De Febo o.a.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kom daar nooit, daar is geen reet te doen
Daar ben ik het wel mee eens, ja. Dat milieuzonebord kende ik ook nog nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Die borden waren ook gewoon onduidelijk, beter was gewoon die voorrangsborden, zo'n streep op de stoep die aangeeft dat je niet mag parkeren, etc - gewoon de echt nuttige dingen in plaats borden voor vrachtwagens die niet aan milieueisen voldoen..
Waar faalde Pim niet mee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Oeh, hiermee faalde Pim vorig jaar he.
alsof die zo speciaal isquote:
Geldt meestal voor vrachtwagens die niet tot de euro5 norm gekwalificeerd zijn, heeft met uitstoot van uitlaatgassen te maken binnen een bepaald gebied, meestal winkelcentrums en woongebieden..quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:07 schreef donald_dick het volgende:
mileuzonesinds wanner zijn die dingen overgekomen uit de GB
Ik heb vorig jaar theorie-examen gedaan, maar dat hoef je ook helemaal niet te weten voor je B.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Die borden waren ook gewoon onduidelijk, beter was gewoon die voorrangsborden, zo'n streep op de stoep die aangeeft dat je niet mag parkeren, etc - gewoon de echt nuttige dingen in plaats borden voor vrachtwagens die niet aan milieueisen voldoen..
Ja. handen voor de ogen en vol het gas in....quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Oeh, hiermee faalde Pim vorig jaar he.
4 toch, of is het tegenwoordig al 5?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:11 schreef Tism het volgende:
[..]
Geldt meestal voor vrachtwagens die niet tot de euro5 norm gekwalificeerd zijn, heeft met uitstoot van uitlaatgassen te maken binnen een bepaald gebied, meestal winkelcentrums en woongebieden..
en de standaardborden zijn ook te makkelijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Er zijn inmiddels ook steeds meer vrachtauto's met euro 6.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:11 schreef Tism het volgende:
[..]
Geldt meestal voor vrachtwagens die niet tot de euro5 norm gekwalificeerd zijn, heeft met uitstoot van uitlaatgassen te maken binnen een bepaald gebied, meestal winkelcentrums en woongebieden..
Of 4 kan ook..quote:
Ja..quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels ook steeds meer vrachtauto's met euro 6.
Nou... parkeren op de stoep en snelweg... vrij standaard borden, maar de kandidaten wisten ze nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en de standaardborden zijn ook te makkelijk
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
Zo deed ik het met rijles, hoofd omdraaien maar niet echt kijken
ja ik ook... Zo van: jij je zin..quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
Echt wel denkt dat ze alles beter weetquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dat vrouwelijke jurylid is een partij verzuurd zeg
oefenen voor je rijexamenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
Ja, ik ook in het begin van mijn rijlessen. Ik was nog zo bezig met de auto besturen e.d. dat al het andere lastig was.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |