Aparte tijdelijke mods aanstellenquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een tip ter verbetering. Ik zie vaak dat er weinig OS-Mods aanwezig zijn in de livetopics. Weet niet of dit meerdere mensen opvalt. Maar het zou toch handiger zijn als er extra mods kwamen.
Weet wel dat andere mods wel eens voor vliegende barkeeper spelen. Graag jullie mening
Al een verzoek ingediend, was volgens hun niet nodig. Ik heb Patje al helemaal niet gezien in OS, en Morph zie ik af en toe.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een tip ter verbetering. Ik zie vaak dat er weinig OS-Mods aanwezig zijn in de livetopics. Weet niet of dit meerdere mensen opvalt. Maar het zou toch handiger zijn als er extra mods kwamen.
Weet wel dat andere mods wel eens voor vliegende barkeeper spelen. Graag jullie mening
Dat vind ik ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Al een verzoek ingediend, was volgens hun niet nodig. Ik heb Patje al helemaal niet gezien in OS, en Morph zie ik af en toe.
Tijdens de OS zou er altijd wel 1 mod aanwezig moeten zijn. Want subforum OS is gewoon heel actief.
Ik heb liever dat er alleen serieus in wordt gegaan op mijn mening momenteel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:01 schreef Netsplitter het volgende:
Heel typisch dat alleen users met het woord ajacied in hun nick graag mods erbij zien komen.
Pech.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er alleen serieus in wordt gegaan op mijn mening momenteel.
Ik heb in een aantal live topics vooral gezien dat er een paar tussen zitten die one-liners posten in de hoop dat daarop gereageerd gaat worden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:17 schreef Jojoortje het volgende:
Nou dan doe ik het woord wel.
In de sporttopics worden 'vreemden' niet echt gewaardeerd om hun mening te geven, want die hebben zogenaamd geen verstand van de sport. Reacties als 'Heb jij wel een gezeild dan?!!!! ' zie ik vaak voorbij komen en dat is helemaal niet nodig.
Dat lokt natuurlijk ook reacties van die 'vreemden' uit (ik denk dat ik daar onder val) om gewoon extra op ze in te gaan. En dat gaat ten nadele van de sfeer.
Ook kunnen veel mensen het niet hebben als men een andere mening heeft. Ik ben iemand die een zilveren medaille eigenlijk best jammer vind, omdat je zo dichtbij het goud bent etc. Anderen hebben als motto: meedoen is belangrijker dan winnen. Compleet anders dus, maar sommigen kunnen daar niet mee omgaan.
dat negeren is makkelijker gezegd dan gedaan, want als er 10 man live meekijken en er reageren er 2 van, dan is het balletje al aan het rollenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb in een aantal live topics vooral gezien dat er een paar tussen zitten die one-liners posten in de hoop dat daarop gereageerd gaat worden.
De zogenaamde hit&run posts.
Als die nou eens genegeerd worden, want onderbouwing ga je toch nooit krijgen van dat soort trolletjes, dan hebben zij er ook geen lol meer in omdat ze geen aandacht meer krijgen.
Men, waaronder ik, zouden inderdaad vaker aanwezig moeten zijn, ben ik met je eens.
Zal eens achter gaan overleggen hoe we dit het best kunnen aanpakken.
Als ik iedereen eraf trap die "faal" roept zonder onderbouwing word het vrij rustig denk ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:19 schreef franklop het volgende:
met het eerste deel totaal eens, alleen wordt alles wat niet goud is door die lui afgedaan als faal, en daar wordt ik gewoon gek van.
Bleef door diezelfde lui al weg uit TDF eerder en zit nu ook nauwelijks meer mee te lezen
Ja dat is ook een beetje hun manier van hun teleurstelling uiten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:19 schreef franklop het volgende:
met het eerste deel totaal eens, alleen wordt alles wat niet goud is door die lui afgedaan als faal, en daar wordt ik gewoon gek van.
Bleef door diezelfde lui al weg uit TDF eerder en zit nu ook nauwelijks meer mee te lezen
Fair enough.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb in een aantal live topics vooral gezien dat er een paar tussen zitten die one-liners posten in de hoop dat daarop gereageerd gaat worden.
De zogenaamde hit&run posts.
Als die nou eens genegeerd worden, want onderbouwing ga je toch nooit krijgen van dat soort trolletjes, dan hebben zij er ook geen lol meer in omdat ze geen aandacht meer krijgen.
Men, waaronder ik, zouden inderdaad vaker aanwezig moeten zijn, ben ik met je eens.
Zal eens achter gaan overleggen hoe we dit het best kunnen aanpakken.
Op dat arrogante toontje van je.quote:
Ja, staat als het goed is in het linkjestopic.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:56 schreef mrstylo het volgende:
Is er een Usain Bolt fan topic hier? Zo ja welke is het en als er geen 1 is, dan zou ik eentje wel willen openen.
Ik heb wel gelijk. Welliswaar met een knipoog. Maar de waarheid wordt geen schade berokkend.quote:
Terwijl één mod zelfs te weinig is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik geef je gelijk, ik heb een paar pagina's terug ook een verzoek ingediend omdat ik vind dat er altijd 1 mod beschikbaar moet zijn.
Gelukkig is Netsplitter er die ons te woord staat. Maar die zet geloof ik geen slotjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Vind ik ook hoor. Maar laten we beginnen met eentje. De OS is de meest bezochte subforum op Fok. Het is maar twee weken, dus ik zou zeggen zorg dat je 4 mods aanstelt, en laat hun onderling afspraken maken wie / wanneer aanwezig is.
Lijst doorgewerkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |