quote:
Nu met pollquote:
Dus dan draai je er dus niet....quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:41 schreef WeezerButler het volgende:
Cool EKKO, daar draai ik :-)
Alleen vanaf 2e weekend mei op vakantie tot 1 juni
ik hoop trouwens niet dat dit mensen afschrikt... ojee, ranja-bandje.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:38 schreef ranja het volgende:
Oh ik wilde 12 mei sowieso al naar You Say France and I Whistle,
Nou ja, afgezien van het feit dat ik daar altijd met anderen heen ga en dus niet veel tijd voor fokmeets zal hebben.quote:
niet te snel opgeven...quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:11 schreef Bosbeetle het volgende:
maar het lijkt erop dat dit dus ook niet gaat lukken :
Dat is waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:18 schreef brother52 het volgende:
2 juni gewoon een meet doen op Fortarock. Daar spelen ook genoeg leuke bandjes.
En 50+ euro betalen voor een fok!meet dank je de koekoekquote:
Ik heb wel eens meer betaald voor een minimeet...quote:Op woensdag 18 april 2012 12:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En 50+ euro betalen voor een fok!meet dank je de koekoek
Toch is een verzameling op een festival, iets anders dan een meet.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En 50+ euro betalen voor een fok!meet dank je de koekoek
Idd helemaal mee eensquote:Op woensdag 18 april 2012 13:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Toch is een verzameling op een festival, iets anders dan een meet.
Waar gaan we eten?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:39 schreef Bosbeetle het volgende:
12 mei it isnog meer mensen die wel willen komen???
Ow, Ekko.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:12 schreef belsen het volgende:
[..]
Waar gaan we eten?
En is het nou de Helling of het oude Tivoli?
Ekko iddquote:
Als het groepje zo klein blijft kan het wel in café belgië wat mij betreftquote:
Dit café?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als het groepje zo klein blijft kan het wel in café belgië wat mij betreft
Yup maar tegen die tijd kunnen we wel gewoon op het station oid afspreken...quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:51 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dit café?
Ik ben niet bekend in Utrecht dus dan weet ik waar ik heen moet.
Ja goed plan, ik hoor het welquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Yup maar tegen die tijd kunnen we wel gewoon op het station oid afspreken...
TCM zit dan in belgië dus dat gaat het niet wordenquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:43 schreef Darkestrah het volgende:
12 mei moet gaan lukken! Heb nog niets van mijn stiefmoeder gehoord dat ze haar verjaardag gaat vieren. Dus bier en daarna slapen bij TCM.
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:40 schreef Darkestrah het volgende:
Dat hoorde ik al van hem. Dan maar een steegje opzoeken.
quote:You Say France & I Whistle heeft helaas moeten cancellen voor a.s. zaterdag! Het Canadese Library Voices komt wel gewoon naar Utrecht en zal een gratis show geven! Deuren gaan om 21:00 open!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |