Sterker nog, kindermishandeling is een serieus misdrijf. Dat soort lui moet je sowieso niet willen subsidieren, als ze geld willen spannen ze maar een rechtzaak aan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:09 schreef Renesite het volgende:
Slecht werknemersschap. Ze doet haar werk niet naar behoren dus ontbinding van het contract.
Nou ja, dat ja. Maar ik ga eventjes door op de vraag of het ontbonden mag worden: ja dat mag. Mishandeling is het inderdaad ook. Dús een dringende reden is er zeker.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Sterker nog, kindermishandeling is een serieus misdrijf. Dat soort lui moet je sowieso niet willen subsidieren, als ze geld willen spannen ze maar een rechtzaak aan.
Tief eens op naar ONZ.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:23 schreef S1nn3rz het volgende:
Wat een druktemakerij over een paar corrigerende tikjes zeg. En TS wil alleen maar stennis maken door te zeggen dat het (weer) om een Fatima gaat.
Onzin, in de VS zou Fatima een schadevergoeding hebben gekregen omdat die kinderen haar het bloed onder de nagels vandaan halen. En terecht. Elk kind krijgt hier direct een stempeltje van een modeziekte als Asperger, PDD Nos of ADHD.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:24 schreef Aardappel2610 het volgende:
In de VS had Fatima een celstraf gekregen van 4 jaar.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat je er ook maar over twijfelt of je nog moet doorbetalen. Mensen zoals TS kan je een drol nog verkopen.
Dan is het nog erger.quote:
Kom nou zeg, doe eens lekker hypocriet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:28 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Dan is het nog erger.
Jij praat het goed dat een gastouder corrigerende tikken uitdeelt?
Jij hebt zelf vroeger zeker teveel tikken tegen je bol gehad?
Los van de discussie of een tik nou mag of niet, een opvanglokatie mag dat Z.E.K.E.R. niet gebruiken.
Jij bent zeker eentje van de GGD? Die grijpen pas in als een kind half in coma ligt...quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:23 schreef S1nn3rz het volgende:
Wat een druktemakerij over een paar corrigerende tikjes zeg. En TS wil alleen maar stennis maken door te zeggen dat het (weer) om een Fatima gaat.
Heb je de OP überhaupt gelezen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:29 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Kom nou zeg, doe eens lekker hypocriet.Een ouder mag zijn kind wel een pets verkopen, maar als datzelfde kind een oppas het bloed onder de nagels vandaan haalt dan moet het met lieve zoete woordjes bestraft worden?
Wat een onzin. Dat kind heeft een paar blauwe plekken omdat ze aan het spelen zijn geweest. Kind in kwestie verliest en gaat er een heel verhaal van maken. Je moet kinderen niet direct geloven, die draaien een verhaal toch in hun voordeel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:30 schreef Aardappel2610 het volgende:
[..]
Jij bent zeker eentje van de GGD? Die grijpen pas in als een kind half in coma ligt...
Sorry, maar een been vol met blauwe plekken getuigt echt niet van zomaar een paar corrigerende tikken. En als je het verhaal had gelezen zou je concluderen dat het ergens juist aan corrigerende tikken ontbreekt.quote:
Ja, daar staat alleen in dat de oppas uitviel tegen haar zoontje. Nergens is bewijs dat het kind met opzet geslagen of geschopt is. Enkel de verklaring van het kind zelf, maar die kun je dus gerust in twijfel trekken.quote:
Fatima als gastouderquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:31 schreef Armageddon het volgende:
Je afvragen of je nog moet doorbetalen.
Ik was er naar toe gegaan en Fatima achter het behang geplakt.
TS zou haar eigenlijk moeten afschieten. Al is het alleen maar om de naam...quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Fatima als gastouder
Ze gaat maar lekker in een kansenwijk bij de Lidl werken, zoals alle hoofddoekjes
Die plekken op het been kunnen, zoals ik al eerder zei, gewoon van stoeien of spelen komen. Waarschijnlijk hebben de betreffende ouders een slechte maand gehad en proberen ze op deze manier onder Fatima uit te komen om geld te besparen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:32 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Sorry, maar een been vol met blauwe plekken getuigt echt niet van zomaar een paar corrigerende tikken. En als je het verhaal had gelezen zou je concluderen dat het ergens juist aan corrigerende tikken ontbreekt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Die plekken op het been kunnen, zoals ik al eerder zei, gewoon van stoeien of spelen komen. Waarschijnlijk hebben de betreffende ouders een slechte maand gehad en proberen ze op deze manier onder Fatima uit te komen om geld te besparen.
Ik vind het echt te goedkoop voor woorden, en sowieso een enorm zware verdachtmaking, mishandeling.
Opgepakt en naar schiphol en enkeltje naar het thuisland ? van het geld wat je anders kwijt was aan doorbetalen ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:31 schreef Armageddon het volgende:
Je afvragen of je nog moet doorbetalen.
Ik was er naar toe gegaan en Fatima achter het behang geplakt.
Nee, dat mag een ouder NIET. Tenminste, niet in Nederland.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:29 schreef S1nn3rz het volgende:
Een ouder mag zijn kind wel een pets verkopen, maar als datzelfde kind een oppas het bloed onder de nagels vandaan haalt dan moet het met lieve zoete woordjes bestraft worden?
Justitie kan haar alleen toespreken als er een redelijk vermoeden van schuld is. En de verklaring van een adhd peuter is dan niet genoeg.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:35 schreef Aardappel2610 het volgende:
[..]![]()
Vind je? TS mag blij zijn als Fatima belerend toegesproken wordt door justitie... Die doen toch niets zolang er niet meer meldingen zijn.
Nogmaals, het gaat niet om de discussie over de corrigerende tik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:29 schreef S1nn3rz het volgende:
Kom nou zeg, doe eens lekker hypocriet.Een ouder mag zijn kind wel een pets verkopen, maar als datzelfde kind een oppas het bloed onder de nagels vandaan haalt dan moet het met lieve zoete woordjes bestraft worden?
Een arts kan al heel wat helpen bij een verklaring.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:37 schreef S1nn3rz het volgende:
Justitie kan haar alleen toespreken als er een redelijk vermoeden van schuld is. En de verklaring van een adhd peuter is dan niet genoeg.
Hè ja, laten we die discussie eens voeren! Dat is hier op FOK nog nooit gedaan (quote:Sowieso, mensen die kinderen willen maar er niet zelf voor willen zorgen
Nou ik heb vroeger ook wel eens een paar patsen gehad omdat ik toen ook al zo'n snotjong was en ik ben er niks minder van geworden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Nee, dat mag een ouder NIET. Tenminste, niet in Nederland.
Over het algemeen zijn kinderen bij een oppas trouwens veel liever dan bij de eigen ouders, omdat ze daar veel meer "uitproberen".
Daar ben ik het helemaal mee eens. TS kan natuurlijk post-natale abortus overwegen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Justitie kan haar alleen toespreken als er een redelijk vermoeden van schuld is. En de verklaring van een adhd peuter is dan niet genoeg.
Sowieso, mensen die kinderen willen maar er niet zelf voor willen zorgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |