abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 april 2012 @ 12:00:40 #51
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_110478191
37 uur kan niet, dan zou het uurloon hoger moeten zijn.
Postnl heeft dus minimaal een werkweek van 38,13 uur...
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_110478679
quote:
PostNL schort een grootscheepse reorganisatie met een maand op. Dat meldde het bedrijf vandaag naar aanleiding van problemen in de regio's Utrecht en Den Bosch, waar een nieuw bezorgsysteem wordt ingevoerd en kleinere kantoren zijn gesloten.

Een woordvoerder erkende al eerder op de dag dat er 'opstartproblemen' zijn. Toen was PostNL nog niet van plan de reorganisatie, die ook elders in het land wordt doorgevoerd, op te schorten. Daar had de ondernemingsraad wel om gevraagd. PostNL kreeg de laatste tijd klachten van een aantal grote bedrijven over de tragere postbezorging.

De maand uitstel moet het bedrijf de tijd geven de plannen bij te stellen, zodat vertragingen in postbezorging weer acceptabele vormen aannemen. 'We hadden wel verwacht dat het aantal klachten iets zou toenemen, maar niet in deze mate', aldus commercieel directeur Ger Jacobs. Ook het tempo waarmee dat aantal afnam, was te langzaam volgens hem.

PostNL gaat nu kijken hoe de problemen verholpen kunnen worden. 'We hebben de afgelopen dagen niet stilgezeten, we hebben een uitgebreide analyse gemaakt', aldus Jacobs. 'We moeten alle kritische processen die niet lekker lopen, toch nog even beter bekijken.'

Volgens hem worden de problemen onder meer veroorzaakt door het feit dat er in twee grote centra in de eerder genoemde regio's veel nieuw personeel werkt. 'Die zijn vakkundig opgeleid,maar ze hebben meer tijd nodig om de efficiencynormen te halen. We moeten ze beter voorbereiden. Misschien moeten er ook wel meer mensen bij.'
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)chte-bezorging.dhtml

Oh echt?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_110493737
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Op vervolg van die peter hahn en andere catalogi, wat moeten mensen toch met al die catalogi? Soms wel 4 dezelfde op zelfde adres.
Bankafschriften idem, doe dat toch gewoon online, daar kun je het ook inzien (op de oudjes na dan). Maar die catalogi, wees eens modern en kijk op internet.
Hahn komt echt elke 2 weken soms dunner exemplaar om de week.
ze moeten nogal een omzet hebben om dit te kunnen uitgeven.
ondingen
pi_110493818
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:13 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

3x de Linda?
Doe maar duur :P
ze kunnen het ook als prijs van de postcodeloterij hebben.
dit gaat naar rato van het aantal loten dat men heeft.
bijkomend voordeel,je hoeft dit niet het hele jaar te bezorgen :)
pi_110493883
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:59 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Totdat je een ongeluk krijgt, dan heb je een flink probleem.
ook als de post ontvreemd wordt uit je auto zijn er grote problemen.
het is ook niet toegestaan deze methode te gebruiken.
mits het een postnl bedrijfsvoertuig betreft(uit nood nabezorgen)
pi_110493963
quote:
op het prikbord stond dit ook
en er staat met dank aan de postbezorgers,ik vind dat iedereen er aan meegewerkt heeft.
alsof een pb niet meer meetelt
pi_110495014
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 17:42 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

op het prikbord stond dit ook
en er staat met dank aan de postbezorgers,ik vind dat iedereen er aan meegewerkt heeft.
alsof een pb niet meer meetelt
Dat komt omdat het prikbordnieuws wat op de depots hangt specifiek op postbezorgers is gericht. Het prikbordnieuws wat binnen op de vestiging hangt is vaak iets anders verwoord.

Overigens vind ik het opvallend dat er in de diverse dagbladen wordt gesproken van 1 maand uitstel, terwijl er in het betreffende prikbordnieuws nergens een termijn staat genoemd.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_110495562
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 18:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Dat komt omdat het prikbordnieuws wat op de depots hangt specifiek op postbezorgers is gericht. Het prikbordnieuws wat binnen op de vestiging hangt is vaak iets anders verwoord.

Overigens vind ik het opvallend dat er in de diverse dagbladen wordt gesproken van 1 maand uitstel, terwijl er in het betreffende prikbordnieuws nergens een termijn staat genoemd.
klopt er stond alleen in mei
het is een rommeltje geworden en dat is erg jammer
pi_110495623
Hm, op het papier dat er bij ons in de kantine lag stond wel dat het met een maand wordt uitgesteld en dat ze in mei verder kijken.
pi_110496523
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 18:27 schreef gelestipjes het volgende:
Hm, op het papier dat er bij ons in de kantine lag stond wel dat het met een maand wordt uitgesteld en dat ze in mei verder kijken.
Ik citeer:

quote:
Uitrol reorganisatie tijdelijk uitgesteld
In overleg met de OR heb ik besloten om voor de uitrol van de reorganisatie van het
Marktgericht Bedrijfsmodel (MGBM) voorlopig pas op de plaats te maken.
Zoals bekend is eerder al besloten om het VBG Valkenswaard en Heerlen-Pretoria niet in mei
2012 te sluiten, maar een maand langer open te houden. Op aandringen van de OR heb ik nu
besloten om de volledige uitrol in het CVL gebied Den Bosch, die gepland stond in mei, uit te
stellen. Dit betreft de eerder genoemde VBG’en Valkenswaard en Heerlen-Pretoria, maar ook
Zaltbommel. Daarnaast is nu, op aandringen van de OR, besloten om de start van de CVL
Bleiswijk, die ook in mei gepland stond, uit te stellen. Dit betreft de VBG’en Zoetermeer,
Waddinxveen en Bergschenhoek.
Samen met de OR ben ik van mening dat uitstel nodig is, omdat de kwaliteit van het proces van
de CVL’s Den Bosch en Utrecht nog niet op het gewenste niveau ligt. Ook geven de betrokken
medewerkers aan dat de werkdruk fors is toegenomen als gevolg van de uitrol van het Markt
Gericht Bedrijfsmodel. Voor een verdere uitrol willen wij en de OR eerst gezamenlijk
verbeterplannen uitwerken en tot overeenstemming komen over de noodzakelijke aanpassingen
binnen het huidige concept. Ook zal de verdere planning van de uitrol als gevolg van dit uitstel
worden besproken en opnieuw worden vastgesteld. De verbeteringen en aanpassing van de
planning moeten ervoor zorgen dat de impact voor de klant en de medewerkers wordt beperkt.
Afgesproken is dat een bedrijfsdelegatie en een delegatie van de medezeggenschap op zeer
korte termijn de verbeteraanpak gezamenlijk uitwerken. Indien wenselijk of noodzakelijk kan
eventueel ook gebruik worden gemaakt van een onafhankelijk extern onderzoeksbureau. Deze
verbeteraanpak wordt daarna in gezamenlijk overleg vastgesteld.
De reorganisaties die op 18 maart 2012 zijn doorgevoerd in zowel Collectie, Sorteren,
Voorbereiden, Bezorgen als het Autobedrijf hebben tot veel vragen en klachten van klanten
geleid. Ook heeft dit veel negatieve lokale en landelijke publiciteit getrokken. Hier zijn wij
vanzelfsprekend niet gelukkig mee en vandaar de inzet om dit bij het vervolg te beperken.
Binnen alle onderdelen is en wordt veel van de medewerkers gevraagd. Door de inzet van de
medewerkers zijn we er in geslaagd om de achterstanden weg te werken. Het is nu zaak dit vast
te houden en de noodzakelijke verbeteringen te bepalen voordat we overgaan tot een verdere
uitrol.
In mei 2012 verwachten we over het vervolg van de uitrol van de reorganisatie meer informatie
te kunnen geven.
Pieter Kunz
Directeur Productie
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_110501231
Wat is de reiskostenvergoeding bij postnl? Ik heb tijdelijk een andere dienst erbij en moet hiervoor onder werktijd met eigen vervoer ergens anders naar toe reizen.
pi_110501576
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:11 schreef Bo.S het volgende:
Wat is de reiskostenvergoeding bij postnl? Ik heb tijdelijk een andere dienst erbij en moet hiervoor onder werktijd met eigen vervoer ergens anders naar toe reizen.
Geen idee. Hier wordt de reistijd die je nodig hebt om van werkplek A naar werkplek B te komen betaald als werktijd.
pi_110521328
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:11 schreef Bo.S het volgende:
0.31 cent per kilometer (waarvan 19 cent belastingvrij)
Dit moet je natuurlijk wel steeds declareren..
pi_110522949
Het is nog geen definitieve uitspraak, maar gamma heeft tot morgen de tijd om in beroep te gaan...

https://www.reclamecode.nl/consument/default.asp?nieuwsID=446
pi_110523996
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 10:27 schreef gridjuh het volgende:
Het is nog geen definitieve uitspraak, maar gamma heeft tot morgen de tijd om in beroep te gaan...

https://www.reclamecode.nl/consument/default.asp?nieuwsID=446
wat een gezeur sommigen pakken het wel erg letterlijk op
er zijn ergere dingen in de wereld
pi_110524034
Dit staat op de site van de Asn om je dood te schamen :

Post vertraagd. AVA-bezoekers opgelet
Wij maken u graag attent op het volgende. De reorganisatie bij Post.nl veroorzaakt landelijk grote vertragingen in de postbezorging. De vertragingen kunnen oplopen tot enkele weken.

Dat geldt niet alleen voor post die wij naar onze klanten sturen. Maar ook voor post die u naar de ASN Bank heeft gezonden. Wanneer u wacht op een reactie van de ASN Bank, is deze mogelijk om die reden vertraagd. Wij vragen uw begrip voor deze situatie.

AVA-bezoekers opgelet
Heeft u zich voor 19 april schriftelijk aangemeld voor de Algemene Vergadering van Aandeelhouders / Participanten van de ASN Beleggingsfondsen, het ASN Groenprojectenfonds en/of het ASN-Novib Microkredietfonds? Mogelijk heeft uw formulier ons dan nog niet bereikt. U heeft echter een toegangsbewijs nodig om de vergadering van 26 april a.s. bij te wonen.

Als u dit bewijs maandag 23 april nog niet ontvangen heeft, adviseren wij u het volgende: u meldt zich direct nogmaals aan, ditmaal via het online inschrijfformulier.

Wilt u het inschrijfformulier volledig invullen? Wij sturen u dan het toegangsbewijs nogmaals toe. We zorgen ervoor dat u de vergaderstukken die u opvraagt, niet dubbel ontvangt. U kunt de stukken natuurlijk ook van de website downloaden.

Heeft u vragen, dan nodigen wij u uit te bellen met de ASN Klantenservice te bereiken van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur.
pi_110524255
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 09:35 schreef Danx het volgende:

[..]

0.31 cent per kilometer (waarvan 19 cent belastingvrij)
Dit moet je natuurlijk wel steeds declareren..
Tnx die had ik nodig!
pi_110524268
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:04 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

wat een gezeur sommigen pakken het wel erg letterlijk op
er zijn ergere dingen in de wereld
Reclame code doet er pas iets mee als er veel klachten zijn binnen gekomen.
Dus waarschijnlijk is het dan geen gezeur...
Veel gemeenten zijn waarschijnlijk gebeld, wat voor onzin dit was, terwijl het reclame is, van de gamma...
Ook veel postbezorgers dachten dat het post van de gemeente was...en hebben dit dus ook bij mensen met nee-nee stickers er in gegooid :|
pi_110524271
Maakt wel weer duidelijk hoe hopeloos ouderwets ons land nog is. Hebben mensen niet begrepen dat er zoiets als internet bestaat...
pi_110525367
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:13 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Reclame code doet er pas iets mee als er veel klachten zijn binnen gekomen.
Dus waarschijnlijk is het dan geen gezeur...
Veel gemeenten zijn waarschijnlijk gebeld, wat voor onzin dit was, terwijl het reclame is, van de gamma...
Ook veel postbezorgers dachten dat het post van de gemeente was...en hebben dit dus ook bij mensen met nee-nee stickers er in gegooid :|
het wordt altijd aangegeven op de lijst welke dag HAH is en uit welke deze bestaat.
Bovenop een stapel zit altijd een wit formulier waarop staat wat het betreft.
Veel mensen hebben dit niet echt serieus gelezen.
De Gamma komt wel altijd met vrij unieke actie's
Het is een der grootste klanten van de post.
pi_110525413
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:45 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

het wordt altijd aangegeven op de lijst welke dag HAH is en uit welke deze bestaat.
Bovenop een stapel zit altijd een wit formulier waarop staat wat het betreft.
Veel mensen hebben dit niet echt serieus gelezen.
De Gamma komt wel altijd met vrij unieke actie's
Het is een der grootste klanten van de post.
Ja maar deze fout hebben ze wel zelf begaan....
Maar het eerste stapeltje wat ik toen pakte voor die folders, stond mooi niets op...
Op het 3e pakket stond eindelijk een keer gamma

En dus nu word gamma op de vingers getikt, dat ze het de volgende keer niet zo mogen doen.
(het zijn geen postbodes die klachten hebben ingediend lijkt mij)
pi_110525791
Hier stond ook niets op dat blaadje bovenop inderdaad.

Dinsdag wel altijd. Bekijk altijd welke folders er dan bij zitten.
pi_110526421
Mijn eerste klacht binnen :'(
En het is niet eens mijn schuld. Ik werd geholpen door iemand anders maar die heeft alleen mijn naam erop gezet terwijl zij meer dan de helft had gesorteerd van die wijk... 'vreselijk slecht gesorteerd, alles door elkaar' en ook '10!!! poststukken los er bovenop" terwijl ik niet eens bezorgrapport etc. en herstelpost erin heb gedaan (had die ander gedaan) :(

Toen ik die wijk alleen deed heb ik helemaal geen klachten gehad ._.

[ Bericht 3% gewijzigd door Nezhi op 19-04-2012 12:23:04 ]
  donderdag 19 april 2012 @ 13:54:29 #74
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_110530016
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:17 schreef Nezhi het volgende:
En het is niet eens mijn schuld. Ik werd geholpen door iemand anders maar die heeft alleen mijn naam erop gezet terwijl zij meer dan de helft had gesorteerd van die wijk... 'vreselijk slecht gesorteerd, alles door elkaar' en ook '10!!! poststukken los er bovenop" terwijl ik niet eens bezorgrapport etc. en herstelpost erin heb gedaan (had die ander gedaan) :(

heb je tegen team coach gezegd?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  donderdag 19 april 2012 @ 13:55:00 #75
189430 Anonymousz
pi_110530043
drukke dag vandaag
kwart over 1 klaar
pi_110532145
Veel post, maar klaar in recordtijd. Er staat 1.55 voor mijn wijk op een drukke dag. Ik deed er 1.30 over :D Ik word steeds sneller :)
pi_110534185
quote:
10s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:54 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

heb je tegen team coach gezegd?
Ja, enige wat die zei is "nouja zolang je er maar goed op let"
:')
  donderdag 19 april 2012 @ 15:31:00 #78
189430 Anonymousz
pi_110534391
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:26 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Ja, enige wat die zei is "nouja zolang je er maar goed op let"
pi_110534662
Helpt dat nou, klagen over je voorbereider?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_110534857
Weet niet, maar ik zit nog in mijn proeftijd dus ik wil niet ontslagen worden door iemand anders.
  donderdag 19 april 2012 @ 16:07:16 #81
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_110536130
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:17 schreef Nezhi het volgende:

Dat is irritant hè? Tot ongeveer juni vorig jaar bereidde ik ook altijd mijn eigen zaterdagse wijk voor. Toen moesten de uren van de voorbereiding naar de gewone postbodes. Nu wordt mijn wijk elke zaterdag door een ander voorbereid, met vaak vele fouten tot gevolg.

Niet om op te scheppen, maar toen ik nog zelf in de voorbereiding zat waren er zelden tot nooit fouten.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_110536290
Ik ben niet zo snel als anderen, doe er nu ongeveer 15-20 minuten langer over dan de anderen, maar dan heb ik bijna geen fouten. Misschien een of twee van die dunne flodderplasticjes die dan aan elkaar blijven plakken (*kuch*KPN*kuch*) :P

Maar zij werkt er al 20 jaar ofzo :S dan verwacht ik het niet. We moesten wel haasten omdat bij ons alle post voor 12:00 persé af moet zijn.
pi_110537109
Hier was 1 stukje straat ook verkeerd gesorteerd. Kon een deel van de huizen dus 2 keer langs. Grr! :(
pi_110540030
Een forse bundel met alle zetfouten van vandaag in de map van de tc gedaan en terug gelegd op het depot.
Een briefje erbij gedaan en erop gezet... dit zijn alle zetfouten van de 03H van VANDAAG!
DOE ER WAT AAN!

Was het zat...is nu de zoveelste keer.
pi_110540488
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:34 schreef PBZ64 het volgende:
Een forse bundel met alle zetfouten van vandaag in de map van de tc gedaan en terug gelegd op het depot.
Een briefje erbij gedaan en erop gezet... dit zijn alle zetfouten van de 03H van VANDAAG!
DOE ER WAT AAN!

Was het zat...is nu de zoveelste keer.
Ik heb zoiets ook wel eens gedaan, krijg ik te horen ''ja, daar kan ik geen rekening mee houden hoor''. Heb dus ook nog steeds dezelfde sorteerder :{
pi_110540861
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:45 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ik heb zoiets ook wel eens gedaan, krijg ik te horen ''ja, daar kan ik geen rekening mee houden hoor''. Heb dus ook nog steeds dezelfde sorteerder :{
Ontslaan die gast!
pi_110541013
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:27 schreef Herfstblad het volgende:
Hier was 1 stukje straat ook verkeerd gesorteerd. Kon een deel van de huizen dus 2 keer langs. Grr! :(
Dat doe ik dus niet meer...alles gaat dan terug naar het depot.
Komt de fout daar te liggen waar die hoort, nl bij de tc en de voorbereider!
Ik ben daar helemaal klaar mee!
pi_110541215
Als de fout structureel is zou ik gewoon even langs het kantoor gaan waar het wordt gesorteerd (als het tenminste weinig moeite is). Schrijf je even een briefje met de juiste volgorde van de straat en leg je die in het rode bakje :)
pi_110541406
Ik vind het wel lastig om soms een straat goed te doen, ik heb 3 straten met een volgorde zoals dit: 1 2 9 10 3 8 4 5 6 7 .. en dan twijfel ik wel of dat klopt, maar het staat daar dus dan doe ik het maar :') een andere straat is echt een willekeurige volgorde lijkt wel.
pi_110541435
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef Nezhi het volgende:
Ik vind het wel lastig om soms een straat goed te doen, ik heb 3 straten met een volgorde zoals dit: 1 2 9 10 3 8 4 5 6 7 .. en dan twijfel ik wel of dat klopt, maar het staat daar dus dan doe ik het maar :')
Uiteraard als het zo staat dan moet je het ook zo sorteren :)
pi_110541464
Jah, ik check altijd die straat als ik klaar ben met zetten of ik alles in de goede volgorde heb gezet :)
pi_110541536
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:00 schreef PBZ64 het volgende:

[..]

Dat doe ik dus niet meer...alles gaat dan terug naar het depot.
Komt de fout daar te liggen waar die hoort, nl bij de tc en de voorbereider!
Ik ben daar helemaal klaar mee!
Nou ja,het is niet altijd zo. Anders zou ik het ook terug geven. En ik was toch eerder klaar dan verwacht.
pi_110541588
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:12 schreef Nezhi het volgende:
Jah, ik check altijd die straat als ik klaar ben met zetten of ik alles in de goede volgorde heb gezet :)
Eigenlijk moet je daar gewoon vanuit gaan ;)
  donderdag 19 april 2012 @ 18:21:44 #94
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_110541871
Klacht ingediend bij mijn TC van autobedrijf.
Sinds zaterdag gaat alles zeer langzaam, dit vanwege nieuwe krachten.
Ben er nu wel klaar mee, en doe wat mijn TC me opdraagt. En als ze moeilijk doen, dan mogen ze mijn TC autobedrijf bellen en kunnen op kosten van PostNL opnieuw een chauffeur regelen. Ben er klaar mee.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  donderdag 19 april 2012 @ 18:31:17 #95
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_110542230
Klagen over je sorteerder helpt vaak niks. Maar het lucht zo enorm op.
Ik bedoel die knuppels hier snappen nog steeds niet dat het A B C D E F is en niet A C E A D B E F.
Of gewoon straten door mekaar mikken. Zo dom.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_110542333
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:31 schreef V__L_N het volgende:
Klagen over je sorteerder helpt vaak niks. Maar het lucht zo enorm op.
Ik bedoel die knuppels hier snappen nog steeds niet dat het A B C D E F is en niet A C E A D B E F.
Of gewoon straten door mekaar mikken. Zo dom.
Dat heb ik dus ook regelmatig....Maar ook een stukje wat ze eigenlijk niet kunnen weten(mits ze het langer doen) normaal zou het 188, 188a, 188b zijn maar het is 188b, 188a, 188...daar kan ik inkomen dat het mis gaat
pi_110542509
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:33 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook regelmatig....Maar ook een stukje wat ze eigenlijk niet kunnen weten(mits ze het langer doen) normaal zou het 188, 188a, 188b zijn maar het is 188b, 188a, 188...daar kan ik inkomen dat het mis gaat
Dat soort dingen staan allemaal in dat mapje dat ze er bij hebben. (een tommy of zo toch?)
Niet dat het iets uit maakt, ook als ik zie dat ze het ding er bij gehad hebben zit het spul door elkaar :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 19 april 2012 @ 18:39:13 #98
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_110542589
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef Nezhi het volgende:
Ik vind het wel lastig om soms een straat goed te doen, ik heb 3 straten met een volgorde zoals dit: 1 2 9 10 3 8 4 5 6 7 .. en dan twijfel ik wel of dat klopt, maar het staat daar dus dan doe ik het maar :') een andere straat is echt een willekeurige volgorde lijkt wel.
Er zijn sommige straten bij waarbij het echt willekeur lijkt, maar qua lopen het echt werkt.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 19 april 2012 @ 18:39:36 #99
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_110542601
quote:
7s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:37 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Dat soort dingen staan allemaal in dat mapje dat ze er bij hebben. (een tommy of zo toch?)
Niet dat het iets uit maakt, ook als ik zie dat ze het ding er bij gehad hebben zit het spul door elkaar :P
Heet dat mapje niet Sammi?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_110542720
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:15 schreef Drassss het volgende:

[..]

Eigenlijk moet je daar gewoon vanuit gaan ;)
Doe ik bij alle andere straten, alleen deze kijk ik even na :)
Die met nummers en letters zijn irritant. Daar heb ik ook een paar van, maar bij sommige straten staat het niet aangegeven. Dan doe ik gewoon eerst het nummer en dan het nummer met letter. Bij de meeste staat het er gelukkig bij.

Ik heb tot nu toe al 4 verschillende kasten gehad :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')