Ja, enige wat die zei is "nouja zolang je er maar goed op let"quote:Op donderdag 19 april 2012 13:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
heb je tegen team coach gezegd?
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:26 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ja, enige wat die zei is "nouja zolang je er maar goed op let"
Dat is irritant hè? Tot ongeveer juni vorig jaar bereidde ik ook altijd mijn eigen zaterdagse wijk voor. Toen moesten de uren van de voorbereiding naar de gewone postbodes. Nu wordt mijn wijk elke zaterdag door een ander voorbereid, met vaak vele fouten tot gevolg.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:17 schreef Nezhi het volgende:
Mijn eerste klacht binnen![]()
En het is niet eens mijn schuld. Ik werd geholpen door iemand anders maar die heeft alleen mijn naam erop gezet terwijl zij meer dan de helft had gesorteerd van die wijk... 'vreselijk slecht gesorteerd, alles door elkaar' en ook '10!!! poststukken los er bovenop" terwijl ik niet eens bezorgrapport etc. en herstelpost erin heb gedaan (had die ander gedaan)
Toen ik die wijk alleen deed heb ik helemaal geen klachten gehad ._.
Ik heb zoiets ook wel eens gedaan, krijg ik te horen ''ja, daar kan ik geen rekening mee houden hoor''. Heb dus ook nog steeds dezelfde sorteerderquote:Op donderdag 19 april 2012 17:34 schreef PBZ64 het volgende:
Een forse bundel met alle zetfouten van vandaag in de map van de tc gedaan en terug gelegd op het depot.
Een briefje erbij gedaan en erop gezet... dit zijn alle zetfouten van de 03H van VANDAAG!
DOE ER WAT AAN!
Was het zat...is nu de zoveelste keer.
Ontslaan die gast!quote:Op donderdag 19 april 2012 17:45 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik heb zoiets ook wel eens gedaan, krijg ik te horen ''ja, daar kan ik geen rekening mee houden hoor''. Heb dus ook nog steeds dezelfde sorteerder
Dat doe ik dus niet meer...alles gaat dan terug naar het depot.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:27 schreef Herfstblad het volgende:
Hier was 1 stukje straat ook verkeerd gesorteerd. Kon een deel van de huizen dus 2 keer langs. Grr!
Uiteraard als het zo staat dan moet je het ook zo sorterenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef Nezhi het volgende:
Ik vind het wel lastig om soms een straat goed te doen, ik heb 3 straten met een volgorde zoals dit: 1 2 9 10 3 8 4 5 6 7 .. en dan twijfel ik wel of dat klopt, maar het staat daar dus dan doe ik het maar
Nou ja,het is niet altijd zo. Anders zou ik het ook terug geven. En ik was toch eerder klaar dan verwacht.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:00 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet meer...alles gaat dan terug naar het depot.
Komt de fout daar te liggen waar die hoort, nl bij de tc en de voorbereider!
Ik ben daar helemaal klaar mee!
Eigenlijk moet je daar gewoon vanuit gaanquote:Op donderdag 19 april 2012 18:12 schreef Nezhi het volgende:
Jah, ik check altijd die straat als ik klaar ben met zetten of ik alles in de goede volgorde heb gezet
Dat heb ik dus ook regelmatig....Maar ook een stukje wat ze eigenlijk niet kunnen weten(mits ze het langer doen) normaal zou het 188, 188a, 188b zijn maar het is 188b, 188a, 188...daar kan ik inkomen dat het mis gaatquote:Op donderdag 19 april 2012 18:31 schreef V__L_N het volgende:
Klagen over je sorteerder helpt vaak niks. Maar het lucht zo enorm op.
Ik bedoel die knuppels hier snappen nog steeds niet dat het A B C D E F is en niet A C E A D B E F.
Of gewoon straten door mekaar mikken. Zo dom.
Dat soort dingen staan allemaal in dat mapje dat ze er bij hebben. (een tommy of zo toch?)quote:Op donderdag 19 april 2012 18:33 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook regelmatig....Maar ook een stukje wat ze eigenlijk niet kunnen weten(mits ze het langer doen) normaal zou het 188, 188a, 188b zijn maar het is 188b, 188a, 188...daar kan ik inkomen dat het mis gaat
Er zijn sommige straten bij waarbij het echt willekeur lijkt, maar qua lopen het echt werkt.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef Nezhi het volgende:
Ik vind het wel lastig om soms een straat goed te doen, ik heb 3 straten met een volgorde zoals dit: 1 2 9 10 3 8 4 5 6 7 .. en dan twijfel ik wel of dat klopt, maar het staat daar dus dan doe ik het maareen andere straat is echt een willekeurige volgorde lijkt wel.
Heet dat mapje niet Sammi?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:37 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat soort dingen staan allemaal in dat mapje dat ze er bij hebben. (een tommy of zo toch?)
Niet dat het iets uit maakt, ook als ik zie dat ze het ding er bij gehad hebben zit het spul door elkaar
Doe ik bij alle andere straten, alleen deze kijk ik even naquote:Op donderdag 19 april 2012 18:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je daar gewoon vanuit gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |