quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:48 schreef Beach het volgende:
[..]
1000meter zaklopen voor landenteams
roeien?quote:
Veel sporten wil je ook niet zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:50 schreef Keano het volgende:
Op dit moment ligt de focus van de NOS vooral op Judo, Roeien en Zwemmen, met af en toe hockey/beachvolley. Ongelooflijk eigenlijk. Veel sporten zie je gewoon niets van.
Ja, nogal logisch. Al vind ik het ook jammer, de NOS doet alles voor de kijkcijfers en sporten als handboogschieten en zeilen spreken gewoon niet erg aan. En daarbij komt dat de NOS ook niet alles kan uitzenden. Goed alternatief zijn dan die 12 livestreams.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:50 schreef Keano het volgende:
Op dit moment ligt de focus van de NOS vooral op Judo, Roeien en Zwemmen, met af en toe hockey/beachvolley. Ongelooflijk eigenlijk. Veel sporten zie je gewoon niets van.
Eurosport zal genoeg laten zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:54 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwd wat de NOS ervan laat zien
Denk het ook, ik kijk nu ook meer naar Eurosport dan naar de NOS. Eurosport heeft vaak als het spannend is bij een andere sport een "splitscreen", kun je mooi 2 dingen volgen, doen ze goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eurosport zal genoeg laten zien.
Vind het jammer dat het veel overlap heeft met zwemmen op het begin.
Klopt, al laten ze vaak alleen 'highlights' van medal events zienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het ook, ik kijk nu ook meer naar Eurosport dan naar de NOS. Eurosport heeft vaak als het spannend is bij een andere sport een "splitscreen", kun je mooi 2 dingen volgen, doen ze goed.
Nee hoor, ook livebeelden, van de week was, ik dacht, schoonspringen bezig en toen lieten ze livebeelden zien van kayakken op het andere scherm.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, al laten ze vaak alleen 'highlights' van medal events zien
Soms ook livebeelden ja, niets mis meequote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, ook livebeelden, van de week was, ik dacht, schoonspringen bezig en toen lieten ze livebeelden zien van kayakken op het andere scherm.
Is mijn fanatieke sportlief hebbende moeder ook blij mee, zonder PC.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Goed alternatief zijn dan die 12 livestreams.
Mijn moeder heeft er een maar kan er niet mee omgaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is mijn fanatieke sportlief hebbende moeder ook blij mee, zonder PC.
Ken je Tong ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er een maar kan er niet mee omgaan
Die kan er ook niet mee omgaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |