SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
cool, hoe ver is het?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:23 schreef Sjeen het volgende:
DV, dat schreeuwt om bewijs
Ik ben nu overigens serieus aan het overwegen om twee keer per week met de fiets naar werk te gaan
13 km limburgse heuvels enkele reisquote:
Picsquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:19 schreef droomvrouwtje het volgende:
Go BE![]()
Ook eenvoor Lovelylady. Ongesteld en boodschappen doen is hier ook vaak geen goede combi
Zo ik ben naar de kapper geweest. Voor het eerst dat ik in de spiegel keek en dacht: je ziet er niet verkeerd uit meid.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
net het ideale pauzerondje gelopen, 31 minuten, 3,3 kilometer. Die gaan we vaker doen!
*hijg*
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
En ik heb 3,7 'hard'gelopen in 26 minuten.![]()
![]()
sowieso hardlopenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, over dat hardlopen... het was niet 26 mins non-stop hardlopen bedenk ik me nu.
Het was als volgt:
1 min lopen
1 min 'hardlopen'
1 min lopen
2 min hardlopen
2 min lopen
4 min hardlopen
3 min lopen
4 min hardlopen
3 min lopen
5 min hardlopen
Dus dan is het al minder erg. Toch?![]()
ik vind het knap, ik was alreeds gestorvenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, over dat hardlopen... het was niet 26 mins non-stop hardlopen bedenk ik me nu.
Het was als volgt:
1 min lopen
1 min 'hardlopen'
1 min lopen
2 min hardlopen
2 min lopen
4 min hardlopen
3 min lopen
4 min hardlopen
3 min lopen
5 min hardlopen
Dus dan is het al minder erg. Toch?![]()
Geloof me... als ik het kan, met de opbouw van Evy (of iets soortgelijks) dan kan jij het ook.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het knap, ik was alreeds gestorven
*kuch'* rokerslongenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geloof me... als ik het kan, met de opbouw van Evy (of iets soortgelijks) dan kan jij het ook.
Maar goed, met de afstanden die jij wandelt zit je natuurlijk ook niet stil.
Oh ja... vergeten.quote:
Ja I know. Ik reageerde alleen op het 'ik zou doodgegaan zijn' deel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
Inderdaad, elke debiel kan leren hardlopen met een schema als dat van Evy! Zelfs ik!
Ik weet mijn eerste les nogdat waren stukjes van 1 minuut hardlopen en 2 minuten rust, en op 't einde geloof ik 2 minuten hardlopen
en DOOD dat ik was na les nummero uno
Ik liep niet hard. Dat deed ik niet, want dat KON ik niet. Maar ik moest wel, want ik wilde afvallen.
En toch heb ik de Zeven Heuvelenloop (15km) uitgelopen in 1.42.30 2,5 jaar geleden zonder te gaan wandelen.
Maar hardlopen moet je wel ' pakken '; ik vond het afgrijselijk en nu ontzettend leuk, maar net als met alles is het een kwestie van smaak. Je kunt het ook proberen en zelfs na doorzetten nog afgrijselijk vindenen iets proberen vol te houden dat je niet leuk vindt is ronduit kut. Dus het heeft niet heel veel zin om te gaan jehova'en over hardlopen en dat 'iedereen het moet doen'
ik zie 'm nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef droomvrouwtje het volgende:
[ afbeelding ]
Let niet op mijn duffe kop
Looking good!quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef droomvrouwtje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit mobiel, krijg het linkje niet goedquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zie 'm niet
-edit- als ik op 't linkje klik wel
Leuk!
Leuk!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef droomvrouwtje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo vatte ik 'm ook niet opquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, dat was geen 'verwijt' naar jou hoor. Merk alleen vaak dat ik zelf zo enthousiast ben over hardlopen dat ik het het liefste iedereen aan zou willen raden, maar dan haal ik even adem en besef ik wat ik zelf hierboven tikte!
Ik had het tegen BE!quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo vatte ik 'm ook niet op
Ach, ieder zijn religie hoor, dat is doodnormaal
Jaren geleden met Levitationquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:56 schreef laiveneertiekje het volgende:
Jij ging toch eerder ook wel vaak zwemmen SQ? Ook niets meer voor jou?
Ik sta verbaasd over mijzelf als ik zie hoe leuk ik de sportschool nu vind... Dat had ik ergens neit verwacht...
en 's ochtends is het slalommen tussen de grijze kapsels doorquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jaren geleden met Levitation
Maar het is zaad.... als je samen gaat zwemmen moet je altijd een bepaald tijdstip hebben, we werken allebei fulltime dus het komt altijd kut uit's Avonds tussen 6 en 9 is het zo kansloos druk in het zwembad dat het meer ergernis dan lol is.
Zwemmen is leuk, als je niet hoeft te werken overdag
ja idd, net als bejaarden op zaterdagmiddag in de supermarkt, flikker es opquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en 's ochtends is het slalommen tussen de grijze kapsels door
waardeloos.. kunnen die niet gewoon OEVRDAG gaan zwemmen, als de rest van de wereld gewoon aan het werk is ofzo??
Mijn reactie zou zijn: Je bent zelf een kattenbakquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het zal je maar gezegd worden... Ik kom net binnen op kantoor, is het eerste dat mijn vriend zegt dat ik naar kattenbak stink. Nice.
Ik ben ook ooit begonnen met zwemmen, maar afgehaakt om precies deze redenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:00 schreef Barreltje het volgende:
en 's ochtends is het slalommen tussen de grijze kapsels door
waardeloos.. kunnen die niet gewoon OEVRDAG gaan zwemmen, als de rest van de wereld gewoon aan het werk is ofzo??
gats nee, da's veel te warm, alsof je in de pis zwemtquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:41 schreef Ticootje het volgende:
Zwemmen is alleen leuk als het water warmer dan 35 graden is.
Water is altijd te koud en te nat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gats nee, da's veel te warm, alsof je in de pis zwemt
Nou... de douche heb ik altijd rond de 40 graden Celsius staan, dus dan moet een bad ook die temperatuur hebben om het kopje ideaal te verdienen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:41 schreef Ticootje het volgende:
Zwemmen is alleen leuk als het water warmer dan 35 graden is.
Voor sportzwemmen heb je sportbadpakken, voor mooi liggen onder een parasolletje heb je zoietsquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Daar zou ik niet mee van een duikplank durven. Maar om mooi te zitten zijn is hij gaaf!
Ik ben een tomboy die zich vrouwelijk kleed. Ik kan niet mooi liggen, ik ben altijd hyperactief en bewegelijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor sportzwemmen heb je sportbadpakken, voor mooi liggen onder een parasolletje heb je zoiets
Nee, het bos is 6 km hier vandaan. Dus dat zou 12 km zijn + dan nog wandelen in het bos, dat trek ik niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Kun je niet ook wandelen naar het bos?
PING! Sil!quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik op gewicht ben wil ik zo'n briljant fifties badpak
[ afbeelding ]
Die wil ik ook! Maar weet eigenlijk niet waarom want als ik op mijn streefgewicht ben wil ik gewoon een bikini aan om te showen, maar dit badpak is zo leuk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh leukquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb al een tijdje terug besloten dat ik in mijn volgende leven een negerin word. Lekker in je legging met je dikke ass over straat lopen en dan nog mooi zijn ook. En ik wil een afro.quote:
Smaken verschillen, mooi vind ik het nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje terug besloten dat ik in mijn volgende leven een negerin word. Lekker in je legging met je dikke ass over straat lopen en dan nog mooi zijn ook. En ik wil een afro.
Dan wel in tijgerprint of zo'n mooi fluoriserend kleurtjequote:Op dinsdag 17 april 2012 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje terug besloten dat ik in mijn volgende leven een negerin word. Lekker in je legging met je dikke ass over straat lopen en dan nog mooi zijn ook. En ik wil een afro.
Ik neem er dan ook zo'n lekkere gladde neger bij met zijn broek halverwege zijn heupen. Want dat vind ik dan mooi want ik ben neger. Cultuurverschillen ftw!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Smaken verschillen, mooi vind ik het niet
en dan je kinderen shaniqua en destiny noemen, omdat het dan kanquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
LeBronn en Shaquile voor jongens. Mijn prinsjesquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dan je kinderen shaniqua en destiny noemen, omdat het dan kan
Tis EN EN he... niet OF OF...quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik neem er dan ook zo'n lekkere gladde neger bij met zijn broek halverwege zijn heupen. Want dat vind ik dan mooi want ik ben neger. Cultuurverschillen ftw!
Ik laat me alleen niet zwanger schoppen door zo'n gast die nog 7 kids bij andere meiden heeft
bikini is een gepasseerd station hierquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die wil ik ook! Maar weet eigenlijk niet waarom want als ik op mijn streefgewicht ben wil ik gewoon een bikini aan om te showen, maar dit badpak is zo leuk.
en je dochtertjes dan kleding met panterprint aantrekken, en je zoontjes mini nikes. En dat allemaal betalen van je uitkering, want je kids moeten wel goeie schoenen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
LeBronn en Shaquile voor jongens. Mijn prinsjes
Why? volgens mij kan je dat nu zelfs al hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bikini is een gepasseerd station hier
omdat mijn buik 1 grote striae-vlakte isquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Why? volgens mij kan je dat nu zelfs al hebben.
Nike?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en je dochtertjes dan kleding met panterprint aantrekken, en je zoontjes mini nikes. En dat allemaal betalen van je uitkering, want je kids moeten wel goeie schoenen natuurlijk
dat ken ik alleen van van die michelin mannetjes jassenquote:
jonge dan kan je er goud in hangen, jeweetzelf!quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat ken ik alleen van van die michelin mannetjes jassen![]()
nog ietsigs... gaatjes schieten in de oren van je baby.. why god why
Ahhquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat mijn buik 1 grote striae-vlakte is
wel surigoud dan hequote:Op dinsdag 17 april 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge dan kan je er goud in hangen, jeweetzelf!
tsja, 1 voordeel, ik hoef daar niet meer over in de stress te zitten als ik ooit zwanger zou geraken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahhja daar kan je niet zoveel aan doen, stom is dat.
Da's niet nep, da's gewoon heul geelquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel surigoud dan hevan dat nepspul
Dat is dan wel weer zoquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, 1 voordeel, ik hoef daar niet meer over in de stress te zitten als ik ooit zwanger zou geraken.
ik vind t vreselijk lelijk. Daardoor altijd gedacht dat t fake wasquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's niet nep, da's gewoon heul geel
En tegen zo'n bruin vel lijkt het nog gelerderder
Nee, het heeft ook geen zin want je raakt het toch nooit meer kwijt. En hoe vaak loop je nou feitelijk in bikini?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo
Vroeger had ik wel een probleem met mijn striae maar nu denk ik er eigenlijk nooit meer zo over na.
ik vind het ook lelijk, maar ik behoor dan ook niet tot de doelgroep.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind t vreselijk lelijk. Daardoor altijd gedacht dat t fake was![]()
hier in mijn straat zijn allemaal vage winkeltjes die dat verkopen, dat, shoarma en nephaar
Sowieso meestal alleen in de tuin en dan ziet niemand me.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, het heeft ook geen zin want je raakt het toch nooit meer kwijt. En hoe vaak loop je nou feitelijk in bikini?
samenvatting?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:08 schreef slacker_nl het volgende:
Op zich een leuk artikel/studie om te lezen: http://www.jabfm.org/content/25/1/9.full
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
oh, maar dat vind ik niet heel verrassend. Dik is niet per definitie ongezonder dan dunquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
http://io9.com/5902573/ne(...)t-you-will-die-young
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Er is echt iets vreselijks gebeurd vandaag, ik ben helemaal onthutst en zomwehehehe, welke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Daar is genoeg bewijs voor jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
oh, maar dat vind ik niet heel verrassend. Dik is niet per definitie ongezonder dan dun
Die vind ik dus helemaal niets bijzondersquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben van de chunky monkey en chocolate fudge brownie
en joene, zie je nou welgoed zo!
Ik vind mezelf belonen met eten niet zo handigquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:37 schreef Sarabi het volgende:
Dan weet je hoe je jezelf bij het volgende doel kan belonen Isa
Nog beterquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind mezelf belonen met eten niet zo handig
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind mezelf belonen met eten niet zo handig
Aye, met sennaquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.zonnatura.nl/#/assortiment/thee/natuurlijke_stoelgang
Het prikkelt je darmen
quote:Stimulerende laxeermiddelen bevatten irriterende stoffen, zoals senna en fenolftaleïne, die de wand van de dikke darm direct stimuleren, waardoor deze samentrekt en de ontlasting vooruit beweegt. Als ze oraal worden ingenomen, leiden stimulerende laxeermiddelen gewoonlijk binnen zes tot acht uur tot productie van halfvaste ontlasting, maar ze veroorzaken ook vaak kramp. Als zetpil werken deze middelen binnen 15 tot 60 minuten.
Langdurig gebruik van stimulerende laxeermiddelen kan leiden tot abnormale veranderingen in het slijmvlies van de dikke darm door pigmentafzettingen (een aandoening die ‘melanosis coli' wordt genoemd). Stimulerende laxeermiddelen kunnen tevens verslavend werken, wat leidt tot het ontstaan van het zogeheten ‘luiedarmsyndroom'. Door dit syndroom wordt vervolgens de dikke darm afhankelijk van de laxeermiddelen. Dit zijn allemaal redenen om stimulerende laxeermiddelen slechts gedurende korte perioden te gebruiken ter behandeling van obstipatie. Ze zijn nuttig om obstipatie te voorkomen bij mensen die geneesmiddelen gebruiken die vrijwel zeker obstipatie zullen veroorzaken, zoals opioïden. Stimulerende laxeermiddelen worden vaak gebruikt om de dikke darm te ledigen voordat diagnostisch onderzoek wordt uitgevoerd.
er staat ook expliciet op de verpakking dat je het spul niet te vaak en niet voor langere aaneengesloten periodes moet gebruikenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aye, met sennaHad ooit een patiënte die haar hele leven al heel veel sennaproducten gebruikte en haar darmen waren niet zo enthousiast meer over al die prikkeling en ze had echt ongelofelijk veel obstipatie.
Uit de Merckmanual:
[..]
BouncingPhoebe!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou hopen dattie wat anders aan het bouncen krijgt...
Er staat dat je maximaal 1 theezakje per dag mag gebruiken inderdaad.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er staat ook expliciet op de verpakking dat je het spul niet te vaak en niet voor langere aaneengesloten periodes moet gebruiken
Poepsequote:Op dinsdag 17 april 2012 18:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Er staat dat je maximaal 1 theezakje per dag mag gebruiken inderdaad.
Ik las hier al die berichten over die thee, dus ik had het gekocht
Eén kopje gedronken, en nou maar wachten hè
Haha dat is precies de badpak die ik wil.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik op Aruba gedronken. M'n tante had het, maar wist niet dat dat het was. Eerst merktte ik niks, maar toen..... whoaaa!!! En ben er gister achtergekomen dat olijven ook goed laxerend werken.quote:
OMG doe is niet zo eng. Dit pakje had ik bijna gekocht voor de EFF. Als ik wat dunner ben MOET ik die hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:54 schreef Sarabi het volgende:
Wanneer ik op mijn steef ben is dit mijn jurkje:
[ afbeelding ]
Ik heb ook al een stuk of 5 van die jurkjesquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
OMG doe is niet zo eng. Dit pakje had ik bijna gekocht voor de EFF. Als ik wat dunner ben MOET ik die hebben.
Sowieso bergen van die pin up kleding. En dan mooie strakke pumps eronder.
Leuk!quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:54 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
En zo vrouwelijk! Ik vind die hele style echt geweldig!quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb ook al een stuk of 5 van die jurkjesze zijn echt te mooi.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:57 schreef lezzer het volgende:
Jeumig, ik dacht "natuurlijke stoelgang", niet "aan de race"
Eensch... (naja... niet zo vaak, maar nooit met problemen)quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:10 schreef Joene het volgende:
ik snap niet zo goed waarom jullie die bende kopen ? Als je gewoon elke dag je vezeltjes eet , moet je gerust 1x per dag of 2 dagen naar de wc ?
Kalmerends voor je darmen , neem dan gewoon yakult.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:14 schreef lezzer het volgende:
Nou, eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ze bij de supermarkt een laxeermiddel zouden verkopen, en zag ik het meer als "ach ja, kan geen kwaad".
Ik ben dus met nadruk niet op zoek naar iets laxerends...Meer iets kalmerends.
Dus, fak, ik zit er niet op te wachten en hoop dat ik door jullie opgenaaid wordt
Ach... die bacteriën sterven wel in je maagquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Kalmerends voor je darmen , neem dan gewoon yakult.
Ja, en zo zijn er nog 50 middeltjes, toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Kalmerends voor je darmen , neem dan gewoon yakult.
Helaas is niet goed naar de wc kunnen hier een gevolg van verklevingen. Dus genoeg vezels eten helpt niet, af en toe hebben de darmen hier een extra duwtje nodigquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:10 schreef Joene het volgende:
ik snap niet zo goed waarom jullie die bende kopen ? Als je gewoon elke dag je vezeltjes eet , moet je gerust 1x per dag of 2 dagen naar de wc ?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:54 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Er is echt iets vreselijks gebeurd vandaag, ik ben helemaal onthutst en zoYup erg hè.. Ik was vrijdag naar de bios en toen stond hij er ook, met moeite heb ik het kunnen weerstaan, maar het water liep me in de mond *zucht* caramelsutraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be happy with the little things in life
Yakult werkt bij een hoop mensenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, en zo zijn er nog 50 middeltjes, toch?
Nee van die miniflesjes joh ?quote:
niet als je zwanger bentquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:10 schreef Joene het volgende:
ik doe niks bijzonders en ga gewoon 3x per dagquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:08 schreef Ticootje het volgende:
Ik doe gewoon peukie en red bull. Works everytime.
Daar heb ik weinig last van doorgaans Vick.quote:
whaha das waarquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig last van doorgaans Vick.
ook leuk maar je valt er niet vanaf ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:52 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb lang niet genoeg gedronken vandaag. Ik was te druk met speelgoedje bezig.
Van een krat bier ook niet.quote:
Maar dat neem ik ook nooitquote:
ik ook ? maar dat schijnt goed te zijn.quote:
Ik bewaar mijn tussendoortje tot het moment dat ik trek krijg. Desnoods tijdens het koken ofzo. Misschien is dit voor jou ook een optie?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een raar iets is het toch.
Ik neem een tussendoortje, omdat dat nou eenmaal beter is/er bij hoort, maar zodra dat op is heb ik dat innerlijke stemmetje: jummie! Nog een beetje? Of iets anders?
*negeert...
Zou kunnen, maar hoeft niet per se hoor. Ik verbaasde me gewoon over het gekke mechanisme in mijn lijf/psyche. Het gevoel is al weer weggeëbt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn tussendoortje tot het moment dat ik trek krijg. Desnoods tijdens het koken ofzo. Misschien is dit voor jou ook een optie?
Een vriendin van me heeft die in wit/blauw, echt waanzinnigquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:54 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Afvallen is het ultieme doel in het leven?quote:
Als ik dat doe dan moet ik overdag mijn porties en dingen gaan vergroten en juist dat wat ik daar u eet bevalt me wel. Plus dat ik het ook wel lekker vind dat ik 's avonds nog iets kan eten. Dat heb ik echt heel lang niet gedaan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet gewoon niks meer na het avondeten. Geen hap, nada. Werkt het beste voor mij.
Zo, jaarvergadering zit er weer op, met de meest dramatische opkomst ooit. Het bier werd dan ook om half tien al geplopt en toen ben ik als de wiedeweerga vertrokken
Ik moet mijn tussendoortje 's middags juist eten voordat ik echt trek krijg. Anders is er inderdaad geen houwen meer aan en blijf ik trek hebben. Ik eet vrij laat en ook mee dan vroeger dus 's avonds eet ik ook niet altijd iets. Net toevallig wel, een bakje kwark met verse aardbeien, yum!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn tussendoortje tot het moment dat ik trek krijg. Desnoods tijdens het koken ofzo. Misschien is dit voor jou ook een optie?
Hoe bevalt het tot nu toe?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm, vandaag maar 1650 kcal, in tegenstelling tot 2015 van gister..
Prima.. Heb geen hongergevoel ofzo, en als dat wel is, zit het net tegen een volgend eetmoment aan.quote:
Pics!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag ben ik iemand tegen gekomen die ik niet had gezien tot de dag voor mijn lijntoestand van nu. De reactie: "OMG.... Ben jij dat CotS... had je niet herkend"
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag ben ik iemand tegen gekomen die ik niet had gezien tot de dag voor mijn lijntoestand van nu. De reactie: "OMG.... Ben jij dat CotS... had je niet herkend"
Cool!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Da's de bedoeling toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
I feel good
En ik zal eens op zoek naar foto's. Het is alleen erg lelijk en dik naar minder lelijk en minder dik
jij moet es wat meer van jezelf gaan houdenquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
I feel good
En ik zal eens op zoek naar foto's. Het is alleen erg lelijk en dik naar minder lelijk en minder dik
Seriously ? Hij wil gewoon snel dood ofzo ?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Diabetes en een halve appeltaart met een bus slagroom als avondeten.Ik heb gezwegen. Morgen eet hij weer goed met mij
Geen brood ofzo? anders pak je wat fruit?quote:Op woensdag 18 april 2012 07:18 schreef GI het volgende:
Geen crackers hier voor ontbijt. En ik heb 'honger'. Stomme inkopers.
Heb wel een kan water staan naast me die ik gedurende de dag leeg ga drinken.
ooh lekker! Wanneer?quote:Op woensdag 18 april 2012 07:15 schreef Vicky het volgende:
Morn'!
De lunch gister was heerlijk, de weegschaal vanmorgen stom.. Maarvandaag vind ik dat even.minder boeiend..vannacht
vakantie gegoekt!! Weekje Gran.Canaria
Ik pak zo wel een appel ofzo idd.quote:Op woensdag 18 april 2012 07:20 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Geen brood ofzo? anders pak je wat fruit?
6 juliquote:Op woensdag 18 april 2012 07:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ooh lekker! Wanneer?
Ik had weer drie onsjes minder op de weegschaal vanmorgen. Nog maar iets meer dan vier kilo en dan onder de tachtig
Niet eten is voor mij niet zo heel bijzonder. Niet omdat ik wil crashdieten of omdat ik een eetstoornis heb hoor. Maar ik ben chronisch misselijk. Er gaan wel dagen voorbij dat ik helemaal niet eet. Of dat ik 1.5 dag niet eet ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2012 07:26 schreef Sarabi het volgende:
Morring
GI heb je nu gewoon helemaal niet ontbeten?
Maar je bent wel te dik?quote:Op woensdag 18 april 2012 07:40 schreef GI het volgende:
[..]
Niet eten is voor mij niet zo heel bijzonder. Niet omdat ik wil crashdieten of omdat ik een eetstoornis heb hoor. Maar ik ben chronisch misselijk. Er gaan wel dagen voorbij dat ik helemaal niet eet. Of dat ik 1.5 dag niet eet ofzo.
Ik probeer nu ondanks de intensiteit van mijn misselijkheid een juist scherma aan te houden om mijn spijsvertering de hele dag een beetje op gang te houden.
Ja, maar dat is niet zo heel erg gek hoor. Ondanks de misselijkheid heb ik een voorliefde voor zoete snoepjes, dikke lappen vlees en lekker veel boter door mijn aardappelpuree. Ik weeg al een jaar of 56 rond de 120 kilo. Toen de misselijkheid net begon heb ik op de 95 kilo gezeten. Mede omdat ik toen nog heel erg veel bewoog, dagelijks een half uur liep en nog niet de luxe van een auto had. Combineer dat met de slechte levensstijl die veel mensen zich aanleren tijdens de periode van 'Ja! We zijn zwanger" tot aan "agossie, ze kan lopen" en de hoeveelheid fastfood en slechte drink/eetgewoontes die in zo'n periode naar voren komen en dan ga je langzaam maar zeker naa de 120 kilo. Wat gewoon 15 kilo te zwaar isquote:
ja, da's met alles zo, maar tochquote:Op woensdag 18 april 2012 07:49 schreef GI het volgende:
[..]
Nou wil ik niet heel dramatisch klinken hoor, maar "Je leert er mee leven"
omg! ooit geweten dat je zo oud was, ik vond je altijd zo jeugdigquote:Op woensdag 18 april 2012 07:48 schreef GI het volgende:
Ja, maar dat is niet zo heel erg gek hoor. Ondanks de misselijkheid heb ik een voorliefde voor zoete snoepjes, dikke lappen vlees en lekker veel boter door mijn aardappelpuree. Ik weeg al een jaar of 56 rond de 120 kilo. Toen de misselijkheid net begon heb ik op de 95 kilo gezeten. Mede omdat ik toen nog heel erg veel bewoog, dagelijks een half uur liep en nog niet de luxe van een auto had. Combineer dat met de slechte levensstijl die veel mensen zich aanleren tijdens de periode van 'Ja! We zijn zwanger" tot aan "agossie, ze kan lopen" en de hoeveelheid fastfood en slechte drink/eetgewoontes die in zo'n periode naar voren komen en dan ga je langzaam maar zeker naa de 120 kilo. Wat gewoon 15 kilo te zwaar is
Nouja als je bij elke hap misselijk bent lijkt het me toch lastig.quote:Op woensdag 18 april 2012 07:49 schreef Stormqueen het volgende:
dik worden is idd geen echte uitdaging
quote:Op woensdag 18 april 2012 07:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
omg! ooit geweten dat je zo oud was, ik vond je altijd zo jeugdig
Ik heb toch het idee dat een belangrijke factor in het dik worden onregelmatigheid en ongezond snaaien is. Want ik heb nu helemaal niet het gevoel dat ik weinig eet of zo, maar wel regelmatig en gezond. En bier ed zal ook wel een grote rol spelen bij het dik worden. Vloeibare calorieën tikken best hard aan.
Ik ben altijd misselijk. Het wordt erger als ik eet, maar op een gegeven moment neem je dat voor lief om toch een bakje chips/hamburger te eten... "Als ik dan toch moet eten mag het van mij ook lekker smaken"quote:Op woensdag 18 april 2012 07:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nouja als je bij elke hap misselijk bent lijkt het me toch lastig.
Maar ik begrijp nu hoe het gegaan is.
Dus in principe zou je ook ontbijten kunnen aanleren om een gezond etenspatroon te krijgen?quote:Op woensdag 18 april 2012 07:54 schreef GI het volgende:
[..]
Ik ben altijd misselijk. Het wordt erger als ik eet, maar op een gegeven moment neem je dat voor lief om toch een bakje chips/hamburger te eten... "Als ik dan toch moet eten mag het van mij ook lekker smaken"
Leuk dat je het topic meeleestquote:Op woensdag 18 april 2012 07:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus in principe zou je ook ontbijten kunnen aanleren om een gezond etenspatroon te krijgen?
quote:Ik probeer nu ondanks de intensiteit van mijn misselijkheid een juist scherma aan te houden om mijn spijsvertering de hele dag een beetje op gang te houden.
Hoeveel kcal zal er in een kapsalon zitten?quote:Op woensdag 18 april 2012 07:52 schreef Stormqueen het volgende:
het valt echt mee isa. Dat bier. Het is vnl het extra eten wat je er bij doet, DAT blijft plakken.
jeuj, blijvend onder de 90!quote:Op woensdag 18 april 2012 07:55 schreef Barretje80 het volgende:
mijn darmen vieren een feestje ofzo![]()
nu niet " even " onder de 90 maar gewoon onder de 90..
en daar blijf ik ook onder! zo!
nu naar de 85
heb nu ook "uitgevonden" dat ik een zandloper figuur ben.. nou nog de juiste kleding er bij kopen
lastig lastig lastig dat je nu ook moet gaan nadenken wat wel en wat niet staat
vanochtend slecht begonnen, het kontje van de paashaas stond naar me te wiebelen, en die is nu lekker OP
lijstje verder:
O: 2 boterhammen met appelstroop
t: sinaasappel
L: salade met brood
t: fruit
D: Bonen salade
geen idee, heb het ook nooit gegeten tbhquote:Op woensdag 18 april 2012 07:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoeveel kcal zal er in een kapsalon zitten?
haha, toch eens proberen dan. Over tien kilo.quote:Op woensdag 18 april 2012 07:59 schreef Silmarwen het volgende:
1 keer gegeten, was echt lekker.Ik gok zo tegen de 1000 calorieen?
Neeeee lees edit!quote:Op woensdag 18 april 2012 08:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha, toch eens proberen dan. Over tien kilo.
Als ik twintig er af heb gaan we eten in een kkduur stikstofrestaurant
quote:Op woensdag 18 april 2012 07:59 schreef Silmarwen het volgende:
Holy shit... Net even opgezocht. Is het meest calorierijk... 1800 calorieen.... Dat eet ik dus echt nooit meer.
tnxquote:Op woensdag 18 april 2012 07:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jeuj, blijvend onder de 90!
En zandlopers
ik ben een appel
of een lollie, waarvan alleen de benen het stokje zijn
jurkjes!!!quote:Op woensdag 18 april 2012 08:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tnx
mja.. nu dus leren welke kleding..
V-halsen en OF skinny OF rechte broeken heb ik onthouden.. de rest
Supersized menu met een Classic burger met bacon. 20 nuggets en een mc Kroket <3.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:05 schreef Stormqueen het volgende:
als ik ga maccen tik ik de 2000 kcals ook wel aan in 1 maaltijd trouwens
ja zoietsquote:Op woensdag 18 april 2012 08:07 schreef GI het volgende:
[..]
Supersized menu met een Classic burger met bacon. 20 nuggets en een mc Kroket <3.
Maar wel cola LIGHT natuurlijk.
Hoef je in ieder geval niet na te denken wat je de rest van de dag moet etenquote:Op woensdag 18 april 2012 07:59 schreef Silmarwen het volgende:
Holy shit... Net even opgezocht. Is het meest calorierijk... 1800 calorieen.... Dat eet ik dus echt nooit meer.
Je begrijpt toch wel dat niet iedereen elk topic kan terug lezen he?quote:
ik zou m'n vinger in m'n keel steken om de schade te beperkenquote:Op woensdag 18 april 2012 08:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoef je in ieder geval niet na te denken wat je de rest van de dag moet eten
Ik zou het sowieso niet eten.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou m'n vinger in m'n keel steken om de schade te beperken
quote:
Snap ik zeker. Maar ik verwacht toch wel dat als ik in een gesprek met jou iets zeg dat je dan het hele gesprek leest. Maar goed, je zal er overheen gelezen hebben denk ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat niet iedereen elk topic kan terug lezen he?
En hoe serieus bedoel je dat 'proberen'?
Je bent hier voor een reden neem ik aan.
En als het lukt om rotzooi te eten als je misselijk bent neem ik aan dat het ook wel lukt om te ontbijten als je wilt afvallen.
Het is niet rennen, dat is Evy.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
nope, rennen
ik verstouw nu mijn yoghurt met muesli en kiwi en dan ga ik weer naar kantoor fietsen
quote:Op woensdag 18 april 2012 08:21 schreef GI het volgende:
[..]
Snap ik zeker. Maar ik verwacht toch wel dat als ik in een gesprek met jou iets zeg dat je dan het hele gesprek leest. Maar goed, je zal er overheen gelezen hebben denk ik.
Ik post hier inderdaad met reden, en ik heb gisteren en vandaag ook ontbeten. Dus ik snap je niet helemaal...
en daar geef ik toch meteen antwoord op ?quote:
Hahaha dat is duidelijk, maar ik ben er echt verslaafd aan (heb ook het idee dat ik meteen kilo's lichter ben maar dat is onzin natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh okee. Naja, ik doe iig geen jillian dus, da moge duidelijk zijn
Ik doe het op de laptopquote:Op woensdag 18 april 2012 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
moet je dat voor de tv doen? Dan is het al meteen geen optie meer. Salontafel van 120 kilo (en dan bedoel ik ook echt 120 kilo)
Heb je toevallig gelezen wat Isa gisteren posten? Voorzichtig met de poepthee.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:35 schreef J0ycie88 het volgende:
En denk dat ik vandaag toch maar weer aan de poepthee gaat. Iemand nog meer tips boor een natuurlijke stoelgang?
Niet helemaal gelezen maar wel mee gektege.. Alleen heb geen zin in hele harde obstipatie. Drik geen pakjr per week.. Gemiddeld 2 zakjesquote:Op woensdag 18 april 2012 08:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je toevallig gelezen wat Isa gisteren posten? Voorzichtig met de poepthee.
quote:Op woensdag 18 april 2012 08:49 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben uit mn lievelingsbroek gescheurd..
Kan dat niet vind jij ?quote:
*kick*quote:Op woensdag 18 april 2012 08:52 schreef deerntie het volgende:
Kick me please?
* gaat zich vandaag weer goed gedragen na gister een beetje los te zijn gegaan*
Gaat dat?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die paashaas moet je NU door de plee spoelen...
maar wat voor jurkjes dan??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
hij is al OP!quote:Op woensdag 18 april 2012 09:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die paashaas moet je NU door de plee spoelen...
Niet in huis, op kantoorquote:Op woensdag 18 april 2012 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal vast wel met vuur spelen nu maar ik vind het toch licht verwonderlijk dat jullie allemaal snoepzooi in huis hebben altijd. Tief het weg!
bij ons komt er dus alleen zo nu en dan *kuch* chocolade in huis.. de rest blijft er uitquote:Op woensdag 18 april 2012 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal vast wel met vuur spelen nu maar ik vind het toch licht verwonderlijk dat jullie allemaal snoepzooi in huis hebben altijd. Tief het weg!
*schopt*quote:Op woensdag 18 april 2012 09:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Kick jij mij even want zie net dan de ben en jerry's in de reclaam is!
Nou wij hebben die meuk ook gewoon in huis , je kan ook jezelf leren eraf te blijven.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik woon niet alleenquote:Op woensdag 18 april 2012 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg dat wel, ik ben dood!quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 08:52 schreef deerntie het volgende:
Kick me please?
* gaat zich vandaag weer goed gedragen na gister een beetje los te zijn gegaan*
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar wat voor jurkjes dan??mooie a-lijn jurkjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toffe jurk btw
disclaimer
Inderdaad, maak het niet zo moeilijk voor jezelfquote:Op woensdag 18 april 2012 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
A-lijn jurkjes voor een zandlopermodel? Nee toch...quote:Op woensdag 18 april 2012 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooie a-lijn jurkjes!
Toffe jurk btw
tnxquote:Op woensdag 18 april 2012 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooie a-lijn jurkjes!
Toffe jurk btw
wat dan??quote:Op woensdag 18 april 2012 09:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
A-lijn jurkjes voor een zandlopermodel? Nee toch...
Nee ok, maar ik vind het niet verstandig een kind te laten opgroeien in een huis waar niets snoeperigs te vinden isquote:Op woensdag 18 april 2012 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook niet
joene, da's inderdaad gewoon het beste
niet?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
A-lijn jurkjes voor een zandlopermodel? Nee toch...
Ik maak nooit lijstjes, maar dat is meer omdat het grootste deel elke dag hetzelfde is.quote:
Whutquote:Op woensdag 18 april 2012 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet?
Swing circle dresses zijn het mooist ja, maar vaak zo overdressed
I know, daar denken wij anders overquote:Op woensdag 18 april 2012 09:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik vind het niet verstandig een kind te laten opgroeien in een huis waar niets snoeperigs te vinden is
Voor mij hoeft het niet maar misschien handig voor jezelf als je aangeeft dat het moeilijk gaat.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:13 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ik maak nooit lijstjes, maar dat is meer omdat het grootste deel elke dag hetzelfde is.
Maar voor jou zal ik er even een maken.
o: 2 mais boterhammen met hagelslag
t: een appel of banaan of 2 mandarijnen (is maar net waar ik dan zin in heb)
l: 3 mais boterhammen met hagelslag
t: komkommer
D: zuurkool stamppot met een beetje aardbeien yoghurt.
Alles wat je taille benadrukt, zou ik zo denken. Show them curves... Ik zou echt nooit een a-lijn jurk aantrekken, geloof ik. Daarme verberg je toch precies een van de sterke punten van je figuur?quote:
Swingers jurkjes?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet?
Swing circle dresses zijn het mooist ja, maar vaak zo overdressed
Ik ga erin slagen haar op te laten groeien tot een persoon die weloverwogen snoept, heusquote:Op woensdag 18 april 2012 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I know, daar denken wij anders over
mja.. ik weet het dus nietquote:Op woensdag 18 april 2012 09:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Alles wat je taille benadrukt, zou ik zo denken. Show them curves... Ik zou echt nooit een a-lijn jurk aantrekken, geloof ik. Daarme verberg je toch precies een van de sterke punten van je figuur?
onzin, da's alleen sletterig als je een decollete tot je navel aantrekt.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. ik weet het dus niet
en ik vind op zich mijn boobies het moooiste aan mijn figuur, maar om die te gaan benadrukken wordt het snel al wat.. sletterig
ahh!!quote:Op woensdag 18 april 2012 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of een pencil dress
[ afbeelding ]
ik ben echt een fashion N00bquote:Op woensdag 18 april 2012 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onzin, da's alleen sletterig als je een decollete tot je navel aantrekt.
If you got em, flaunt em!
Ik heb gewoon een zwak voor chocolade, en thuis heb ik daar geen last van want ik haal het simpelweg niet in huis, maar hier op kantoor.....quote:Op woensdag 18 april 2012 09:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet maar misschien handig voor jezelf als je aangeeft dat het moeilijk gaat.
Een decolleté kan ook heel stijlvol benadrukt wordenquote:Op woensdag 18 april 2012 09:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. ik weet het dus niet
en ik vind op zich mijn boobies het moooiste aan mijn figuur, maar om die te gaan benadrukken wordt het snel al wat.. sletterig
weggestopt doen ze ook hun werk wel hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 09:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Een decolleté kan ook heel stijlvol benadrukt wordenen ach, je hebt ze, gebruik ze
Ik ben het met Sjeen eensquote:Op woensdag 18 april 2012 09:12 schreef Sjeen het volgende:
Nee ok, maar ik vind het niet verstandig een kind te laten opgroeien in een huis waar niets snoeperigs te vinden is
De meeste mannen die ik ken houden van een voller figuur.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:21 schreef Barreltje het volgende:
weggestopt doen ze ook hun werk wel hoor
ik werk in een "stoere mannen" omgeving.. die houden op de een of andere manier altijd wel van een wat voller figuur
Ja, paashazen enzo zijn er hier ook niet in huis.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
Smaakvol decollete:quote:Op woensdag 18 april 2012 09:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben echt een fashion N00b
plaatje van een mooie decoletee??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |