Ze gaan er mee op tour.,quote:
Oh ok.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Hebben ze het over de Hologrammen van oa. tupac.
2 pac leeftquote:
das 422. 4lyf is gewoon volwassen en heeft z'n piemelotje al in meisjes gestoken.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Still Dre is wel een tof nummer., en vroeger als pubertje ook fan van Eminem.,
Ajacied is 13 ofzo toch? dan vind iedereen dat toch een tijdje weer vette muziek
Hij zat op een eiland, zoals afgesproken.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
das 422. 4lyf is gewoon volwassen en heeft z'n piemelotje al in meisjes gestoken.
Dear Mamaquote:
ook een bazen nrquote:
mooi nrquote:
Ik vind het echt vet. Beter dan dat neppe 3D met die kutbrillen.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ooh god een nieuwe hype., dit soort dingen gaan we dus ook in de bios krijgen.,
Ja, dat 3D vind ik zo kut. Dan liever hologrammetje checken.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het echt vet. Beter dan dat neppe 3D met die kutbrillen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:21 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja, dat 3D vind ik zo kut. Dan liever hologrammetje checken.
die laatstequote:Op woensdag 18 april 2012 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het echt vet. Beter dan dat neppe 3D met die kutbrillen.
Zag het vandaag ook ja, echt tof gedaan.quote:
Ouwe Eminem was inderdaad erg vet, eigenlijk enige rap die ik ooit geluisterd hebquote:Op woensdag 18 april 2012 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Still Dre is wel een tof nummer., en vroeger als pubertje ook fan van Eminem.,
Ajacied is 13 ofzo toch? dan vind iedereen dat toch een tijdje weer vette muziek
Mee eens.,quote:Op woensdag 18 april 2012 00:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ouwe Eminem was inderdaad erg vet, eigenlijk enige rap die ik ooit geluisterd heb
Ernstig dezequote:
Wat moeten we horen dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:27 schreef ajacied4lf het volgende:
kennen jullie deze al, als je het in reverse afspeelt?
Die is inderdaad wel nice, vond The Eminem Show ook wel zalige CDquote:
tijdje terug dat ik thijs heb gezienquote:
Onzin natuurlijk., het is maar net wat je wil horen.,quote:
We zaten in dat kut uwdueowowoquote:
Allemaal hoerenquote:
Heb je die tv nou al?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou en, zolang ze maar lekker zijn.
Ff serieus, waar heb je het overquote:Op woensdag 18 april 2012 00:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die krijg je toch nooit fatsoenlijk in de trein! Doe maar gewoon een 32? ofzo
Zie: helpstevenaandoekoetopic. Je bent uitverkorene om een tv te stelen bij gebrek aan Anti's en Mocro's.quote:
Jij gaat een tv jatten zodat we vi kunnen kijken in onze gekaapte trein terwijl wij op tienertour zijn ermeequote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie: helpstevenaandoekoetopic. Je bent uitverkorene om een tv te stelen bij gebrek aan Anti's en Mocro's.
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij gaat een tv jatten zodat we vi kunnen kijken in onze gekaapte trein terwijl wij op tienertour zijn ermee
Deze?quote:
Roodharig van nature en dan verven, wat mankeert zulke vrouwenquote:Op woensdag 18 april 2012 08:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Die van mij was ook rood en heeft het geverfd
Ik doe alles behalve blond. Blonde vrouwenquote:Op woensdag 18 april 2012 09:08 schreef Tarado het volgende:
Zoveel rood haar fans? Lekker is een smaak die geen kleur nodig heeft
Ik heb ook wel een andere voorkeur maar blond zijn er ook aardig wat leuke vanquote:Op woensdag 18 april 2012 09:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik doe alles behalve blond. Blonde vrouwen! Daar kan ik dus echt niets mee.
Groene ogen doen dus helemaal niets voor mij, blauwe ook niet. Ik ben enorm fan van BRUINE ogen.quote:
Ze heeft er nu ook spijt van nu het zo lang duurt om terug te komenquote:Op woensdag 18 april 2012 09:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Roodharig van nature en dan verven, wat mankeert zulke vrouwen.
Ze kan het terugverven naar haar oorspronkelijke kleur?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze heeft er nu ook spijt van nu het zo lang duurt om terug te komen
Ja dat zei ik ook alquote:Op woensdag 18 april 2012 09:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze kan het terugverven naar haar oorspronkelijke kleur?
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Groene ogen doen dus helemaal niets voor mij, blauwe ook niet. Ik ben enorm fan van BRUINE ogen.. Vind ik prachtig mên.
Haar is rood geverfd en niet oorspronkelijk rood, in d'r gezicht zit meer staal verwerkt dan de olympiatribune van De Kuip, en haar ogen doen het 'm dan ook niet voor me .quote:
Dat haar was ff voorbeeldje, maar dat staalquote:Op woensdag 18 april 2012 09:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haar is rood geverfd en niet oorspronkelijk rood, in d'r gezicht zit meer staal verwerkt dan de olympiatribune van De Kuip, en haar ogen doen het 'm dan ook niet voor me ..
Zo zonde van zo'n meid.
U kiddin' me? Het zijn juist altijd die stille typetjes in bed die compleet losgaan. Stille wateren, diepe gronden...quote:Op woensdag 18 april 2012 09:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat haar was ff voorbeeldje, maar dat staal![]()
Dat soort types zijn altijd lekker mucho loco
Absoluutquote:Op woensdag 18 april 2012 09:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
U kiddin' me? Het zijn juist altijd die stille typetjes in bed die compleet losgaan. Stille wateren, diepe gronden...
Heh, laat dat nou ook net de stille types zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 09:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
U kiddin' me? Het zijn juist altijd die stille typetjes in bed die compleet losgaan. Stille wateren, diepe gronden...
Dat valt best mee als je je zo extravagant uitdostquote:Op woensdag 18 april 2012 10:12 schreef Cara het volgende:
[..]
Heh, laat dat nou ook net de stille types zijn![]()
Heerlijk hé.quote:Wat je zegt is he-le-maal waar. Er zitten me toch fucking psycho's tussen die groep!
Dat je aan het eind van de beurt afvraagd of ze de volgende ochtend misschien je ballen gaan afsnijden in je slaap
Echt he.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oh...ik eindig altijd met blonde chicks op de een of andere manier. Ik vind het vaak aantrekkelijker, maar niet persé mooier.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik doe alles behalve blond. Blonde vrouwen! Daar kan ik dus echt niets mee.
Sommige zijn wel mooi maar zijn NOG mooier als ze het dan donkerbruin verven. Zie Scarlett, zie Katherine Heigl.
Lawyered.
Echt he.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
noem je mijn vriendin nou een vieze albino?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:48 schreef Caland het volgende:
Ze hebben alleen altijd zo'n vieze albino huid
Deftonesquote:Op woensdag 18 april 2012 08:50 schreef Helpmefok het volgende:
WAKKER WORDEN MOTHERFUCKERS
SO RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN
Right!!!!!!
Right back to schoooooooooooool.
Mwoah kan er deze keer wel mee leven. Real had zelf ook best rood kunnen krijgen.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:42 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Hey, inZanity nog bijgekomen wat voor onrecht Real Madrid gister allemaal is aangedaan?
Zeker.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
noem je mijn vriendin nou een vieze albino?
kom vechte danquote:
Zal vast wel weer iets gemist hebben, maar was je niet juist van die vieze albino jou vriendin af?quote:
Nee niet meerquote:Op woensdag 18 april 2012 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal vast wel weer iets gemist hebben, maar was je niet juist van die vieze albino jou vriendin af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |