SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
cool, hoe ver is het?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:23 schreef Sjeen het volgende:
DV, dat schreeuwt om bewijs
Ik ben nu overigens serieus aan het overwegen om twee keer per week met de fiets naar werk te gaan
13 km limburgse heuvels enkele reisquote:
Picsquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:19 schreef droomvrouwtje het volgende:
Go BE![]()
Ook eenvoor Lovelylady. Ongesteld en boodschappen doen is hier ook vaak geen goede combi
Zo ik ben naar de kapper geweest. Voor het eerst dat ik in de spiegel keek en dacht: je ziet er niet verkeerd uit meid.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
net het ideale pauzerondje gelopen, 31 minuten, 3,3 kilometer. Die gaan we vaker doen!
*hijg*
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
En ik heb 3,7 'hard'gelopen in 26 minuten.![]()
![]()
sowieso hardlopenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, over dat hardlopen... het was niet 26 mins non-stop hardlopen bedenk ik me nu.
Het was als volgt:
1 min lopen
1 min 'hardlopen'
1 min lopen
2 min hardlopen
2 min lopen
4 min hardlopen
3 min lopen
4 min hardlopen
3 min lopen
5 min hardlopen
Dus dan is het al minder erg. Toch?![]()
ik vind het knap, ik was alreeds gestorvenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, over dat hardlopen... het was niet 26 mins non-stop hardlopen bedenk ik me nu.
Het was als volgt:
1 min lopen
1 min 'hardlopen'
1 min lopen
2 min hardlopen
2 min lopen
4 min hardlopen
3 min lopen
4 min hardlopen
3 min lopen
5 min hardlopen
Dus dan is het al minder erg. Toch?![]()
Geloof me... als ik het kan, met de opbouw van Evy (of iets soortgelijks) dan kan jij het ook.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het knap, ik was alreeds gestorven
*kuch'* rokerslongenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geloof me... als ik het kan, met de opbouw van Evy (of iets soortgelijks) dan kan jij het ook.
Maar goed, met de afstanden die jij wandelt zit je natuurlijk ook niet stil.
Oh ja... vergeten.quote:
Ja I know. Ik reageerde alleen op het 'ik zou doodgegaan zijn' deel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
Inderdaad, elke debiel kan leren hardlopen met een schema als dat van Evy! Zelfs ik!
Ik weet mijn eerste les nogdat waren stukjes van 1 minuut hardlopen en 2 minuten rust, en op 't einde geloof ik 2 minuten hardlopen
en DOOD dat ik was na les nummero uno
Ik liep niet hard. Dat deed ik niet, want dat KON ik niet. Maar ik moest wel, want ik wilde afvallen.
En toch heb ik de Zeven Heuvelenloop (15km) uitgelopen in 1.42.30 2,5 jaar geleden zonder te gaan wandelen.
Maar hardlopen moet je wel ' pakken '; ik vond het afgrijselijk en nu ontzettend leuk, maar net als met alles is het een kwestie van smaak. Je kunt het ook proberen en zelfs na doorzetten nog afgrijselijk vindenen iets proberen vol te houden dat je niet leuk vindt is ronduit kut. Dus het heeft niet heel veel zin om te gaan jehova'en over hardlopen en dat 'iedereen het moet doen'
ik zie 'm nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef droomvrouwtje het volgende:
[ afbeelding ]
Let niet op mijn duffe kop
Looking good!quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef droomvrouwtje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit mobiel, krijg het linkje niet goedquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zie 'm niet
-edit- als ik op 't linkje klik wel
Leuk!
Leuk!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef droomvrouwtje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo vatte ik 'm ook niet opquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, dat was geen 'verwijt' naar jou hoor. Merk alleen vaak dat ik zelf zo enthousiast ben over hardlopen dat ik het het liefste iedereen aan zou willen raden, maar dan haal ik even adem en besef ik wat ik zelf hierboven tikte!
Ik had het tegen BE!quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo vatte ik 'm ook niet op
Ach, ieder zijn religie hoor, dat is doodnormaal
Jaren geleden met Levitationquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:56 schreef laiveneertiekje het volgende:
Jij ging toch eerder ook wel vaak zwemmen SQ? Ook niets meer voor jou?
Ik sta verbaasd over mijzelf als ik zie hoe leuk ik de sportschool nu vind... Dat had ik ergens neit verwacht...
en 's ochtends is het slalommen tussen de grijze kapsels doorquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jaren geleden met Levitation
Maar het is zaad.... als je samen gaat zwemmen moet je altijd een bepaald tijdstip hebben, we werken allebei fulltime dus het komt altijd kut uit's Avonds tussen 6 en 9 is het zo kansloos druk in het zwembad dat het meer ergernis dan lol is.
Zwemmen is leuk, als je niet hoeft te werken overdag
ja idd, net als bejaarden op zaterdagmiddag in de supermarkt, flikker es opquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en 's ochtends is het slalommen tussen de grijze kapsels door
waardeloos.. kunnen die niet gewoon OEVRDAG gaan zwemmen, als de rest van de wereld gewoon aan het werk is ofzo??
Mijn reactie zou zijn: Je bent zelf een kattenbakquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het zal je maar gezegd worden... Ik kom net binnen op kantoor, is het eerste dat mijn vriend zegt dat ik naar kattenbak stink. Nice.
Ik ben ook ooit begonnen met zwemmen, maar afgehaakt om precies deze redenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:00 schreef Barreltje het volgende:
en 's ochtends is het slalommen tussen de grijze kapsels door
waardeloos.. kunnen die niet gewoon OEVRDAG gaan zwemmen, als de rest van de wereld gewoon aan het werk is ofzo??
gats nee, da's veel te warm, alsof je in de pis zwemtquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:41 schreef Ticootje het volgende:
Zwemmen is alleen leuk als het water warmer dan 35 graden is.
Water is altijd te koud en te nat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gats nee, da's veel te warm, alsof je in de pis zwemt
Nou... de douche heb ik altijd rond de 40 graden Celsius staan, dus dan moet een bad ook die temperatuur hebben om het kopje ideaal te verdienen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:41 schreef Ticootje het volgende:
Zwemmen is alleen leuk als het water warmer dan 35 graden is.
Voor sportzwemmen heb je sportbadpakken, voor mooi liggen onder een parasolletje heb je zoietsquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Daar zou ik niet mee van een duikplank durven. Maar om mooi te zitten zijn is hij gaaf!
Ik ben een tomboy die zich vrouwelijk kleed. Ik kan niet mooi liggen, ik ben altijd hyperactief en bewegelijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor sportzwemmen heb je sportbadpakken, voor mooi liggen onder een parasolletje heb je zoiets
Nee, het bos is 6 km hier vandaan. Dus dat zou 12 km zijn + dan nog wandelen in het bos, dat trek ik niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Kun je niet ook wandelen naar het bos?
PING! Sil!quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik op gewicht ben wil ik zo'n briljant fifties badpak
[ afbeelding ]
Die wil ik ook! Maar weet eigenlijk niet waarom want als ik op mijn streefgewicht ben wil ik gewoon een bikini aan om te showen, maar dit badpak is zo leuk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh leukquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb al een tijdje terug besloten dat ik in mijn volgende leven een negerin word. Lekker in je legging met je dikke ass over straat lopen en dan nog mooi zijn ook. En ik wil een afro.quote:
Smaken verschillen, mooi vind ik het nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje terug besloten dat ik in mijn volgende leven een negerin word. Lekker in je legging met je dikke ass over straat lopen en dan nog mooi zijn ook. En ik wil een afro.
Dan wel in tijgerprint of zo'n mooi fluoriserend kleurtjequote:Op dinsdag 17 april 2012 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje terug besloten dat ik in mijn volgende leven een negerin word. Lekker in je legging met je dikke ass over straat lopen en dan nog mooi zijn ook. En ik wil een afro.
Ik neem er dan ook zo'n lekkere gladde neger bij met zijn broek halverwege zijn heupen. Want dat vind ik dan mooi want ik ben neger. Cultuurverschillen ftw!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Smaken verschillen, mooi vind ik het niet
en dan je kinderen shaniqua en destiny noemen, omdat het dan kanquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
LeBronn en Shaquile voor jongens. Mijn prinsjesquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dan je kinderen shaniqua en destiny noemen, omdat het dan kan
Tis EN EN he... niet OF OF...quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik neem er dan ook zo'n lekkere gladde neger bij met zijn broek halverwege zijn heupen. Want dat vind ik dan mooi want ik ben neger. Cultuurverschillen ftw!
Ik laat me alleen niet zwanger schoppen door zo'n gast die nog 7 kids bij andere meiden heeft
bikini is een gepasseerd station hierquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die wil ik ook! Maar weet eigenlijk niet waarom want als ik op mijn streefgewicht ben wil ik gewoon een bikini aan om te showen, maar dit badpak is zo leuk.
en je dochtertjes dan kleding met panterprint aantrekken, en je zoontjes mini nikes. En dat allemaal betalen van je uitkering, want je kids moeten wel goeie schoenen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
LeBronn en Shaquile voor jongens. Mijn prinsjes
Why? volgens mij kan je dat nu zelfs al hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bikini is een gepasseerd station hier
omdat mijn buik 1 grote striae-vlakte isquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Why? volgens mij kan je dat nu zelfs al hebben.
Nike?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en je dochtertjes dan kleding met panterprint aantrekken, en je zoontjes mini nikes. En dat allemaal betalen van je uitkering, want je kids moeten wel goeie schoenen natuurlijk
dat ken ik alleen van van die michelin mannetjes jassenquote:
jonge dan kan je er goud in hangen, jeweetzelf!quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat ken ik alleen van van die michelin mannetjes jassen![]()
nog ietsigs... gaatjes schieten in de oren van je baby.. why god why
Ahhquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat mijn buik 1 grote striae-vlakte is
wel surigoud dan hequote:Op dinsdag 17 april 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge dan kan je er goud in hangen, jeweetzelf!
tsja, 1 voordeel, ik hoef daar niet meer over in de stress te zitten als ik ooit zwanger zou geraken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahhja daar kan je niet zoveel aan doen, stom is dat.
Da's niet nep, da's gewoon heul geelquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel surigoud dan hevan dat nepspul
Dat is dan wel weer zoquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, 1 voordeel, ik hoef daar niet meer over in de stress te zitten als ik ooit zwanger zou geraken.
ik vind t vreselijk lelijk. Daardoor altijd gedacht dat t fake wasquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's niet nep, da's gewoon heul geel
En tegen zo'n bruin vel lijkt het nog gelerderder
Nee, het heeft ook geen zin want je raakt het toch nooit meer kwijt. En hoe vaak loop je nou feitelijk in bikini?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo
Vroeger had ik wel een probleem met mijn striae maar nu denk ik er eigenlijk nooit meer zo over na.
ik vind het ook lelijk, maar ik behoor dan ook niet tot de doelgroep.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind t vreselijk lelijk. Daardoor altijd gedacht dat t fake was![]()
hier in mijn straat zijn allemaal vage winkeltjes die dat verkopen, dat, shoarma en nephaar
Sowieso meestal alleen in de tuin en dan ziet niemand me.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, het heeft ook geen zin want je raakt het toch nooit meer kwijt. En hoe vaak loop je nou feitelijk in bikini?
samenvatting?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:08 schreef slacker_nl het volgende:
Op zich een leuk artikel/studie om te lezen: http://www.jabfm.org/content/25/1/9.full
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
oh, maar dat vind ik niet heel verrassend. Dik is niet per definitie ongezonder dan dunquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
http://io9.com/5902573/ne(...)t-you-will-die-young
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Er is echt iets vreselijks gebeurd vandaag, ik ben helemaal onthutst en zomwehehehe, welke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Daar is genoeg bewijs voor jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
oh, maar dat vind ik niet heel verrassend. Dik is niet per definitie ongezonder dan dun
Die vind ik dus helemaal niets bijzondersquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben van de chunky monkey en chocolate fudge brownie
en joene, zie je nou welgoed zo!
Ik vind mezelf belonen met eten niet zo handigquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:37 schreef Sarabi het volgende:
Dan weet je hoe je jezelf bij het volgende doel kan belonen Isa
Nog beterquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind mezelf belonen met eten niet zo handig
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind mezelf belonen met eten niet zo handig
Aye, met sennaquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.zonnatura.nl/#/assortiment/thee/natuurlijke_stoelgang
Het prikkelt je darmen
quote:Stimulerende laxeermiddelen bevatten irriterende stoffen, zoals senna en fenolftaleïne, die de wand van de dikke darm direct stimuleren, waardoor deze samentrekt en de ontlasting vooruit beweegt. Als ze oraal worden ingenomen, leiden stimulerende laxeermiddelen gewoonlijk binnen zes tot acht uur tot productie van halfvaste ontlasting, maar ze veroorzaken ook vaak kramp. Als zetpil werken deze middelen binnen 15 tot 60 minuten.
Langdurig gebruik van stimulerende laxeermiddelen kan leiden tot abnormale veranderingen in het slijmvlies van de dikke darm door pigmentafzettingen (een aandoening die ‘melanosis coli' wordt genoemd). Stimulerende laxeermiddelen kunnen tevens verslavend werken, wat leidt tot het ontstaan van het zogeheten ‘luiedarmsyndroom'. Door dit syndroom wordt vervolgens de dikke darm afhankelijk van de laxeermiddelen. Dit zijn allemaal redenen om stimulerende laxeermiddelen slechts gedurende korte perioden te gebruiken ter behandeling van obstipatie. Ze zijn nuttig om obstipatie te voorkomen bij mensen die geneesmiddelen gebruiken die vrijwel zeker obstipatie zullen veroorzaken, zoals opioïden. Stimulerende laxeermiddelen worden vaak gebruikt om de dikke darm te ledigen voordat diagnostisch onderzoek wordt uitgevoerd.
er staat ook expliciet op de verpakking dat je het spul niet te vaak en niet voor langere aaneengesloten periodes moet gebruikenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aye, met sennaHad ooit een patiënte die haar hele leven al heel veel sennaproducten gebruikte en haar darmen waren niet zo enthousiast meer over al die prikkeling en ze had echt ongelofelijk veel obstipatie.
Uit de Merckmanual:
[..]
BouncingPhoebe!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou hopen dattie wat anders aan het bouncen krijgt...
Er staat dat je maximaal 1 theezakje per dag mag gebruiken inderdaad.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er staat ook expliciet op de verpakking dat je het spul niet te vaak en niet voor langere aaneengesloten periodes moet gebruiken
Poepsequote:Op dinsdag 17 april 2012 18:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Er staat dat je maximaal 1 theezakje per dag mag gebruiken inderdaad.
Ik las hier al die berichten over die thee, dus ik had het gekocht
Eén kopje gedronken, en nou maar wachten hè
Haha dat is precies de badpak die ik wil.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik op Aruba gedronken. M'n tante had het, maar wist niet dat dat het was. Eerst merktte ik niks, maar toen..... whoaaa!!! En ben er gister achtergekomen dat olijven ook goed laxerend werken.quote:
OMG doe is niet zo eng. Dit pakje had ik bijna gekocht voor de EFF. Als ik wat dunner ben MOET ik die hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:54 schreef Sarabi het volgende:
Wanneer ik op mijn steef ben is dit mijn jurkje:
[ afbeelding ]
Ik heb ook al een stuk of 5 van die jurkjesquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
OMG doe is niet zo eng. Dit pakje had ik bijna gekocht voor de EFF. Als ik wat dunner ben MOET ik die hebben.
Sowieso bergen van die pin up kleding. En dan mooie strakke pumps eronder.
Leuk!quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:54 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
En zo vrouwelijk! Ik vind die hele style echt geweldig!quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb ook al een stuk of 5 van die jurkjesze zijn echt te mooi.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:57 schreef lezzer het volgende:
Jeumig, ik dacht "natuurlijke stoelgang", niet "aan de race"
Eensch... (naja... niet zo vaak, maar nooit met problemen)quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:10 schreef Joene het volgende:
ik snap niet zo goed waarom jullie die bende kopen ? Als je gewoon elke dag je vezeltjes eet , moet je gerust 1x per dag of 2 dagen naar de wc ?
Kalmerends voor je darmen , neem dan gewoon yakult.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:14 schreef lezzer het volgende:
Nou, eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ze bij de supermarkt een laxeermiddel zouden verkopen, en zag ik het meer als "ach ja, kan geen kwaad".
Ik ben dus met nadruk niet op zoek naar iets laxerends...Meer iets kalmerends.
Dus, fak, ik zit er niet op te wachten en hoop dat ik door jullie opgenaaid wordt
Ach... die bacteriën sterven wel in je maagquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Kalmerends voor je darmen , neem dan gewoon yakult.
Ja, en zo zijn er nog 50 middeltjes, toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Kalmerends voor je darmen , neem dan gewoon yakult.
Helaas is niet goed naar de wc kunnen hier een gevolg van verklevingen. Dus genoeg vezels eten helpt niet, af en toe hebben de darmen hier een extra duwtje nodigquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:10 schreef Joene het volgende:
ik snap niet zo goed waarom jullie die bende kopen ? Als je gewoon elke dag je vezeltjes eet , moet je gerust 1x per dag of 2 dagen naar de wc ?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:54 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Er is echt iets vreselijks gebeurd vandaag, ik ben helemaal onthutst en zoYup erg hè.. Ik was vrijdag naar de bios en toen stond hij er ook, met moeite heb ik het kunnen weerstaan, maar het water liep me in de mond *zucht* caramelsutraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be happy with the little things in life
Yakult werkt bij een hoop mensenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, en zo zijn er nog 50 middeltjes, toch?
Nee van die miniflesjes joh ?quote:
niet als je zwanger bentquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:10 schreef Joene het volgende:
ik doe niks bijzonders en ga gewoon 3x per dagquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:08 schreef Ticootje het volgende:
Ik doe gewoon peukie en red bull. Works everytime.
Daar heb ik weinig last van doorgaans Vick.quote:
whaha das waarquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig last van doorgaans Vick.
ook leuk maar je valt er niet vanaf ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:52 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb lang niet genoeg gedronken vandaag. Ik was te druk met speelgoedje bezig.
Van een krat bier ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |