lekker aan de handrem trekken!quote:
Als ik in mijn auto aan de handrem trek en de auto rijdt nog gaat ie direct doordringend piepen..quote:
Zal hij dat nou in de slaapkamer roepen wanneer zij de strapp-on om heeft?quote:
Ieh, zijn broer en zus toch.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zal hij dat nou in de slaapkamer roepen wanneer zij de strapp-on om heeft?
Is was haar broer volgens mij, dus lijkt mij nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zal hij dat nou in de slaapkamer roepen wanneer zij de strapp-on om heeft?
Oh lol, heb ik gemistquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:16 schreef Sosha het volgende:
Ik heb nog geen rijles gehad... kom je dit soort situaties in 't echt tegen?
Ach, ik ben Game of Thrones aan het kijken dus van seks tussen broer en zus kijk ik niet meer op.quote:
quote:
Haha echt hequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ach, ik ben Game of Thrones aan het kijken dus van seks tussen broer en zus kijk ik niet meer op.
Iris zou zich er aan storen en het lampje verwijderen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Er brandt toch een lampje als de handrem aangetrokken is? Kijken ze nooit op het dashboard...?
Over het algemeen heb je ruimer de tijd om te kijken, maar als er iets onverwachts gebeurt moet je wel snel kunnen kijken en beslissen.quote:
Ja, vlak voordat je de pijp uit gaat..quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:16 schreef Sosha het volgende:
Ik heb nog geen rijles gehad... kom je dit soort situaties in 't echt tegen?
Ha-ha. Effe serieus, twee keer links én rechts binnen twee seconden achterom moeten kijken bij 70km/u..?quote:
Gaat echt te snelquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:21 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ha-ha. Effe serieus, twee keer links én rechts binnen twee seconden achterom moeten kijken bij 70km/u..?
Nee, kom je nooit tegen. Maar je kan er mooi mee testen of je wat kuntquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:21 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ha-ha. Effe serieus, twee keer links én rechts binnen twee seconden achterom moeten kijken bij 70km/u..?
altijd, want stel dat er een kind op een fiets naast je zit op de snelweg!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:21 schreef Sosha het volgende:
[..]
Jep, altijd over je schouder kijken bij het afslaan voor die fietser die misschien uit de lucht is komen vallen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:22 schreef Palomar het volgende:
[..]
altijd, want stel dat er een kind op een fiets naast je zit op de snelweg!
Maar goed, amusement telt ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dit was niet goed. Ook niet realistisch.
Koos mag dat fietsen op de snelwegquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:22 schreef Palomar het volgende:
[..]
altijd, want stel dat er een kind op een fiets naast je zit op de snelweg!
Ik rij elke dag op en neer naar Enschedequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Ja die was de beste van de slechtsten. Hoop niet dat ik hem tegenkom.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:24 schreef T3rr0r het volgende:
Ha! Goeie zet om die kerel die Iris heeft aangereden uit te nodigen!
Lekker dokkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:24 schreef themole het volgende:
Ah onze doos heeft een confrontatie, goed plan.
ja idd!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:24 schreef T3rr0r het volgende:
Ha! Goeie zet om die kerel die Iris heeft aangereden uit te nodigen!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:25 schreef iBenny het volgende:
Ik twijfel nog steeds of oldtimerman niet in scene is gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |