SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuttebol! Je ziet er onwijs goed. Dat weet je best.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat raar is dat idd, die 2 soorten haar! Lastig ook lijkt me.
En over dat er goed uitzien, nou dat valt wel mee, maar met een zonnebril kom je een heel eind
Mee eens.quote:
Arme Mickey, geen hond die je effe welterusten wenst.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:34 schreef Mickeys het volgende:
Tijd om te gaan snoezelen... veel plezier vanavond/vannacht.
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zoek effe een mooi slaapliedje voor je
Gelukkig heb ik op woensdagavond altijd popkoorrepetitiequote:Op woensdag 18 april 2012 21:54 schreef Maes het volgende:
Wat een leuke foto Bluezz![]()
Hier ook voetbalen gisteravond ook al
ik moet 3x lezen wat daar stondquote:Op woensdag 18 april 2012 22:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik op woensdagavond altijd popkoorrepetitie
Neem je mij ook gelijk mee?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zal ik alle smileys afwerken?
nah nee doe maar niet
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:54 schreef Maes het volgende:
Wat een leuke foto Bluezz![]()
Hier ook voetbalen gisteravond ook al
Ik doe jou een gunstquote:Op woensdag 18 april 2012 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Naar mijn afwerkplek?![]()
Hoeveel schuift ut ?
Nee, dit keer is het gratis.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]da's waar
![]()
moet ik geld meebrengen?
Welke ontbijttipsquote:Op woensdag 18 april 2012 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heb je de ontbijttips opgevolgd Golvert?
zucht...quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zet vast een paar ontbijttips klaar voor de ouwe knarren
Trusten allemaal !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |