.
Men, waaronder ik, zouden inderdaad vaker aanwezig moeten zijn, ben ik met je eens.
Zal eens achter gaan overleggen hoe we dit het best kunnen aanpakken.
Op dat arrogante toontje van je.quote:
Ja, staat als het goed is in het linkjestopic.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:56 schreef mrstylo het volgende:
Is er een Usain Bolt fan topic hier? Zo ja welke is het en als er geen 1 is, dan zou ik eentje wel willen openen.
Ik heb wel gelijk. Welliswaar met een knipoog. Maar de waarheid wordt geen schade berokkend.quote:
Terwijl één mod zelfs te weinig is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik geef je gelijk, ik heb een paar pagina's terug ook een verzoek ingediend omdat ik vind dat er altijd 1 mod beschikbaar moet zijn.
Gelukkig is Netsplitter er die ons te woord staat. Maar die zet geloof ik geen slotjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Vind ik ook hoor. Maar laten we beginnen met eentje. De OS is de meest bezochte subforum op Fok. Het is maar twee weken, dus ik zou zeggen zorg dat je 4 mods aanstelt, en laat hun onderling afspraken maken wie / wanneer aanwezig is.
Lijst doorgewerkt.quote:
Gelijk er uit flikkeren. Iemand die hier al een week niet is geweest in een 3 weeks evenement heb je helemaal niks aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:11 schreef tong80 het volgende:
OS-mod Patje1987 heeft precies één keer gereageerd in OS-Feedback. Terwijl het forum al 3 maanden open is en we 7 pagina's verder zijn
Jong is te druk met SCénquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:12 schreef tong80 het volgende:
Nogmaals ik wil niet overkomen als een ouwe zeur. Ik vind het OS-Forum geweldig en post er graag en veel. Daarom vind ik het zo jammer dat er niet beter wordt gemod. Morpheus staat er alleen voor.
Die valt weinig te verwijten. Kan altijd beter....maar kniesoor.
Maar dat een Forummod zelf nooit post in het forum waar ie modereert vind ik vreemd.
Patje1987 brengt zijn Fok!tijd door in Abo-slowchat.
Dit is zijn OS-post verleden. Eén post in OS-Feedback en twee op het forum.
http://forum.fok.nl/user/history/141104
Ga dan niet modden..
Wat vind je verder van mijn commentaar ? Is toch hetzelfde als een maagd mod wordt in het Keldertje.quote:
Goed commentaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vind je verder van mijn commentaar ? Is toch hetzelfde als een maagd mod wordt in het Keldertje.
Erbij?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Goed commentaar.
Ik heb achter al het bezettingsvraagstuk aangezwengeld om er asap nog een actieve mod erbij te zetten.
Dus gaarne even geduld.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Goed commentaar.
Ik heb achter al het bezettingsvraagstuk aangezwengeld om er asap nog een actieve mod erbij te zetten.
Dus gaarne even geduld.
Doe maar niet. Ben ik alleen al 2 uur per dag bezig m'n eigen topics op slot te gooien. Ik ben dan wel een schizofreen, maar om dan in feedback met mezelf in discussie te gaan over een onterecht slotje gaat zelfs voor een psycho te ver.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:39 schreef Godtje het volgende:
Tong blauw als die wil dan heb je het geregeld
Mexicanobakker dan. Die doet niks anders dan posten hierquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ben ik alleen al 2 uur per dag bezig m'n eigen topics op slot te gooien. Ik ben dan wel een schizofreen, maar om dan in feedback met mezelf in discussie te gaan over een onterecht slotje gaat zelfs voor een psycho te ver.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ben ik alleen al 2 uur per dag bezig m'n eigen topics op slot te gooien. Ik ben dan wel een schizofreen, maar om dan in feedback met mezelf in discussie te gaan over een onterecht slotje gaat zelfs voor een psycho te ver.
Moet een van die twee of alle twee wel willen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Eindelijk.
Karina of GGMM zijn prima mods die heel vaak aanwezig zijn.
Twee goeie opties. Deden het EK-Forum erg goed. Zitten overal bovenop in hun eigen Forums. Van mij mag het. Het is nog een paar dagen. Denk dat ze daarom wel bij willen springen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Eindelijk.
Karina of GGMM zijn prima mods die heel vaak aanwezig zijn.
GGMM zal het niet doen, die vindt de OS niks aan volgens mij. Karina is best actief.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moet een van die twee of alle twee wel willen.
Maar het ligt achter en heeft prio 1.
Done.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:08 schreef DeeBee het volgende:
Kunnen die gereekst? Wilden helaas niet reeksen bij het openen...
[SCHIETSPORT] Met Peter Hellenbrand voor NL #3
[SCHIETSPORT] Met Peter Hellenbrand voor NL #2
Aantal topics gesloten. Bedankt voor het meldenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:58 schreef Karina het volgende:
Dubbel?
Deze twee bestaan al.
welke sporten wil je op de os maar is er momenteel niet
Welke sport mag verdwijnen van jou? #2
Deze is erbij gekomen:
Waardeloze sporten, gemiste sporten
En deze:
Post hier de heetste women olympians
zelfde als:
De 2de Post hier de lekkerste Olympiërs van toen en nu
Omdat dat topic in myAT staat loopt dat lekker op ja ook al post ik er dus niet, ben al langer minder actief zoals achter aangegeven. Verder sorry dat ik er niet genoeg kan zijn dus komt er iemand anders helpen. Heb nu andere dingen aan mijn hoofd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jong is te druk met SCén
Kleur afnemen en een trap geven. Waardeloos
Ik kan het je niet kwalijk nemen met je RKC.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat dat topic in myAT staat loopt dat lekker op ja ook al post ik er dus niet, ben al langer minder actief zoals achter aangegeven. Verder sorry dat ik er niet genoeg kan zijn dus komt er iemand anders helpen. Heb nu andere dingen aan mijn hoofd.
Is het zo langzamerhand niet makkelijker om die gewoon FA te maken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:52 schreef Netsplitter het volgende:
Motorbloempje komt hier mee helpen met modden enzovoorts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |