"Leuke" is, de bezorgers moeten dus hun wijk lopen met de bundel post, plus de HAH. Wij hebben het weer wat gemakkelijker, maar ook ik moet op een bepaalde rit wel 6 straten echt lopen, en dan zit je echt met je handen vol. Ik heb er nu maar een buikzakje voor gekocht, kan daar de HAH in.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goeie vraag, ik had twee dezelfde reisgidsen op dezelfde naam op hetzelfde adres.
Tja, er zal wel een goede reden voor zijn![]()
Ik kreeg altijd pijn in mijn polsen van die Hahn -(on)dingen.
je proeftijd is nog niet voorbij toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:28 schreef Nezhi het volgende:
Denk dat ze wel tevreden zijn, ik word wel een stuk sneller nu. Eerst had ik maar 4 tassen af, met hulp, om 11:00En nu om 10:00 twee wijken af. Maar ik moet nu nog gewoon andere mensen helpen omdat het drukker wordt. Vandaag waren er heel veel mensen die nog moesten beginnen aan hun derde wijk om 11:00.
Overigens had een adres drie van die superdikke Bijenkorf catalogus dingen
Uhu, I know.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
"Leuke" is, de bezorgers moeten dus hun wijk lopen met de bundel post, plus de HAH. Wij hebben het weer wat gemakkelijker, maar ook ik moet op een bepaalde rit wel 6 straten echt lopen, en dan zit je echt met je handen vol. Ik heb er nu maar een buikzakje voor gekocht, kan daar de HAH in.
Ik heb wel met jullie te doen hoor, dat zeg ik eerlijk. Chauffeurs hebben het dan toch weer wat gemakkelijker. Echter, 500+ keer in- en uitstappen, dat is ook vermoeiend.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhu, I know.
Het is dat ik destijds 5 tasen in een keer mee kon krijgen, anders moest ik 2x ipv 1x naar het depot fietsen. Dat kost me zomaar een kwartier.
En die extra rit naar het depot zou in de bezorgtijden zijn ingecalculeerd, yeahno...
Dat in en uitstappen zal ook wel niet bevorderlijk zijn voor je rug en knieenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb wel met jullie te doen hoor, dat zeg ik eerlijk. Chauffeurs hebben het dan toch weer wat gemakkelijker. Echter, 500+ keer in- en uitstappen, dat is ook vermoeiend.
nog 6 weken zelfsquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je proeftijd is nog niet voorbij toch?
auto met een hogere instap kan al veel schelenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat in en uitstappen zal ook wel niet bevorderlijk zijn voor je rug en knieen
Ja hier krijgt ook iemand 6x de H&Mquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Op vervolg van die peter hahn en andere catalogi, wat moeten mensen toch met al die catalogi? Soms wel 4 dezelfde op zelfde adres.
Bankafschriften idem, doe dat toch gewoon online, daar kun je het ook inzien (op de oudjes na dan). Maar die catalogi, wees eens modern en kijk op internet.
3x de Linda?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:11 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja hier krijgt ook iemand 6x de H&MEn een ander 3x de Linda
Je begint het aan het einde van de week idd wel te voelen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat in en uitstappen zal ook wel niet bevorderlijk zijn voor je rug en knieen
Ik zit in zo een lage Kangoo, met m'n 1,90quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
auto met een hogere instap kan al veel schelen
99% gok ik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:06 schreef _Flea_ het volgende:
Ik zit te kijken voor extra werk op de zaterdag. Ben nu 31. Wat zijn mijn kansen denken jullie om op zaterdag hier in de buurt (Nijmegen) een wijk te lopen?
ik zeg 100%quote:
Kangoo is op zich prima. Heb ook wel eens in een Opel Combo moeten bezorgen. Dan zit je zo ongeveer op de grond en dat voel je halverwege de eerste dag al, laat staan dat je er een week in moet rijden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zit in zo een lage Kangoo, met m'n 1,90
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |