Haha echt hequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ach, ik ben Game of Thrones aan het kijken dus van seks tussen broer en zus kijk ik niet meer op.
Iris zou zich er aan storen en het lampje verwijderen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Er brandt toch een lampje als de handrem aangetrokken is? Kijken ze nooit op het dashboard...?
Over het algemeen heb je ruimer de tijd om te kijken, maar als er iets onverwachts gebeurt moet je wel snel kunnen kijken en beslissen.quote:
Ja, vlak voordat je de pijp uit gaat..quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:16 schreef Sosha het volgende:
Ik heb nog geen rijles gehad... kom je dit soort situaties in 't echt tegen?
Ha-ha. Effe serieus, twee keer links én rechts binnen twee seconden achterom moeten kijken bij 70km/u..?quote:
Gaat echt te snelquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:21 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ha-ha. Effe serieus, twee keer links én rechts binnen twee seconden achterom moeten kijken bij 70km/u..?
Nee, kom je nooit tegen. Maar je kan er mooi mee testen of je wat kuntquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:21 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ha-ha. Effe serieus, twee keer links én rechts binnen twee seconden achterom moeten kijken bij 70km/u..?
altijd, want stel dat er een kind op een fiets naast je zit op de snelweg!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:21 schreef Sosha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |