quote:
Nu met pollquote:
Dus dan draai je er dus niet....quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:41 schreef WeezerButler het volgende:
Cool EKKO, daar draai ik :-)
Alleen vanaf 2e weekend mei op vakantie tot 1 juni
ik hoop trouwens niet dat dit mensen afschrikt... ojee, ranja-bandje.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:38 schreef ranja het volgende:
Oh ik wilde 12 mei sowieso al naar You Say France and I Whistle,
Nou ja, afgezien van het feit dat ik daar altijd met anderen heen ga en dus niet veel tijd voor fokmeets zal hebben.quote:
niet te snel opgeven...quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:11 schreef Bosbeetle het volgende:
maar het lijkt erop dat dit dus ook niet gaat lukken :
Dat is waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:18 schreef brother52 het volgende:
2 juni gewoon een meet doen op Fortarock. Daar spelen ook genoeg leuke bandjes.
En 50+ euro betalen voor een fok!meet dank je de koekoekquote:
Ik heb wel eens meer betaald voor een minimeet...quote:Op woensdag 18 april 2012 12:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En 50+ euro betalen voor een fok!meet dank je de koekoek
Toch is een verzameling op een festival, iets anders dan een meet.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En 50+ euro betalen voor een fok!meet dank je de koekoek
Idd helemaal mee eensquote:Op woensdag 18 april 2012 13:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Toch is een verzameling op een festival, iets anders dan een meet.
Waar gaan we eten?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:39 schreef Bosbeetle het volgende:
12 mei it isnog meer mensen die wel willen komen???
Ow, Ekko.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:12 schreef belsen het volgende:
[..]
Waar gaan we eten?
En is het nou de Helling of het oude Tivoli?
Ekko iddquote:
Als het groepje zo klein blijft kan het wel in café belgië wat mij betreftquote:
Dit café?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als het groepje zo klein blijft kan het wel in café belgië wat mij betreft
Yup maar tegen die tijd kunnen we wel gewoon op het station oid afspreken...quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:51 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dit café?
Ik ben niet bekend in Utrecht dus dan weet ik waar ik heen moet.
Ja goed plan, ik hoor het welquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Yup maar tegen die tijd kunnen we wel gewoon op het station oid afspreken...
TCM zit dan in belgië dus dat gaat het niet wordenquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:43 schreef Darkestrah het volgende:
12 mei moet gaan lukken! Heb nog niets van mijn stiefmoeder gehoord dat ze haar verjaardag gaat vieren. Dus bier en daarna slapen bij TCM.
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:40 schreef Darkestrah het volgende:
Dat hoorde ik al van hem. Dan maar een steegje opzoeken.
quote:You Say France & I Whistle heeft helaas moeten cancellen voor a.s. zaterdag! Het Canadese Library Voices komt wel gewoon naar Utrecht en zal een gratis show geven! Deuren gaan om 21:00 open!
oh dat scheelt mij wel behoorlijk in reis-kosten..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Moeten we het dan nog wel door laten gaan?
(We kunnen ook een meet in Ommen doen met een gratis andré manuel concert in het openluchttheater)
In het najaar lijkt me een goed plan, zorg ik dat ik dan in NL ben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja als de animo alleen jij en ranja zijn... van de rest heb ik geen echte bevestiging.. kunnen we het misschien beter een keer in het najaar doen...
Was dat niet uitverkocht?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:57 schreef Darkestrah het volgende:
25 september met zijn allen naar Dead Can Dance in Utrecht. Gezellige muziek ook wel.
Een beetje MUZer heeft al kaartjesquote:
Helaas.. ik hoop toch een keer wat meer mensen bij elkaar te krijgen...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:15 schreef belsen het volgende:
Ow, jamer...
Hij stond al wel in mijn agenda.
Volgens mij gaan er hier weinig naar Lowlands.quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:53 schreef WeezerButler het volgende:
Misschien bij de traditionele FOK meet op Lowlands
Je bedoelt die die sinds 2002 al misluktquote:Op woensdag 9 mei 2012 07:53 schreef WeezerButler het volgende:
Misschien bij de traditionele FOK meet op Lowlands
En voor mijquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:16 schreef bartrid het volgende:
Kunnen we niet iets in Zwolle doen? Da's lekker dichtbij voor mij
Ook wel gezellig idd maar ik ben meer van de docter en de sally obrien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:25 schreef bartrid het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen http://www.belgischekeizer.nl/
Dat waren inderdaad de leukste tenten in Zwolle.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ook wel gezellig idd maar ik ben meer van de docter en de sally obrien.
Dan kom ik wel spelen met 1 van mijn bandjesquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:40 schreef belsen het volgende:
Fokking Zwolle?
Sprak de verwende Randstedeling...
Een concertje in een leuk tentje vind ik trouwens wel tof, maakt niet uit wat. Het kan ook heel leuk zijn om naar een stel prutsers te gaan kijken.
Hoezo waren?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat waren inderdaad de leukste tenten in Zwolle.
[..]
Omdat ik geen idee heb hoe het daar nu is. De laatste keer dat ik daar binnen was is al ruim 10 jaar geleden.quote:
Kijken naar prutsers kan de hele meet nog wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:40 schreef belsen het volgende:
Een concertje in een leuk tentje vind ik trouwens wel tof, maakt niet uit wat. Het kan ook heel leuk zijn om naar een stel prutsers te gaan kijken.
Ik weet wel een luchtbedje daarquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Kijken naar prutsers kan de hele meet nog wel.
Zwolle vind ik prima, alleen ben ik er totaal niet bekend. Weet ook niet hoe het zit met treinen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |