iddquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:01 schreef Sosha het volgende:
"De schrik zit in de benen en de benen zitten in de pumps"
boeie, ze krijgt toch wel een monumentje naast een A wegquote:
te dom om te schijten. Dan heb je datquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:02 schreef StephanL het volgende:
Ze kent mensen die dood zijn gegaan door een ongeluk en dan zo rijden![]()
dan heb je een vieze stringquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:02 schreef Apotheose het volgende:
[..]
te dom om te schijten. Dan heb je dat
Ja precies.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:02 schreef Apotheose het volgende:
[..]
te dom om te schijten. Dan heb je dat
quote:
was wel echtquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:03 schreef Tism het volgende:
Die botsing met die oldtimer, was dat in scene gezet, of wat zag ik net!?..
Dat was echt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:03 schreef Tism het volgende:
nee echt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:03 schreef Tism het volgende:
Ze klinken beiden als Henk Westbroek.quote:
quote:
Die kwam erg geacteerd over ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:08 schreef Dekatria het volgende:
Pas op voor overstekende koeien of zebra's.
Echt, dit kán niet.
In Eindhoven staan ze in elk geval.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:07 schreef donald_dick het volgende:
mileuzonesinds wanner zijn die dingen overgekomen uit de GB
mogen ze in amsterdam ook wel eens doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
In Eindhoven staan ze in elk geval.
Het is extreem.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:08 schreef Dekatria het volgende:
Pas op voor overstekende koeien of zebra's.
Echt, dit kán niet.
Hier ook.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Utrecht kent het bijvorbeeld al enkele jaren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:07 schreef donald_dick het volgende:
Bijna elke grote stad heef tegenwoordig wel een milieu zonequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
heb ze nog nooit gezien in amsterdamquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bijna elke grote stad heef tegenwoordig wel een milieu zone
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
heb ze nog nooit gezien in amsterdam
kom daar nooit, daar is geen reet te doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]Afrit Olympsch Stadion staan ze. Of stonden ze.
De Febo o.a.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kom daar nooit, daar is geen reet te doen
Daar ben ik het wel mee eens, ja. Dat milieuzonebord kende ik ook nog nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Die borden waren ook gewoon onduidelijk, beter was gewoon die voorrangsborden, zo'n streep op de stoep die aangeeft dat je niet mag parkeren, etc - gewoon de echt nuttige dingen in plaats borden voor vrachtwagens die niet aan milieueisen voldoen..
Waar faalde Pim niet mee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Oeh, hiermee faalde Pim vorig jaar he.
alsof die zo speciaal isquote:
Geldt meestal voor vrachtwagens die niet tot de euro5 norm gekwalificeerd zijn, heeft met uitstoot van uitlaatgassen te maken binnen een bepaald gebied, meestal winkelcentrums en woongebieden..quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:07 schreef donald_dick het volgende:
Ik heb vorig jaar theorie-examen gedaan, maar dat hoef je ook helemaal niet te weten voor je B.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Die borden waren ook gewoon onduidelijk, beter was gewoon die voorrangsborden, zo'n streep op de stoep die aangeeft dat je niet mag parkeren, etc - gewoon de echt nuttige dingen in plaats borden voor vrachtwagens die niet aan milieueisen voldoen..
Ja. handen voor de ogen en vol het gas in....quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Oeh, hiermee faalde Pim vorig jaar he.
4 toch, of is het tegenwoordig al 5?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:11 schreef Tism het volgende:
[..]
Geldt meestal voor vrachtwagens die niet tot de euro5 norm gekwalificeerd zijn, heeft met uitstoot van uitlaatgassen te maken binnen een bepaald gebied, meestal winkelcentrums en woongebieden..
en de standaardborden zijn ook te makkelijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Er zijn inmiddels ook steeds meer vrachtauto's met euro 6.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:11 schreef Tism het volgende:
[..]
Geldt meestal voor vrachtwagens die niet tot de euro5 norm gekwalificeerd zijn, heeft met uitstoot van uitlaatgassen te maken binnen een bepaald gebied, meestal winkelcentrums en woongebieden..
Of 4 kan ook..quote:
Ja..quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels ook steeds meer vrachtauto's met euro 6.
Nou... parkeren op de stoep en snelweg... vrij standaard borden, maar de kandidaten wisten ze nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en de standaardborden zijn ook te makkelijk
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
Zo deed ik het met rijles, hoofd omdraaien maar niet echt kijken
ja ik ook... Zo van: jij je zin..quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
Echt wel denkt dat ze alles beter weetquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dat vrouwelijke jurylid is een partij verzuurd zeg
oefenen voor je rijexamenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
Ja, ik ook in het begin van mijn rijlessen. Ik was nog zo bezig met de auto besturen e.d. dat al het andere lastig was.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
quote:
lekker aan de handrem trekken!quote:
Als ik in mijn auto aan de handrem trek en de auto rijdt nog gaat ie direct doordringend piepen..quote:
Zal hij dat nou in de slaapkamer roepen wanneer zij de strapp-on om heeft?quote:
Ieh, zijn broer en zus toch.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zal hij dat nou in de slaapkamer roepen wanneer zij de strapp-on om heeft?
Is was haar broer volgens mij, dus lijkt mij nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zal hij dat nou in de slaapkamer roepen wanneer zij de strapp-on om heeft?
Oh lol, heb ik gemistquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:16 schreef Sosha het volgende:
Ik heb nog geen rijles gehad... kom je dit soort situaties in 't echt tegen?
Ach, ik ben Game of Thrones aan het kijken dus van seks tussen broer en zus kijk ik niet meer op.quote:
quote:
Haha echt hequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ach, ik ben Game of Thrones aan het kijken dus van seks tussen broer en zus kijk ik niet meer op.
Iris zou zich er aan storen en het lampje verwijderen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Er brandt toch een lampje als de handrem aangetrokken is? Kijken ze nooit op het dashboard...?
Over het algemeen heb je ruimer de tijd om te kijken, maar als er iets onverwachts gebeurt moet je wel snel kunnen kijken en beslissen.quote:
Ja, vlak voordat je de pijp uit gaat..quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:16 schreef Sosha het volgende:
Ik heb nog geen rijles gehad... kom je dit soort situaties in 't echt tegen?
Ha-ha. Effe serieus, twee keer links én rechts binnen twee seconden achterom moeten kijken bij 70km/u..?quote:
Gaat echt te snelquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:21 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ha-ha. Effe serieus, twee keer links én rechts binnen twee seconden achterom moeten kijken bij 70km/u..?
Nee, kom je nooit tegen. Maar je kan er mooi mee testen of je wat kuntquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:21 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ha-ha. Effe serieus, twee keer links én rechts binnen twee seconden achterom moeten kijken bij 70km/u..?
altijd, want stel dat er een kind op een fiets naast je zit op de snelweg!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:21 schreef Sosha het volgende:
[..]
Jep, altijd over je schouder kijken bij het afslaan voor die fietser die misschien uit de lucht is komen vallen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:22 schreef Palomar het volgende:
[..]
altijd, want stel dat er een kind op een fiets naast je zit op de snelweg!
Maar goed, amusement telt ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dit was niet goed. Ook niet realistisch.
Koos mag dat fietsen op de snelwegquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:22 schreef Palomar het volgende:
[..]
altijd, want stel dat er een kind op een fiets naast je zit op de snelweg!
Ik rij elke dag op en neer naar Enschedequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Ja die was de beste van de slechtsten. Hoop niet dat ik hem tegenkom.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:24 schreef T3rr0r het volgende:
Ha! Goeie zet om die kerel die Iris heeft aangereden uit te nodigen!
Lekker dokkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:24 schreef themole het volgende:
Ah onze doos heeft een confrontatie, goed plan.
ja idd!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:24 schreef T3rr0r het volgende:
Ha! Goeie zet om die kerel die Iris heeft aangereden uit te nodigen!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:25 schreef iBenny het volgende:
Ik twijfel nog steeds of oldtimerman niet in scene is gezet
Dat geloof ik echt niet, hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:25 schreef iBenny het volgende:
Ik twijfel nog steeds of oldtimerman niet in scene is gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |