Boeiend wat jij denkt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, het maakt mij verder ook niet. Maar ondanks dat je je graag voordoet als een snob, ben je gewoon een Henk die toevallig wat normale omgangsvormen kent.
Dus je bent ook blij dat de VVD en het CDA de PVV onschadelijk maken op deze wijzequote:Op dinsdag 17 april 2012 16:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is precies het hele manco van dit kabinet. Een partij wel een dikke vinger in de pap maar geen verantwoordelijkheid geven.
Gelukkig is dit eens en nooit weer, denk niet dat er na dit gefaalde experiment ooit nog een minderheidskabinet uit een formatie zal komen.
Niet mijn ondertitel en signature door elkaar halen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nieuwe onderschrift is niet bepaald een verbetering
Klasse comeback. 'Boeiend wat jij denkt'.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Boeiend wat jij denkt.
Dit is geen praatgroep.
Iedereen zonder een overduidelijk Brabants accent is in Betyar’s ogen al een dweep.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:11 schreef Auti het volgende:
[..]
Die is best wel relaxed hoor, lijkt misschien een dweep maar is een prima kerel.
Wat moet ik dan, je voeten kussen Keizer Augustus?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klasse comeback. 'Boeiend wat jij denkt'.
Je bent toch godverdomme geen kleuter man
Beetje jammer dat ze dat doen in een tijd dat we een sterk en breed gedragen kabinet nodig hebben, maar als deze opzet om de PVV kapot te maken slaagt juich ik dat toe.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus je bent ook blij dat de VVD en het CDA de PVV onschadelijk maken op deze wijze?
Ik neem aan dat je wel iets kunt verzinnen, met die schat aan levenservaring van je.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat moet ik dan, je voeten kussen Keizer Augustus?
Augustianus. Hihiquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat moet ik dan, je voeten kussen Keizer Augustus?
We hebben vooral een kabinet nodig dat de geldkraan niet open zet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze dat doen in een tijd dat we een sterk en breed gedragen kabinet nodig hebben, maar als deze opzet om de PVV kapot te maken slaagt juich ik dat toe.
Voor 76 eurocent per uur maak je nog geen Pool bang.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
Goed plan, gevangenen laten werken voor een schijntje. Benadeel je daarmee niet de loonslaaf die niet achter slot en grendel zit?
Nee. Een loonslaaf heeft in Nederland immers een gigantisch minimumloon.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
Goed plan, gevangenen laten werken voor een schijntje. Benadeel je daarmee niet de loonslaaf die niet achter slot en grendel zit?
De Chinezen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie snappen het niet. Wat gaat zo'n gevangene precies doen? Spulletjes maken die buiten de bajes ook in elkaar worden gezet? Dan maai je het gras voor de voeten weg van mensen die niet achter slot en grendel zitten, lijkt mij.
AugustianusVogels.quote:
Lekker meeklappen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:12 schreef GSbrder het volgende:
Tijd voor wat lente.
Klassiek-voor-beginners.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:12 schreef GSbrder het volgende:
Tijd voor wat lente.
Klassiek-voor-beginners.
Pwned.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |