SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7-8-2011 - AZ - PSV , 3 - 1
13-8-2011 - PSV - RKC Waalwijk , 1 - 0
21-8-2011 - ADO Den Haag - PSV , 0 - 3
28-8-2011 - PSV - Excelsior , 6 - 1
11-9-2011 - VVV-Venlo - PSV , 3 - 3
18-9-2011 - PSV - Ajax , 2 - 2
24-9-2011 - PSV - Roda JC Kerkrade , 7 - 1
2-10-2011 - NEC - PSV , 0 - 2
15-10-2011 - PSV - FC Utrecht , 1 - 0
23-10-2011 - Vitesse - PSV ,1 - 1
29-10-2011 - FC Twente - PSV , 2 - 2
6-11-2011 - PSV - Heracles Almelo , 4 - 1
19-11-2011 - De Graafschap - PSV , 1 - 3
26-11-2011 - PSV - FC Groningen , 6 - 1
4-12-2011 - Feyenoord - PSV , 2 - 0
10-12-2011 - PSV - NAC Breda , 1 - 0
18-12-2011 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 5
22-1-2012 - FC Utrecht - PSV , 1 - 1
27-1-2012 - PSV - Vitesse , 3 - 1
5-2-2012 - Heracles Almelo - PSV , 1 - 1
12-2-2012 - PSV - De Graafschap , 4 - 1
19-2-2012 - FC Groningen - PSV , 3 - 0
26-2-2012 - PSV - Feyenoord , 3 - 2
4-3-2012 - PSV - FC Twente , 2 - 6
11-3-2012 - NAC Breda - PSV , 3 - 1
18-3-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5 - 1
25-3-2012 - Ajax - PSV , 2 - 0
31-3-2012 - PSV - VVV-Venlo , 2 - 0
11-4-2012 - RKC Waalwijk - PSV, 2 - 1
14-4-2012 - PSV - AZ 3-2
22-4-2012 - PSV - NEC
29-4-2012 - Roda JC Kerkrade - PSV
2-5-2012 - PSV - ADO Den Haag
6-5-2012 - Excelsior - PSV
18-8-2011 - SV Ried - PSV , 0 - 0
25-8-2011 - PSV - SV Ried , 5 - 0
15-9-2011 - PSV - Legia Warschau , 1 - 0
29-9-2011 - Rapid Boekarest - PSV , 1 - 3
20-10-2011 - Hapoel Tel Aviv - PSV , 0 - 1
3-11-2011 - PSV - Hapoel Tel Aviv , 3 - 3
30-11-2011 - Legia Warschau - PSV , 0 - 3
15-12-2011 - PSV - Rapid Boekarest , 2 - 1
16-2-2012 - Trabzonspor - PSV ,1 - 2
23-2-2012 - PSV - Trabzonspor , 4 - 1
8-3-2012 - Valencia - PSV , 4 - 2
15-3-2012 - PSV - Valencia , 1 - 1
21-9-2011 - VVSB - PSV , 0 - 8
26-10-2011 - PSV - FC Lisse , 3 - 0
22-12-2011 - FC Twente - PSV , 1 - 2
2-2-2012 - PSV - NEC , 3 - 2
21-3-2012 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 3
08-04-2012 - PSV - Heracles , 3 - 0
1. Dries Mertens - 18
2. Ola Toivonen - 16
3. Tim Matavz - 10
4. Georgino Wijnaldum - 8
5. Jeremain Lens/Zakaria Labyad - 5
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Echt geen idee....... veel trainers zullen te duur zijn, de vraag is ook hoeveel er nog beschikbaar zijn. V. Gaal kun je afstrepen als van Bommel komt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie wordt de trainer van psv denk je?
advocaat?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt geen idee....... veel trainers zullen te duur zijn, de vraag is ook hoeveel er nog beschikbaar zijn. V. Gaal kun je afstrepen als van Bommel komt.
Geen idee..
ja, gaat de a1 doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:07 schreef Saekerhett het volgende:
Is het al zeker dat Cocu geen hoofdtrainer blijft?
De vraag is ook maar hoeveel je er al aan hebt, ik vond zijn handelingssnelheid in de oefenduels van Oranje ook al achteruit gaan.. Maar ik volg niet de Italiaanse competitie dus..quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:07 schreef 16meter het volgende:
Kom op, van Bommel komt echt niet. De kinderachtige naïviteit van veel PSV'ers.
Ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:07 schreef Saekerhett het volgende:
Is het al zeker dat Cocu geen hoofdtrainer blijft?
Wie heeft het over clubliefde? Het is allang duidelijk dat van Bommel een trainersopleiding wil gaan doen, en dat speelt mee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:07 schreef 16meter het volgende:
Kom op, van Bommel komt echt niet. De kinderachtige naïviteit.
Natuurlijk, hij laat die Milanese miljoenen wel schieten. Uit clubliefde voor PSV.
Zelf bedacht?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lijkt me nogal vervelend om zo vaak in de file te staan.
Hij zal vast wel eens terugkomen als jeugdtrainer, maar niet als speler.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie heeft het over clubliefde? Het is allang duidelijk dat van Bommel een trainersopleiding wil gaan doen, en dat speelt mee.
Jij kent hem persoonlijk?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hij zal vast wel eens terugkomen als jeugdtrainer, maar niet als speler.
En kinderen/scholing/Nederland telt mee, Opa Bert wil de kinderen ook graag dichtbij hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie heeft het over clubliefde? Het is allang duidelijk dat van Bommel een trainersopleiding wil gaan doen, en dat speelt mee.
Ja waarom zou je het er over hebben inderdaad, gemeente Eindhoven betaald toch welquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja waarom zou je het er over hebben inderdaad, gemeente Eindhoven betaald toch wel
Alles wat bij PSV over de centjes gaat.quote:
Dus jij denkt als PSV dit seizoen geen CL of voorronde CL haalt, dat er dan bezuinigingen zullen plaatsvinden?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles wat bij PSV over de centjes gaat.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)oekt-miljoenen.dhtmlquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus jij denkt als PSV dit seizoen geen CL of voorronde CL haalt, dat er dan bezuinigingen zullen plaatsvinden?
Er zal dan inderdaad worden bezuinigd, maar niet op dezelfde manier als aan het begin van het seizoen. Meer herstructureren waar hier en daar gesneden zal moeten worden, maar niet van het niveau zoals bij aanvang van dit seizoen. Zo legt Sanders het uit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus jij denkt als PSV dit seizoen geen CL of voorronde CL haalt, dat er dan bezuinigingen zullen plaatsvinden?
Ja. Dat is ook meerdere keren gezegd door Sanders. Los van bezuinigingen zal je ook erg moeilijk zitten wb investeringen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft sanders gezegd als PSV de komende JAREN geen Cl speelt, dan zullen er aanvullende maatregelen nodig zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook meerdere keren gezegd door Sanders. Los van bezuinigingen zal je ook erg moeilijk zitten wb investeringen.
Dit bericht zal vast al wel besproken maar wtfquote:Reis nog altijd boos op PSV'
16 april 2012
Volgens het Eindhovens Dagblad is Jonathan Reis nog altijd boos op PSV vanwege het feit dat de club een optie in zijn contract niet heeft gelicht nadat hij geblesseerd raakte. Reis liet dat na afloop van het duel van Jong Vitesse tegen Jong PSV weten tegenover het ED. De spits heeft nog geen duidelijkheid over zijn toekomst, aan het einde van het seizoen loopt zijn contract bij Vitesse af.
Die kerel had mensen te voeden in zijn eigen land, en hij moest bij PSV nog maar zien of hij wel een contract kreeg. Als er een stuk of wat mensen van mijn geld afhankelijk zouden zijn zou ik die gok niet nemen. En zo snel mogelijk mijn handtekening zetten. Waar dan ook. Ik begrijp hem volledig.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
Reis was voor mij altijd wel iemand waar ik iets mee had, tot het besluit dat ie naar Vitesse vertrok.
Nou mag ie voor mij part in de stront zakken.
En jij denkt dat hij met dat salaris wat PSV hem wilde bieden zijn familie niet kon onderhouden in Brazillie? Gast in Nederland is het gemiddeld gezinsinkomen 22.000 euro ofso.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die kerel had mensen te voeden in zijn eigen land, en hij moest bij PSV nog maar zien of hij wel een contract kreeg. Als er een stuk of wat mensen van mijn geld afhankelijk zouden zijn zou ik die gok niet nemen. En zo snel mogelijk mijn handtekening zetten. Waar dan ook. Ik begrijp hem volledig.
Hij heeft bij Vitesse voor net zo lang getekend alleen kon hij daar zonder bezoek aan de dokter tekenen en bij PSV niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die kerel had mensen te voeden in zijn eigen land, en hij moest bij PSV nog maar zien of hij wel een contract kreeg. Als er een stuk of wat mensen van mijn geld afhankelijk zouden zijn zou ik die gok niet nemen. En zo snel mogelijk mijn handtekening zetten. Waar dan ook. Ik begrijp hem volledig.
Idd, hij zei ook al dat PSV dit jaar geen kampioen hoefde te worden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft sanders gezegd als PSV de komende JAREN geen Cl speelt, dan zullen er aanvullende maatregelen nodig zijn.
ligt ie echt niet wakker van hoor die 4 wedstrijdenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:14 schreef mrstylo het volgende:
Ik zag het net.
Gewoon vanaf nu definitief uit selectie zetten.
Zijn vader is de golddigger. Kan ie weer met de familie naar marokko aangezien het nu dichterbij is. Wat een flapdrolquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ligt ie echt niet wakker van hoor die 4 wedstrijden
Sowieso boeit het hem niks psv, anders was ie wel gebleven
Ik hoop dat ie flopt in portugal en over 4jaar bij vvv terecht komt ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn vader is de golddigger. Kan ie weer met de familie naar marokko aangezien het nu dichterbij is. Wat een flapdrol
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie flopt in portugal en over 4jaar bij vvv terecht komt ofzo
Kreupel schoppen op de laatste training.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:14 schreef mrstylo het volgende:
Ik zag het net.
Gewoon vanaf nu definitief uit selectie zetten.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kreupel schoppen op de laatste training.
Welke slapzak durft dat dan van PSVquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kreupel schoppen op de laatste training.
Nooit geweest. Genoeg voorbeelden.quote:
Stopt er niet een speler dit seizoen?quote:
Engelaar, isak en bakkal geloof ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stopt er niet een speler dit seizoen?
Fredje Bouma, die doet het nog per ongeluk ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stopt er niet een speler dit seizoen?
Dit liep al 2 jaar ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:21 schreef Tarado het volgende:
Alle spelers willen wel weg denk ik, is een hopeloze zaak en geen speler die denkt dat het door hem komt
Was toch allang duidelijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:13 schreef Doublepain het volgende:
“@RikElfrink: #Labyad definitief op weg naar #Sporting, meldt de Telegraaf.”
gewoon beide benen helemaal finaal naar de tyfus schoppen dat geen enkele club hem meer wilquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fredje Bouma, die doet het nog per ongeluk ook
Gaat om zijn spelletje omheen. Dat hij weg gaat boeit niemand.quote:
Ik vind het aardig zuur. Volwaardige basisklant die voor noppes vertrekt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat om zijn spelletje omheen. Dat hij weg gaat boeit niemand.
Hij is goed dat geef ik toe, maar met zo'n gedrag redt je het echt niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het aardig zuur. Volwaardige basisklant die voor noppes vertrekt.
Kan hij eerst 2 jaar revalideren bij Sporting en dan via AGOVV bij Lisse terecht komen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon beide benen helemaal finaal naar de tyfus schoppen dat geen enkele club hem meer wil
Ja.. dit is ook gewoon zuur, net als Affelay als die had getekend en had gezegd ik wil gaan maar krijgen jullie er wat geld bij.. net zo met Labyad..quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het aardig zuur. Volwaardige basisklant die voor noppes vertrekt.
of bij Sporting Maroc in Amsterdam dat 3e klasse speeltquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan hij eerst 2 jaar revalideren bij Sporting en dan via AGOVV bij Lisse terecht komen.
Het zure is dat Labyad wel een contract tekende met de intentie langer te blijven en het daaraan gekoppelde salaris wel gewoon opstrijkt.... en nu op regeltjes er tussen uit wil.....quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. dit is ook gewoon zuur, net als Affelay als die had getekend en had gezegd ik wil gaan maar krijgen jullie er wat geld bij.. net zo met Labyad..
Als zij hun contract niet willen verlengen is het klaar.. we praten wel steeds over kampioen worden, maar hier lopen we ook weer een paar miljoen mis.
Is gewoon een rattestreek maar hij was niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn die zoiets probeertquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het zure is dat Labyad wel een contract tekende met de intentie langer te blijven en het daaraan gekoppelde salaris wel gewoon opstrijkt.... en nu op regeltjes er tussen uit wil.....
Ach wij hebben onze geldwolf ook gehad (en toevalligerwijs ook half-Marokkaan).quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het zure is dat Labyad wel een contract tekende met de intentie langer te blijven en het daaraan gekoppelde salaris wel gewoon opstrijkt.... en nu op regeltjes er tussen uit wil.....
Klopt..quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zo te lezen zit die gewoon bij de verkeerde clubquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pierre is half-marokkaans?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach wij hebben onze geldwolf ook gehad (en toevalligerwijs ook half-Marokkaan).
Maar hij bracht ons tenminste de UEFA-cup...
verkeerde topic?quote:
van Persie geloof ikquote:
Heeft een Marokkaanse mokkel. Dus zijn zoons zijn wel half bloedig.quote:
Verkracht door Rutten. Vond hem wel altijd iets hebben. Eerste wedstrijden tegen AZ beste speler en de wedstrijd daarna wissel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:48 schreef Doublepain het volgende:
“@RikElfrink: En Funso #Ojo van #PSV voor vier jaar naar Beerschot.”
Dit dus, maar dat had je hem al een hele tijd niet moeten opstellenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zijn niveau zakte wel erg in de wedstrijden die volgden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Verkracht door Rutten. Vond hem wel altijd iets hebben. Eerste wedstrijden tegen AZ beste speler en de wedstrijd daarna wissel.
Waarom dan niet? Met een mindere speler spelen dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit dus, maar dat had je hem al een hele tijd niet moeten opstellen
Ja das wel weer waar, maar Rutten maakte vaker dit soort fouten. Derijck na Ado wissel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zijn niveau zakte wel erg in de wedstrijden die volgden.
Maar wat houdt dat precies in? Groeit hij niet meer of kan het zijn dat hij Jong PSV vergroeit is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:52 schreef rubbereend het volgende:
Over Ritzmaier nog, waar het hier laatst over ging. Volgens Thijs Slegers blijft die een beetje achter in zijn ontwikkeling de laatste tijd.
Hij is gewoon de laatste tijd niet veel beter geworden, waar je bijvoorbeeld ziet dat Depay echt een stap heeft gemaakt. Hell die begint zelfs aansluiting te vinden met de eerste 16. Ach de ontwikkeling van talenten gaat vaak met horten en stoten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wat houdt dat precies in? Groeit hij niet meer of kan het zijn dat hij Jong PSV vergroeit is.
Gewoon een seizoen of twee verhuren.
half spaansquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van Persie is gewoon 100 % Nederlands..
Yep, was een avontuurtje van zijn ma:quote:
quote:Van Hooijdonks biologische vader is van Marokkaanse afkomst. Hij heeft hem echter nooit ontmoet en beschouwt Jan van Hooijdonk, de man van zijn moeder Connie, als zijn echte vader. Dit maakte biograaf Emile Schelvis bekend op de dvd Het laatste gevecht die gaat over het voetballeven van Van Hooijdonk.
Ik heb dan geen probleem om flink mee uit te fluiten (met hoge uitzondering want normaal vind ik uitfluiten van spelers not done).quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:51 schreef Doublepain het volgende:
Dus tegen NEC... Gaat Labyad massaal uitgefloten worden? Ik hoop van niet.
Als hij eruit gaat mogen ze fluiten, gooien etc. Maar niet als hij nog speelt, het is wel zo dat PSV moet winnen hè.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb dan geen probleem om flink mee uit te fluiten (met hoge uitzondering want normaal vind ik uitfluiten van spelers not done).
Nee ik denk niet dat het verder gaat dan fluiten.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij eruit gaat mogen ze fluiten, gooien etc. Maar niet als hij nog speelt, het is wel zo dat PSV moet winnen hè.
Hopelijk speelt hij gewoon niet, scheelt iig heel wat.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat het verder gaat dan fluiten.
Natuurlijk speelt hij, we missen al twee middenvelders.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk speelt hij gewoon niet, scheelt iig heel wat.
Ja precies. Sowieso speelde hij als ene trage hond tegen AZ, misschien deed ie dat zelfs bewust om een overgang naar Sporting te bevorderen.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk speelt hij gewoon niet, scheelt iig heel wat.
Zijn motivatie is nu al 0 en zondag zal het -100 gaan vrees ik. Kan je beter iemand anders daar laten spelen (Hutchinson)quote:Op woensdag 18 april 2012 00:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja precies. Sowieso speelde hij als ene trage hond tegen AZ, misschien deed ie dat zelfs bewust om een overgang naar Sporting te bevorderen.
Labyad speelt als een van de weinige best oké.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja precies. Sowieso speelde hij als ene trage hond tegen AZ, misschien deed ie dat zelfs bewust om een overgang naar Sporting te bevorderen.
Dat, op zijn nieuwe plek is hij een verademing en laat de voorhoede beter spelen.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Labyad speelt als een van de weinige best oké.
Sorry, maar welke wedstrijden van PSV kijk jij ? Op de bekerfinale na vind ik hem zeker na de winterstop echt niet zijn niveau halen.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Labyad speelt als een van de weinige best oké.
Die jongen is 19 jaar, staat onder druk door zijn pa, Brands en de supporters. Vreemd hoor dat ie af een toe een opmerking maakt om even onder de druk uit te komen.quote:Op woensdag 18 april 2012 07:42 schreef Lemming22 het volgende:
Labyad is behoorlijk sneu. Zelf al lang gekozen hebben voor Sporting, maar ondertussen roepen dat dat niet waar is en vervolgens de beslissing steeds buiten hemzelf leggen; eerst zeggen dat hij blijft als Cocu blijft - terwijl hij al lang weet dat dat niet het geval is - en daarna zeggen dat zijn keuze duidelijk werd toen PSV hem in de winter wilde verkopen aan Benfica. Rot toch op, denkt hij nou echt dat de PSV-supporters zo dom zijn?
Als hij in januari eerlijk was geweest en had gezegd dat hij een fijne tijd bij PSV heeft gehad, maar dat hij een mooi avontuur aan wil gaan in Portugal, dan was het nu in de beslissende fase van het seizoen al lang vergeten en vergeven. In plaats daarvan kiest hij er meerdere keren voor om de club en supporters bewust voor te liegen. En ja, daar had zijn zaakwaarnemer cq geldwolf pa hem bij moeten begeleiden, want dat is wat goede zaakwaarnemers doen.quote:Op woensdag 18 april 2012 07:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Die jongen is 19 jaar, staat onder druk door zijn pa, Brands en de supporters. Vreemd hoor dat ie af een toe een opmerking maakt om even onder de druk uit te komen.
quote:“Ik denk dat Sporting voor mij de juiste stap is. Ze werken veel met talenten en ik had er gelijk een goed gevoel bij”, zegt Labyad in De Telegraaf.
Een laatste gesprek tussen de vader (en tevens zaakwaarnemer) van Labyad en PSV leverde afgelopen weekeinde geen resultaat op.
“Technisch directeur Marcel Brands had zondag een gesprek met mijn vader, maar PSV deed geen nieuw voorstel om mij voor de club te behouden.”
Benfica
Ook Benfica meldde zich voor Labyad. Deze club was in tegenstelling tot Sporting wél bereid een transfersom voor hem te betalen.
“PSV wilde mij in januari al verkopen, maar dat heb ik toen zelf stopgezet, omdat ik in Eindhoven wilde blijven. Nu PSV mij aan Benfica wilde verkopen, heb ik definitief voor Sporting gekozen.”
Optie
De middenvelder beschikte in Eindhoven tot voor kort over een komende zomer aflopende overeenkomst. Doordat PSV onlangs een eenzijdige optie lichtte, werd de verbintenis tot halverwege 2014 verlengd.
Omdat de negentienjarige speler de rechtsgeldigheid van die optie betwist, denkt Sporting, de club van Stijn Schaars en Ricky van Wolfswinkel, hem gratis te kunnen overnemen.
Maar dan wel zelf een stukje over hem postenquote:Op woensdag 18 april 2012 08:49 schreef tja77 het volgende:
Ieder stukje tekst en, elke post die aan hem wordt besteedt is er 1 teveel.
Dus??? Ik copy paste iets van een officele nieuwssite, wat ik over hem denk is een 2e.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar dan wel zelf een stukje over hem posten
Dat valt niet onder "ieder stukje tekst"?quote:Op woensdag 18 april 2012 08:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus??? Ik copy paste iets van een officele nieuwssite, wat ik over hem denk is een 2e.
Ga iemand anders lastig vallen jochiequote:Op woensdag 18 april 2012 08:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat valt niet onder "ieder stukje tekst"?
Geo, enige normale PSV'erquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:56 schreef Geo4kant het volgende:
\
[..]
Ik zal er eens op reageren.
Denk dat veel wachten en hopen dat een andere trainer dit wel aan de praat krijgt en goed laat functioneren.. Zal ook de volgende trainer er niet in slagen dan denk ik dat iedereen zich gaat beklagen over het aankoopbeleid etc..
Daarnaast als iedereen zich al druk maakt om het ontslag van Rutten maakt die tot 3 maal toe niet presteerde en inspraak had op dit aankoop beleid! Waarom zou het dan wel juist zijn om Brands eruit te gooien na nog niet 1 jaar? Want iedereen vond het zo stom dat Rutten eruit moest..
Omdat je jezelf tegenspreekt moet ik iemand anders lastig aan vallen.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ga iemand anders lastig vallen jochie
Nee niet omdat ik mezelf tegenspreek, omdat jij daar zo nodig iets van moet zeggen.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat je jezelf tegenspreekt moet ik iemand anders lastig aan vallen.
Maar goed, PSV verliest zo in 2 jaar wel een hoop mogelijke transferinkomsten. Niet iets waar Brands op had gerekend.
Waarom zo aangevallen reageren? En ik mag er toch iets van zeggen, dat is toch de bedoeling van een forum?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee niet omdat ik mezelf tegenspreek, omdat jij daar zo nodig iets van moet zeggen.
Wat is het nut van je bijdrage? Ik spreek mezelf tegen, so what?
Waarom ik aagevallen reageer, omdat je me aanvalt misschien?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom zo aangevallen reageren? En ik mag er toch iets van zeggen, dat is toch de bedoeling van een forum?
Vreemde is dat je me eerst wijst op het feit dat ik mezelf tegenspreek door iets te copy paste'n en dus toch nog iets post over Labyad, en nu vraag je me of ik dat nog een keer wil doen. Ik weet niet of ik daar wel verstandig aan doe.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:17 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat vind jij dan van de kwestie Labyad?
Dan doe je dat toch nietquote:Op woensdag 18 april 2012 09:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vreemde is dat je me eerst wijst op het feit dat ik mezelf tegenspreek door iets te copy paste'n en dus toch nog iets post over Labyad, en nu vraag je me of ik dat nog een keer wil doen. Ik weet niet of ik daar wel verstandig aan doe.
Ik wil best mijn mening geven, maar loop dan gewoon de kans dat je me erop wijst dat ik mezelf niet 1 maal, maar 2 maal tegenspreek...quote:
Ik hoop ook dat hij niet meer opgesteld wordt. Op de eerste plaats omdat hij een achterbaks mannetje is die de club meer kwaad dan goed doet met zijn gedrag. En daarnaast verwacht ik in de thuiswedstrijden flinke fluitconcerten naar hem toe. Dat slaat natuurlijk over naar de rest van de selectie. Gevolg: nog slappere instelling waardoor de strijd om de tweede plaats in gevaar komt. Dus ik hoop dat Cocu onze club hiervoor behoedt en hem op de tribune zet.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:33 schreef Rucebo het volgende:
In ieder geval eindelijk duidelijkheid, al verrast dit natuurlijk niet meer. Hopelijk wordt hij zo weinig mogelijk opgesteld de rest van het seizoen, zijn houding naar PSV en de supporters is echt schrijnend. Los daarvan heeft hij in de tweede seizoenshelft niet al te veel gebracht. Door de schorsingen is hij tegen NEC nog een optie, al kun je dat ook opvangen met Hutchinson en Engelaar. Laat hem de overige drie wedstrijden maar lekker op de tribune zetten.
Hopelijk heeft de PSV directie hiervan geleerd en worden de contracten zorgvuldiger afgesloten.
Ik neem aan dat zoiets ook nog wel eventjes langs een jurist gaat, die heeft echt heel erg ernstig gefaald iig.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:35 schreef jpg97 het volgende:
Die rare constructie is destijds toch nog verzonnen door Reker en consorten?
Doet me denken aan het gezeik met Castaignos, PSV is gewoon Feyenoord 2 years ago...quote:Op woensdag 18 april 2012 10:35 schreef jpg97 het volgende:
Die rare constructie is destijds toch nog verzonnen door Reker en consorten?
Inter had toen iig nog het fatsoen een transfersom te betalen. Had waarschijnlijk niet gehoeven maar goed, zo'n fooi draaien ze in Italië hun hand niet voor omquote:Op woensdag 18 april 2012 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doet me denken aan het gezeik met Castaignos, PSV is gewoon Feyenoord 2 years ago...
Tja, het blijven Portugezen.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inter had toen iig nog het fatsoen een transfersom te betalen. Had waarschijnlijk niet gehoeven maar goed, zo'n fooi draaien ze in Italië hun hand niet voor om
Waar bemerk je dat?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benfica-supporters zijn blóedlink bemerk ik zo.Lekker voor 'm.
Benfica en Sporting Lissabon supporters zijn niet echt vijanden. Ze haten eerder gezamelijkquote:Op woensdag 18 april 2012 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benfica-supporters zijn blóedlink bemerk ik zo.Lekker voor 'm.
GEWOON WEDEROM NIEMANDquote:Op woensdag 18 april 2012 09:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geo, enige normale PSV'er. Maar oké: Brands zit er 'pas' een jaar. Ik hoef jou echter niet uit te leggen dat een TD zijn enige doel mag zijn het structureel verbeteren van een club. Kijk naar Van Geel:
- tekende meer dan 20 talenten van Feijenoord voor langere periode
- Waaronder Vrij, Vlaar, Vilhena, Clasie en nu zelfs Ahmadi waarschijnlijk (!)
- Verkocht 2 matige spelertjes (no offence maar Wijnaldum 5,5 miljoen jongens? SRSLY?) voor 11 miljoen
- Haalde een van de beste spitsen in de eredivisie voor 8 ton salaris
- Haalde een trainerstaff dankzij wie spelers STRUCTUREEL beter lijken te worden
- Krijgt het voor elkaar Feijenoord (hopelijk) in 1 jaar van plaats 15 (ondergrens) en plaats 11 (eindpositie) naar vCL te loodsen voor het eerst in 2004 (!)
- Regelde een dakje voor 'de ouden den dagen' van Feijenoord bij het trainingsveld
Anyway, list goes ON AND ON.
Brands heeft 30 miljoen UITGEGEVEN! Geel misschien maximaal 2 miljoen als je de tekengelden van de jeugd en de salarissen van Bakkal en Guidetti meerekend! Desondanks lijkt tweede genoemde het in dat éne jaar tientallen malen beter gedaan te hebben.
Onder Brands:
- Vertrok de trainer
- Werd de beker gewonnen
- Werd 30 miljoen uitgegeven waarvan de enige speler met 'hoge' transferpotentie Mertens lijkt (strootman moeten we nog maar gaan zien...)
- Lijkt de jeugd bij PSV nog steeds geen prioriteit te krijgen
- Is de onrust groter dan ooit (hoe vaak kwam het überhaupt voor dat PSV'ers met een verloren wijf en 3000 euro schuld á la Feijenoord de spelers lastig vielen?)
- Lijkt sportieve verbetering een utopie
- Lijkt het antwoord op de problematiek voor komend seizoen alleen maar meer centen er tegenaan kwakken
Ik zou zeggen: trek je conclusies voor die man jullie ECHT de shit in gaat helpen!
En nee dit is geen troll. PSV'ers lijken elke vorm van kritiek gelijk als troll te beschouwen (geo'tje uitgesloten daarvan) dus ik denk ik zeg het er maar bij
Ik denk dat ze allemaal (uitgezonderd Geo) na vier woorden zijn gestopt met lezen...quote:Op woensdag 18 april 2012 14:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
GEWOON WEDEROM NIEMAND. Is er dan NIEMAND van de PSV'ers die hierop wil reageren?
Wat zal je er voor kunnen krijgen? Miljoentje of 6?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:08 schreef tja77 het volgende:
Wat? wil Lens nu ineens ook weg?
http://www.nusport.nl/eredivisie/2789986/lens-denkt-transfer.html
van mij mag er dan wel een leuke stransfersom komen
Ik ben het met je eens dat Feyenoord het erg goed doet dit seizoen en dit is zeker ook op het conto van Koeman te schrijven, maar had jij dit verwacht toen bekend werd dat hij trainer werd? Ik vond Ronald Koeman namelijk niet echt een succestrainer die erom bekend stond jonge spelers beter te maken.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geo, enige normale PSV'er. Maar oké: Brands zit er 'pas' een jaar. Ik hoef jou echter niet uit te leggen dat een TD zijn enige doel mag zijn het structureel verbeteren van een club. Kijk naar Van Geel:
- tekende meer dan 20 talenten van Feijenoord voor langere periode
- Waaronder Vrij, Vlaar, Vilhena, Clasie en nu zelfs Ahmadi waarschijnlijk (!)
- Verkocht 2 matige spelertjes (no offence maar Wijnaldum 5,5 miljoen jongens? SRSLY?) voor 11 miljoen
- Haalde een van de beste spitsen in de eredivisie voor 8 ton salaris
- Haalde een trainerstaff dankzij wie spelers STRUCTUREEL beter lijken te worden
- Krijgt het voor elkaar Feijenoord (hopelijk) in 1 jaar van plaats 15 (ondergrens) en plaats 11 (eindpositie) naar vCL te loodsen voor het eerst in 2004 (!)
- Regelde een dakje voor 'de ouden den dagen' van Feijenoord bij het trainingsveld
Anyway, list goes ON AND ON.
Brands heeft 30 miljoen UITGEGEVEN! Geel misschien maximaal 2 miljoen als je de tekengelden van de jeugd en de salarissen van Bakkal en Guidetti meerekend! Desondanks lijkt tweede genoemde het in dat éne jaar tientallen malen beter gedaan te hebben.
Onder Brands:
- Vertrok de trainer
- Werd de beker gewonnen
- Werd 30 miljoen uitgegeven waarvan de enige speler met 'hoge' transferpotentie Mertens lijkt (strootman moeten we nog maar gaan zien...)
- Lijkt de jeugd bij PSV nog steeds geen prioriteit te krijgen
- Is de onrust groter dan ooit (hoe vaak kwam het überhaupt voor dat PSV'ers met een verloren wijf en 3000 euro schuld á la Feijenoord de spelers lastig vielen?)
- Lijkt sportieve verbetering een utopie
- Lijkt het antwoord op de problematiek voor komend seizoen alleen maar meer centen er tegenaan kwakken
Ik zou zeggen: trek je conclusies voor die man jullie ECHT de shit in gaat helpen!
En nee dit is geen troll. PSV'ers lijken elke vorm van kritiek gelijk als troll te beschouwen (geo'tje uitgesloten daarvan) dus ik denk ik zeg het er maar bij
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:15 schreef Stommie het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat Feyenoord het erg goed doet dit seizoen en dit is zeker ook op het conto van Koeman te schrijven, maar had jij dit verwacht toen bekend werd dat hij trainer werd? Ik vond Ronald Koeman namelijk niet echt een succestrainer die erom bekend stond jonge spelers beter te maken.
Daarnaast is het succes van Guidetti toch een pure gok geweest. Ik weet het niet zeker en pin me er niet op vast, maar ik dacht dat ie nauwelijks gescout was. (en hij zou eigenlijk bij Twente spelen, maar dat terzijde)
De jeugdopleiding van Feyenoord verdient uiteraard een groot compliment, door de financiële wanorde blijkt wat voor talent er op Varkenoord rondloopt. Ook Martin van Geel doet het volgens mij inderdaad uitstekend, petje af.
Om bij PSV terug te keren, denk ik dat bijna alle gehaalde spelers hun transferbedrag gaan terugwinnen, alhoewel Matavz een erg moeizaam seizoen draait. Daarom ben ik erg benieuwd welke trainer deze groep onder zijn hoede gaat nemen.
De jeugd zit er zeker aan te komen, kijk alleen dit topic maar door en de namen van onder andere Ritzmaier, Depay en Locadia vliegen rond. Hier heb ik persoonlijk zeker verwachtingen van.
Dit seizoen denk ik inderdaad dat het kwakkelen blijft, maar om al te concluderen dat het volgend seizoen weer misgaat en dat er weer centen over de balk vliegen lijkt mij te makkelijk.
zo goed?
Aangezien zijn contract loopt tot medio 2015, lijkt me 6 miljoen het minimale.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat zal je er voor kunnen krijgen? Miljoentje of 6?
Amen brother, alhoewel ik er nog iets positiever tegenover sta. Als wij er over 3 jaar met eigen jeugd zo voor staan als Feyenoord teken ik overigens directquote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Ik ben bang dat je ongelijk gaat krijgen. De parallelen tussen Feijenoord 3 jaar terug en PSV nu zijn té makkelijk te trekken.
Desondanks hoop ik voor jullie dat het niet het geval zal zijn: de traditionele top 3 vechtend om de eerste plek moeten we met zijn allen in Nederland weer terug naartoe willen
Mijn advies is nog 1 jaar te blijven en dan te verkassen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:08 schreef tja77 het volgende:
Ik weet met tegen zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid te stellen dat dát PSV écht niet gaat lukken. Feijenoord werkt al ruim 10 jaar keihard aan de jeugdopleiding en krijgt niet voor niets pottenkijkers van over de hele wereld die zich afvragen hoe we onze jeugd in godsnaam op zo'n hoog niveau krijgen...quote:Op woensdag 18 april 2012 14:22 schreef Stommie het volgende:
[..]
Amen brother, alhoewel ik er nog iets positiever tegenover sta. Als wij er over 3 jaar met eigen jeugd zo voor staan als Feyenoord teken ik overigens direct
Ik denk niet dat een club er 8 miljoen voor gaat betalen. Daarvoor heeft hij veel te weinig laten zien bij PSV. Speelt nu net 3 wedstrijden leuk in de spits en heeft in het begin redelijk goed op de rechtsbuiten plek gespeeld. Heeft daarna niet voor niets een tijd wissel gestaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Aangezien zijn contract loopt tot medio 2015, lijkt me 6 miljoen het minimale.
Ach ik heb vreemdere dingen zien gebeuren. Zeker in Rusland zien ze het niet op een paar miljoen. Maar nu Labyad weg is, gewoon een jaartje bij PSV blijven, en zich in de kijker voetballen, dan levert hij wel wat meer op.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een club er 8 miljoen voor gaat betalen. Daarvoor heeft hij veel te weinig laten zien bij PSV. Speelt nu net 3 wedstrijden leuk in de spits en heeft in het begin redelijk goed op de rechtsbuiten plek gespeeld. Heeft daarna niet voor niets een tijd wissel gestaan.
geef hem eens ongelijkquote:Op woensdag 18 april 2012 14:08 schreef tja77 het volgende:
REAGEERT HIER NIEMAND OP?? ECHT HELEMAAL NIEMAND? OMG! DAT DIT KAN!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet met tegen zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid te stellen dat dát PSV écht niet gaat lukken. Feijenoord werkt al ruim 10 jaar keihard aan de jeugdopleiding en krijgt niet voor niets pottenkijkers van over de hele wereld die zich afvragen hoe we onze jeugd in godsnaam op zo'n hoog niveau krijgen...
Ik zie Lens er niet snel aan om naar Rusland te gaan. Maar goed, je weet het nooit.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach ik heb vreemdere dingen zien gebeuren. Zeker in Rusland zien ze het niet op een paar miljoen. Maar nu Labyad weg is, gewoon een jaartje bij PSV blijven, en zich in de kijker voetballen, dan levert hij wel wat meer op.
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:46 schreef vivelafete het volgende:
[..]
REAGEERT HIER NIEMAND OP?? ECHT HELEMAAL NIEMAND? OMG! DAT DIT KAN!
HMF is een Feyenoorderquote:Op woensdag 18 april 2012 15:16 schreef 3M1N3M het volgende:
Donder op met je Ajax gelul. Dit is het PSV topic.
Kijken hoe jullie reageren als ik dat bij het Ajax topic doe.
Ditquote:Op woensdag 18 april 2012 15:16 schreef 3M1N3M het volgende:
Donder op met je Ajax gelul. Dit is het PSV topic.
Wat denk je van de stad zelfquote:Op woensdag 18 april 2012 15:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik snap labyad wel
De club, de supporters, allemaal niks. Gewoon leeg gebrul. Al vanaf het begin dat hij wél weg wou gunde niemand hem iets omdat hij beter speelde dan eerst.
Maar nu kan die echt weg, mooi man. laat gaan joh
Ja, want dat is ook zo'n belangrijk aspect voor een voetballerquote:Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat denk je van de stad zelfI.p.v. Eindhoven (
![]()
![]()
) dit:
[ afbeelding ]
Lissabon![]()
![]()
![]()
Ik snap al die Nederlanders wel die nu lekker daar gaan ballen
Want ontwikkelen bij Lissabon enzo kan niet?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:27 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook zo'n belangrijk aspect voor een voetballer
Je ontwikkeling maakt niet uit, als de stad waarin je woont maar mooi is
Van PSV naar Sporting is echt een stap terug inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2012 15:27 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Maar men doet hier wel heel erg alsof het een belachelijke stap is. Ook Sporting kan een uitstekende springplank zijn voor dergelijke talenten, zie Van Wolfswinkel. Portugal, gunstig (belasting)klimaat, hoger salaris, dichtbij Marokko. Weegt allemaal mee.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:27 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Dat weet ik haast wel zeker.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:29 schreef StefannPSV het volgende:
Denk dat hij minder aan spelen toe komt dan bij PSV
Mwa, dat dacht ik bij van Wolfswinkel ook.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:29 schreef StefannPSV het volgende:
Ik zeg toch dat dat volgens mijn idee isquote:Op woensdag 18 april 2012 15:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Er automatisch van uitgaan dat Labyad opeens minder gaat spelen is ook nergens op gebaseerd
Die jongen speelt bij PSV nog niet eens constant op hoog niveau.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Er automatisch van uitgaan dat Labyad opeens minder gaat spelen is ook nergens op gebaseerd
Dat heeft ook voor een groot deel met falend beleid te maken.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die jongen speelt bij PSV nog niet eens constant op hoog niveau.
Geen idee. Aan de ene kant gaat Sporting altijd heel goed om met talenten. Aan de andere kant is het sinds vorig jaar wel een koopzieke club geworden,quote:Op woensdag 18 april 2012 15:29 schreef StefannPSV het volgende:
Niemand speelt bij PSV op een constant niveau. Is ook bijna niet te doen in een elftal wat voor geen meter loopt.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is Labyad het minste te verwijten lijkt mij.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dat mag hij nu bij Sporting bewijzen. Kan hij het aan heeft ie een prima keuze gemaakt, kan hij het niet heeft hij gegokt en verloren.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is Labyad het minste te verwijten lijkt mij.
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niemand speelt bij PSV op een constant niveau. Is ook bijna niet te doen in een elftal wat voor geen meter loopt.
Dat laatste zal niet gebeuren.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:17 schreef rubbereend het volgende:
Eindelijk is het toneelspel afgelopen, maanden bekend maar maar blijven ontkennenmaargoed dan mag meneer zijn contract nog gaan aanvechten en eventueel salaris terug gaan betalen
ahaquote:
Klopt, Porto is meer zoals Ajax.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Benfica en Sporting Lissabon supporters zijn niet echt vijanden. Ze haten eerder gezamelijk
FC Porto
Dat zal ie toch moeten als het contract ongeldig wordt verklaard.quote:
Tja, voor hetzelfde geld zat hij bij PSV ook weer gewoon op de bank volgend seizoen. Dat blijft altijd gokken.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En dat mag hij nu bij Sporting bewijzen. Kan hij het aan heeft ie een prima keuze gemaakt, kan hij het niet heeft hij gegokt en verloren.
De optie tot verlenging is ongeldig, niet het hele contract, dan zou hij niet eens meer op hoeven komen draven op de trainingquote:Op woensdag 18 april 2012 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zal ie toch moeten als het contract ongeldig wordt verklaard.
En dan nog blijft de fout bij PSV liggen, zij stellen het contract op.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De optie tot verlenging is ongeldig, niet het hele contract, dan zou hij niet eens meer op hoeven komen draven op de training.
Precies, de vraag is natuurlijk in hoeverre de voorwaarden nog gelden die verbonden zijn aan een niet rechtsgeldige optie tot verlenging. Voer voor juristen, echte, niet die lutsers die we bij PSV hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan nog blijft de fout bij PSV liggen, zij stellen het contract op.
Nee want dan treedt het oude contract in werking wat einde van dit seizoen afloopt. Daar beroept hij zich, daar zat toch een hele andere salarisschaal in.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De optie tot verlenging is ongeldig, niet het hele contract, dan zou hij niet eens meer op hoeven komen draven op de training.
Mwah, ik vind het een subtopspeler. Lijkt me niks voor de top. Bovendien is heel NEC op hem ingericht.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:03 schreef jpg97 het volgende:
Jammer dat Lasse Schöne naar Ajax gaat.. ik vond het wel een goede vervanger voor Labyad/Toivonen
Dat zeg ik, het contract is gewoon geldig, de optie tot verlenging niet. Al geef ik PSV geen beste papieren om dat extra salaris terug te halen. Volgens mij was het ook niet puur en alleen verbonden aan verlenging maar ook aan aantal wedstrijden in het eerste.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee want dan treedt het oude contract in werking wat einde van dit seizoen afloopt. Daar beroept hij zich, daar zat toch een hele andere salarisschaal in.
Die hadden jullie beter dan Wijnaldum kunnen halen. Schone heeft namelijk wel het overzicht om op de nummer 10 positie te spelen.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:03 schreef jpg97 het volgende:
Jammer dat Lasse Schöne naar Ajax gaat.. ik vond het wel een goede vervanger voor Labyad/Toivonen
dat gaat wel over tonnen gok ik, hij is van een jeugdcontractje naar een normaal contract gegaan. Maargoed LAbyad moet het eerst zelf maar aan gaan vechtenquote:Op woensdag 18 april 2012 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het contract is gewoon geldig, de optie tot verlenging niet. Al geef ik PSV geen beste papieren om dat extra salaris terug te halen. Volgens mij was het ook niet puur en alleen verbonden aan verlenging maar ook aan aantal wedstrijden in het eerste.
En zelfs al krijgen ze het terug, boeien, waar zal het om gaan, enkele tienduizenden euro's?
Zelfs dat is maar de vraag. Wat houdt hem tegen om nu gewoon naar Portugal te gaan en daar te gaan voetballen? Helemaal niks. PSV zal zelf achter dat geld aan moeten.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat gaat wel over tonnen gok ik, hij is van een jeugdcontractje naar een normaal contract gegaan. Maargoed LAbyad moet het eerst zelf maar aan gaan vechten
Nee, hij is een speler voor de middenmoot, hogerop is hij niet geschikt.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:03 schreef jpg97 het volgende:
Makkelijk gezegd. Hoop voor ons dat je gelijk krijgt, maar ben benieuwd wat hij presteert volgend jaar. Denk dat hij meer in zich heeft dan middenmoot.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, hij is een speler voor de middenmoot, hogerop is hij niet geschikt.
Ik heb bij hem zo'n gevoel als bij Bulykin. Goed voor middel, slecht voor topquote:Op woensdag 18 april 2012 18:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd. Hoop voor ons dat je gelijk krijgt, maar ben benieuwd wat hij presteert volgend jaar. Denk dat hij meer in zich heeft dan middenmoot.
Briefje naar de FIFA dat Labyad niet vrijgegeven is, is denk ik genoeg. Dan mag Labyad het zelf verder uitzoeken.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs dat is maar de vraag. Wat houdt hem tegen om nu gewoon naar Portugal te gaan en daar te gaan voetballen? Helemaal niks. PSV zal zelf achter dat geld aan moeten.
Beide bestaan uit teams die al een tijdje met elkaar samenspelen en uiteraard een goede coach hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
Heel AZ en ook Feyenoord bestaan uit veel spelers die over gefaald hebben of niet gezien worden als middenmoot.. of worden zo gezien.
Hij is helemaal niet slecht, word gewoon niet opgesteldquote:Op woensdag 18 april 2012 18:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb bij hem zo'n gevoel als bij Bulykin. Goed voor middel, slecht voor top
Matavz heeft dat ook.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb bij hem zo'n gevoel als bij Bulykin. Goed voor middel, slecht voor top
Als hij niet slecht is, speelde hij niet heel zijn carrieré bij De Graafschap of NEC. Het is dat hij transfervrij was anders had Ajax hem echt niet gehaald hoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet slecht, word gewoon niet opgesteld
Slechte voorbeeld, aangezien Matavz niet in het speelstijl past. Maar is zeker wel een topspits. Als Ajax of Twente de kans had, hadden ze hem ook gehaald.quote:
Hij heeft ook een tato van zijn naam boven zijn kont. Dat is gewoon gay.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij niet slecht is, speelde hij niet heel zijn carrieré bij De Graafschap of NEC. Het is dat hij transfervrij was anders had Ajax hem echt niet gehaald hoor.
Huh?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
Heel AZ en ook Feyenoord bestaan uit veel spelers die over gefaald hebben of niet gezien worden als middenmoot.. of worden zo gezien.
nee. Past idd niet in t systeem maar zelfs als afmaker komt hij tekort.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Slechte voorbeeld, aangezien Matavz niet in het speelstijl past. Maar is zeker wel een topspits. Als Ajax of Twente de kans had, hadden ze hem ook gehaald.
Beter als hij een keertje speeltquote:Op woensdag 18 april 2012 18:18 schreef Chase_Utley het volgende:
En wat zou Ajax met Matavz moeten als ze in Sigthorsson een zelfde maar betere uitvoering hebben?
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Huh?Er lopen toch wel wat jongens rond die de (sub)top van de wereld gaan halen hoor.
Guidetti kan écht de top halen.
Ahmadi kan nog leuk gaan ballen bij een Udinese o.i.d., misschien wel Liverpool?
De Vrij zie IK PERSOONLIJK een wereldverdediger in de wording, en het grappige is dat onze beste verdediger OOIT (Jaap Stam) zegt dat De Vrij veel op hem lijkt qua ontwikkeling.
Clasie wordt al gevolgd door Van Marwijk, HEEL misschien gaat hij zelfs mee naar het EK. Hetzelfde geldt voor De Vrij.
Ook Vilhena kan wereldtop worden maar is VEEL te jong en ik ga niet zoals Ajacieden bij Eriksen nu al roepen "WERELDTOP, BARCA SLA JE SLAG" et cetera.
Dan heb je dus de volgende (toekomstig) internationals:
Vlaar
Vrij
Clasie
Guidetti (Zweden)
Cissé (Kongolo ofzo)
Ahmadi (Marokko)
Bakkal (al heel lang niet meer maar desondanks!)
Dat is dus wel iets meer dan de 'middelmaat' waar je over praat...
Dus Clasie en de Vrij gaat de top van de wereld halen omdat hij door van Marwijk wordt gevolgd?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Huh?Er lopen toch wel wat jongens rond die de (sub)top van de wereld gaan halen hoor.
Guidetti kan écht de top halen.
Ahmadi kan nog leuk gaan ballen bij een Udinese o.i.d., misschien wel Liverpool?
De Vrij zie IK PERSOONLIJK een wereldverdediger in de wording, en het grappige is dat onze beste verdediger OOIT (Jaap Stam) zegt dat De Vrij veel op hem lijkt qua ontwikkeling.
Clasie wordt al gevolgd door Van Marwijk, HEEL misschien gaat hij zelfs mee naar het EK. Hetzelfde geldt voor De Vrij.
Ook Vilhena kan wereldtop worden maar is VEEL te jong en ik ga niet zoals Ajacieden bij Eriksen nu al roepen "WERELDTOP, BARCA SLA JE SLAG" et cetera.
Dan heb je dus de volgende (toekomstig) internationals:
Vlaar
Vrij
Clasie
Guidetti (Zweden)
Cissé (Kongolo ofzo)
Ahmadi (Marokko)
Bakkal (al heel lang niet meer maar desondanks!)
Dat is dus wel iets meer dan de 'middelmaat' waar je over praat...
Klopt, maar als Matavz speelt speel je met 10 man.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Beter als hij een keertje speelt
nee omdat ze gewoon bizar goed kunnen voetballen.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus Clasie en de Vrij gaat de top van de wereld halen omdat hij door van Marwijk wordt gevolgd?
Stroot stond bijna 10x achter elkaar in de basis bij Oranje maar is een prutser
Zo'n prutser dat hij met het nieuwe shirt mag poseren en 100% zeker naar het EK gaat.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
nee omdat ze gewoon bizar goed kunnen voetballen.
En Strootman is inderdaad een prudter
Zou dus een prima speler voor PSV zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, hij is een speler voor de middenmoot, hogerop is hij niet geschikt.
Komt omdat hij onder contract bij Nike staat. Waarom staat Van Persie daar niet? Die zal dus wel thuis blijven.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo'n prutser dat hij met het nieuwe shirt mag poseren en 100% zeker naar het EK gaat.
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Komt omdat hij onder contract bij Nike staat. Waarom staat Van Persie daar niet? Die zal dus wel thuis blijven.
Komt ook omdat v. Marwijk volgend jaar coach van PSV gaat worden.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo'n prutser dat hij met het nieuwe shirt mag poseren en 100% zeker naar het EK gaat.
Nee, volgens jou gaat van Persie niet mee omdat hij niet op de foto staat. Dus ze moeten er alle 23 op?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is ook toepasbaar op jouw posts.
Nouja, waarom je Strootman kiest is mij ook een raadsel.. geen chick die daar naar wil kijken.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, volgens jou gaat van Persie niet mee omdat hij niet op de foto staat. Dus ze moeten er alle 23 op?
Volgens jou gaat Strootman mee omdat hij op de foto staat.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, volgens jou gaat van Persie niet mee omdat hij niet op de foto staat. Dus ze moeten er alle 23 op?
Sponsorbelangen.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nouja, waarom je Strootman kiest is mij ook een raadsel.. geen chick die daar naar wil kijken.
Uhm niet echt?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Volgens jou gaat Strootman mee omdat hij op de foto staat.
Dat heeft echt wat te maken met zijn voetbalkwaliteiten ja dat shirt.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als afmaker komt hij tekort? Daar ben ik het niet mee eens, als Matavz een kans krijgt dan is het goal. Alleen wordt hij bijna nooit in die positie gezet. Het is een spits die er vol voor gaat, hij doet me denken aan Huntelaar. Binnen de 16 goed en buiten matig. Maar dat is niet erg als hij in het systeem past en ballen krijgt. Nu speelt PSV idd met 10 man, maar dat heeft meer met de andere spelers te maken dan met Matavz zelf.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
nee. Past idd niet in t systeem maar zelfs als afmaker komt hij tekort.
Matavz mag de schoenen van Huntelaar nog niet dragenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als afmaker komt hij tekort? Daar ben ik het niet mee eens, als Matavz een kans krijgt dan is het goal. Alleen wordt hij bijna nooit in die positie gezet. Het is een spits die er vol voor gaat, hij doet me denken aan Huntelaar. Binnen de 16 goed en buiten matig. Maar dat is niet erg als hij in het systeem past en ballen krijgt. Nu speelt PSV idd met 10 man, maar dat heeft meer met de andere spelers te maken dan met Matavz zelf.
Heb het idee dat Doublepain een grote fan is van Matavzquote:Op woensdag 18 april 2012 19:40 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik heb Matavz ook vaak zat kansen zien missen.
Dat kan en mag allemaal natuurlijk, we hebben allemaal zo onze voorkeuren maar zeggen dat 'een kans een goal' is bij Matavz is gewoon pertinente onzin.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb het idee dat Doublepain een grote fan is van Matavz
Dat hangt helemaal van het soort spits af. Matavz is idd afhankelijk van perfecte voorzetten die precies op zijn kopje of voor zijn voeten gespeeld worden. Zelf iets creëeren of vrijlopen zijn kwaliteiten die hij niet bezit.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:02 schreef jpg97 het volgende:
Vergeet niet dat een spits afhankelijk is van de aanvoer he. Matavz komt er heus wel.
Ik heb hem zien scoren die een normale spits niet scoort.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:40 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik heb Matavz ook vaak zat kansen zien missen.
Komt door toivonen. Als je daar een labyad of maher hebt, dan heb je ook een andere matavz.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal van het soort spits af. Matavz is idd afhankelijk van perfecte voorzetten die precies op zijn kopje of voor zijn voeten gespeeld worden. Zelf iets creëeren of vrijlopen zijn kwaliteiten die hij niet bezit.
Ryo dribbelt ook als messi, maar dat betekent niet dat hij evengoed isquote:Op woensdag 18 april 2012 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Matavz mag de schoenen van Huntelaar nog niet dragen.
Verprutst voor een afmaker te veel kansen. Een echte afmaker heeft aan een half kansje genoeg en duikt vaak onverwacht vrij op voor de goal. Allemaal kwaliteiten die Matavz niet heeft (of iig nog niet of nauwelijks heeft laten zien).
Ja, het ligt aan alles en iedereen, behálve aan Mattie zelfquote:Op woensdag 18 april 2012 20:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt door toivonen. Als je daar een labyad of maher hebt, dan heb je ook een andere matavz.
Niet voor bergquote:Op woensdag 18 april 2012 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En het is natuurlijk niet meer dan logisch dat als je inderdaad een speelstijl zou hanteren die erop gericht is zoveel mogelijk ballen bij je centrumspits te krijgen dat die dan meer gaat scoren. Dat praatje kan je voor elke spits gebruiken....
Ja leuk, maar dat is minder frequent dan dat hij mist. Gewoon een middelmatige speler.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb hem zien scoren die een normale spits niet scoort.
Een spits moet de bal krijgen en scoren. Dat is zijn taak.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, het ligt aan alles en iedereen, behálve aan Mattie zelf.
Middelmatigquote:Op woensdag 18 april 2012 20:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat is minder frequent dan dat hij mist. Gewoon een middelmatige speler.
Middelmaat niet, subtop. Kan misschien nog 'top' worden maar dan zal hij toch volgend seizoen uit een ander vaatje moeten tappen.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat is minder frequent dan dat hij mist. Gewoon een middelmatige speler.
Ja, middelmatige speler. Ondanks dat hij niet in t systeem past, past hij zichzelf ook niet aan. Kan niet kaatsen of een bal vast houden.quote:
Subtop is voor PSV middelmaat neem ik aan.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Middelmaat niet, subtop. Kan misschien nog 'top' worden maar dan zal hij toch volgend seizoen uit een ander vaatje moeten tappen.
Datquote:Op woensdag 18 april 2012 23:13 schreef MRN89 het volgende:
Ik maak me eigenlijk drukker om de verdediging van PSV![]()
[...] alleen zou ik graag eens Lens samen met Matavz voorin zien willen spelen in een soort 4-4-2 (4-2-2-2)
Matavz speelt nog niet super, maar er staan een aantal spelers in het veld bij hem, die vaak liever voor eigen succes gaan. Ik vind hem sowieso een stuk beter dan Berg, maar dat is al snel zo. Geef hem ff de tijd, en hij zal nog wel wat groeien, tis dan welliswaar geen nieuwe van Nistelrooij, maar ik zie hem nog wel iets beter worden dan dat hij nu is. maar iets meer aanvoer mag, het is niet zo dat hij talloze kansen om zeep helpt.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:43 schreef jpg97 het volgende:
PSV en spitsen, het is al langer kommer en kwel... eerst met Lazovic en Koevermans toen met Berg, en nu weer met Matavz.. kan het geen andere oorzaak hebben?
De tijden van Romario, Ronaldo, Van Nistelrooij,Nilis, Kezman etc. etc. zijn voorbij.. de laatste keer dat PSV een topscorer eredivisie heeft gehad kan ik me zelfs niet meer herinneren.
Dan moet je wel het hele middenveld vervangen, want met Mertens, Strootman, Wijnaldum en Toivonen gaat dat niet werken.quote:
Jezus man dat was echt eeen briljante grap. "010 Isn't just a code" is een t-shirtmerk.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kappen met dat eindeloze gezanik over subsidie
Het is geen briljante grap, al die posts over "subsidie" en dergelijke komen de strot uit bij mij en elke andere PSV'er.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jezus man dat was echt eeen briljante grap. "010 Isn't just a code" is een t-shirtmerk.
"040 isn't just a code. It's subsidie" is dus grappig omdat de Rotterdammers zich eruit hebben gevochten met 10 miljoen van Fer en Wijnaldum, en PSV 40 miljoen van de gemeente kreeg.
jezefl een briljante grap toedichten, en vervolgens kom je met een bak onzin aanzetten. Niet grappig en onzin, zo zou ik het noemen.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jezus man dat was echt eeen briljante grap. "010 Isn't just a code" is een t-shirtmerk.
"040 isn't just a code. It's subsidie" is dus grappig omdat de Rotterdammers zich eruit hebben gevochten met 10 miljoen van Fer en Wijnaldum, en PSV 40 miljoen van de gemeente kreeg.
En als we het geen subsidie maar ontwikkelingshulp noemen, mag het dan wel?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is geen briljante grap, al die posts over "subsidie" en dergelijke komen de strot uit bij mij en elke andere PSV'er.
Nee, ook niet. Het is gewoon klaar. Alles is er al over gezegd.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En als we het geen subsidie maar ontwikkelingshulp noemen, mag het dan wel?
dat is ook onzin...Onwaarheden verkondigen is een beetje hetzelfde als trollen...toch?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En als we het geen subsidie maar ontwikkelingshulp noemen, mag het dan wel?
Ben al weg hoorquote:Op donderdag 19 april 2012 15:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
dat is ook onzin...Onwaarheden verkondigen is een beetje hetzelfde als trollen...toch?
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is geen briljante grap, al die posts over "subsidie" en dergelijke komen de strot uit bij mij en elke andere PSV'er.
PSV moet wel terug betalen natuurlijk,vanwege lening.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal ik??? Nee...vergeefse moeitequote:Op donderdag 19 april 2012 15:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
PSV moet wel terug betalen natuurlijk,vanwege lening.![]()
Been WIL waarschijnlijk niet eens naar PSV. Hij leed de grootste nederlaag ooit tegen PSV.quote:
... En nam datzelfde jaar revanche door met 3-1 te winnen van PSV en daarmee het landskampioenschap van PSV aan duigen te gooien.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Been WIL waarschijnlijk niet eens naar PSV. Hij leed de grootste nederlaag ooit tegen PSV.
Dat dan weer wel natuurlijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... En nam datzelfde jaar revanche door met 3-1 te winnen van PSV en daarmee het landskampioenschap van PSV aan duigen te gooien.
Ook zonder die nederlaag was PSV geen landskampioen geworden.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... En nam datzelfde jaar revanche door met 3-1 te winnen van PSV en daarmee het landskampioenschap van PSV aan duigen te gooien.
Dit klopt ook denk ik. Al weet je dat natuurlijk nooit zeker.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ook zonder die nederlaag was PSV geen landskampioen geworden.
Dit keer is PSV kampioen.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ook zonder die nederlaag was PSV geen landskampioen geworden.
Pieters geblesseerd, dus zal Willems wel spelen, of Hutch links en Mano rechts..quote:Op donderdag 19 april 2012 15:52 schreef tja77 het volgende:
Ik hoop van wel, Toivonen en Strootman geschorst, Labyad hopelijk niet opstellen.
Zet Depay maar in de basis, met misschien nog 1 of 2 uit eigen jeugd.
Tamata is weer voorzicht begonnen met trainenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:50 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Zou Cocu thuis tegen NEC er veel jeugd in pompen?
En hoe gaat het met Tamata?
Willems speelt gewoon, deed het zaterdag prima.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Pieters geblesseerd, dus zal Willems wel spelen, of Hutch links en Mano rechts..
Strootman zal vervangen worden door Engelaar lijkt me, lijkt me wel tof als Depay inderdaad een basisplaats krijgt voor Toivonen, als Lens eventueel op 10 kan?
Of misschien locadia op plaats van Toivonen, of was die uit vorm?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Pieters geblesseerd, dus zal Willems wel spelen, of Hutch links en Mano rechts..
Strootman zal vervangen worden door Engelaar lijkt me, lijkt me wel tof als Depay inderdaad een basisplaats krijgt voor Toivonen, als Lens eventueel op 10 kan?
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of misschien locadia op plaats van Toivonen, of was die uit vorm?
Ja, ben ik het mee eens, ik noemde alleen wat opties.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Willems speelt gewoon, deed het zaterdag prima.
Ze moeten toch iets nu ze weer CL dreigen mis te lopen. Ik vind het trouwens best een forse verhoging.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:05 schreef tja77 het volgende:
Gemiddelde prijs van een seizoenskaart voor volgend jaar stijgt ten op zichte van dit jaar met 6%, vorig jaar was dat 4%, dus in 2 jaar tijd 10% erbij. Vind ik vrij fors, maar aangezien dat alles duurder wordt, is het wel te verklaren.
Iedereen moet boeten voor de matige resultaten. Personeel op de werkvloer en supporters. Is meer dan logisch.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:05 schreef tja77 het volgende:
Gemiddelde prijs van een seizoenskaart voor volgend jaar stijgt ten op zichte van dit jaar met 6%, vorig jaar was dat 4%, dus in 2 jaar tijd 10% erbij. Vind ik vrij fors, maar aangezien dat alles duurder wordt, is het wel te verklaren.
die rekensom van 10% klopt trouwens niet, tis nog meer omdat het percentage over percentage is.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:05 schreef tja77 het volgende:
Komt nog steeds op 10% uit ongeveer.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die rekensom van 10% klopt trouwens niet, tis nog meer omdat het percentage over percentage is.
afrondenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Komt nog steeds op 10% uit ongeveer.
1,04 x 1,06 = 1,10 afgerond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |