Ze gaan er mee op tour.,quote:
Oh ok.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Hebben ze het over de Hologrammen van oa. tupac.
2 pac leeftquote:
das 422. 4lyf is gewoon volwassen en heeft z'n piemelotje al in meisjes gestoken.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Still Dre is wel een tof nummer., en vroeger als pubertje ook fan van Eminem.,
Ajacied is 13 ofzo toch? dan vind iedereen dat toch een tijdje weer vette muziek
Hij zat op een eiland, zoals afgesproken.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
das 422. 4lyf is gewoon volwassen en heeft z'n piemelotje al in meisjes gestoken.
Dear Mamaquote:
ook een bazen nrquote:
mooi nrquote:
Ik vind het echt vet. Beter dan dat neppe 3D met die kutbrillen.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ooh god een nieuwe hype., dit soort dingen gaan we dus ook in de bios krijgen.,
Ja, dat 3D vind ik zo kut. Dan liever hologrammetje checken.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het echt vet. Beter dan dat neppe 3D met die kutbrillen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:21 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja, dat 3D vind ik zo kut. Dan liever hologrammetje checken.
die laatstequote:Op woensdag 18 april 2012 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het echt vet. Beter dan dat neppe 3D met die kutbrillen.
Zag het vandaag ook ja, echt tof gedaan.quote:
Ouwe Eminem was inderdaad erg vet, eigenlijk enige rap die ik ooit geluisterd hebquote:Op woensdag 18 april 2012 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Still Dre is wel een tof nummer., en vroeger als pubertje ook fan van Eminem.,
Ajacied is 13 ofzo toch? dan vind iedereen dat toch een tijdje weer vette muziek
Mee eens.,quote:Op woensdag 18 april 2012 00:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ouwe Eminem was inderdaad erg vet, eigenlijk enige rap die ik ooit geluisterd heb
Ernstig dezequote:
Wat moeten we horen dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:27 schreef ajacied4lf het volgende:
kennen jullie deze al, als je het in reverse afspeelt?
Die is inderdaad wel nice, vond The Eminem Show ook wel zalige CDquote:
tijdje terug dat ik thijs heb gezienquote:
Onzin natuurlijk., het is maar net wat je wil horen.,quote:
We zaten in dat kut uwdueowowoquote:
Allemaal hoerenquote:
Heb je die tv nou al?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou en, zolang ze maar lekker zijn.
Ff serieus, waar heb je het overquote:Op woensdag 18 april 2012 00:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die krijg je toch nooit fatsoenlijk in de trein! Doe maar gewoon een 32? ofzo
Zie: helpstevenaandoekoetopic. Je bent uitverkorene om een tv te stelen bij gebrek aan Anti's en Mocro's.quote:
Jij gaat een tv jatten zodat we vi kunnen kijken in onze gekaapte trein terwijl wij op tienertour zijn ermeequote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie: helpstevenaandoekoetopic. Je bent uitverkorene om een tv te stelen bij gebrek aan Anti's en Mocro's.
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij gaat een tv jatten zodat we vi kunnen kijken in onze gekaapte trein terwijl wij op tienertour zijn ermee
Deze?quote:
Roodharig van nature en dan verven, wat mankeert zulke vrouwenquote:Op woensdag 18 april 2012 08:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Die van mij was ook rood en heeft het geverfd
Ik doe alles behalve blond. Blonde vrouwenquote:Op woensdag 18 april 2012 09:08 schreef Tarado het volgende:
Zoveel rood haar fans? Lekker is een smaak die geen kleur nodig heeft
Ik heb ook wel een andere voorkeur maar blond zijn er ook aardig wat leuke vanquote:Op woensdag 18 april 2012 09:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik doe alles behalve blond. Blonde vrouwen! Daar kan ik dus echt niets mee.
Groene ogen doen dus helemaal niets voor mij, blauwe ook niet. Ik ben enorm fan van BRUINE ogen.quote:
Ze heeft er nu ook spijt van nu het zo lang duurt om terug te komenquote:Op woensdag 18 april 2012 09:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Roodharig van nature en dan verven, wat mankeert zulke vrouwen.
Ze kan het terugverven naar haar oorspronkelijke kleur?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze heeft er nu ook spijt van nu het zo lang duurt om terug te komen
Ja dat zei ik ook alquote:Op woensdag 18 april 2012 09:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze kan het terugverven naar haar oorspronkelijke kleur?
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Groene ogen doen dus helemaal niets voor mij, blauwe ook niet. Ik ben enorm fan van BRUINE ogen.. Vind ik prachtig mên.
Haar is rood geverfd en niet oorspronkelijk rood, in d'r gezicht zit meer staal verwerkt dan de olympiatribune van De Kuip, en haar ogen doen het 'm dan ook niet voor me .quote:
Dat haar was ff voorbeeldje, maar dat staalquote:Op woensdag 18 april 2012 09:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haar is rood geverfd en niet oorspronkelijk rood, in d'r gezicht zit meer staal verwerkt dan de olympiatribune van De Kuip, en haar ogen doen het 'm dan ook niet voor me ..
Zo zonde van zo'n meid.
U kiddin' me? Het zijn juist altijd die stille typetjes in bed die compleet losgaan. Stille wateren, diepe gronden...quote:Op woensdag 18 april 2012 09:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat haar was ff voorbeeldje, maar dat staal![]()
Dat soort types zijn altijd lekker mucho loco
Absoluutquote:Op woensdag 18 april 2012 09:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
U kiddin' me? Het zijn juist altijd die stille typetjes in bed die compleet losgaan. Stille wateren, diepe gronden...
Heh, laat dat nou ook net de stille types zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 09:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
U kiddin' me? Het zijn juist altijd die stille typetjes in bed die compleet losgaan. Stille wateren, diepe gronden...
Dat valt best mee als je je zo extravagant uitdostquote:Op woensdag 18 april 2012 10:12 schreef Cara het volgende:
[..]
Heh, laat dat nou ook net de stille types zijn![]()
Heerlijk hé.quote:Wat je zegt is he-le-maal waar. Er zitten me toch fucking psycho's tussen die groep!
Dat je aan het eind van de beurt afvraagd of ze de volgende ochtend misschien je ballen gaan afsnijden in je slaap
Echt he.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oh...ik eindig altijd met blonde chicks op de een of andere manier. Ik vind het vaak aantrekkelijker, maar niet persé mooier.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik doe alles behalve blond. Blonde vrouwen! Daar kan ik dus echt niets mee.
Sommige zijn wel mooi maar zijn NOG mooier als ze het dan donkerbruin verven. Zie Scarlett, zie Katherine Heigl.
Lawyered.
Echt he.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
noem je mijn vriendin nou een vieze albino?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:48 schreef Caland het volgende:
Ze hebben alleen altijd zo'n vieze albino huid
Deftonesquote:Op woensdag 18 april 2012 08:50 schreef Helpmefok het volgende:
WAKKER WORDEN MOTHERFUCKERS
SO RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN
Right!!!!!!
Right back to schoooooooooooool.
Mwoah kan er deze keer wel mee leven. Real had zelf ook best rood kunnen krijgen.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:42 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Hey, inZanity nog bijgekomen wat voor onrecht Real Madrid gister allemaal is aangedaan?
Zeker.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
noem je mijn vriendin nou een vieze albino?
kom vechte danquote:
Zal vast wel weer iets gemist hebben, maar was je niet juist van die vieze albino jou vriendin af?quote:
Nee niet meerquote:Op woensdag 18 april 2012 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal vast wel weer iets gemist hebben, maar was je niet juist van die vieze albino jou vriendin af?
Zat je ook een beetje te trollen.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah kan er deze keer wel mee leven. Real had zelf ook best rood kunnen krijgen.
Wel een ontiegelijke kutploeg dat BayernMaar goed, ik verwacht daar Real dit thuis gewoon afmaakt.
Was trouwens wel een lelijke trollactie van Marcelo naar Müller nadat hij alleen geel had gehadquote:Op woensdag 18 april 2012 12:03 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Zat je ook een beetje te trollen.![]()
Real maakt het thuis makkelijk af inderdaad moet geen problemen opleveren denk ik.
Ik post maar in 3 of 4 topics ofzo, is makkelijker voor mij dan bijvoorbeeld voor 422 die in 2 ziljard topics post op een dag...quote:Op woensdag 18 april 2012 12:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee niet meer
Deze man let wel goed op in de sc verder
Dit bedoel ik positief overigens
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik post maar in 3 of 4 topics ofzo, is makkelijker voor mij dan bijvoorbeeld voor 422 die in 2 ziljard topics post op een dag...
Marceloquote:Op woensdag 18 april 2012 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was trouwens wel een lelijke trollactie van Marcelo naar Müller nadat hij alleen geel had gehad
Hij viel wel heel zwak in, maar de slechtste aan Real-kant vond ik toch weer Ramos...quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:02 schreef inZanity het volgende:
[..]![]()
![]()
Eh eh deze man heeft smaak a mi matti!
Het is wel grappig dat jij utopie wilt, geen wapens, geen defense.. maar wel elke psychopaat op het voetbal veld aanbidquote:
Een .. rawrquote:Op woensdag 18 april 2012 12:09 schreef Cara het volgende:
[..]![]()
Hoe staan de mannen hier naar dit soort mooie dames?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
even goed boenenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:09 schreef Cara het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou die bovenste wel doen hoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:09 schreef Cara het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb zelf ook tattoo's, dus heb er ook zeker niks tegen bij vrouwen. Maar dit lijken meer kleurplaten, ik hou dan meer van iets subtiels. Al zijn beide dames zelf wel echtquote:Op woensdag 18 april 2012 12:09 schreef Cara het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Psychopaat?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat jij utopie wilt, geen wapens, geen defense.. maar wel elke psychopaat op het voetbal veld aanbid![]()
Hij dan niet/wat minder maar je zit ook zo bij Pepe, Balloteli e.d.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Psychopaat?Gewoon een geweldige voetballer
Marcelo een geweldige voetballer noemen...quote:Op woensdag 18 april 2012 12:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Psychopaat?Gewoon een geweldige voetballer
Geweldig zeker niet, maar voor Real wel bruikbaar. Het is gewoon een beetje een rare, Pepe is pas een psychopaat...quote:Op woensdag 18 april 2012 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Marcelo een geweldige voetballer noemen...Heb jij ze wel allemaal op een rijtje vriend?
Zijn toch ook geweldige voetballers?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij dan niet/wat minder maar je zit ook zo bij Pepe, Balloteli e.d.
Zal best, maar het is toch geen geweldige voetballer he. Vind dat echt een overgewaardeerde speler man.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geweldig zeker niet, maar voor Real wel bruikbaar. Het is gewoon een beetje een rare, Pepe is pas een psychopaat...
Ben je gek ofzo?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zijn toch ook geweldige voetballers?
Pepe sowieso
Jij vind Marcelo geen goede speler?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Marcelo een geweldige voetballer noemen...Heb jij ze wel allemaal op een rijtje vriend?
Zelfs met Materazzi meegeteld is Pepe de grootste mafkees...quote:Op woensdag 18 april 2012 12:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo?Dat is na Balotelli toch wel de grootste mafkees die er rondloopt op de Europese velden sinds Materazzi niet meer speelt.
Hij is toch een rechtsback?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jij vind Marcelo geen goede speler?Kan beter aan jou vragen of je wel op een rijtje hebt.
Maar, noem eens een paar LB's die beter zijn dan?
Nee links, Coentrao was er gister voor Robben neergezet.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is toch een rechtsback?Links staat Concentroa.
Je zegt GEWELDIGE speler. Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jij vind Marcelo geen goede speler?Kan beter aan jou vragen of je wel op een rijtje hebt.
Maar, noem eens een paar LB's die beter zijn dan?
Hmm oke ik volg de PD niet maar in CL al paar keer op rechts gezien..quote:Op woensdag 18 april 2012 12:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee links, Coentrao was er gister voor Robben neergezet.
Wat me hoop geeft voor het EK, want hij liep hem er ondanks dubbele dekking toch steeds voorbij.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee links, Coentrao was er gister voor Robben neergezet.
Omdat ie weleens een tikje uitdeelt? Poeh poeh.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo?Dat is na Balotelli toch wel de grootste mafkees die er rondloopt op de Europese velden sinds Materazzi niet meer speelt.
Zou kunnen, hij staat tegen Barca in elk geval altijd aan de kant van Messi/Alvés.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm oke ik volg de PD niet maar in CL al paar keer op rechts gezien..
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is toch een rechtsback?Links staat Concentroa.
Omdat het een mafkees is man. De enige reden waarom hij zich staande houdt is omdat iedereen bang is om z'n benen te breken wanneer ze in duel gaan met Pepe. En een winnaarsmentaliteit hebben ze allemaal wel hoor op dat niveau.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat ie weleens een tikje uitdeelt? Poeh poeh.
Pepe is gewoon een van de betere verdedigers van die wereld die zich kapotwerkt en een winnaarsmentaliteit heeft waar je U tegen zegt!
Pepe
Maar je gaat geen antwoord geven op m'n vraag?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zegt GEWELDIGE speler. Daar ben ik het niet mee eens.
Nee, omdat t een geweldige verdediger is.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het een mafkees is man. De enige reden waarom hij zich staande houdt is omdat iedereen bang is om z'n benen te breken wanneer ze in duel gaan met Pepe. En een winnaarsmentaliteit hebben ze allemaal wel hoor op dat niveau.
Cissokho, Clichy, Kolarov, Lahm, Bastosquote:Op woensdag 18 april 2012 12:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar je gaat geen antwoord geven op m'n vraag?
vergeet je presentatie nou nietquote:Op woensdag 18 april 2012 12:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cissokho, Clichy, Kolarov, Lahm, Bastos
Nee ga ik nu doen, maar iemand die denkt dat Marcelo de beste linksback ter wereld is moet ik even van repliek dienen.quote:
Ik ben een beetje allergisch voor dit soort god-bless-the-united-states-of-america-the-greatest-country-in-the-world-filmpjes...quote:Op woensdag 18 april 2012 12:43 schreef Helpmefok het volgende:
Mooie video..
"The great boatlift of 9/11 became the biggest sea evacuation in history. Larger than the evacuation of Dunkirk, in WWII, Where 339.000 Brittish and French soldiers where rescued over the course of 9 days.
On 9/11, nearly 500.000 people where rescued from downtown manhattan. It took less than 9 hours."
Jezus fucking christ. Voice-overende Tom Hanks
hij heeft gelijk dat er niet veel goede linksbacks zijn en daarom ziet Marcelo er beter uit dan ie is. Degelijke verdediger met een fikse losse steek.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee ga ik nu doen, maar iemand die denkt dat Marcelo de beste linksback ter wereld is moet ik even van repliek dienen.
Ok, dan had je inderdaad beter geen antwoord kunnen gevenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cissokho, Clichy, Kolarov, Lahm, Bastos
Kijk 'm nou maar. Gaat juist niet om GOD BLESS AMERICA, maar om het gevoel van eenheid onder de mens wat héél soms naar boven komt.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben een beetje allergisch voor dit soort god-bless-the-united-states-of-america-the-greatest-country-in-the-world-filmpjes...
We noemen Ajacieden altijd arrogant.. maar Amerikanenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben een beetje allergisch voor dit soort god-bless-the-united-states-of-america-the-greatest-country-in-the-world-filmpjes...
Amerikaquote:Op woensdag 18 april 2012 12:43 schreef Helpmefok het volgende:
Mooie video..
"The great boatlift of 9/11 became the biggest sea evacuation in history. Larger than the evacuation of Dunkirk, in WWII, Where 339.000 Brittish and French soldiers where rescued over the course of 9 days.
On 9/11, nearly 500.000 people where rescued from downtown manhattan. It took less than 9 hours."
Jezus fucking christ. Voice-overende Tom Hanks
Voorspelbare reactie #1 al gehad. Kijk het filmpje nou maar eerst koekenbakker.quote:
zat in collegezaal maar hoorde wel wat voorbij komen ja.quote:
Te meer omdat het gewoon 1 grote farce is dat hele 9/11.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker niet veel voetbal? Je zou beter wat minder boompjes knuffelen en wat meer opletten op de goede linksbacks.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ok, dan had je inderdaad beter geen antwoord kunnen geven
Néééé ben jij er zó een?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Te meer omdat het gewoon 1 grote farce is dat hele 9/11.
Ok. Maar wat heeft dat met Amerika te makenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie #1 al gehad. Kijk het filmpje nou maar eerst koekenbakker.
Geweldig hoe mensen opstaan in tijden van nood, waar ook ter wereld.
Mijn maat heeft ooit iemands' leven gered in de Pathé (kreeg hartaanval). Een week ervoor had mijn vader hem CPR uitgelegd (hij woonde een tijdje bij ons in).
Sommigen doen dit voor hun beroep (Hallo). Geloof het, zelfs dan blijft het bijzonder. Maar échte trots, die voelde ik voor mijn verlegen vriend, die op stond waar niemand anders dat deed: hij liet mensen wegsturen door de maten waar hij mee was, en redde een vrouw haar leven.
Als we allemaal 10% van onze tijd zouden investeren in het beter maken van de wereld, zou de wereld er 100 keer mooier uit zien. En dat is wat deze mensen deden.
Ik denk zelfstandig na, als je dat bedoelt. Er zijn enorm vreemde dingen aan de hand HMF. Ik zeg niet dat een VS daar zelf vliegtuigen in de toren boort, maar het zaakje stinkt aan alle kanten.quote:
Amerikanen =//////////= Amerika.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ok. Maar wat heeft dat met Amerika te maken
Namelijk nogal ironisch als je het hebt over beter maken van de wereld en vervolgens met Amerika loopt te bazuinen.
Jawel. Genoeg om te kunnen zien dat Marcelo de beste linksback ter wereld is, dat linksback al jaren behoorlijk schaars zijn doet er niet veel toe. Marcelo is zowel verdedigend als aanvallend top. Veel LB's zijn of verdedigend of aanvallend goed, Marcelo is het allebei. Beetje vergelijkbaar met Dani Alves op rechts ook een geweldige back.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker niet veel voetbal? Je zou beter wat minder boompjes knuffelen en wat meer opletten op de goede linksbacks.
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Amerikanen =//////////= Amerika.
Deze mensen doen gewoon goed werk.
Ik kan ook wel zeggen dat elke turk stinkt en zo'n vieze dikke pornosnor heeft en werkie doe ien swarmasjaak.
Is zeer waarschijnlijk ook niet relevant als we naar jouw persoon kijken, maar wel voor 95% van de andere turken.
Neequote:Op woensdag 18 april 2012 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Te meer omdat het gewoon 1 grote farce is dat hele 9/11.
Gast.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jawel. Genoeg om te kunnen zien dat Marcelo de beste linksback ter wereld is, dat linksback al jaren behoorlijk schaars zijn doet er niet veel toe. Marcelo is zowel verdedigend als aanvallend top. Veel LB's zijn of verdedigend of aanvallend goed, Marcelo is het allebei. Beetje vergelijkbaar met Dani Alves op rechts ook een geweldige back.
Hoe weet je dat zo zeker? Jouw grenzeloze vertrouwen in de oprechtheid van de US government is gebaseerd op welke gebeurtenissen in het verleden? Kom op man, er zijn toch legio extreem belachelijke dingen beweerd en achtergehouden door de USA over dat hele 9/11.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee.
De USA doet rare dingen, maar dit was niet iets wat de USA zelf heeft gedaan.
Republikeinen
Waarom zouden ze dat doen? Wat zijn de bewijzen dat ze het hebben gedaan? Ze zijn er zelf alleen maar slechter op geworden.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Jouw grenzeloze vertrouwen in de oprechtheid van de US government is gebaseerd op welke gebeurtenissen in het verleden?
Zullen we dit na mijn presentatie eens uitgebreid bespreken. Heb nog een uurtje om te oefenen namelijk, maar vind het heel interessant.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Wat zijn de bewijzen dat ze het hebben gedaan? Ze zijn er zelf alleen maar slechter op geworden.
Kun je ook met argumenten komen? Nogmaals, LB's zijn al schaars tegenwoordig en als je dan ook nog als één van de weinigen beide facetten zeer goed beheerst(aanvallen en verdedigen) dan ben je voor mij de beste ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Marcelo de beste linksback ter wereld noemen.Nigga, please.
Is goed. Ik wacht wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zullen we dit na mijn presentatie eens uitgebreid bespreken. Heb nog een uurtje om te oefenen namelijk, maar vind het heel interessant.
1 voorbeeld: Het vliegtuig dat zich in het Pentagon boorde is door zeker 2 beveiligingscamera's vastgelegd. Er zijn echter nooit beelden vrijgegeven waarop te zien is dat er zich daadwerkelijk een VLIEGTUIG in het Pentagon boort. Wat we te zien krijgen is slechts een explosie. Apart niet waar?
Wat is jouw argument dan, apart van het feit dat jij het zelf masturbatie materiaal vindt? Ik noem zeker 5 betere linksbacks.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kun je ook met argumenten komen? Nogmaals, LB's zijn al schaars tegenwoordig en als je dan ook nog als één van de weinigen beide facetten zeer goed beheerst(aanvallen en verdedigen) dan ben je voor mij de beste ja.
En dat zeg jij?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En weer ONGEKEND goed onderbouwd door onze Amerika en Israël verslaggever.
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zullen we dit na mijn presentatie eens uitgebreid bespreken. Heb nog een uurtje om te oefenen namelijk, maar vind het heel interessant.
1 voorbeeld: Het vliegtuig dat zich in het Pentagon boorde is door zeker 2 beveiligingscamera's vastgelegd. Er zijn echter nooit beelden vrijgegeven waarop te zien is dat er zich daadwerkelijk een VLIEGTUIG in het Pentagon boort. Wat we te zien krijgen is slechts een explosie.
Dit. Maar hij is bezig, dus een discussie heeft geen zin nuquote:Op woensdag 18 april 2012 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ik hoopte al op deze
.
1) Het pentagon is Amerika's belangrijkste gebouw. Nogal logisch dat je daar geen beelden van vrijgeeft. Of denk jij soms dat er bij een millitaire basis van NL, mocht er een explosie voordoen, beelden in de openbaarheid gebracht worden?
2) Hier komt mijn werkspecialisme: een camera zoals deze filmt meestal met 15FPS.
Het gefilmde stuk grond == spanbreedte van zeg 50 meter maximaal? En dan schat ik het HEEL ruim in.
Een vliegtuig vliegt 900km/u. Dat is /3.6 ongeveer 280 meter per seconde. Op 1 frame van de 15 vliegt dit vliegtuig dus 20 meter. Dat betekent dat je in MAXIMAAL 2 frames een 'flits' van een vliegtuig ZOU KUNNEN ZIEN. Dat is dus gelijk aan 0,05 seconde. Gék hé, dat er geen footage van is.
3) Baseren op basis van 150x200 pixelplaatjes: "In dat gat past nooit een boeing!"![]()
![]()
Welk vliegtuig dat jij kent vliegt rakelings langs de grond 900 km/u dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ik hoopte al op deze
.
1) Het pentagon is Amerika's belangrijkste gebouw. Nogal logisch dat je daar geen beelden van vrijgeeft. Of denk jij soms dat er bij een millitaire basis van NL, mocht er een explosie voordoen, beelden in de openbaarheid gebracht worden?
2) Hier komt mijn werkspecialisme: een camera zoals deze filmt meestal met 15FPS.
Het gefilmde stuk grond == spanbreedte van zeg 50 meter maximaal? En dan schat ik het HEEL ruim in.
Een vliegtuig vliegt 900km/u. Dat is /3.6 ongeveer 280 meter per seconde. Op 1 frame van de 15 vliegt dit vliegtuig dus 20 meter. Dat betekent dat je in MAXIMAAL 2 frames een 'flits' van een vliegtuig ZOU KUNNEN ZIEN. Dat is dus gelijk aan 0,05 seconde. Gék hé, dat er geen footage van is.
3) Baseren op basis van 150x200 pixelplaatjes: "In dat gat past nooit een boeing!"![]()
![]()
Een vliegtuig dat in een gebouw geramd wordt.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welk vliegtuig dat jij kent vliegt rakelings langs de grond 900 km/u dan?
Dat vliegtuig vloog geen 900, maar zelfs met 400 zou je het op zo'n camera al niet zien.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welk vliegtuig dat jij kent vliegt rakelings langs de grond 900 km/u dan?
Klopt. Mensen lijken te denken dat frames pakken uit een video "net als een foto is". Think againquote:Op woensdag 18 april 2012 13:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat vliegtuig vloog geen 900, maar zelfs met 400 zou je het op zo'n camera al niet zien.
Trust me. Een van mijn beste maten is piloot. De topsnelheid van een 757 is 609 MPH en dan is het onmogelijk om met dergelijke snelheden zo laag over de grond te vliegen. Je hebt ook te maken met een aanvliegroute met obstakels in dit geval.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een vliegtuig dat in een gebouw geramd wordt.
Lees je nog eens wat meer in zou ik zeggen m.b.t. de brokstukken en gaten in het gebouw die daar zijn gevonden. Kijk ook eens naar de getuigenverslagen van mensen die daar werkten. Of beter nog: mensen die daar toevallig niet werkten aan die kant van het gebouw.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Mensen lijken te denken dat frames pakken uit een video "net als een foto is". Think again. Alleen al de hoeveelheid moíre zal de aanwezigheid van een object bewegend op die snelheid compleet doen verdwijnen. Er zijn maar zéér weinig camera's in de wereld die dergelijke snelle bewegingen kunnen vastleggen, en geloof me: die hangen niet buiten aan een paal van het pentagon, die worden ingezet om high-speed captures te maken
Die compleet desintegreren als ze met 900 KM per uur geraakt worden door een tonnen wegend vliegtuig.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trust me. Een van mijn beste maten is piloot. De topsnelheid van een 757 is 609 MPH en dan is het onmogelijk om met dergelijke snelheden zo laag over de grond te vliegen. Je hebt ook te maken met een aanvliegroute met obstakels in dit geval.
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die compleet desintegreren als ze met 900 KM per uur geraakt worden door een tonnen wegend vliegtuig.
Maar serieus gast. De beelden van CCTV als 'bewijs' gebruiken is het achterlijkste wat ik ooit heb gehoord. 15FPS , 400x200 pixels, die een object van - laten we zeggen - 400km/h vastleggen... Ja, gék he dat er niets te zien is.
Heb je weleens gezien hoe beelden eruit zien van CCTV van een of andere neger die een winkel berooft? Dáárbij kan je zaken al nauwelijks herkennen, laat staan zaken die opgenomen zijn op 100 meter afstand die bewegen met 150 meter per seconde (jij je zin: ik HALVEER het zelfs voor je).
Echt,. Ik ga niet in hierop verder, mensen die geloven in DIT SOORT 'bewijzen', filmpjes van 120P ofzo die dan als bewijs aangedragen worden......... Hebben een aluhoedje nodig.
Waar kwamen de vliegtuigmotoren vandaan die er lagen?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lees je nog eens wat meer in zou ik zeggen m.b.t. de brokstukken en gaten in het gebouw die daar zijn gevonden.
Getuigenverklaringen zijn bewezen PER DEFINITIE niet te vertrouwen.quote:Kijk ook eens naar de getuigenverslagen van mensen die daar werkten. Of beter nog: mensen die daar toevallig niet werkten aan die kant van het gebouw.
God nee. Het probleem is dat mensen die geloven in deze conspiracies de meest achterlijke "bewijzen" pakken (een pixelig plaatje van 200x100 pixels, daar trekken ze 3 rode lijnen op "KIJK EEN VLIEGTUIG PAST NIET ZIE JE!!!!!!!!!!!!!!) en dan zogenaamd de discussie gewonnen hebben.quote:Ik ga ff oefenen hoor, vanavond verder ok?
Ik heb op mijn 21e met een vrachtwagen van G4s (6 ton) met 40km/h een lantaarnpaal gekopt. Daar was NIETS meer van over, die stond echt niet meer rechtovereind hoor, geknakt als een knakworstje.quote:
Dát ben ik met je eens en is ten zeerste te betreuren. Enige beetje normale reactiequote:Op woensdag 18 april 2012 13:33 schreef inZanity het volgende:
Feit is wel dat in die hele 'war on terrorism' meer slachtoffers zijn gevallen dan tijdens 9/11.
Enige wat er gedaan wordt is vragen om logische verklaringen hoor. Er zijn gewoon onderzoeken door Universiteiten gedaan naar dingen die gebeurd zijn rondom 9/11. Doen alsof iedereen die vraagtekens heeft bij de officiele verklaringen gek is vind ik wat kort door de bocht. Maargoed, het zal er wel bij horen tegenwoordig.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar kwamen de vliegtuigmotoren vandaan die er lagen?
Nog leuker: waarom gaat iedereen er vanuit dat het gat minimaal evengroot moet zijn als de gehele 'tube' van een vliegtuig? Waarom is er NIEMAND die denkt "hey, het kan natuurlijk ook gebeuren dat het vliegtuig als een colablikje in elkaar geperst wordt van alle kanten en het gat dáárdoor kleiner is".
[..]
Getuigenverklaringen zijn bewezen PER DEFINITIE niet te vertrouwen.
[..]
God nee. Het probleem is dat mensen die geloven in deze conspiracies de meest achterlijke "bewijzen" pakken (een pixelig plaatje van 200x100 pixels, daar trekken ze 3 rode lijnen op "KIJK EEN VLIEGTUIG PAST NIET ZIE JE!!!!!!!!!!!!!!) en dan zogenaamd de discussie gewonnen hebben.
No thanks. Ik ga liever van het weer genieten.
Mijn broer zat in het onderzoeksteam van de TUDelftquote:Op woensdag 18 april 2012 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Enige wat er gedaan wordt is vragen om logische verklaringen hoor. Er zijn gewoon onderzoeken door Universiteiten gedaan naar dingen die gebeurd zijn rondom 9/11. Doen alsof iedereen die vraagtekens heeft bij de officiele verklaringen gek is vind ik wat kort door de bocht. Maargoed, het zal er wel bij horen tegenwoordig.
Ik kan er wel van genieten hoe jij het allemaal zo prachtig weerlegt.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
Verder houd ik nog wel van je hoor Kapiteintje, maar soms ben je zweveriger dan Jomanda.
Het gegeven dat mensen überhaupt denken dat de Bush-administration er mee te maken kon hebben, zegt genoeg over de beleving van velen bij Amerika. Maar feitelijke bewijzen worden inderdaad nooit gegeven.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn broer zat in het onderzoeksteam van de TUDelft![]()
En guess what? ELKE BEWERING van de aluhoedjes werd weerlegt.
Het gaat hier over mensen die verantwoordelijk zijn voor het veranderen van de electronenspin van een sübmateriaal elementair deeltje, jongens die nu bij Intel werken, et cetera. Van de 17 studenten doen er 14 een PhD náást een topfunctie bij een groot bedrijf.
Het lachwekkendste was nog het argument "STAAL SMELT NIET BIJ DIE TEMPERATUUR, TOREN HAD NOOIT IN KUNNEN STORTEN, KEROSINE VERBRANDT NIET ZO HEET". Dat hebben ze zó hard kapot beargumenteerd dat je rillingen op je rug krijgt.
We hebben het hier over jongens die op atomaire schaal pielen aan Neutrons, die atomen doen veranderen door er een waterstofkern in te schieten of uit te vissen.
Komop zeg. Ga jij dan lekker geloven in pixelplaatjes van 300x200 pixels door een of andere puisterige nerd op internet gezet, met verlies van elke vorm van realiteit. Dan geloof ik de jongens van de TUDelft wel
Neemt niet weg dat een dergelijke oorlog de VS wel weer heerlijk uitkwam. Alleen al daarom zou ik wat wantrouwend zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gegeven dat mensen überhaupt denken dat de Bush-administration er mee te maken kon hebben, zegt genoeg over de beleving van velen bij Amerika. Maar feitelijke bewijzen worden inderdaad nooit gegeven.
Ik denk dat om nog meer onrust te vermijden er later wel het één en ander aan bewijsmateriaal is neergelegd (paspoorten, vlieginstructies in het Arabisch). Dit om aan te tonen dat écht alle directe daders gepakt waren, maar ik geloof er niet in dat de werkelijke aanslagen een door Amerika zelf vooropgezet plan is geweest.
Ze hebben zeker gebruik gemaakt van het moment, maar dat bewijst nog niets Capitano.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat een dergelijke oorlog de VS wel weer heerlijk uitkwam. Alleen al daarom zou ik wat wantrouwend zijn.
Dat zegt iedereen wel maar wáárom kwam die oorlog de VS dan zo goed uit? Crisis is erger dan ooit, de kosten van de oorlog zijn niet te betalen, de olieprijzen zijn de grond uit geschoten, noem maar op.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat een dergelijke oorlog de VS wel weer heerlijk uitkwam. Alleen al daarom zou ik wat wantrouwend zijn.
Macht in het Midden-Oostenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen wel maar wáárom kwam die oorlog de VS dan zo goed uit? Crisis is erger dan ooit, de kosten van de oorlog zijn niet te betalen, de olieprijzen zijn de grond uit geschoten, noem maar op.
Het "olieargument" is ook altijd het domste wat ik gehoord heb: de golf van Mexico alleen al levert Amerika genoeg olie om het HELE LAND te voorzien.
'Nuff said.
En ja nu doe ik het erom en ben ik aan het dansen met de duivel
Een deel van die olievoorraden is via onderpanden voor leningen, waardepapieren e.d. inmiddels in handen van China. Maar dat was destijds inderdaad nog niet zo.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen wel maar wáárom kwam die oorlog de VS dan zo goed uit? Crisis is erger dan ooit, de kosten van de oorlog zijn niet te betalen, de olieprijzen zijn de grond uit geschoten, noem maar op.
Het "olieargument" is ook altijd het domste wat ik gehoord heb: de golf van Mexico alleen al levert Amerika genoeg olie om het HELE LAND te voorzien.
'Nuff said.
Ja maar Bush ging er van uit Afghanistan zo op te rollen zou zijn. Dan kon hij van Afghanistan een Amerikaans gezind land maken -> Militaire bases = macht om dan landen in de regio te 'controleren' (Pakistan, Iran). Hij had nooit verwacht dat er een grote guerilla oorlog van inmiddels dik 10 jaar zou ontstaanquote:Op woensdag 18 april 2012 13:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hadden ze al aan de grens van Turkije
Tuurlijk wel, alsof de Russen het daar zo makkelijk hadden. En het was nota bene hun eigen achtertuin.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja maar Bush ging er van uit Afghanistan zo op te rollen zou zijn. Dan kon hij van Afghanistan een Amerikaans gezind land maken -> Militaire bases = macht om dan landen in de regio te 'controleren' (Pakistan, Iran). Hij had nooit verwacht dat er een grote guerilla oorlog van inmiddels dik 10 jaar zou ontstaan
Ook geen gekke gedachte op zich (Iets met Irak wat toch aardig in handen van de Amerikanen was)quote:Op woensdag 18 april 2012 14:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja maar Bush ging er van uit Afghanistan zo op te rollen zou zijn. Dan kon hij van Afghanistan een Amerikaans gezind land maken -> Militaire bases = macht om dan landen in de regio te 'controleren' (Pakistan, Iran). Hij had nooit verwacht dat er een grote guerilla oorlog van inmiddels dik 10 jaar zou ontstaan
Omdat t een kwaadaardig en oorlogzuchtig land is.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen wel maar wáárom kwam die oorlog de VS dan zo goed uit?
Bush niet. Al zijn adviseurs adviseerden hem TEGEN een oorlog in Afghanistan. Maar meneer Bush zei dat het wel zou lukken omdat de taliban geen steun van een wereldmacht zou hebben (Zoals de Mudjahedien tegen Rusland werden gesteund door VS)quote:Op woensdag 18 april 2012 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alsof de Russen het daar zo makkelijk hadden. En het was nota bene hun eigen achtertuin.
Je bent ook echt t-o-t-a-a-l niet serieus te nemen hé.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat t een kwaadaardig en oorlogzuchtig land is.
Dit dus.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:05 schreef Helpmefok het volgende:
Je bent ook echt t-o-t-a-a-l niet serieus te nemen hé..
Want? Een oorlog zullen die dikke hamburgervretende wapendragende rednecks nooit afslaan hoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent ook echt t-o-t-a-a-l niet serieus te nemen hé..
Dat is met terugwerkende kracht redeneren. Dat het nadelig uitpakt betekent niet dat het op dat moment een heel aantrekkelijke optie was voor de Amerikaanse overheid.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
'Nuff said.
Ik denk dat het een grote misvatting is om te veronderstellen dat Georgieboy ook maar iets te zeggen had over daadwerkelijk beleid. Hij mocht hooguit kiezen of hij shiva of skunk zou smoken...quote:Op woensdag 18 april 2012 14:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bush niet. Al zijn adviseurs adviseerden hem TEGEN een oorlog in Afghanistan. Maar meneer Bush zei dat het wel zou lukken omdat de taliban geen steun van een wereldmacht zou hebben (Zoals de Mudjahedien tegen Rusland werden gesteund door VS)
Ja, Bush samen met zijn Generaals en Admiraals, maar zijn adviseurs die er politiek gezien tegen aan keken en adviseurs vanuit de private sector waren er allemaal tegen. Maar ja, hele bevolking van de VS was voor want 9/11 was slechts een week of 8 geleden. Daardoor had Bush alle steun die hij nodig hadquote:Op woensdag 18 april 2012 14:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat het een grote misvatting is om te veronderstellen dat Georgieboy ook maar iets te zeggen over daadwerkelijk beleid. Hij mocht hooguit kiezen of hij shiva of skunk zou smoken...
zolang er maar meer en meer olie Amerika instroomde. Bush was gewoon het kopstuk/pion van een aantal grote industrieën.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat het een grote misvatting is om te veronderstellen dat Georgieboy ook maar iets te zeggen had over daadwerkelijk beleid. Hij mocht hooguit kiezen of hij shiva of skunk zou smoken...
Mijn vorige reactie blijft staan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Een oorlog zullen die dikke hamburgervretende wapendragende rednecks nooit afslaan hoor.
Zelfs dat nog stiekem.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat het een grote misvatting is om te veronderstellen dat Georgieboy ook maar iets te zeggen had over daadwerkelijk beleid. Hij mocht hooguit kiezen of hij shiva of skunk zou smoken...
Net als iran, de palestijnen, en elk ander land waar moslims de overhand hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:14 schreef inZanity het volgende:
Wat zitten we hier eigenlijk over dat verpauperde derde wereldlandje te praten. Gewoon bom erop, zijn we van dat gezeur af..
Bom op het midden-oosten zijn we ook van dat gezeur. Is een even domme reactie als die van jouquote:Op woensdag 18 april 2012 14:14 schreef inZanity het volgende:
Wat zitten we hier eigenlijk over dat verpauperde derde wereldlandje te praten. Gewoon bom erop, zijn we van dat gezeur af..
Goftedomme wat ben je een geweldenaarquote:Op woensdag 18 april 2012 14:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bom op het midden-oosten zijn we ook van dat gezeur. Is een even domme reactie als die van jou
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bom op het midden-oosten zijn we ook van dat gezeur. Is een even domme reactie als die van jou
Gast doe je het er nou gewoon om om zo dom over te komen? Vroeger was je een geweldige vent pik. Ik mis die ouwe inZanity.quote:
Het is al eens gezegd hierboven: Amerika vaart over het algemeen wel bij wereldconflicten. Het is ook het perfecte middel om de aandacht af te leiden van de eigen binnenlandse problematiek.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:12 schreef The_Groove het volgende:
[..]
zolang er maar meer en meer olie Amerika instroomde. Bush was gewoon het kopstuk/pion van een aantal grote industrieën.
Je mag God dan op je blote knieen bedanken dat de VS het in de wereld voor het zeggen heeft en niet een land als China.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
En toch zie ik liever onze vrienden Amerika winnen dan die enge moslim landen.,
Want? Amerika is een stuk enger dan alle moslimlanden bij elkaar hoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
En toch zie ik liever onze vrienden Amerika winnen dan die enge moslim landen.,
Wees blij dat China een één-kind-beleid voert zou ik eerder zeggen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je mag God dan op je blote knieen bedanken dat de VS het in de wereld voor het zeggen heeft en niet een land als China.
Alleen al de Amerikaanse grondwet is superieur aan welk grondwet ter wereld dan ook. Ook wel enigszins ironisch, al die moslims die gevlucht zijn - uit het Midden-Oosten - lijken het allemaal heel goed te hebben in Amerika, en dat in zo'n eng land.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:20 schreef inZanity het volgende:
Want? Amerika is een stuk enger dan alle moslimlanden bij elkaar hoor.
Maar wat AryaMehr ook al zegt., liever Amerika dan een land als China of de moslim landen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Amerika is een stuk enger dan alle moslimlanden bij elkaar hoor.
Discussie aan gaan is veel leukerquote:Op woensdag 18 april 2012 14:22 schreef Helpmefok het volgende:
Als we allemaal nou eens massaal inZanity negeren in discussies over:
- Vlees
- Amerika
- Israël
- Wapens
Dan komt het allemaal wel goed hiero.
Daar ben ik ook wel blij om.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:21 schreef Helpmefok het volgende:
Wees blij dat China een één-kind-beleid voert zou ik eerder zeggen.
Je kunt niet discussiëren met iemand die roept 'ALLAH ZEGT AMERIKA MOET DOOD' en "Vleeseters zijn homo's" zonder ooit open te staan voor argumenten... Iets wat je behoorlijk vaak terugziet bij islamieten overigens, NOFIquote:Op woensdag 18 april 2012 14:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Discussie aan gaan is veel leuker
Niet meer volgens mij.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wees blij dat China een één-kind-beleid voert zou ik eerder zeggen.
En hier iets van maximaal 3 kinderen ofzo., voorkomt die overgroei van moslims hier en tegelijk de grote gezinnen in Staphorst Urk en Katwijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Laat ze dat ook maar in India doen
Eerder een 1-koe-beleid daar...quote:Op woensdag 18 april 2012 14:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Laat ze dat ook maar in India doen
God wat ben ik blij dat jij geen volksleider bent hierquote:Op woensdag 18 april 2012 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En hier iets van maximaal 3 kinderen ofzo., voorkomt die overgroei van moslims hier en tegelijk de grote gezinnen in Staphorst Urk en Katwijk.
In India loopt het echt de spuigaten uit. Ik zag laatst foto's van het land en in plaats van al het geld dat aan defensie wordt uitgegeven, lijkt het me beter om eerst de armoede/viezigheid in het land aan te pakken. Voor de mensen met een sterke maag:quote:
Overgroei aan moslimsquote:Op woensdag 18 april 2012 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En hier iets van maximaal 3 kinderen ofzo., voorkomt die overgroei van moslims hier en tegelijk de grote gezinnen in Staphorst Urk en Katwijk.
Klopt, laatst meegedaan aan een studentendebat en toen moest ik debatteren met een Marokkaanse jongen met als onderwerp de Arabische Lente. Discussie vorderde prima totdat het onderwerp Sharia ter sprake kwam. Ik zei dat ik daar fel op tegen was dat dat in landen als wet gevoerd wordt en dat ik vind dat elk land seculier moet zijn. Zijn verweer was; 'Kanker dan maar lekker dood kankernederlander' en liep weg van het debat.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kunt niet discussiëren met iemand die roept 'ALLAH ZEGT AMERIKA MOET DOOD' en "Vleeseters zijn homo's" zonder ooit open te staan voor argumenten... Iets wat je behoorlijk vaak terugziet bij islamieten overigens, NOFI.
Wat precies is er zo superieur aan dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alleen al de Amerikaanse grondwet is superieur aan welk grondwet ter wereld dan ook. Ook wel enigszins ironisch, al die moslims die gevlucht zijn - uit het Midden-Oosten - lijken het allemaal heel goed te hebben in Amerika, en dat in zo'n eng land.
We hebben ook een kabinet die gaat bezuinigen op Onderwijs terwijl ons land keihard aan het vergrijzen isquote:Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
God wat ben ik blij dat jij geen volksleider bent hier. Dat is het DOMSTE wat je kan doen in strijd tegen de vergrijzing (en daarbij komende crisi in de zorg, economie et cetera) die Nederland vanaf 2020 keihard gaan raken.
Is een vrij normale reactie van dat "soort" mensen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt, laatst meegedaan aan een studentendebat en toen moest ik debatteren met een Marokkaanse jongen met als onderwerp de Arabische Lente. Discussie vorderde prima totdat het onderwerp Sharia ter sprake kwam. Ik zei dat ik daar fel op tegen was dat dat in landen als wet gevoerd wordt en dat ik vind dat elk land seculier moet zijn. Zijn verweer was; 'Kanker dan maar lekker dood kankernederlander' en liep weg van het debat.
D'r kwam nog heel wat achteraan maar dat was is een taal die ik niet geleerd hebquote:Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is een vrij normale reactie van dat "soort" mensen.
Op het Windesheim?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
D'r kwam nog heel wat achteraan maar dat was is een taal die ik niet geleerd heb
Amnestie bedoel je?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
DonRaja wat vind jij van de Suriname situatie eigenlijk ?
Ik ben er 2 keer geweest en het is er ranzig. Maar die arme sloebers zijn niet bezig met het heden, ze accepteren het feit dat het arme, vieze sloebers zijn simpelweg omdat ze denken in een ander leven beter terug te komen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
In India loopt het echt de spuigaten uit. Ik zag laatst foto's van het land en in plaats van al het geld dat aan defensie wordt uitgegeven, lijkt het me beter om eerst de armoede/viezigheid in het land aan te pakken. Voor de mensen met een sterke maag:
http://www.chinasmack.com(...)tizen-reactions.html
Ja, een cultuuromslag m.b.t. je eigen leefomgeving lijkt me daar wel handig. Dat respect, met dank aan het kastensysteem, is daar inderdaad afwezig voor veel mensen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben er 2 keer geweest en het is er ranzig. Maar die arme sloebers zijn niet bezig met het heden, ze accepteren het feit dat het arme, vieze sloebers zijn simpelweg omdat ze denken in een ander leven beter terug te komen.
Daarnaast is er ook gewoon 0,0 respect voor mensen in dat land.
Helaas wel, zou veel beter zijn als over dit soort onderwerpen gewoon gedebatteerd kan worden. Dan zou er naar verloop van tijd meer wederzijds begrip gecreëerd kunnen wordenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aha. Ach, met dat soort idioten is een discussie onmogelijk.
Jepquote:Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We hebben ook een kabinet die gaat bezuinigen op Onderwijs terwijl ons land keihard aan het vergrijzen is
Dat is wel héél slecht. Je kan er mensenlevens mee redden.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kan niet eens reanimeren ..en 300 per week gaan er dood aan een hart aanval
Zat niet lang genoeg op de ene school om het te leren, op de andere gaven ze het niet..
BNWquote:Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef yvonne het volgende:
Oy, pleur es op naar POL of naar BNW met dit politieke geleuter.
En kap met die TR's te maken over elkaar
Precies. Maar dan moet men eerst eens af zien te komen van al die lange tenen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Helaas wel, zou veel beter zijn als over dit soort onderwerpen gewoon gedebatteerd kan worden. Dan zou er naar verloop van tijd meer wederzijds begrip gecreëerd kunnen worden
Mij best maar dan moet 'men'geen jank TR's gaan maken natuurlijkquote:Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
BNW
Wij bespreken hier altijd controversiele dingen
Wat zijn dat?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mij best maar dan moet 'men'geen jank TR's gaan maken natuurlijk
Zoals ik zei, vroegtijdig van school gekicked anders kon ik het.. en zelf nooit naar een cursus oid gegaan, misschien een idee om ooit te doen, is toch handig.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is wel héél slecht. Je kan er mensenlevens mee redden.
Wie kan over deze brave discussies nou TR's gaan aanmakenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik over inZanity's "Bom op Amerika" post. Daarna dacht ik: beter gewoon bestrijden met zijn eigen bewoordingenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie kan over deze brave discussies nou TR's gaan aanmaken
Namen willen wequote:Op woensdag 18 april 2012 14:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je wílt het niet weten:')quote:Op woensdag 18 april 2012 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie kan over deze brave discussies nou TR's gaan aanmaken
Die jankerdquote:
HMFquote:
En nog een paar.quote:
Bommen op rotterdam, bommen op amsterdam, bommen op amerika, moet allemaal kunnenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik over inZanity's "Bom op Amerika" post. Daarna dacht ik: beter gewoon bestrijden met zijn eigen bewoordingen.
Land van afkomst zegt natuurlijk niks over je geloofquote:Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gemiddeld kindertal bij verscheidene bevolkingsgroepen:
[ afbeelding ]
Kusjekroelquote:Op woensdag 18 april 2012 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
Ik maak altijd TR's als er naakt posts zijn en het de adsense in gevaar brengt.. al zeker 15+ gedaan, maar een positieve note.. how maar
/verkaptkijkmijgoedzijnpost
Doe je mee discussie?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
En nog een paar.
MAAR DAT MOT STOPPUH MANNUH.
Dus jij hebt kleinkonijntje verdriet gebracht?*quote:Op woensdag 18 april 2012 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
Ik maak altijd TR's als er naakt posts zijn en het de adsense in gevaar brengt.. al zeker 15+ gedaan, maar een positieve note.. how maar
/verkaptkijkmijgoedzijnpost
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus jij hebt kleinkonijntje verdriet gebracht?*
Nee, ik heb Littlerabbit niet gesnitched.. ik begon toen iedereen uit te schelden dat ze hem niet moesten quoten..quote:Op woensdag 18 april 2012 14:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus jij hebt kleinkonijntje verdriet gebracht?*
Ik quote maar verwijder de pic of zet blablalba neerquote:Op woensdag 18 april 2012 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik heb Littlerabbit niet gesnitched.. ik begon toen iedereen uit te schelden dat ze hem niet moesten quoten..
Als iemand zo iets post en wij lachen en allemaal en hij edit hem weg.. niks aan de hand, maar altijd zijn er mensen die hem dan quoten en te lui zijn om hun quote weg te werken.. en krijgt zo iemand een ban..
Ik waarschuw ze altijd of DM ze, als ze niet luisteren en dan TR ik.
Ja, zo moet dat.. hebben we allemaal kunnen lachen en geen bans. Maar niet iedereen doet dat.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik quote maar verwijder de pic of zet blablalba neer
Waarom alleen voor allochtonen en niet voor Hollandersquote:Op woensdag 18 april 2012 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Haagse PVV wil contract voor allochtonen
Moet de_kromme dan ook een contract tekenen?
Je komt toch niet uit denhaag, dus maak je geen zorgenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom alleen voor allochtonen en niet voor Hollanders
Omdat allochtonen slechte mensen zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Eigen volk eerst, ge bent hier godverdomme te gast.. onderscheid moet er zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |