Wat balen Klonterpot! En je ging zo goed! En hoe gaat het stoppen met roken en snoepen? (dat was jij toch??)quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:50 schreef Klonterpot het volgende:
Pfff.. mijn achillespees wil niet meer. Donderdag naar mijn huisarts, die schijnt ook verstand van sportblessures te hebben. Even een tegenvaller maar ik geef niet op, ook niet als er een paar weken rust in het verschiet ligt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:33 schreef Gesloten het volgende:
De halve marathon komende zondag en de batavierenrace zitten er voor mij niet meer in. Afgelopen weekend tijdens een duw en trekpartijtje over iemands been gevallen. Orthopeed zei dat waarschijnlijk m'n meniscus en kruisband een scheurtje hebben. Nu met een grote kniebrace om lopen en op 7 mei mri-scan. Balen
Er staat nog niets over een blessure. Alleen dat het wat pijn doet...quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Oei. Beter echt rust nemen nu! Als in minstens een week niet hardlopen (en misschien wel een maand). Daarna kalm aan weer beginnen, een paar lessen terug.
Je conditie blijft grotendeels wel in stand en bouw je heel snel terug op, maar een scheenbeenblessuren is venijnig en heeft veel potentie om chronisch te worden.
Neem rust!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hier ook, maar dan kan ik wel mijn nieuwe schoenen testen
We zijn nu bij dezelfde les!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:52 schreef Saninl het volgende:
[ afbeelding ]
Les 21 van Evy.
Baal er een beetje van dat het minder ver is dan de eerste keer dat ik die les liep, maar ik heb hem wel uitgelopen op een wat rustiger tempo zoals sommigen van jullie mij adviseerde
En die wind dan! Daar kan ik echt niet tegenop lopen hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
Kolere, regen, wat doe je. Het is gewoon nog niet gestopt met regenen sinds gisteravond![]()
dat hangt ervan af wat je wilt. Wil je je afstand uitbouwen tot 10 km, dan kan Evy handig zijn. Wil je je snelheid verhogen op die 4 - 4.5 km zou ik Evy niet gebruiken.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:25 schreef Fuszy het volgende:
In hoeverre is dat schema van Evy handig, wanneer je zelfstandig al 4 tot 4,5km kan lopen? Want je hebt een schema voor de 5km en voor 10km.
Ik woon niet in Nederland. De regen komt hier nagenoeg recht naar beneden zetten.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, het is overal windkracht 4 of meer
windkracht 4 valt toch wel mee?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, het is overal windkracht 4 of meer
ah ook lekkerquote:Op woensdag 18 april 2012 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik woon niet in Nederland. De regen komt hier nagenoeg recht naar beneden zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |