oh dat scheelt mij wel behoorlijk in reis-kosten..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Moeten we het dan nog wel door laten gaan?
(We kunnen ook een meet in Ommen doen met een gratis andré manuel concert in het openluchttheater)
In het najaar lijkt me een goed plan, zorg ik dat ik dan in NL ben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja als de animo alleen jij en ranja zijn... van de rest heb ik geen echte bevestiging.. kunnen we het misschien beter een keer in het najaar doen...
Was dat niet uitverkocht?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:57 schreef Darkestrah het volgende:
25 september met zijn allen naar Dead Can Dance in Utrecht. Gezellige muziek ook wel.
Een beetje MUZer heeft al kaartjesquote:
Helaas.. ik hoop toch een keer wat meer mensen bij elkaar te krijgen...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:15 schreef belsen het volgende:
Ow, jamer...
Hij stond al wel in mijn agenda.
Volgens mij gaan er hier weinig naar Lowlands.quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:53 schreef WeezerButler het volgende:
Misschien bij de traditionele FOK meet op Lowlands
Je bedoelt die die sinds 2002 al misluktquote:Op woensdag 9 mei 2012 07:53 schreef WeezerButler het volgende:
Misschien bij de traditionele FOK meet op Lowlands
En voor mijquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:16 schreef bartrid het volgende:
Kunnen we niet iets in Zwolle doen? Da's lekker dichtbij voor mij
Ook wel gezellig idd maar ik ben meer van de docter en de sally obrien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:25 schreef bartrid het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen http://www.belgischekeizer.nl/
Dat waren inderdaad de leukste tenten in Zwolle.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ook wel gezellig idd maar ik ben meer van de docter en de sally obrien.
Dan kom ik wel spelen met 1 van mijn bandjesquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:40 schreef belsen het volgende:
Fokking Zwolle?
Sprak de verwende Randstedeling...
Een concertje in een leuk tentje vind ik trouwens wel tof, maakt niet uit wat. Het kan ook heel leuk zijn om naar een stel prutsers te gaan kijken.
Hoezo waren?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat waren inderdaad de leukste tenten in Zwolle.
[..]
Omdat ik geen idee heb hoe het daar nu is. De laatste keer dat ik daar binnen was is al ruim 10 jaar geleden.quote:
Kijken naar prutsers kan de hele meet nog wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:40 schreef belsen het volgende:
Een concertje in een leuk tentje vind ik trouwens wel tof, maakt niet uit wat. Het kan ook heel leuk zijn om naar een stel prutsers te gaan kijken.
Ik weet wel een luchtbedje daarquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Kijken naar prutsers kan de hele meet nog wel.
Zwolle vind ik prima, alleen ben ik er totaal niet bekend. Weet ook niet hoe het zit met treinen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |