Ik wil verder naar de 10km, maar dan moet ik eerst 5 km leren lopen. Als ik met evy begin, dan zal ik minder dan 5km gaan lopen toch? volgens mij zelfs minder dan die 4,5.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:29 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
dat hangt ervan af wat je wilt. Wil je je afstand uitbouwen tot 10 km, dan kan Evy handig zijn. Wil je je snelheid verhogen op die 4 - 4.5 km zou ik Evy niet gebruiken.
Evy heeft ook een schema die start op 5 km en uitbouwt naar 10 km. Dat lijkt me dan wel prima toch?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wil verder naar de 10km, maar dan moet ik eerst 5 km leren lopen. Als ik met evy begin, dan zal ik minder dan 5km gaan lopen toch? volgens mij zelfs minder dan die 4,5.
Waar woon jij eigenlijk? Ik zie inderdaad regelmatig dat je iets over het weer zegt en dan denk ik: ...??? Dat hebben wij hier niet!quote:Op woensdag 18 april 2012 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik woon niet in Nederland. De regen komt hier nagenoeg recht naar beneden zetten.
En dan hedde nog geluk da ge met gemoedelijke Brabo's te doen hebt!quote:Op woensdag 18 april 2012 13:37 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
windkracht 4 valt toch wel mee?
Overigens is hardlopen in Eindhoven met een ajax-shirt een interessante ervaring, maar ik doe er verstandig aan dat niet al te vaak te doen
Ik woon hier.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk? Ik zie inderdaad regelmatig dat je iets over het weer zegt en dan denk ik: ...??? Dat hebben wij hier niet!
Ja, maar dan moet je eerst 5km kunnen lopen. Ik denk dat ik daar nog een weekje of 2 mee wacht dan.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:54 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Evy heeft ook een schema die start op 5 km en uitbouwt naar 10 km. Dat lijkt me dan wel prima toch?
Ah, daar zal het steeds net iets winderiger, natter en kouder zijn dan hier? Ben ik wel eens met de boot aangekomen, op weg naar Leeds.quote:
Ik ben fier op u!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Heb die Evy lessen ook even gedownload, maar ik moet toch wel een beetje lachen als ik dan hoor: "Ja.. je bent goed bezig!"ga dit zeker proberen..
Hebben ze ook een Samson versie??quote:
Irritantquote:
Heb ik gedaan, maar ik word er niet heel veel wijzer van. Heb m'n loopje aangepast en ook de hardloopschoenen. Maarja, misschien nog eens extra in verdiepenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:32 schreef DarkElf het volgende:
mensen met scheenpijn, lees je in over shin splits.
loopje aanpassen? dat is vrij moeilijk om zelf te doen. Loop je nog wel natuurlijk? niet verkrampt en daardoor last van je benen?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar ik word er niet heel veel wijzer van. Heb m'n loopje aangepast en ook de hardloopschoenen. Maarja, misschien nog eens extra in verdiepen
Nee hoor. Er is zelfs sprake van droogeproblemen, ondanks de regen van de laatste dagen die nog even aanhoudt hier in het Noorden: wat er nu valt is bij lange na niet genoeg om de grondwaterpeilen weer omhoog te krijgen! Sinds ik hier woon is het ook vaker hier lekker geweest dan in Nederland is mijn waarnemingquote:Op woensdag 18 april 2012 14:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ah, daar zal het steeds net iets winderiger, natter en kouder zijn dan hier? Ben ik wel eens met de boot aangekomen, op weg naar Leeds.
Jij valt mij altijd op, omdat je steeds net onder en dan weer net boven mij staat in de Challenge.
En dan daarna naar Café Samsonquote:Op woensdag 18 april 2012 14:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hebben ze ook een Samson versie??
MWOAH MWOAH vandaag gaan we weer rellluhhhhhhn.. maar alé Samson, RENNEN!
Nijmegenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dan daarna naar Café Samson
twitter:4mijl twitterde op woensdag 18-04-2012 om 14:47:27De inschrijfdatum van de 26e editie van de #4Mijl van Groningen valt op woensdag 25 april a.s. en start om 19.00 uur. reageer retweet
Dat bedoelde ik eigenlijk met mijn loopje aanpassen. Voorheen nam ik vrij grote passen en nu neem ik wel wat kleinere pasjes. Ik zal het merken vanavond, of ik nog last heb. In ieder geval bedankt voor de tips, ik zal ze meenemen!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
loopje aanpassen? dat is vrij moeilijk om zelf te doen. Loop je nog wel natuurlijk? niet verkrampt en daardoor last van je benen?
Als je nog steeds last hebt van je schenen loop dan even niet en train je beenspieren.
Ga op de trap staan (op je tenen op de tree, hielen hangend naar beneden).. en doe series van 10 om jezelf omhoog te wippen en weer te laten zakken.
Ga op de bank zitten met je tenen tegen de salontafel aan (voeten rechtop dus puntjes van je tenen tegen de tafel) en " druk" de tafel omhoog. Niet echt natuurlijk maar breng spanning aan door wel te doen alsof je tafel wilt optillen met tenen.
Je benen worden sterker hiervan.
Trouwens is je pas niet te groot? Door te grote passen te nemen en " achter" je voet te landen (dus je knie die uitgestrekt is bij het landen) kan je ook klachten krijgen doordat je op je hiel landt en niet op je voor-of middenvoet.
misschien eens een tijdje proberen op zachte ondergrond te lopen. Bos of gras/hei oid en anders een atletiekbaan ofzo?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk met mijn loopje aanpassen. Voorheen nam ik vrij grote passen en nu neem ik wel wat kleinere pasjes. Ik zal het merken vanavond, of ik nog last heb. In ieder geval bedankt voor de tips, ik zal ze meenemen!
Ah, leuk dat wij bij dezelfde les zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 12:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We zijn nu bij dezelfde les!
Mijn snelheid is alleen een stuk lager!haha ik redt meestal bijna 4km!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |